Slechte MOD support Unreal zorgt voor vertrek Epic werknemer | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Blijkbaar zijn er soms mensen die hun idealen wel erg sterk vasthouden. Zo ook bij James Green, een voormalig Epic werknemer die het bedrijf zojuist heeft verlaten. De reden hiervoor is echter nogal ongebruikelijk want het vertrek heeft te maken met de falende support van Epic voor MOD communities.

Het ontbreken van een Advanced Model Support in de laatste patch was voor James mede een reden om zijn contract te verbreken. Dit is wat hij er zelf over te vertellen had.Unfortunately it won't get much better I imagine. I really hope they raise the cla limit in a future patch, as they promised me many times. The other fundamental problems with Unreal modeling probably will stick around for some time to come. Unreal Championship and Unreal Warfare are both just beefed up Unreal Engine games, so the serialization i ues will be around for a while.De Vice President van Epic, Mark Rein kwam met het volgende commentaar:

What James said about the animation proce was right. Back in the Unreal Tournament timeframe it was a big, complicated chore compounded by the fact that we added skeletal animation as a patch and decided to keep backward compatibility. If we had thrown out backward compatibility we could have made things a lot easier.

We're already in the proce of streamling the modeling and animation proce significiantly for the Warfare version of the Unreal Engine. We will make it a lot easier for everyone. Epic zegt deze problemen te verhelpen bij de nieuwe Unreal Warfare, maar dit soort uitspraken doen je natuurlijk wel nadenken.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou