Het post-apocalyptische Tom Clancy-spel eindigde bovenaan met een percentage van 42,21% van de ruim 1300 stemmen. De grootste concurrentie kwam van Halo voor de Xbox One met 11,62% en TitanFall met 10,75%. De lijst wordt gecompleteerd door The Order 1886 (10,32%), Super Smash Bros. voor Wii U en 3DS (9,02%), Mario Kart 8 (6,71%), Plants vs. Zombies: Garden Warfare (6,2%) en Project Spark (3,17%).
The Division speelt zich af in een wereld die zo goed is als vergaan. De Verenigde Staten is na een uitbraak van een virus binnen vijf dagen omgevallen en alleen het recht van de sterkste geldt nog. Om de orde te herstellen wordt een speciaal team ingezet, genaamd The Division. Tijdens de game kom je oog in oog te staan met zowel computergestuurde als menselijke vijanden.
Reacties op: Gamer.nl-bezoekers vinden The Division meest interessante nieuwe E3-game
TheProphecy
Heb hier meer zin in dan watch dog.
F...theHaters
en er waren nog helemaal geen beelden van halo te zien, alleen een teaser.
dus mensen hebben zin in een game waarvan nog niks bekend is, degene die daar dus op gestemd heeft moet wel een halo fanboy zijn
JoeyNL
Cryptical
Cryptical
Rotomboy
klub7justin
Hawk Tartaros
De hoeveelheid details die het spel weergeeft is niets minder dan prachtig te noemen.
Zo zie je reflecties in het water, de manier hoe doeken wapperen ziet er zeer realistisch uit, kogels die door de ruiten heen vliegen zonder dat het raam er ineens uit vliegt maar echte kogel gaten achterlaat, banden die zo horen te ontploffen zoals het hoort.
Voor mij absoluut geen twijfel dat dit de titel van de E3 was.
bvotje
ShadowX
Dit spel heeft toch ook een singleplayer campaign ?
geert1
geert1
ShadowX
Bedankt voor de reactie.
GoofyZ3
BK4LiFe
fenikxx
Trol!
Kafka
xRaymne
Dit keer begin je echter sterk naar de fanboy zone te gaan. Onzin praten puur om iets gerelateerd aan de xbox te verdedigen. The Order 1886 trailer was gedaan met live gameplay footage.
fenikxx
xRaymne
"And this is the first time we feel that we would be able to…have exactly a 1:1 experience from cinematic to gameplay. And as you can see is in-game, it’s in-engine, and it’s going to be running like this on the game itself and you won’t see any breaks, any change in models, or anything like that. We wanted to make a seamless experience all the way through."
Meer zeg ik niet. Ga maar lekker googlen.