Ontwikkelaar Blizzard heeft in New York een opvallende billboard geplaatst ter promotie van Diablo 4. Het gigantische reclamebord met de tekst "Welcome to hell, New York" trekt momenteel veel aandacht op internet vanwege de angstaanjagende oranje kleur van de lucht eromheen.
Op het eerste gezicht lijkt het erop dat Blizzard iets te ver is gegaan met hun promotiecampagne voor Diablo 4. Maar in werkelijkheid is het niet de ontwikkelaar zelf die de lucht een helse kleur heeft gegeven, maar zijn het de grootschalige bosbranden die momenteel in het naburige Canada woeden. De stad New York is daardoor sinds gisteren gehuld in een feloranje gloed, die toevallig dus perfect past bij het kleurenpalet dat gebruikt wordt voor de poster van Diablo 4. Het lijkt nu net alsof de demonenkoningin Lilith de inwoners van de stad daadwerkelijk verwelkomt in de hel.
Op sociale media kunnen veel mensen wel lachen om deze ietwat te accurate slogan van de campagne voor Diablo 4:
Diablo 4 is sinds deze week voor iedereen met een PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One of pc speelbaar. De actie-rpg wordt overal in de media geprezen en heeft ook onze eigen recensent, Erik, weten te overtuigen. Hij geeft het spel een negen en zegt: "Diablo 4 brengt op veel gebieden verbeteringen, maakt jouw keuzes weer belangrijk en biedt de mogelijkheid om volledig unieke personages te creëren. Dit vormt een uitstekende basis waar Diablo-fans jarenlang van zullen genieten."