Nieuws
Call of Duty: Modern Warfare

Call of Duty: Modern Warfare krijgt geen battle royale-modus

“Het gaat niet passen!”

Geschreven door Dagmar De Groot op
Game Informer heeft een interview gehouden met Taylor Kurosaki, narrative director en Joe Cecot, hoofd van multiplayer bij Infinity Ward. Hierin wordt onder andere besproken dat er geen battle royale-modus naar Call of Duty Modern Warfare komt.

Brian Shea van Game Informer stelt de vraag van een luisteraar met betrekking tot de battle royale-modus. “Ons antwoord hierop is dat wij van battle royale houden, maar op het moment is ons grote nieuwe ‘iets’ Ground War,” antwoordt Cecot. Vervolgens gaat Kurosaki door met een lijst benoemen van andere modi in de game, “Campaign, multiplayer, Spec Ops. battle royale, het gaat niet passen! Hoeveel willen jullie?!”

Alhoewel er dus waarschijnlijk geen battle royale-modus gaat komen, is er wel de Ground War-modus aanwezig die 64 spelers ondersteunt. Er is zelfs sprake van dat het 100 man kan ondersteunen. Tijdens het multiplayer gameplay-evenement werd hiernaar gehint.

Lees hier de preview van Call of Duty Modern Warfare waarin Jacco onder andere het volgende zegt, “Schieten voelt gewichtig en zowaar realistisch. Wapens hebben een gigantische terugslag en voelen als de ijzeren moordmachines die ze zijn. ”

Call of Duty Modern Warfare komt op 25 oktober 2019 uit voor pc, PlayStation 4 en Xbox One.

Dit artikel delen:

Lees meer

Gerucht: Assassin’s Creed: Black Flag en Rogue Remastered komen naar Switch Torchlight 2 vanaf nu beschikbaar voor consoles
8

Reacties op: Call of Duty: Modern Warfare krijgt geen battle royale-modus

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • hulstpower

    • 3 september 2019 13:39
    Hier zullen mensen blij mee zijn en ook weer mensen niet blij. Ik zelf vind br mode helemaal niks.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hubertje

    • 3 september 2019 14:13
    @hulstpower ik ben er blij mee hoor. Vind er geen zak aan. Dat er battle royale games bestaan vind ik niet erg maar in call of duty zie ik het liever niet. Black ops 4 vond ik ook niet leuk door deze mode.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TwisT

    • 3 september 2019 14:37
    3 weken geleden trokken jullie nog de conclusie dat er zeer waarschijnlijk een battle royale modus kwam?

    https://gamer.nl/artikelen/nieuws/call-of-duty-modern-warfare-krijgt-vermoedelijk-battle-royale-modus/

    Misschien iets minder loze berichten/geruchten plaatsen en wat meer echt nieuws.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • warcryptic

    • 3 september 2019 14:58
    @TwisT Zie het woord in de titel: "vermoedelijk" .
    Het zijn niet voor niks geruchten, het kan niet waar zijn.

    Als geruchten voor 90% niet waar zouden zijn dan is het weglaten hiervan prima, maar het potentieel van dat geruchten waar kunnen zijn zorgt er wel voor dat ik de artikelen lees, dus daarbij terecht dat Gamer.nl dit soort informatie post.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TwisT

    • 3 september 2019 15:32
    @warcryptic Vergelijk die 2 nieuwsberichten eens met elkaar. De inhoud is nagenoeg hetzelfde, bij beide berichten wordt gezegd dat ze zich niet focussen op een battle royale modus, maar dat ze er wel fan van zijn. Bij het ene bericht wordt de conclusie getrokken dat er een BR modus komt, bij de andere dat hij er sowieso niet komt. Dat vind ik vreemd



    In dat vorige bericht staat letterlijk als antwoord of we een BR mode krijgen:

    'We zijn grote fans van het genre, maar nu richten we ons op Modern Warfare en grootschalige oorlogsvoering. We willen zowel de kleine trainingsmaps, als de tactische maps, als de grote gevechten goed neerzetten'

    - Vervolgens noemt gamer.nl dit artikel: Cod krijgt vermoedelijk BR modus!

    wut?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DutchMercenary

    • 3 september 2019 14:51
    Gelukkig! ik was dat br bullshit zo zat

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ar_barca_ajax

    • 3 september 2019 18:37
    Beter een goede spec ops met ook de survival mode er in, (hoop ik dan) in plaats van de br mode die helemaal niet belonend is… (nogmaals dat is mijn mening)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 3 september 2019 22:38
    Jammer, ik vond dat de spannendste modus in BO4. Ik ga hem dan ook niet kopen denk ik.