Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Nieuws

Assassin's Creed: Syndicate krijgt geen companion app

Geen content voor iPhone of Android

Geschreven door Michel Musters op
Assassin's Creed: Syndicate krijgt geen companion app. Dat heeft Ubisoft bevestigd tegenover Eurogamer.

Een companion app voor de iPhone of Android is niet in de planning voor de aankomende Assassin's Creed-game. De voorgaande AC-games hadden wel een companion app, maar vooral die van Unity ontving kritiek van gamers. Spelers moesten namelijk uren aan progressie boeken in de app om bepaalde schatten te kunnen vinden in Unity.

Assassin's Creed: Syndicate verschijnt op 23 oktober op Xbox One en PlayStation 4 en ergens deze herfst op pc. Laatst kondigde Ubisoft al aan dat de game alleen een singleplayermodus krijgt.

Bron: Eurogamer

Dit artikel delen:

Lees meer

Xbox Live Gold- en PS Plus-games van juni bekend Techniekupdate: Licht aan het einde van de tunnel
13

Reacties op: Assassin's Creed: Syndicate krijgt geen companion app

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ShadowX

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    Mooi laat die klote app er maar uit, kijk enorm uit naar deze titel en heb om die reden de Rooks versie voor beide console`s in pre order staan, zie voor de release wel welke versie er beter loopt de GFX boeit me niet zo het gaat mij meer op de framerate.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    De app voor unity was echt te slecht voor worden. Die van Black flag is nog steeds goed. Maar beter dat ze er van af stappen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    'te slecht voor woorden'

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    Grammar nazi

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    Gewoon nederlands.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    Kan wel wezen dat het gewoon Nederlands is. Maar als iemand een spelfout maakt hoeft het niet gelijk verbeterd te worden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    Ik ben geen grammer nazi coola want ik maak zelf ook fouten plus ik type soms zoals ik als rotterdammer praat.
    Woorden die je schrijft met een d of een t prima die fouten maak ik ook maar worden en woorden vind ik een groot verschil.

    Wees blij dat ik je verbeter dan maak je de volgende keer de fout niet meer, ik accepteerde ook dat je zo wie zo als sowieso schrijft en ik maak die fout geen 2e keer.

    Ben 44 maar leer nog steeds ook hier :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Arrahant

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    Hopelijk nemen ze ook eindelijk eens afstand van de structuur van de game. Die is sinds het eerste deel niet veranderd… De serie is hoognodig aan vernieuwing toe. Ik vond Unity echt een slaapverwekkende game in een prachtige setting.

    Radiotorens… ehhh sorry ik bedoel gewone torens beklimmen om de kaart open te leggen, veel te veel sidequests die niets om het lijf hebben, de vele fetch quests en de Forrest Gump aanpak waarbij bekende mensen uit die tijd quest givers moeten zijn… Echt jammer want ik vind de historische setting die ze altijd gebruiken op zichzelf onwijs interessant.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    Nee a.u.b. niet. Ze moeten de basis van de serie laten voor wat het is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    @Arrahant,

    Vertel er dan ook bij wat je dan wel graag ziet, zelf ben ik het niet met je eens de opzet is naar mijn mening nog steeds erg sterk en hoeft niet veel te veranderen maar je klaagt en dat mag maar vertel er dan bij wat je wel graag ziet veranderen.

    Offtopic:

    Ik ben lid van de PU en kreeg vandaag een mailtje met dit als topic 'PU agenda voor het nieuwe schooljaar!'

    IK was verbaast als 44 jarige om zo`n email te krijgen :).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Arrahant

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    Ik zou graag zien dat Ubisoft afstand neemt van de Ubisoft open wereld formule die in FC, AC, The Crew en W_D games worden toegepast. De games lijken qua structuur zoveel op elkaar. Dat begint mij tegen te staan.

