Midway is bezig voor 2003 een aardig sterke line-up op te bouwen met daarin een aantal nieuwe franchises, waaronder ESPionage, The Suffering, Freaky Flyers en sinds vandaag ook RoadKill. Deze laatste game belooft alvast iets bijzonders te worden en geeft de speler de mogelijkheid om te racen door een drietal compleet interactieve steden in een postapocalyptische wereld die nagenoeg ten onder gegaan is aan een epidemie.

RoadKill wordt een missionbased racegame en als speler raak je verzeild in een oorlog tussen een verschillende gangs. In een dertigtal hoofdmissies en een groot aantal side-quests zal de speler zich een weg door deze wereld moeten vechten. Het spel zal de speler de mogelijkheid bieden z'n auto van de nodige extra spullen te voorzien zodat hij nog beter zijn tegenstanders vanuit zijn vehikel om zeep kan helpen.RoadKill drops players into instantaneous battle with 30 core missions and numerous side missions. The missions place the player into the three cities of Hell County -- Lava Falls, Blister Canyon and Paradise City. RoadKill's dynamic reputation system determines how the world reacts to the way players perform missions, kill and maim citizens, destroy enemy vehicles and build alliances with the gangs of Hell County. In the game, players collect salvaged parts -- which upgrade the 30 vehicles with items such nitrous thrust and armor plating -- to unlock secret features and help explore the world in a search for hidden blueprints. Lees het hele persbericht bij GamersHell. Midway hoopt RoadKill in de herfst van 2003 op zowel PS2, Xbox als GameCube te releasen, waarbij de Xbox versie de mogelijkheid biedt om je eigen soundtrack in het spel te gebruiken. Mocht je RoadKill in beweging willen zien dan kan je terecht bij dit en dit filmpje, elk zo'n 2 mb en beide tonen ze de nodige explosieve actie.