Natuurlijke dialogen in point 'n click adventure Post Mortem | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Na de cult-hit Syberia is het Franse Microïds nu hard bezig aan een nieuw adventure waarmee ze opnieuw hopen de hoofden van de consument hun kant op te krijgen. Het betreft hier Post Mortem (Latijns voor: na de dood), een spannend detective verhaal over een Amerikaanse speurder die naar Parijs verhuist en daar een opdracht krijgt van een vrouw om onderzoek te verrichten naar de moord op haar zus en schoonbroer.

Het spel zal wederom gebruik maken van 2D achtergrond met daarop 3D figuren gerenderd. Het spel zal echter ditmaal vanuit de ogen van de hoofdpersonage gespeeld worden zoals we ook al in Myst en Atlantis zagen. Het spel zal naast meerdere eindes ook een natuurlijk dialoogsysteem bevatten:Another feature implemented by Microïds with Post Mortem is the natural dialog engine. This tool takes away the whole linear concept behind traditional conversations in adventure games. As a result it is thus po ible that the player will find himself in front of somebody who just refuses to talk to him. It is up to the player to find a way out of this situation.De screenshots zijn alvast ERG sfeervol en hopelijk weet Microïds met Post Mortem net zo te overtuigen als een paar maanden terug met Syberia. Post Mortem wordt deze herfst verwacht. Meer screenshots en features vind je hier.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou