Nieuws

Buitenste laag van PlayStation 5 kan mogelijk worden vervangen

Foto's lijken daar op te wijzen

Geschreven door Michel Musters op
De buitenste laag van de PlayStation 5 kan mogelijk worden vervangen.

Via ResetEra werd een link naar foto's van de PlayStation 5 gedeeld. Op die foto's is te zien dat de buitenste laag van de PlayStation 5 van de console verwijderd is. Deze buitenkant heeft een zichtbaar kliksysteem, waardoor fans nu speculeren dat deze kappen eraf gehaald kunnen worden en verwisseld kunnen worden, bijvoorbeeld voor andere kleuren of een buitenste laag met een ander design.

Sony heeft dit vooralsnog niet bevestigd. Een andere optie is dat iemand de PlayStation 5 simpelweg uit elkaar heeft gehaald, of hem in een fabriek in elkaar moet zetten. Het zou echter niet voor het eerst zijn dat consumenten het uiterlijk van hun console kunnen aanpassen. Zo kon het originele design van de Xbox 360 ook aangepast worden met zogenaamde 'faceplates', waarmee de voorkant van de console vervangen kon worden.

De PlayStation 5 moet rond de feestdagen van dit jaar in de winkels komen te liggen. Een precieze releasedatum en prijs is nog niet bekend.

PlayStation 5
PlayStation 5

Dit artikel delen:

Lees meer

Square Enix' Project Athia krijgt een open wereld Ghost of Tsushima-patch voegt nieuwe moeilijkheidsgraden toe
31

Reacties op: Buitenste laag van PlayStation 5 kan mogelijk worden vervangen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Jumpman

    • 28 juli 2020 09:23
    Ik dacht dat dit al eerder was gemeld, dat je de ps5 qua uiterlijk kon aanpassen. Kan de bron ervan niet terug vinden maar had dit vernomen kort na de ps5 presentatie van n maandje terug.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 28 juli 2020 09:26
    Maar daar wordt dat uiterlijk wel gelijk een enorm minder probleem van, want ondanks dat ik qua consoles t liefste sony heb, vind ik de ps5 standaard echt lelijk

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 28 juli 2020 10:02
    @darkmanwls hij is zeker niet mooi nee 😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 28 juli 2020 09:38
    Ja dat is wel belangrijk voor al die tieners, dat ze het covertje kunnen veranderen van hun favoriete game console. Natuurlijk ook leuk voor de ontwikkelaars, kunnen ze nog meer special edition verkopen. Commerciële zet weer van Sony.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 28 juli 2020 10:02
    @Mmo-veteran Want alleen tieners willen die cover veranderen?? Ok.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 28 juli 2020 10:34
    @Lavandou Ik denk dat dat voornamelijk tieners en early 20s zijn ja die dat interessant vinden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 28 juli 2020 10:37
    @Mmo-veteran Ik zou ook gewoon graag de optie willen hebben om de cover te kunnen veranderen naar een zwarte, zodat het niet als een doorn in mijn oog onder de TV in de woonkamer staat eigenlijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 28 juli 2020 10:38
    @Paxopoxo koop gewoon een Xbox! Problem solved :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 28 juli 2020 11:11
    @Mmo-veteran Haha zou ook kunnen, alleen past die niet onder mijn TV in het TV meubel. Daar staat nu nog de Xbox One X.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 28 juli 2020 13:54
    @Paxopoxo met gamepass?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 28 juli 2020 14:30
    @Mmo-veteran Jup met Gamepass, is ideaal. Maar moet zeggen dat ik hem meer gebruik voor Youtube, Netflix, Disney+ enz.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 28 juli 2020 11:49
    @Mmo-veteran je bedoeld die xbox die ook al 2 generaties voornamelijk wit is?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 28 juli 2020 14:01
    @darkmanwls Alsof het alleen om de kleur wit gaat, dat apparaat is gewoon spuug lelijk.
    Wat dacht Sony met dit ontwerp 😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 28 juli 2020 14:38
    @Mmo-veteran Je snapt dat het hierdoor mogelijk is om de console ook anders gevormde kappen erop te zetten?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 28 juli 2020 16:15
    @darkmanwls gedoe

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Colt

    • 28 juli 2020 10:58
    @Mmo-veteran Ik ben 36 en ik vervang dat ding op het moment dat ie binnenkomt :P Afschuwelijk design. Past niet in m'n interieur.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 28 juli 2020 13:53
    @Colt Ja het design is inderdaad afschuwelijk lol, wat een gedrocht is dat. Nou ja hij staat toch in mijn kast.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavandou

    • 28 juli 2020 11:05
    @Mmo-veteran Of jij vind het niet interessant, maar ik ken er genoeg die de cover zo veranderen zodra het kan, al is de cover alleen maar zwart.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 28 juli 2020 13:52
    @Lavandou Nee mij boeit dat inderdaad minder, kan mij het nou schelen wat voor cover mijn console heeft. Ik maak mij druk om andere thema's tegenwoordig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 28 juli 2020 10:03
    @Mmo-veteran een mooie bloodborne 2 cover