Hoe werkt de Xbox? | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Op Slashdot is een intere ant stukje tekst gepost dat wat dieper ingaat op de werking van de Xbox. Het is afkomstig van iemand die al deze wijsheid verkregen heeft tijdens een presentatie over de Xbox op zijn school. Er komen heel wat intere ante feitjes aan bod en het stukje is zeker de moeite van het lezen waard. Hieronder een paar quotes uit de tekst.DVD is not included because it would have cost $8 more per box. They decided to let the people who wanted it pay for the license. The DVD codec is stored in the dongle.

4.5 MB are allocated for each game to store persistent world data and save games. For example: If you crash into a coffee store in a driving game, the next day you play the windows might be boarded up. A few days later the store has a "Closed for Repairs" sign on it. These world details would be up to the game developer to implement of course, but the potential is there.

DOA3 has the best 3rd party utilization of the XBox and it uses pixel vertex shaders.Al met al heeft de hardeschijf van de Xbox toch zeker z'n voordelen, nu maar hopen dat developers dit soort leuke features ook gaan implementeren in hun games. Wil je meer, surf dan naar dit adres.

Thanks yep voor het posten van dit intere ante nieuwtje.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou