Mensen worden realistisch bang in Ghost Master | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Empire Interactive is bezig met een erg originele titel geïnspireerd op The Sims van Maxis. Waarschijnlijk zagen ze dat veel mensen veel meer plezier beleefden met hun Sims treiteren dan met het zorgen dat ze een fatsoenlijk inkomen kregen. Ghost Master lijkt erg op The Sims maar in dit spel is het doel niets meer en minder dan mensjes plagen. De speler kan verschillende wezens en spreuken op de mensen loslaten en ze zo het leven zuur maken. Mensen zullen op een quasi realistische manier reageren, wat inhoud dat ze als ze in de fik staan bijvoorbeeld onder de douche gaan staan. Een 100% menselijke reactie is dus niet te verwachten, maar het is natuurlijk leuk om met de poppetjes een beetje te experimenteren.Ghost Master will attempt to emulate some realistic human behavior, making it follow the recent trend seen in games like Black & White and The Sims and become yet another game that owes a debt of thanks to David Crane's nearly 20-year-old Little Computer People. The humans of Ghost Master will go about their busine --watching television, doing their jobs, and talking with each other--until you come in and get to haunting. Then they'll react to your actions. Make a room cold, and they'll start a fire. Make a wall leak water, and they'll try to fix it. "We aren't going for realism," Barnett said. "More like pantomime realism. You might use a power where characters are set on fire, or at least they think they're on fire, and they'll go and jump in the shower or someone will grab an extinguisher."GameSpot heeft een drie pagina's tellende preview die ingaat op zowat alle aspecten van deze grappige game die met Haloween uit zou moeten komen. Lees de hele preview met wat nieuwe screenshots hier.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou