Nieuws
Resident Evil 3

Update: Resident Evil 3 Remake-demo nu beschikbaar

Ook open bèta Resident Evil: Resistance

Geschreven door Jolien Mauritsz op
Update: De demo is vanaf nu te downloaden op de Xbox One, PlayStation 4 en pc (via Steam).

Origineel bericht:Vorige maand bevestigde Capcom dat er een demo van Resident Evil 3 Remake onderweg was. Nu heeft Capcom officieel bevestigd dat de demo vanaf 19 maart beschikbaar is voor PlayStation 4, Xbox One en pc. De demo zet spelers in de schoenen van Jill Valentine in Racoon City, waar het gevaarlijke wezen Nemesis al te vinden is.

Daarnaast komt er ook een open bèta van de nieuwe Resident Evil: Resistance-modus, die 27 maart van start gaat. Spelers kunnen daarin de controle nemen over één van de 'meesterbreinen' die vallen zet voor een team van vier spelers, dat probeert te overleven.

De trailer van de Resident Evil 3 Remake-demo is hieronder te bekijken. Resident Evil 3 Remake komt 3 april uit op de PlayStation 4, Xbox One en pc. Lees hier de Reload over de originele game.

Dit artikel delen:

Lees meer

Gerucht: Vervolg op Spider-Man verschijnt volgend jaar op PS5 Gerucht: Call of Duty 2020 wordt Black Ops-reboot
11

Reacties op: Update: Resident Evil 3 Remake-demo nu beschikbaar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • LoGiCaL_PsYcHo

    • 16 maart 2020 23:44
    Voor een soortgelijke ervaring met betere graphics kan je momenteel ook bij de Albert Heijn terecht…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    StormFox

    • 17 maart 2020 10:28
    @LoGiCaL_PsYcHo lol, maar neem wel 3 zakken green herbs mee voordat je naar binnen gaat!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • zuipbeschuit

    • 20 maart 2020 15:39
    @StormFox klote dat de coffeeshop dicht is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 19 maart 2020 19:21
    @LoGiCaL_PsYcHo Jill Valentine legt het sowieso af tegen m'n favoriete kassière bij de locale AH. Helaas is ze vanaf nu óók alleen nog maar te bewonderen op een rechthoekig scherm..(plexiglas) :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mrakz0rr

    • 20 maart 2020 07:52
    @clandestine666 Welke AH is dat? Heb nog wc papier nodig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lord Ganon

    • 17 maart 2020 12:51
    Het ziet er wel retestrak uit. Ben benieuwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 19 maart 2020 23:47
    Nee geen demo voor mij ik heb bijna alle delen gespeeld maar dit deel niet.
    Dus deze haal ik zeker…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lord Ganon

    • 20 maart 2020 13:04
    Ik kijk wel op tegen dat opjagen door Nemesis :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 20 maart 2020 20:23
    @Lord Ganon Ik heb geprobeerd tegen m te vechten toen ik m tegen kwam. Echt een HEEEEEEL erg SLECHT idee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 20 maart 2020 22:46
    @darkmanwls Een soort Dark Souls achtige baas?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 21 maart 2020 01:34
    @Baroness Ik weet niet zeker of het op dat moment wel de bedoeling was om tegen de nemesis te vechten. Volgens mij is het de bedoeling dat je er vandoor gaat, aangezien ik slechts een pistool met hooguit 14 kogels had en een shotgun met 4 shells. Maar ik dacht, fuck it, t is maar de demo, kijken hoe ver ik kom. Niet ver dus. Ik heb geen schot gelost overigens. Daar was ik veel te snel dood voor.