Nieuws

Eerst het nieuws wat niet meer zo nieuw is maar toch niet overal bekend is.

1. Er zullen boten aanwezig zijn in Skyrim maar tot mijn ongenoegen kun je er geen gebruik van maken.  

2. Je kunt een vijand in brand laten vliegen door een olielamp tegen zijn smoel kapot te slaan, YESS. 

3. Net als in Oblivion kun je chemische experimenten uitvoeren, drankjes maken vergif enz.... 

4. Je kunt net als alle NPC een beroep uitoefenen bijv hout hakken, in een mijn werken, plantjes kweken enz.. 

5. De spelwereld is er interactief, vlinders die nectar verzamelen, kevers die rondvliegen, vis die rondzwemt in het rivier. 

6. De main-quest bevat ongeveer 20 uur aan gameplay. 

7. Nou is het erg zinvol geworden om boeken te lezen in Skyrim, want voor somige quests moet je boeken lezen om antwoord te vinden op je vraag.

8. Verbetering van het imago van de speler met een mini-game is ouwe koek geworden, ze hebben het weggehaald. Nog geen info wat er inplaats is gekomen.

9. Een groep wolven vallen een mammoet aan en bewaken hun prooi na het doden.

10. NPC zullen veel minder op elkaar lijken.

11. Als er in de beurt een reus rondloopt trild het scherm.

12. De prijzen van de producten zijn afhankelijk van het aantal geproduceerde, dus als de stad werd verwoest door een brand, dan zou je bijvoorbeeld voor brood 2 keer meer moeten betalen.

13. In Skyrim zullen kinderen aanwezig zijn.

14. Map van Skyrim zal een beetje op google maps 3D lijken.

15. EN ALS LAATST MIJN FAVO: DARK BROTHERHOOD IS AANWEZIG IN SKYRIM.

 

Review Infernal city.

The Infernal city is geschreven door Greg Kiz.

Voor mensen die het niet weten speelt The Infernal city zieg af in Tamriel 40 jaar na het gebeurtenis van Oblivion. Een boek die ik niemand kan adviseren. En hier vermeld ik waarom:


Het is een boek die besteld is. De schrijver schreef niet over wat hem interessant leek om over te schrijven, maar warvoor hij kreeg betaald en dat is het aller ergste.

Dus even op volgorde. Situatie ligt zo, er worden laatste tijd veel boeken geschreven over games. Bijvoorbeeld "stalker", "Subway", "Warhammer ".

Een toen dacht, Bethesda, van veel werelden is er al een boek behalfe van Tamriel....... dit moet gefixt !!!!! 

Voorbeeld van deze trend:  spel "stalker" - er waren boeken over, de een is slechter dan het andere. Na het boek van Glukhovski 'Metro' kwam het spel (behoorlijk succesvol), en een hele stapel boeken. Nou, vervolgd "The Elder Scrolls" deze trend.

Het boek is zo vreselijk geschreven dat een fan van TES er weinig tot niets van snapt, en nou zwijg ik nog over een lezer die de game niet heeft gespeeld. Kiz heeft er geen duidelijke vermeldingen gedaan over de rassen van Tamriel en al die goden, dat maakt het boek op een gegeven moment zelfs voor mij een enorme vraagteken begint te worden. Verhaal speelt zich op een gegeven moment op een vliegende eiland plaats ''vliegend eiland'' je krijgt een mogelijkheid om een verhaal te schrijven over een enorme wereld en je begint over een vliegend eiland........... Toen ik begon te lezen kwamen de tranen al bijna op van de teleurstelling. 

Verhaal erg afgezaagde, als een middelmatige game.. zielige pogingen om intriges te veroorzaken brengen alleen een trieste glimlach op mijn gezicht. Personages zijn aan de emotielose kant.

De auteur krijgt toch een compliment dat hij ten minste niet schreef "Hij sloeg de Orc met een zwaard en nam tweehonderd hit points van de health af - maar ik zie geen andere voordelen. Waardeloos lezen.....

Een dergelijk moraal -. Heren schrijvers stop het schrijven van boeken over games als jullie er niets van snappen.

Hierbij beeindig het.

Meer??? Ik zie het in de comments.