Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

ShadowKiller

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    DunkieXL .

    @Shinjite Vind je dat niet leuk dan? Kaartjes op je auto plakken om hem sneller te maken? De kaarten lijken zelfs nog op de star cards wat een trieste vertoning. Angry Joe gaf NFS dan ook terecht een 2/10.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    DunkieXL .

    @Shinjite Vind je dat niet leuk dan? Kaartjes op je auto plakken om hem sneller te maken? De kaarten lijken zelfs nog op de star cards wat een trieste vertoning. Angry Joe gaf NFS dan ook terecht een 2/10.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    DunkieXL .

    @ShadowKiller Battlefront 2 moet falen om een punt te maken maar ik had het zo graag door een andere game zien gebeuren.

    bij het artikel Wookiee Leaks: A Star Wars News Update - De chaotische release van Battlefront 2

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    DunkieXL .

    @ShadowKiller Battlefront 2 moet falen om een punt te maken maar ik had het zo graag door een andere game zien gebeuren.

    bij het artikel Wookiee Leaks: A Star Wars News Update - De chaotische release van Battlefront 2

  • DunkieXL heeft gereageerd op je bericht:

    Aan de ene kant hoop ik dat Battlefront 2 het goed gaat doen, maar mijn dark side hoopt dat BF2 keihard gaat falen. Hopelijk gaat EA dan zijn lesje leren. Maar EA kennende zullen ze in dat het geval de schuld bij DICE neerleggen en de deuren sluiten.

    @ShadowKiller Battlefront 2 moet falen om een punt te maken maar ik had het zo graag door een andere game zien gebeuren.

    bij het artikel Wookiee Leaks: A Star Wars News Update - De chaotische release van Battlefront 2

  • DunkieXL heeft gereageerd op je bericht:

    Aan de ene kant hoop ik dat Battlefront 2 het goed gaat doen, maar mijn dark side hoopt dat BF2 keihard gaat falen. Hopelijk gaat EA dan zijn lesje leren. Maar EA kennende zullen ze in dat het geval de schuld bij DICE neerleggen en de deuren sluiten.

    @ShadowKiller Battlefront 2 moet falen om een punt te maken maar ik had het zo graag door een andere game zien gebeuren.

    bij het artikel Wookiee Leaks: A Star Wars News Update - De chaotische release van Battlefront 2

  • Gamegod heeft gereageerd op je bericht:

    @Cornish
    Dus blizz zou het probleem op kunnen lossen door een online store in hearthstone waar je dubbele kaarten zou kunnen verkopen en kaarten van andere spelers kan kopen.

    @ShadowKiller
    In theorie: Ja.

    In praktijk: Nee
    In Hearthstone is het (vrij makkelijk) mogelijk om gratis kaarten te krijgen.
    Als je goed bent in Hearthstone (en met name arena) kan je bijna onbeperkt pakjes kaarten verdienen.
    Als je in arena 7 wins haalt dan krijg je minimaal 150g en 1 pakje kaarten. Met meer wins (max 12) krijg je uiteraard meer.
    Voor 150 g kan je vervolgens weer een nieuwe arena run beginnen.
    Op deze manier kan je, mits je goed genoeg bent, enorm veel gold pakjes/gold farmen en dan vervolgens verkopen.

    Plus bij Hearthstone kan je kaarten disenchanten (voor een kwart v/d waarde) om vervolgens alsnog de kaarten te maken die je wil hebben.

    Ze zullen deze systemen compleet moeten aanpassen om überhaupt nog iets met het spel te verdienen (het spel is gratis).

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • Gamegod heeft gereageerd op je bericht:

    @Cornish
    Dus blizz zou het probleem op kunnen lossen door een online store in hearthstone waar je dubbele kaarten zou kunnen verkopen en kaarten van andere spelers kan kopen.

    @ShadowKiller
    In theorie: Ja.

    In praktijk: Nee
    In Hearthstone is het (vrij makkelijk) mogelijk om gratis kaarten te krijgen.
    Als je goed bent in Hearthstone (en met name arena) kan je bijna onbeperkt pakjes kaarten verdienen.
    Als je in arena 7 wins haalt dan krijg je minimaal 150g en 1 pakje kaarten. Met meer wins (max 12) krijg je uiteraard meer.
    Voor 150 g kan je vervolgens weer een nieuwe arena run beginnen.
    Op deze manier kan je, mits je goed genoeg bent, enorm veel gold pakjes/gold farmen en dan vervolgens verkopen.

    Plus bij Hearthstone kan je kaarten disenchanten (voor een kwart v/d waarde) om vervolgens alsnog de kaarten te maken die je wil hebben.

    Ze zullen deze systemen compleet moeten aanpassen om überhaupt nog iets met het spel te verdienen (het spel is gratis).

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    Cornish .

    Het verschil tussen online kaarten en fysieke kaarten zijn zodanig dat voor een veel groter deel de controle bij de koper ligt. Waarde word niet, geheel, gedicteerd door de uitgever, maar ook door de markt en er is vrijhandel mogelijk. Ik denk dat dit allemaal elementen zijn die zwaar mee zullen wegen in een eventuele vergelijking tussen digitaal en fysiek en naar mijn mening zeer sterk spreken in het voordeel van fysiek.

    Maar dit alles is wel heel erg vooruit lopen op de situatie; immers is nu alleen nog de vraag: "Is het gokken?" Wanneer je daar antwoord op kan geven kun je pas kijken waar de grens precies ligt.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    Cornish .

    Het verschil tussen online kaarten en fysieke kaarten zijn zodanig dat voor een veel groter deel de controle bij de koper ligt. Waarde word niet, geheel, gedicteerd door de uitgever, maar ook door de markt en er is vrijhandel mogelijk. Ik denk dat dit allemaal elementen zijn die zwaar mee zullen wegen in een eventuele vergelijking tussen digitaal en fysiek en naar mijn mening zeer sterk spreken in het voordeel van fysiek.

