Hoe voelt de GameCube gamepad? | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

IGN besloot creatief te zijn, en niet alleen virtueel. Ze hebben namelijk met behulp van klei en verf een replica gemaakt van de GameCube controller. Aangezien de maten bekend zijn is dit goed te doen. Ze vonden hem zelf heel erg lekker in de hand liggen en de knoppen liggen niet te ver van elkaar zoals gesuggereerd werd. Alleen zijn de 'handles' (de onderste 2 uitstekende delen) iets te klein voor de handen van volwa enen. Dit kan ook liggen aan het feit dat Japanners en chinezen kleiner zijn en dus kleinere handen hebben. De Amerikaanse versie kan heel goed groter zijn (wat ik overigens niet eens wist, dat daar verschil in zat tu en de huidige consoles(?)).

Er is overigens ook een 3D model te bekijken van de zelfgemaakte controller, voor de grote versie moet je hier wezen en de kleine (mindere kwaliteit) hier.There seems to be a certain innovative layout that few people really grasp without actually using the controller. Nintendo has, hands down, made one of the most intuitive button configurations ever. We call it the D-pad philosophy. The D-pad is a simple structure, and is even more uncomplicated to use. We don't think anybody who's ever used a D-pad has had trouble pre ing left, right, up, or down. In fact, the oftentimes-secret codes called for you to perform such taps at a breakneck pace. Even then the layout was so logical that nobody had any trouble using it. We think that in that same regard Nintendo has created a button layout that is just as intuitive by design.De klei versie
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou