Stefan is weer hard aan het werk geweest en als we de specs moeten geloven lijkt het erop dat de Realbot steeds beter wordt. Alleen vraag ik me af of het wel zo verstandig is geweest om die waypoints toe te voegen zonder dat de bot deze kan veranderen oid.

Iets dat wel een absolute verbetering is, is de toevoeging van het "Endround" command, omdat spelers nu veel sneller weer zelf kunnen spelen.New:

- Menu for Adding bots and other stuff

- Very primitive learning system. Currently learns Jumping and Ducking

- Global Waypoint System supported. Waypoints must be placed by Humans.

- "EndRound" command. (Thanks Ditlew!)

- "Me VS All Bots" command. (via Menu)

- rb_minskill and rb_maxskill console commands.

- rb_extraskill command to make bots even harder to kill.

- Q key is bound as Menu in BOT.CFG

Changes:

- Bots will not listen to radio when blinded.

- Buying code tweaked for dual berettas (5% change)

- FTR 1 bot.cfg settings hard coded as default

- A little change made, less chance that lower skilled bots will buy a new weapon, even when they have one already.

Fixes:

- Bots will not follow you anymore when blinded.

- Counter-Strike V1.0 Compatible

- Distance fix in DEFUSE BOMB code.

- Fixed some code on BOMB PLANTING code.

- Some fix with FOLLOW ME code.. now bots move more realisticly after you!

Misc:

- Added a new manner for 1 Human VS xxx bots in the realbot_manual.txt

- Rewrote the bot.cfg, should hopefully fix the MSG_ONE error

- RealGamer Document, read here what it is...

- realbot_infopoint.txt , fully explained txt file about info-points and

how to add them.Dit zijn dus de beloften, maar hopen dat alles waargemaakt wordt...

Het planten en oogsten van de bommen ging bijvoorbeeld in FTR 1 niet zo goed, hopen dat het nu beter is...

Download de Realbot FTR 2. Bedankt Marcus voor de tip.