    Specifiek met betrekking tot AC zou ik voor minder sidequests gaan, en in plaats daarvan voor een meer verhaalgedreven game gaan. Wat mij betreft hoeft de game niet in duidelijke chunks te worden opgedeeld. Ik zou liever zien dat de speler ergens in de stad begint en het verhaal volgende langzaam maar zeker de historische setting leert kennen (leren kennen is niet hetzelfde als de kaart openleggen en icoontjes opzoeken!!).
    Verweef de sidequests van historische figuren en de riddles (als je ze zonder YT wilt uitspelen moet je in de lore van het gebied duiken) in het algehele verhaal van de game en ditch de rest.
    Kom daarnaast met betere stealth mechanics; bijvoorbeeld zoals in The Last of Us. Niet dat het veel uitmaakt als je wordt gezien, maar een goed stealth systeem hoort bij een assassin! Doe de combat daarnaast meer a la Dark Souls en zorg er dus voor dat spelers hun koppie erbij moeten houden. Dus bijvoorbeeld tijdig moeten blocken en slagen met attacks onder verschillende knoppen moeten plaatsen (de dodelijkheid van musketiers bij het wegkomen in Unity was een stap in de goede richting).

    Boven alles: laat je gewoon leiden door de geschiedenis!! Het moet geen 'best of' verzameling van historische personages en gebeurtenissen zijn. Lees bijvoorbeeld eens de verhalen van Monaldi & Sorti over de spion en castraatzanger Atto Milani aan het Franse hof in de 17e eeuw; dat zouden de makers van AC ook ter inspiratie moeten doen! Daarin wordt veel subtieler omgegaan met de verhouding tussen fictie en realisme. Het hoofdpersonage komt amper in aanraking met de grote figuren uit die tijd, maar toch ben je als lezer in die wereld en voel je de effecten van grotere machten!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    Tja ieder ze mening, ik zelf vind het fijn dat bij de gebouwen het klopt en bij sommige personages gewoon erbij verteld wordt in het verhaal van AC het is tenslotte een game en geen historisch geschiedenis les, kwa combat moet het zeker niet worden als Dark Souls want dan verliezen ze de helft van de gamers die AC op een andere manier spelen dan de mensen die Dark Souls spelen, ik hoef dat gefrustreerde vecht systeem niet (ow ik heb Bloodborne uitgespeeld) DS en AC zijn 2 grote verschillen en dan hoeft het vecht systeem niet zo te zijn als DS maar goed mij mening.
    Dat het vecht systeem op de schop kan misschien maar ze hebben het in Unity al goed aangepakt en daar versla je niet even 20 a 30 man.

    Stealth kan zeker beter heb je absoluut gelijk in, verhaal tja dat is bij de laatste 2 een beetje rommelig waar je in Black Flag nog een beetje het verhaal speelde van een Piraat had het weinig (mijn mening) te doen met het hoofdverhaal, Unity kon ik zeker niks wijs uitmaken wat betreft heden en verleden het was te rommelig.

    De side quest zijn prima vind ik wel zou ik het leuker vinden als ze wat meer diepgang geven met quest van historische figuren zoals je in deel 2 had met Leonardo.

    Mensen willen soms teveel veranderingen en soms kan een verandering het spel ineens helemaal verkloten, maar goed ieder ze mening ik zelf vind de opzet van AC kwa open wereld nog steeds prima de side quest ook maar wat meer diepgang met historische gebeurtenissen zou leuk zijn.
    Het verhaal zou naar mij mening op de schop moeten, waar het van AC1 tot AC 3 nog goed te volgen was met heden en verleden werd dat verneukt met BF en Unity omdat heden er in principe uitgesloopt werd, ik bedoel je krijgt een berichtje met computer hacked templars zijn de bad guys en je moet dat op volgen terwijl je misschien wel liever bij de templars wilt blijven.

    Van mij mogen ze Desmond weer terug halen hij hoeft niet perse dood te zijn want dat heb je eigenlijk nooit goed gezien, je zag dat ze een lichaam vonden maar dat zegt niks dat had net zo goed ze vader kunnen zijn of hem zelf en dat ze geest in de Animus zitten, of dat je Desmond ze geest tegen komt in de Animus als subject 17th.

    Ik kijk in ieder geval erg uit naar het volgende deel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 2 jaren, 4 maanden geleden
    @gamernl die app was er ook voor Windows Phone.
    Ontopic: Ik mis niets aan die app, kunnen ze zich mooi focussen op nieuwe gameplay.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.