Nieuws
Metro Exodus

Metro Exodus komt naar Steam

Volgende week beschikbaar

Geschreven door Michel Musters op
Metro Exodus is vanaf 15 februari op Steam verkrijgbaar, zo heeft Deep Silver laten weten.

De pc-versie van de shooter was voorheen alleen op de Epic Games Store beschikbaar. Deep Silver maakte namelijk een deal met Epic Games, waardoor er maar 12 procent van de winst richting Epic ging in plaats van de gebruikelijke 20 procent op Steam.

Het was echter altijd de bedoeling dat het spel maar tijdelijk exclusief op de Epic Games Store zou staan. Het is op 15 februari dan ook precies een jaar geleden dat het pel verscheen.

Metro Exodus is het vervolg op Metro 2033 en Metro: Last Light. Spelers moeten een post-apocalyptisch Rusland doorkruisen en komen ondertussen allerlei gemuteerde dieren tegen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Kingdom Come: Deliverance volgende week gratis op Epic Games Store Switch-versie The Outer Worlds uitgesteld door coronavirus
8

Reacties op: Metro Exodus komt naar Steam

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    rvdno

    • 7 februari 2020 10:29
    Mooi, kan ik hem aan mijn bibliotheek toevoegen :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Krytuun

    • 7 februari 2020 10:31
    Na het spel te hebben gekocht als Limited edition en via Epic een stukje te hebben gespeeld dacht ik, ok ik wacht wel op steam ..

    De game crashed door Epic regelmatig, start soms gewoon niet op, of toetsenbord reageert niet na de opstart logos.

    In totaal zo'n 10 min gespeeld ongv.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvdno

    • 7 februari 2020 11:21
    @Krytuun

    Kom alleen bij Epic voor de gratis games haha.. heb al iets van 100+ games waar ik 0 euro voor betaald heb. Heb de andere delen van de Metro serie ook op Steam, het werkt gewoon veel fijner.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Krytuun

    • 7 februari 2020 14:31
    @rvdno

    True, ik geef dingen altijd graag een kans voor ik het afschrijf.

    Ik heb ook een stapel free games op Epic, maar ja.. het onstabiel draaien van games heeft mij doen besluiten de game maar via steam te gaan spelen. Epic is gewoon een browser met een layout.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvdno

    • 7 februari 2020 14:42
    @Krytuun

    Ik heb werkelijk waar geen idee, nog nooit een game via Epic gespeeld haha..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 7 februari 2020 12:36
    Ik kon niet wachten en heb hem via epic gespeeld. Uit gespeeld lkkr overal de tijd voor genomen. 2/3 keer ge crashed.
    Opstarten was een euvel toen heb ik een regel veranderd via shortcut(Reddit tip )
    Geen probleem meer gehad met opstarten heb me zeer goed vermaakt met deze game was grafisch zeer mooi met RTX.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheDeeGee

    • 7 februari 2020 15:43
    Was toch al lang bekend?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pedra

    • 7 februari 2020 23:29
    De grote vraag is nu dus gaat steam nog de volle prijs vragen