Hollywood actie in Counter-Strike: Condition Zero | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Het wachten op Counter-Strike: Condition Zero duurt lang, heel lang. Dit heeft echter een reden. Het doel van Ritual Entertainment is namelijk om de beste singleplayer ervaring in het Counter-Strike universum te bieden, iets wat langer duurt dan men verwacht had. De finish is echter in zicht zo laat project manager Erik Johnson weten. In een kort interview met de mensen van Ritual komen we iets meer te weten over CS:CZ. Zo zullen de grote gebeurteni en van het spel net Hollywood-actie actie scenes zijn waarbij bijvoorbeeld een gebouw op een spectaculaire manier wordt opgeblazen of beleef je een spannende verkennings mi ie. Ritual gebruikt voor deze acties de Trigger Sequence:"This new entity is a robust and powerful scripting language for coordinating timed events, scripted sequences, localised dialogue, and more," explains Richard. "The best part for level designing and MOD-making, is that the trigger sequence entity is an external text file, allowing for greater flexibility and easier integration. The map doesn't need to be re-compiled with each change or tweak." Good news for modders then - a new easy-to-use utility for creating set-pieces and scripted events. The ultimate online mod could yet become the breeding ground for a new generation of single-player mods...
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou