Pijn beter voelbaar in WWE Day of Reckoning | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Worstelgames verschijnen met de regelmaat van de klok en gaan vooral in de Verenigde Staten als warme broodjes over de toonbank. De gemiddelde Europeaan is echter compleet te tel kwijt als het gaat om de vele verschillende subtitels en ontwikkelaars achter deze games. Zo is WWE Day of Reckoning een nieuw worstelgame van THQ, exclusief voor de GameCube en ontwikkeld door Yuke's, mi chien wel de beste ontwikkelaar op het gebied van worstelgames. Deze ontwikkelaar bracht ons vorig jaar namelijk WWE SmackDown! Here Comes the Pain voor de PS2, een erg sterkte titel binnen het genre. Met Day of Reckoning doet men er nog een schepje bovenop. Een van de vernieuwingen is dat de pijn, ook voor de speler, beter 'voelbaar' zal zijn:The in-game models also "sell" the pain of each move much, much better this time around. A prime example is watching Chris Benoit take a pedigree from Triple H. After the move lands, you'll see Chris writhing around on the mat in pain. The camera will also cut to close-up shots of wrestlers' faces when serious damage is done. If you pop a guy in the face with a chair, not only is the impact more dramatic, but the aftereffects--usually busting him open and causing him to bleed--look all the more painful. On the surface, these might seem like minor touches, but they go a long way when it comes to making the action look more dramatic. Finishers also get special treatment here, with unique blurring effects and multi-angle views of the move.Fans van worstelgames hebben alvast weer iets om naar uit te kijken en lezen ook zeker deze preview. Voor de andere mensen is het mi chien leuk om te weten dat er naast bovenstaand plaatje, nog één ander erg opwindend plaatje bij de preview te zien is. Verder zal het hen waarschijnlijk een worstel wezen!
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou