Call of Duty 2 review door detankfreak | Gamer.nl

CALL OF DUTY STAAT BEKEND OM ZIJN FANATASTISCHE GAMEPLAY

EN GEEFT HET JE HET GEVOEL ALSOF JE OOK ECHT IN DE OORLOG ZIT.

IK HEB ALLE VOORGAANDE DELEN AL VOOR DE PC. EN WAS TOEN IK CALL OF DUTY 2 VOOR DE XBOX 360 KOCHT OOK BENIEUWD BENIEUWD WAT DIT SPEL TE BIEDEN HAD. OP DE XBOX 360

ik wil het vooral over de gameplay en het verhaal hebben.je begint als een ru ische soldaat in moskou en na een trainig wordt je al gelijk in de actie geworpen. de duitsers hebben namelijk een verrasings aanval op moskou gepland. en jij moet ze stoppen.verder zit je in stalinggrad waar je een radio kabel moet repareren om een paar tanks te vernietigen. en wat duitse aanvallen afslaan in een gebouw in stalingrad. het leuke van dit spel is dat je zelf mag bepalen met welk land JE wilt spelen. ieder land heeft namelijk ee eigen campagne je mag kiezen tu en de ru en,de amerikanen en de britten. met de engelse draait het vooral om de oorlog in noord afrika en om de stad caen in frankrijk. met de amerikanen land je op de kusten van normandie( point du hock) en moet je vechten todat je uiteindelijk over de rijn gaat om een duits dorp in te nemen. de gamelpay zit goed in elkaar.de al doet zijn werk goed. af en toe krijg je momenten in het spel dat al je mannen afgeschoten worden. uiteindelijk respawnen ze weer gewoon op een plek ergens in het level. vergeleken zijn voorgangers zijn de graphics stukken beter je hebt hier ook voor het eerst rook granaten.en je health pack heb je niet meer dat is verandert door een anders soort systeem namelijk als je geraakt wordt wordt je beeld een klein beetje rood. als er te veel lood in je wordt geschoten wordt je beeld bloed rood en krijg je de waarschuwing dat je ergens in dekking moet gaan. als je het juiste doet en gewoon in dekking gaat herstel je naar 5 seconden. als je gewoon door vecht val je terplekke dood neer. maar dit systeem werkt niet realistich ik bedoel aan het einde van een level heb je denk ik wel iets van 200 kogels geincaseerd, en met 200 kogels in je lichaam valt in de realiteit niet aan te overleven.