Bij Reuters staat een leuk artikel over de marketing plannen van de Xbox. Met minder dan een maand te gaan tot de officiele release op 15 november, beginnen de eerste tekenen van een campagne zit nu te tonen. De eerste advertenties zijn al verschenen in bepaalde bladen, wat het begin aankondigt van een campagne van meer dan een half miljard dollar.The marketing wheels at Microsoft Corp. are grinding into motion as the software giant gears up to launch its Xbox video game console, which it envisions not only as a gaming machine but an entertainment hub for the home. Tv reclames bij jeugdzenders als MTV zullen de volgende stap zijn om een publiek van tussen de 15 en de 25 jaar om te turnen tot Xbox kopers. Ook zijn er duizenden logo's verspreid bij Taco Bell (een Mexicaanse voedselketen), en bij schoenenwinkels en frisdrankketens. Je kan alles lezen in dit artikel. Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar de eerste verkoopresultaten van de Xbox. Je kan zelf zien in de poll hier bij Gamers.nl dat het merendeel toch niet echt geinteresseerd lijkt. Dus we zullen zien of de Xbox goed gaat verkopen.