De hel van een game helpdesk | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

In Nederland hebben we ze niet al teveel, maar in landen als de US hebben ze er een handje vol van. De zogenaamde helpdesks zijn daar de hellevuren in de IT-branche en er komen jaarlijks ook genoeg overspannen mensen uit die hoek vandaan.

DigitalMa schreef wat over het leven van een games Q&A en de situaties die ze alledagen meemaken."I [don't] actually spend much time playing the game; no more than someone testing MS Word tests by writing the great American novel," said one QA tester who wished to remain anonymous (let's call him "Jim"). Jim spends most of his time looking for visual flaws in the game, trying to make it behave in ways it shouldn't, testing whether it does what it's supposed to, and tracking down bugs that make it crash. It's still a game, but he's not "playing."Het lijkt niet direct mijn ideale droomjob, maar mocht je meer over de helden van de game helpdesk willen weten dan surf je beter even naar het artikel.

En dan vraag ik me ook af waarom het karakter in dit artikel de naam 'Jim' draagt. NEE..er zijn geen gelijkeni en.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou