Gisteren konden we voor het eerst kennismaken met wat in-game screenshots van Digitalo's nieuwste game: Devastation, de op de Unreal engine gebaseerde FPS. Vandaag komen we wat meer te weten over het spel, want Homelanfed legde Vic DeLeon van Digitalo op de pijnbank. Zo zal Devastation een flinterdun verhaal krijgen, waarom? Het is moeilijk om in een FPS een goed verhaal neer te zetten en de meeste spelers kan het ook nauwelijks interesseren. Daarom kiest Digitalo voor een subtiele aanpak waarbij je iets van een verhaallijn ziet, maar niet teveel. Verder kan je van Devastation een hoop levels, wapens en models verwachten zoals het elke goede shooter betaamd.HomeLAN - What are the weapons like in Devastation? Vic DeLeon - We have provided the player with a rather extensive urban-action arsenal, but with a nice edge unlike any other game to date. First, you get a pretty standard assortment of 20th century present-day weapons like pistols, shotguns, machine guns, and assault rifles, plus you also get some retrofitted versions of current-day models that have been upgraded with special accessories. Now is where things start to get really exciting as Devastation also sports some more exotic weaponry and explosive devices based on prototypes from current military and police forces- all those weapons that we'll be seeing in the next couple of decades ;) Naast de vragen en antwoorden zijn er ook wat nieuwe screenshots te vinden. Meer info over Devastation kan je vinden op de pagina van Digitalo.