E3 impressies van Deus Ex 2 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Afgelopen donderdag kwam de officiele Deus Ex 2 website online. Tijdens de E3 konden alle persmuskieten een vroege indruk krijgen van het vervolg op de kla ieker Deus Ex. Voor de E3 hadden de jongens van Ion Storm een demo level gemaakt. In tegenstelling tot deel 1 zal Deus Ex 2 minder maps bevatten omdat de nadruk meer ligt op de verschillende manieren om een level uit te spelen. Daarnaast zijn de graphics sterk verbeterd door gebruik te maken van de nieuwste Unreal engine. Over het verhaal wilde Ion Storm nog niet veel vertellen.The characters' AI in the game has also been improved and in ways you might not expect. Smith said that in addition to the branching dialog from the first game, Deus Ex 2 has what he called "AI barks". Each NPC will be able to come up with a line that describes the immediate enviroment around them. "He will go through a series of tags and say "Well, what can I make a comment on at this moment?'", Smith explained. "If he is alone he will say, 'Ah, I wish I can get off of work.' or something like that. Or if he looks around he might go, 'Hey somebody's busted that window." Smith said that they know there is a finite amount of items in the world that NPCs can comment on so they can craft dialog that can be generated for that. Because of all this new dialog, Smith said the script for Deus Ex 2 will have a whopping 30,000 lines, compared to "just" 10,000 for the original game.Deus Ex 2 zal in 2003 uitkomen voor de PC en Xbox zoals je in de E3 impre ie kan lezen. Meer info vind je op de officiele site.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou