Renegade Producer Dan Cermak is een graag geziene gast op de public Renegade forums. De laatste updates van Dan gaan over de multiplayer kant van Renegade, systeemeisen, het aantal levels en nog veel meer. Renegade heeft voorlopig 8 multiplayermaps, maar het team is druk bezig om meer maps in de uiteindelijke versie te stoppen. Ook zullen er geen bots standaard verscheept worden en zijn sommige gebouwen een stuk kleiner in MP dan in SP. Het zal in Renegade vrij moeilijk zijn om een engineer rush uit te voeren, vanwege verbeterde verdedigingswerken. De engineer rush tactiek is een vaak gebruikte tactiek in het oude Command & Conquer.You asked so many questions I figured an answer or two was forthcoming....

1. They are more extensive, and there can be tiberium trees as well, still we are somewhat polygon careful...

2. You're playing C&C mode too much, nah, not possible...

3. 2 take place in a Alpine Village, none really in a city.

4. They are different, maybe one more city but we are trying for variety and good tactical opportunities.

5. We built the characters around Classes, Minigunner, Heavy Weapons, Specialists and Engineers. The choices we made for each class was our "best fit".

6. You are seeing the current building set. Changes on maps are reductions of buildings or defenses mainly. Voor iedereen die niet zo snel van begrip is, DanC-WS staat voor Dan Cermak op het forum. Naast wat forumberichten is er ook een nieuwe Renegade WinAmp skin verschenen van 271 KB.