Kruip- en sluipwerk verplicht in Splinter Cell | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Veel overtuigende praat over de grafische pracht en praal van Ubi Soft's nieuwste speeltje 'Splinter Cell' zullen we niet meer nodig hebben. Met een aangepaste Unreal Warfare engine heeft de development afdeling in Montreal ervoor gezorgd dat het spel zich tot één van de grafisch meest spectaculaire van het moment mag rekenen.

Maar wat mogen we naast alle leuke plaatjes van het spel verwachten? Zo kregen we te horen dat er een hoop kruip- en sluipwerk aan het spel te pas zal komen, waarbij tijdens enkele mi ies het gebruik van wapens of zelfs het zichtbaar aanwezig zijn, niet is toegestaan. Voor zenuwachtige gamers is er dus geen trigger om over te halen.

UKgamer schreef een impre ie van het spel, zoals die werd geshowed op de afgelopen ECTS.Whether this game stands up to lengthy play remains to be seen. I have a slight niggle that maybe redoing later mi ions, because you've not been stealthy enough could become frustrating (a later mi ion in a Chinese Emba y, for example, requires you to get in and out without killing anyone or even being seen). But as Gregoire argues, this game is set in a believable world of espionage, where grenading everything has its place, but playing Rambo all the time just wouldn't happen. So prepare to be Sam Fisher: 'Silent at as a whisper, deadly as a blade' and try and get out alive, there's a good chap.De hele impre ie is op UKgamer te lezen. Hierin is ook meer te vinden over de online features van het spel.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou