SuperDre

  • TheChief heeft gereageerd op je bericht:

    @Ragpost Echt niet, jij zou blij zijn als je bij een bedrijf als EA kon werken. EA is echt helemaal niet zo slecht als jij denkt (zeker niet op zo'n positie waar deze man werkte), maargoed als je alleen maar als een domme gamer zonder enige set hersens blijft gedragen, tja…..

    @SuperDre Heb jij uberhaupt het nieuws gechecked de laatste 6 maanden?

    EA is (volkomen terecht trouwens) op dit moment opnieuw de paria onder de publishers.
    Hun schandalige houding aangaande Battlefront 2 lootboxes, de onwaarschijnlijk slechte marketing van BF:V, de aanfluiting die hun E3 show was met 20! min aan C&C; mobile "actie", het feit dat één van hun topmensen zich in uitlatingen in de pers feitelijk boven de wetgeving van landen stelde aangaande lootboxes etc etc.

    Maar goed als je je alleen maar als een domme consument zonder enige set hersens blijft gedragen, tja…

    bij het artikel Chief design officer Patrick Söderlund vertrekt bij EA

  • armilo-theus heeft gereageerd op je bericht:

    @Ragpost Echt niet, jij zou blij zijn als je bij een bedrijf als EA kon werken. EA is echt helemaal niet zo slecht als jij denkt (zeker niet op zo'n positie waar deze man werkte), maargoed als je alleen maar als een domme gamer zonder enige set hersens blijft gedragen, tja…..

    @SuperDre lol in welke wereld leef jij

    bij het artikel Chief design officer Patrick Söderlund vertrekt bij EA

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van Ragpost :

    Tja.. ik zou ook weggaan.

    @Ragpost Echt niet, jij zou blij zijn als je bij een bedrijf als EA kon werken. EA is echt helemaal niet zo slecht als jij denkt (zeker niet op zo'n positie waar deze man werkte), maargoed als je alleen maar als een domme gamer zonder enige set hersens blijft gedragen, tja…..

    bij het artikel Chief design officer Patrick Söderlund vertrekt bij EA

  • bigds9fan heeft gereageerd op je bericht:

    @Oxymorphone Denk je dat nu werkelijk? Zo'n status heeft Fillion ook niet, en op dit moment denk ik echt dat Holland nog meer zal vragen dan Fillion, puur omdat Holland op dit moment heel populair/gewild is.
    En juist dat origin verhaal is iets waar ik dus echt totaal geen zin in heb.

    @SuperDre Denk dat ze met het origin verhaal te veel willen.

    Gewoon een lekker luchtig verhaal met veel actie. Meer heb je niet nodig.

    Voor deze franchise zou ik als regisseur Michael Bay aantrekken denk ik. ;-)

    bij het artikel Productie van Uncharted-film is in aantocht

  • bigds9fan heeft gereageerd op je bericht:

    @fonsrutte Nou, dan zal je al wel teleurgesteld worden dat Venom dus waarschijnlijk verknipt gaat worden zodat het PG-13 is.

    @SuperDre Venom zonder Spider-Man gaat gewoonweg niet werken.

    bij het artikel Productie van Uncharted-film is in aantocht

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van Oxymorphone :

    Tom Holland is natuurlijk een goedkope jonge acteur. Nathan Fillion die ook nog eens lijkt op Nathan Drake vraagt vast te veel voor Sony om dat te wagen aan een nieuwe IP film.
    We gaan natuurlijk het 'origin' verhaal zien. /zucht

    @Oxymorphone Denk je dat nu werkelijk? Zo'n status heeft Fillion ook niet, en op dit moment denk ik echt dat Holland nog meer zal vragen dan Fillion, puur omdat Holland op dit moment heel populair/gewild is.
    En juist dat origin verhaal is iets waar ik dus echt totaal geen zin in heb.

    bij het artikel Productie van Uncharted-film is in aantocht

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van fonsrutte :

    Er zijn maar weinig Sony films die mij bekoren.
    Die nieuwe Venom film lijkt mij nog het meest interessant.

    Ik kan Tom Holland maar niet zo goed als Drake zien, maar wie weet verrast ie ons, in Spiderman vond ik hem goed.

    @fonsrutte Nou, dan zal je al wel teleurgesteld worden dat Venom dus waarschijnlijk verknipt gaat worden zodat het PG-13 is.

    bij het artikel Productie van Uncharted-film is in aantocht

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van fonsrutte :

    @SuperDre Die appstores zijn ook een cash cow voor zowel Google als Apple natuurlijk.
    Apple doet echter wel iets meer (behalve moeilijk doen) aan controle van een app dan Google. Bij Google is dit louter een geautomatiseerd proces en bij Apple niet. Daarom duurt het bij Apple langer voor een app in de store verschijnt.

    @fonsrutte Bij Apple is het ook louter een geautomatiseerd proces, en je moet er nog apart voor betalen ook.

    bij het artikel 'Google loopt 50 miljoen dollar mis door ontbreken Fortnite op Google Play Store'

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    Nope, totaal niet geinteresseerd in een origin story met Tom Holland in de hoofdrol.. Laat een origin story maar voor een paar films later, of hooguit zoals in the Last crusade bij de intro. Zit echt niet te wachten op een kinderfilm, zeker niet na het zien van de 'fanfilm' met Nathan Fillion (weet gewoon 100% zeker dat een film met hem in de hoofdrol meer zal opleveren dan een kinderfilm met Tom Holland).

    @SuperDre Waarom is een film met een jong iemand automatisch een kinderfilm?

    bij het artikel Productie van Uncharted-film is in aantocht

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    Logisch dat Epic dus niet via de store gaat, zo zie je al dat Apple gewoon weer lekker rijk wordt terwijl ze geen zak doen (nee onderhoud aan die store kost bij lange na geen 50 miljoen, zelfs nog niet eens een fractie daarvan voor 1 app). Probleem voor Epic bij iOS was dat er geen mogelijkheid tot sideloaden is, dus daar konden ze niet omzeilen, maar 50 miljoen moeten inleveren op 180 miljoen doet toch wel pijn hoor, 5 miljoen zou zelfs al teveel zijn, maar is dan een bedrag wat veel beter in verhouding staat.

    @SuperDre Die appstores zijn ook een cash cow voor zowel Google als Apple natuurlijk.
    Apple doet echter wel iets meer (behalve moeilijk doen) aan controle van een app dan Google. Bij Google is dit louter een geautomatiseerd proces en bij Apple niet. Daarom duurt het bij Apple langer voor een app in de store verschijnt.

    bij het artikel 'Google loopt 50 miljoen dollar mis door ontbreken Fortnite op Google Play Store'

  • SuperDre heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel 'Google loopt 50 miljoen dollar mis door ontbreken Fortnite op Google Play Store'

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van Lord_Bono :

    @DevTrunks Een jonge Nathan Drake hebben we ook al in Uncharted 4 gezien, zie niet in waarom het probleem zou zijn.

    @Lord_Bono Omdat we niet zitten te wachten op een kinderfilm? Ik wil gewoon Drake in zijn hoogtijd dagen als avonturier zien, heb totaal geen behoefte aan te zien hoe hij zo gekomen is, dat kan dan misschien alsnog enkele films later. Ik vind Tom Holland sowieso al niet bijzonder en in Civil War vond ik em zelfs irritant (heb de losse spiderman film met hem nog niet gezien).

    bij het artikel Productie van Uncharted-film is in aantocht

  • SuperDre heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Productie van Uncharted-film is in aantocht

  • SuperDre heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Eerste gameplayvideo's Doom Eternal getoond

  • 004 heeft gereageerd op je bericht:

    @004 Moet helemaal niets, en 'minder bedeeld op financieel gebied' is natuurlijk onzin, je zult gewoon keuzes moeten maken (ik zie het bij veel mensen die daar over zeuren, maar ondertussen wel elk weekend zich in het cafe laten vollopen, roken als een ketter, duur telefoon abonnement hebben etc).
    Ik ben eens dat het fijn zou zijn als je op een legale manier nog elke oude game zou kunnen krijgen. Maar vinden dat er een vrije markt MOET komen omdat jij het graag hebt, gaat mij te ver.

    @SuperDre Ik vind je reactie op mijn post jammer, ik kan wel media kopen alleen er is een heel groot deel die dat niet kan wat een relatief klein deel is in Nederland. Ik kan proberen uit te leggen wat ik bedoel, alleen aan de hand van de starheid in je post lijkt me dit tevergeefs tenzij het een lang gesprek/discussie word waar ik geen zin in heb energie in te steken.

    bij het artikel EmuParadise verwijdert roms om juridische problemen te vermijden

  • bigds9fan heeft gereageerd op je bericht:

    @bigds9fan Nintendo zou ook gewoon alle games middels eigen emulators beschikbaar kunnen stellen. Wel vind ik dat het 1x betalen en 'altijd' kunnen spelen, en niet bij een nieuw platform weer opnieuw moet betalen om de oude games te kunnen blijven spelen.
    Daarom ben ik overigens ook een groot voorstander van dat nieuwere console (waar mogelijk) gewoon backward compatible (al dan niet via een emulator) zouden moeten zijn.

    @SuperDre dat ben ik met je eens.

    bij het artikel EmuParadise verwijdert roms om juridische problemen te vermijden

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van bigds9fan :

    Sneu. Veel van die oude games zijn niet makkelijk aan te kopen of te spelen omdat de apparatuur niet (makkelijk) aan te sluiten is.

    En Nintendo doet zelf ook niks voor de retro gamers. Er zijn talloze GB en GBA titels die zo naar de 3DS kunnen.

    @bigds9fan Nintendo zou ook gewoon alle games middels eigen emulators beschikbaar kunnen stellen. Wel vind ik dat het 1x betalen en 'altijd' kunnen spelen, en niet bij een nieuw platform weer opnieuw moet betalen om de oude games te kunnen blijven spelen.
    Daarom ben ik overigens ook een groot voorstander van dat nieuwere console (waar mogelijk) gewoon backward compatible (al dan niet via een emulator) zouden moeten zijn.

    bij het artikel EmuParadise verwijdert roms om juridische problemen te vermijden

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van 004 :

    Jammer en nutteloos dat de oude games die prakties niet meer verkocht worden niet meer beschikbaar zullen zijn. Het is altijd leuk om abandonware of oude games af en toe nog eens op te halen en helemaal voor degenen die minder bedeeld zijn onder ons op financieel gebied zou er best een vrije markt voor kunnen en moeten zijn op het gebied van media.

    @004 Moet helemaal niets, en 'minder bedeeld op financieel gebied' is natuurlijk onzin, je zult gewoon keuzes moeten maken (ik zie het bij veel mensen die daar over zeuren, maar ondertussen wel elk weekend zich in het cafe laten vollopen, roken als een ketter, duur telefoon abonnement hebben etc).
    Ik ben eens dat het fijn zou zijn als je op een legale manier nog elke oude game zou kunnen krijgen. Maar vinden dat er een vrije markt MOET komen omdat jij het graag hebt, gaat mij te ver.

    bij het artikel EmuParadise verwijdert roms om juridische problemen te vermijden

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    @e6r6i6c Overdrijven is ook een kunst, er komt nog steeds een hele hoop goeie titels naar Steam, en ook deze games komen uiteindelijk op steam terecht. Er zijn een hoop gamers die niet meteen die games kopen, maar pas een jaar later ofzo (wanneer ze dan goedkoper ook op steam te krijgen zijn). Niet iedereen koopt meteen de nieuwste games, wat vaak alleen eigenlijk van belang is bij online(only) games. Genoeg games om te spelen totdat deze games in prijs gedaald zijn.

    @SuperDre of deze games uiteindelijk toch op Steam terechtkomen weet ik zo net nog niet, bij Blizzard zetten ze hun games ook nooit op steam

    bij het artikel Fallout 76 komt niet op Steam beschikbaar

  • e6r6i6c heeft gereageerd op je bericht:

    @e6r6i6c Overdrijven is ook een kunst, er komt nog steeds een hele hoop goeie titels naar Steam, en ook deze games komen uiteindelijk op steam terecht. Er zijn een hoop gamers die niet meteen die games kopen, maar pas een jaar later ofzo (wanneer ze dan goedkoper ook op steam te krijgen zijn). Niet iedereen koopt meteen de nieuwste games, wat vaak alleen eigenlijk van belang is bij online(only) games. Genoeg games om te spelen totdat deze games in prijs gedaald zijn.

    @SuperDre het klopt wel wat je zegt, maar je bent het toch wel met mij eens dat steam overspoelt word door rotzooi sinds valve eigenlijk alles wel toelaat op steam. De echt grote jongens zoals EA, Ubisoft, Blizzard, Microsodt hebben allemaal hun eigen platform en brengen hun grote titels daarop uit en in sommige gevallen komen deze games niet naar steam toe. Als deze trend dan zo doorzet zal steam echt stappen moeten ondernemen om te voorkomen dat ze straks niet meer relevant zijn als het op de AAA games aankomt.

    bij het artikel Fallout 76 komt niet op Steam beschikbaar

  • Arisu heeft gereageerd op je bericht:

    @Arisu Sorry hoor, maar dat vind ik dus onzin, dus omdat JIJ niet een extra platform wil hebben zou 'ik' dus maar mijn geld aan een 'concurrent' moeten afstaan. Denk even na. Stel dat het eerste 3 maanden 1 miljoen gamers het spel kopen, tegen 60 euro, dat is 60.000.0000 euro, stel dat dan de helft daarvan het via steam zouden kopen, dat is dan 30.000.000, maar van die 30.000.000 moet 'ik' 30% af staan aan Valve, dat is dus 9.000.000 euro!!! die ik misloop.
    Dus sorry hoor, maar dat is dus heel veel geld die ik liever in mijn eigen pocket steek dan aan een 'concurrent' moet geven.
    Dus niet zo vreemd om dan in de periode wanneer de meeste verkopen zouden zijn, het alleen via 'mijn' eigen platform te verkopen. Als 'ik' geen eigen platform zou hebben, zou het misschien een ander verhaal zijn, maar voor heel wat minder dan 9.000.000 kun je best een simpel platform voor opzetten/onderhouden.

    @SuperDre Mag ik je er even op attenderen dat supermarkten en dergelijke ook zo werken. Fabrikanten maken dingen, winkels verkopen die, en iedereen krijgt een deel van het geld dat de consument betaald. Het idee daarachter is dat het grote product aanbod in de winkel een grotere hoeveelheid klanten binnen haalt en daarmee meer kan verkopen in het algemeen.

    En jij gaat niet naar 10 verschillende supermarkten om alle supermarkt specifieke producten te kopen, dan zoek je wel naar een alternatief product in je supermarkt naar keuze.

    Bathesda maakt eigelijk misbruik van het feit dat zij een aantal spellen hebben die voor een beetje gamer toch bijna onmisbaar zijn. (net als steam dat in het verleden heeft gedaan, ook niet zonder tegenstrijd). En ze doen dit niet om het product goedkoper bij de consument te krijgen, maar om meer geld in hun eigen zak te kunnen steken.

    En je kunt stellen dat dit een economisch slimme zet is. Ik heb mijn twijfels omdat meer publishers dit soort dingen in het verleden hebben geprobeerd, en ik heb er redelijk veel weer terug zien komen naar steam. Daaruit zou je kunnen stellen dat het misschien toch niet zo'n goed idee was. Statistieken moet ik je helaas schuldig blijven want de publishers zijn daar redelijk geheim mee.

    Het belangrijkste blijft gewoon dat dit niet klant vriendelijk is. En hoewel dit niet zo erg is als lootboxes en andere geldklopperij, blijft het zo dat de consument weer eens benadeeld word omdat de publisher meer geld wil hebben. En daar mag best wat over gezegd worden.

    P.S. Als blijkt dat Bathesda dit platform gaat gebruiken om de games daadwerkelijk goedkoper bij de consument te krijgen dan trek ik natuurlijk mijn statement in.

    bij het artikel Fallout 76 komt niet op Steam beschikbaar

  • Vogeltje heeft gereageerd op je bericht:

    @Vogeltje Ik weet niet hoor, maar ik zie toch dagelijks gewoon een hoop sales voorbij komen. Misschien moet je eens wat verder kijken, genoeg (bundle) sites waar je steam games gewoon goedkoop kunt kopen (zoals gog, humble bundle, indiegala, fanatical en ga zo maar door). Vandaag zelfs nog 2 games via steam zelf gekocht die zo'n 90% afgeprijst was.

    @SuperDre
    En dus ook voor al die sites een apart account nodig?

    bij het artikel Fallout 76 komt niet op Steam beschikbaar

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van GoRightAhead :

    Dit is waarom ik de meeste AAA games op console speel. Daar heb je tenminste geen gezeik met accounts. Ik hou ervan om alles op 1 plek te hebben maar ik snap wel dat bethesda die laatste 30% liever investeert in een eigen platform voor de toekomst. Zelf blijf ik hoofdzakelijk bij steam want daar heb ik al een hele lijst.

    @GoRightAhead uhhh… bij playstation heb je ook gewoon een PSN account, bij xbox heb je een xbox account, en bij nintendo heb je dat ook.
    Mij maakt het niet zo heel veel uit, het is nu nog te overzien. Wel zou het fijn zijn als die platformen een universele API zouden gaan afspreken zodat er clients gebouwd kunnen worden (of dat ze dat zelf ook zijn) waarmee je dus bv in Steam ook je lijst van Origin kan zien en gebruiken. Helemaal mooi zou natuurlijk zijn (zoals bij gog regelmatig het geval is), is als je een game op Steam hebt dat je die dan ook automatisch op gog hebt (bij gog is dat voor bepaalde titels).

    bij het artikel Fallout 76 komt niet op Steam beschikbaar

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van Vogeltje :

    Ik zie dat ik liever helemaal geen platform nodig heb. De reden dat we hier Steam als beste alternatief zien, is alleen maar omdat het er als eerste was. Het betere zou dus zijn, nogmaals, dat je er helemaal geen nodig hebt.
    Nog irritanter zijn de games die, naast dat je ze op Steam hebt aangeschaft, ze ook nog eens een ander platform nodig hebben. Dat doe ik dus helemaal nooit meer.

    Steam wordt zeker regelmatig geupdate en er komen zat nieuwe features bij. Maar het enige wat het voor mij hoeft te doen zijn: Winkel -> kopen/installeren -> spelen. De rest interesseert mij echt geen ene reet.

    Het grootste nadeel van zoveel verschillende platformen zullen sales zijn. Die zullen zeer zelden, heel laat pas of gewoon niet meer voorkomen. Een perfect voorbeeld van hoe het eruit gaat zien als alles in de (nabije) toekomst digitaal is. En dan nog mensen die dit graag willen….

    Overigens word ik ook moe van al die 6 miljoen accounts die ik nodig heb alleen maar om per account en programma een of twee games te kunnen spelen. Ik wil gewoon gamen en meer niet.

    @Vogeltje Ik weet niet hoor, maar ik zie toch dagelijks gewoon een hoop sales voorbij komen. Misschien moet je eens wat verder kijken, genoeg (bundle) sites waar je steam games gewoon goedkoop kunt kopen (zoals gog, humble bundle, indiegala, fanatical en ga zo maar door). Vandaag zelfs nog 2 games via steam zelf gekocht die zo'n 90% afgeprijst was.

    bij het artikel Fallout 76 komt niet op Steam beschikbaar

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van e6r6i6c :

    hmmz ik dacht dat steam nooit in gevaar zou komen, maar als alle grote developers hun AAA titels niet meer op steam uitbrengen, en als je dan ziet hoeveel rotzooi er op steam word uitgebracht, dan begin ik toch zo mijn twijfels te krijgen over de toekomst van steam als platform.

    @e6r6i6c Overdrijven is ook een kunst, er komt nog steeds een hele hoop goeie titels naar Steam, en ook deze games komen uiteindelijk op steam terecht. Er zijn een hoop gamers die niet meteen die games kopen, maar pas een jaar later ofzo (wanneer ze dan goedkoper ook op steam te krijgen zijn). Niet iedereen koopt meteen de nieuwste games, wat vaak alleen eigenlijk van belang is bij online(only) games. Genoeg games om te spelen totdat deze games in prijs gedaald zijn.

    bij het artikel Fallout 76 komt niet op Steam beschikbaar

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van Shinjite :

    Als ze een eigen platform gaan maken dan zullen ander games zoals starfield en elders scroll 6 daar ook naar toe gaan en niet meer naar steam komen.

    De echte fan gaat hier wel gebruik van maken maar denk dat ze wel sales zullen mis lopen.
    Daar gelaten gaat wel 100% van de profit naar hun zakken inplaats 30% naar steam en 70% naar publishers.

    @Shinjite Ga er maar niet van uit dat ze veel sales zullen mislopen. en uiteindelijk komt het ook wel naar steam, alleen in de eerste periode waarin de verkopen het hoogst zijn wil je dat liever zonder tussenpersoon waar je 30% aan moet geven.

    bij het artikel Fallout 76 komt niet op Steam beschikbaar

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van Arisu :

    @Markske om de klanten de irritatie te besparen van het hebben van 10 verschillende game platforms.

    @Arisu Sorry hoor, maar dat vind ik dus onzin, dus omdat JIJ niet een extra platform wil hebben zou 'ik' dus maar mijn geld aan een 'concurrent' moeten afstaan. Denk even na. Stel dat het eerste 3 maanden 1 miljoen gamers het spel kopen, tegen 60 euro, dat is 60.000.0000 euro, stel dat dan de helft daarvan het via steam zouden kopen, dat is dan 30.000.000, maar van die 30.000.000 moet 'ik' 30% af staan aan Valve, dat is dus 9.000.000 euro!!! die ik misloop.
    Dus sorry hoor, maar dat is dus heel veel geld die ik liever in mijn eigen pocket steek dan aan een 'concurrent' moet geven.
    Dus niet zo vreemd om dan in de periode wanneer de meeste verkopen zouden zijn, het alleen via 'mijn' eigen platform te verkopen. Als 'ik' geen eigen platform zou hebben, zou het misschien een ander verhaal zijn, maar voor heel wat minder dan 9.000.000 kun je best een simpel platform voor opzetten/onderhouden.

    bij het artikel Fallout 76 komt niet op Steam beschikbaar

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van XtraLinkUK :

    Belachelijk eigenlijk. Maar wel typisch Bethesda. Je zou toch denken, hoe meer platformen hoe meer sales.

    @XtraLinkUK Is heel logisch hoor, de initieele sales wil je het liefst op je eigen platform zodat je niet onnodig +/- 30% moet afstaan aan anderen. Pas na een tijd wanneer de verkoop nog maar druppelgewijs is, is het handig om deze ook op andere platformen te releasen zodat je toch nog extra kunt incasseren.

    bij het artikel Fallout 76 komt niet op Steam beschikbaar

  • SuperDre heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Originele The Bard's Tale-trilogie krijgt remaster

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van Jumpman :

    Het is ook helemaal niet slecht voor je banden te sturen terwijl je stil staat 😜. Ben benieuwd wanneer de eerste filmpjes komen waar games gespeeld worden met 100km per uur😱.

    @Jumpman De spellen zijn alleen te spelen in parking mode, en als het iemand lukt om de boel te hacken dat de spellen wel gespeeld kunnen worden terwijl die aan het rijden is, dan hoop ik dat die zichzelf in een betonnen muur ramt.

    bij het artikel Tesla-wagens krijgen klassieke Atari-games

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van fonsrutte :

    @rreloaderr ehm, een verhaal aandikken is wat anders dan mensen betalen om te laten liegen en dan geld vangen voor het verhaal. Deze man is gewoon een smeerlap

    @fonsrutte Hij vraagt niet om te liegen, hij vraagt om een zo sterk mogelijke case die daarbij het meest dicht in de buurt komt dat met fortnite te maken heeft.

    bij het artikel Journalist betaalde voor artikel over zelfmoordpoging door Fortnite

  • SuperDre heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Scheuren tijdens de lente in Forza Horizon 4

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van Jumpman :

    Weet niet of het een hele goede zet is om content eerder beschikbaar te maken exclusief voor je eigen betaalde dienst. Snap het ergens wel maar is niet echt netjes aan je trouwe day one klanten. Nu staat achter netjes in het woordenboek ook wel geen EA maar toch

    @Jumpman Trouwe day one klanten hebben waarschijnlijk toch al de huidige AE abo, en die zullen zeker wel voor de premium van 1 jaar gaan (dan is het zo'n 8,34 per maand). Ik zie niet in waarom het niet netjes zou zijn, en was is dat toch voor onzin dat EA niet netjes zou zijn. Het is een bedrijf, geen liefdadigheidsinstelling, alle publishers werken wel op zo'n manier. Wanneer gaan sommige gamers eens inzien dat gaming gewoon een business is en geen liefdadigheid. En kom niet aanzetten met indies, want 9 van de 10 keer doen die exact hetzelfde, ja er is af en toe eens een uitzondering.

    bij het artikel EA lanceert Origin Access Premier vandaag

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van RidgeRazor :

    @GoRightAhead

    Grafisch hoeft het inderdaad niet super scherp te zijn, maar die 90 fps helpen vooral tegen misselijkheid en een chaotisch visueel zootje. Het liefste zie ik ook de games gedeeld en de software volledig open source. Helaas, maar begrijpelijk, is dat niet mogelijk door techniek, businessplannen en verdienmodellen. Verder zou het toch erg tof en interessant zijn als zo'n game op PSVR uitkomt. PSVR is dan misschien niet de beste VR hardware, het helpt - samen met mobiele VR - wel voor grotere adaptatie. En dat juich ik alleen maar toe.

    @RidgeRazor probleem van motionsickness bij de meeste is vaak meer omdat men de headset gewoon niet goed afstelt, correcte ipd en goede focus is belangrijker dan 90 fps.

    bij het artikel Hellblade: Senua's Sacrifice krijgt vr-versie

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van GoRightAhead :

    Deze versie wil ik graag spelen op psvr. Het zelfde heb ik met meer games zoals Prey en Alien Isolation bijvoorbeeld. Dit moet gewoon naar vr komen. Ik hoop dat ze genoeg instal base hebben om een port te kunnen rechtvaardigen.

    @GoRightAhead En dan te bedenken dat Alien Isolation al een prototype VR in zich heeft zitten, zou helemaal niet heel veel werk zijn om dat de finaliseren. Aangezien ze toch al verschillende betaalde DLC's hadden, zouden ze de VR addition nog wel voor 5 euro ofzo kunnen verkopen, weet zeker dat een HOOP VR gebruikers deze zouden kopen, want de Alien Isolation VR demo was shitpants scary in vergelijking met de gewonen monitor versie, en dat kwam dus puur door de echte immersie die VR met zich meebrengt (want verder zat er geen verschil tussen).

    Wel is het zo dat deze Hellblade VR toevoeging dus niet 1st person view is, en de motion controllers niet ondersteund worden.

    bij het artikel Hellblade: Senua's Sacrifice krijgt vr-versie

  • SuperDre heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Metal Gear Solid-verfilming niet gebaseerd op een enkele game

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van Kelvintje :

    De mogelijkheid om games goedkoper op marktplaats te kopen verdwijnt straks. Dat is jammer…alles online.

    @Kelvintje Deels klopt het wat je zegt, maar kijk ook naar de digitale stores zoals Steam, ook daar kun je vaak genoeg nog buiten steam zelf heel goedkoop games kopen (die dan wel gekoppeld zijn aan je steamlibrary). Wel is het dan hopelijk zo dat je niet extra (meer) hoeft te betalen om die games te kunnen spelen als ze ook beschikbaar zijn in de streaming library. Ander punt is dat je nu weer veel meer 'all you can play' accounts krijgt waar je dus keuze uit een grote library hebt voor een vast bedrag per maand. Het heeft zijn voordelen en zijn nadelen.

    bij het artikel 'Microsoft werkt aan twee nieuwe consoles, eentje kan alleen streamen'

  • oropher heeft gereageerd op je bericht:

    @serphilith De 980 moet redelijk in staat zijn om VR van oa Vive of Rift aan te kunnen, de 1050 is al geschikt ervoor en de 980 gaat die ruim voorbij, met een beetje overclocken kun je zelfs de 1060 gewoon voorbij en die is meer dan geschikt om leuk mee VR te kunnen doen, de CPU is misschien wel een puntje.
    Ik zou zeggen, download eens de SteamVR performance test om te kijken of je systeem geschikt is: https://store.steampowered.com/app/323910/SteamVR_Performance_Test/

    @SuperDre
    Ja, maar de 1000 serie is veel sneller in VR.

    bij het artikel Een onderzoek over vr-games en empathie

  • HunterSeeker heeft gereageerd op je bericht:

    @HunterSeeker Groot budget? Wat ik zag had helemaal niet veel budget nodig als ik er even van uit ga dat de meeste acteurs dit gewoon voor de lol hebben gedaan. Meest zal in de stunt met het glas zijn gaan zitten (en nu ik een interview lees, het gebruik van een crane voor de harnasshots, alhoewel die waarschijnlijk ook weer gewoon van de stuntcoordinator kan zijn) en de props in de studeerkamer. De camera's zullen gewoon onderdeel zijn geweest van de equipment van de regisseur (met een doorsnee drone kun je al die craneshots etc maken), en de locatie zal misschien het huis van een vriend zijn geweest (Fillion kent natuurlijk wel wat mensen), en de auto's, eigendom van crewleden of misschien gewoon gehuurd.
    Nee, dit was juist geweldig, zeker voor een low budget 'fan' film, maar het feit dat jij dacht dat het een groot budget was zegt al genoeg..
    En de regisseur wist verdomd goed waar die mee bezig was, was ook geen echt amateurtje. Het feit dat hij kan geven waar een hoop fans om vragen (behalve die paar zeikerds zoals jij dan) terwijl de studio dat niet lukt en wil komen met een bloody boring origin story met een 'kind' dat op avontuur gaat. Denk dat jij de games nooit echt gespeeld hebt ofzo, want er waren zoveel nuances die er in zitten die bij de echte spelers duidelijk zichtbaar waren, maar blijkbaar voor iemand als jij dus niet.
    Wat hij dus met low/no-budget al kan laten zien, zou ik em zeker de twijfel geven wat hij zou kunnen laten zien als hij een groot productieteam en budget achter zich heeft.

    enuh, als ik de trailer van Gridlocked bekijk (Netflix film die deze regiseur ook heeft gemaakt), dan ga ik die dus echt wel heel snel kijken.

    @SuperDre hang er een poster van boven je bed dan

    bij het artikel Uncharted-fanfilm met Nathan Fillion als Nathan Drake uitgebracht

  • SuperDre heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel De krachtige engine van Just Cause 4

  • serphilith heeft gereageerd op je bericht:

    @serphilith De 980 moet redelijk in staat zijn om VR van oa Vive of Rift aan te kunnen, de 1050 is al geschikt ervoor en de 980 gaat die ruim voorbij, met een beetje overclocken kun je zelfs de 1060 gewoon voorbij en die is meer dan geschikt om leuk mee VR te kunnen doen, de CPU is misschien wel een puntje.
    Ik zou zeggen, download eens de SteamVR performance test om te kijken of je systeem geschikt is: https://store.steampowered.com/app/323910/SteamVR_Performance_Test/

    @SuperDre Yep, daar kwam ik dus ook mee, de GPU wil wel maar mijn CPU is gewoon te langzaam. Ze zijn beide overgeclocked, de 980 onvg. 20%(hoger is Artifacts) en de CPU naar 4.46Ghz(erboven is CTD). Verder doet de CPU geen bottleneck veroorzaken voor de 980, behalve als de game gewoonweg te veel ervan vraagt zoals Stellaris vooral doet bij End-game saves, want Single Core game.

    Ik hoop nog een jaartje eruit te kunnen halen om dan weer een x80 of x80ti systeem te bouwen met Ryzen Pro/TR of hogere CPU, dit zodat het weer een tijdje mee kan gaan. :D

    bij het artikel Een onderzoek over vr-games en empathie

  • Sander999 heeft gereageerd op je bericht:

    @Sander999 Wie zegt dat er niets meer met dit IP wordt gedaan? kan heel goed zijn dat ze er wel gewoon mee bezig zijn maar nog niets naar buiten hebben gebracht.

    @SuperDre
    Het is inmiddels 3 jaar geleden dat Silent Hills gecanceld is, als ze iets hadden willen maken dan hadden ze dat al lang gedaan. Bovendien heeft Konami gezegd geen console games meer te maken en zich te concentreren op andere markten.

    bij het artikel Silent Hill-documentaire licht geschiedenis en misstappen uit

  • watashi wa maurice desu. heeft gereageerd op je bericht:

    @Sander999 Wie zegt dat er niets meer met dit IP wordt gedaan? kan heel goed zijn dat ze er wel gewoon mee bezig zijn maar nog niets naar buiten hebben gebracht.

    @SuperDre

    Dat is waar.
    Maar dan vind ik het wel jammer dat er tot nu toe niks meer met deze serie is gedaan. Laatst game van silent Hill die ik speelde was SH3 en die vond ik zo vet. Daarna The Room geprobeerd maar die vond ik niet zo goed. Om de een of andere reden die ik nu niet meer weet.
    Maar ik zou een nieuw deel na zoveel jaren graag zien.
    Voor mij is horror survival (of hoe het genre van SH heet) perfect gemaakt door SH.

    bij het artikel Silent Hill-documentaire licht geschiedenis en misstappen uit

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van Sander999 :

    Zo onwijs zonde dat er niks meer met dit IP wordt gedaan. Heeft mij altijd veel meer kunnen bekoren dan Resident Evil.

    @Sander999 Wie zegt dat er niets meer met dit IP wordt gedaan? kan heel goed zijn dat ze er wel gewoon mee bezig zijn maar nog niets naar buiten hebben gebracht.

    bij het artikel Silent Hill-documentaire licht geschiedenis en misstappen uit

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van serphilith :

    Ik met mijn oud FX-8350 processortje en GTX980 moet nog even wachten met aanschaf van een VR bril, maar lijkt me echt tof als deze ontwikkelijk zich in de toekomst (lees: 2218, Release Star Citizen) alleen maar beter word.

    Hellblade: Senua’s Sacrifce is een prachtig spel en is dan ook met of zonder VR bril zeker mooi om te spelen. Goede Stereo Koptelefoon of een 'echte' 5.1+ Headset is bij mij een must!

    Wat betreft de scene voor en in Vault 111 kan ik me nu dus absoluut niet inleven. Ik voel niets voor het gezin waar je in start, ik ken het kind pas net 5-10 minuten en zou me nu moeten inleven in het idee dat ik mijn kind wil vinden! Dit zal bij ouders vast harder binnenkomen maar ik voel er vrij weinig voor. En dan constant aan iedereen vragen of ze je kind gezien hebben maar ondertussen wel 15mnd lekker settlements bouwen… raar.

    @serphilith De 980 moet redelijk in staat zijn om VR van oa Vive of Rift aan te kunnen, de 1050 is al geschikt ervoor en de 980 gaat die ruim voorbij, met een beetje overclocken kun je zelfs de 1060 gewoon voorbij en die is meer dan geschikt om leuk mee VR te kunnen doen, de CPU is misschien wel een puntje.
    Ik zou zeggen, download eens de SteamVR performance test om te kijken of je systeem geschikt is: https://store.steampowered.com/app/323910/SteamVR_Performance_Test/

    bij het artikel Een onderzoek over vr-games en empathie

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van Gamegod :

    Hoewel ik ervan overtuigd ben dat deze (productie)fout bestaat (de eerste meldingen hiervan kwamen een paar maandjes terug al op Reddit) denk ik niet dat het 20% is.
    Iedereen (dus ook niet Switch eigenaren) kunnen reageren op deze poll.
    Het zal me dus ook niets verbazen dat er Xbox/PS4 bezitters hierop gestemd hebben want helaas hebben fanboys nog wel eens die neiging…..

    Wel blij dat Nintendo het erkent.
    Hopelijk zal het in de toekomst niet meer voorkomen.

    Heb er trouwens zelf geen last voor (plus ik heb mijn backplate al een tijdje geleden vervangen voor een paarse).

    @Gamegod Ja erkent, maar dat je zelf toch nog 150 pond moet neerleggen om het gerepareerd te krijgen terwijl het dus gewoon een ontwerp fout is. Hier in nederland kun je gewoon het beste naar de winkel gaan en je garantie claimen (immers in NL/EU geldt gewoon 2 jaar garantie).

    bij het artikel Nintendo Switch blijkt barsten te krijgen door oververhitting

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van Sander999 :

    Ik vond Warcraft er prachtig uitzien maar het was verder een zielloze film. Slecht gecast ook. Geen slechte film maar het had zoveel beter kunnen zijn.

    @Sander999 Je hebt gelijk hoor, maar ik had graag een vervolg gezien. Geloof dat het wel een zware klus was voor hem door de schijnbaar redelijke studio invloed, maargoed dat is te begrijpen met zo'n hoog budget.

    bij het artikel Duncan Jones maakt film gebaseerd op Rogue Trooper

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van HunterSeeker :

    Kon er niet naar kijken, typisch iemand zonder talent en een groot budget voor zn fan film

    @HunterSeeker Groot budget? Wat ik zag had helemaal niet veel budget nodig als ik er even van uit ga dat de meeste acteurs dit gewoon voor de lol hebben gedaan. Meest zal in de stunt met het glas zijn gaan zitten (en nu ik een interview lees, het gebruik van een crane voor de harnasshots, alhoewel die waarschijnlijk ook weer gewoon van de stuntcoordinator kan zijn) en de props in de studeerkamer. De camera's zullen gewoon onderdeel zijn geweest van de equipment van de regisseur (met een doorsnee drone kun je al die craneshots etc maken), en de locatie zal misschien het huis van een vriend zijn geweest (Fillion kent natuurlijk wel wat mensen), en de auto's, eigendom van crewleden of misschien gewoon gehuurd.
    Nee, dit was juist geweldig, zeker voor een low budget 'fan' film, maar het feit dat jij dacht dat het een groot budget was zegt al genoeg..
    En de regisseur wist verdomd goed waar die mee bezig was, was ook geen echt amateurtje. Het feit dat hij kan geven waar een hoop fans om vragen (behalve die paar zeikerds zoals jij dan) terwijl de studio dat niet lukt en wil komen met een bloody boring origin story met een 'kind' dat op avontuur gaat. Denk dat jij de games nooit echt gespeeld hebt ofzo, want er waren zoveel nuances die er in zitten die bij de echte spelers duidelijk zichtbaar waren, maar blijkbaar voor iemand als jij dus niet.
    Wat hij dus met low/no-budget al kan laten zien, zou ik em zeker de twijfel geven wat hij zou kunnen laten zien als hij een groot productieteam en budget achter zich heeft.

    enuh, als ik de trailer van Gridlocked bekijk (Netflix film die deze regiseur ook heeft gemaakt), dan ga ik die dus echt wel heel snel kijken.

    bij het artikel Uncharted-fanfilm met Nathan Fillion als Nathan Drake uitgebracht

  • SuperDre heeft gereageerd op een bericht van bigds9fan :

    Vind David Boreanaz toch nog steeds beter lijken.

    @bigds9fan Zou ook geen slechte keuze zijn, hij is ook perfect in comedy zoals te zien is in bones.

    bij het artikel Uncharted-fanfilm met Nathan Fillion als Nathan Drake uitgebracht