    Maar dit alles is wel heel erg vooruit lopen op de situatie; immers is nu alleen nog de vraag: "Is het gokken?" Wanneer je daar antwoord op kan geven kun je pas kijken waar de grens precies ligt.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • Cornish heeft gereageerd op je bericht:

    @Cornish
    Maar waar wordt dan de grens getrokken? Stel als Hearthstone geen packs meer mag verkopen, dan mogen fysieke trading cards ook niet meer imo.

    Het verschil tussen online kaarten en fysieke kaarten zijn zodanig dat voor een veel groter deel de controle bij de koper ligt. Waarde word niet, geheel, gedicteerd door de uitgever, maar ook door de markt en er is vrijhandel mogelijk. Ik denk dat dit allemaal elementen zijn die zwaar mee zullen wegen in een eventuele vergelijking tussen digitaal en fysiek en naar mijn mening zeer sterk spreken in het voordeel van fysiek.

    Maar dit alles is wel heel erg vooruit lopen op de situatie; immers is nu alleen nog de vraag: "Is het gokken?" Wanneer je daar antwoord op kan geven kun je pas kijken waar de grens precies ligt.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • Cornish heeft gereageerd op je bericht:

    @Cornish
    Maar waar wordt dan de grens getrokken? Stel als Hearthstone geen packs meer mag verkopen, dan mogen fysieke trading cards ook niet meer imo.

    Het verschil tussen online kaarten en fysieke kaarten zijn zodanig dat voor een veel groter deel de controle bij de koper ligt. Waarde word niet, geheel, gedicteerd door de uitgever, maar ook door de markt en er is vrijhandel mogelijk. Ik denk dat dit allemaal elementen zijn die zwaar mee zullen wegen in een eventuele vergelijking tussen digitaal en fysiek en naar mijn mening zeer sterk spreken in het voordeel van fysiek.

    Maar dit alles is wel heel erg vooruit lopen op de situatie; immers is nu alleen nog de vraag: "Is het gokken?" Wanneer je daar antwoord op kan geven kun je pas kijken waar de grens precies ligt.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • Gamegod heeft gereageerd op je bericht:

    @Cornish
    Maar waar wordt dan de grens getrokken? Stel als Hearthstone geen packs meer mag verkopen, dan mogen fysieke trading cards ook niet meer imo.

    @ShadowKiller
    Fysieke trading cards hebben het voordeel dat je ze fysiek hebt en je ze kan ruilen met iemand anders.
    Toen ik vroeger (ongeveer 20 jaar geleden…) nog Magic speelde, wist je van te voren dat elk pakje 1 rare card bevatten.
    Het was lullig als je hem voor de 5de keer kreeg ( je kon er 4 per deck gebruiken) maar je kon ze altijd nog ruilen met andere spelers.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • Gamegod heeft gereageerd op je bericht:

    @Cornish
    Maar waar wordt dan de grens getrokken? Stel als Hearthstone geen packs meer mag verkopen, dan mogen fysieke trading cards ook niet meer imo.

    @ShadowKiller
    Fysieke trading cards hebben het voordeel dat je ze fysiek hebt en je ze kan ruilen met iemand anders.
    Toen ik vroeger (ongeveer 20 jaar geleden…) nog Magic speelde, wist je van te voren dat elk pakje 1 rare card bevatten.
    Het was lullig als je hem voor de 5de keer kreeg ( je kon er 4 per deck gebruiken) maar je kon ze altijd nog ruilen met andere spelers.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    TheDeeGee .

    @ShadowKiller

    Dat systeem zit er al in… je krijgt toch Coins voor Duplicates?

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    TheDeeGee .

    @ShadowKiller

    Dat systeem zit er al in… je krijgt toch Coins voor Duplicates?

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • TheDeeGee heeft gereageerd op je bericht:

    @Hiss
    Om even overwatch als voorbeeld te nemen: ze zouden via de store ipv lootboxen coins aan kunnen bieden. Deze coins kan je inwisselen voor een gewenste skin, voiceline, spray etc na keuze. Of je koopt voor je coins een lootbox en je weet niet wat je krijgt. De consument wordt voor een keuze gesteld. En je maakt twee partijen blij. De voorstanders van lootboxen en de tegenstanders van lootboxen.

    @ShadowKiller

    Dat systeem zit er al in… je krijgt toch Coins voor Duplicates?

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • TheDeeGee heeft gereageerd op je bericht:

    @Hiss
    Om even overwatch als voorbeeld te nemen: ze zouden via de store ipv lootboxen coins aan kunnen bieden. Deze coins kan je inwisselen voor een gewenste skin, voiceline, spray etc na keuze. Of je koopt voor je coins een lootbox en je weet niet wat je krijgt. De consument wordt voor een keuze gesteld. En je maakt twee partijen blij. De voorstanders van lootboxen en de tegenstanders van lootboxen.

    @ShadowKiller

    Dat systeem zit er al in… je krijgt toch Coins voor Duplicates?

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • Hiss heeft gereageerd op je bericht:

    @Cornish
    Maar waar wordt dan de grens getrokken? Stel als Hearthstone geen packs meer mag verkopen, dan mogen fysieke trading cards ook niet meer imo.

    @ShadowKiller Goed punt. Ik denk dan ook dat we hier geen grote veranderingen vanuit de overheid hoeven te verwachten. Hoogstens dat de online aankoop van de lootboxes achter een password van een ouder-account verdwijnen of iets dergelijks. M.a.w. het is een storm in een glas water.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • Hiss heeft gereageerd op je bericht:

    @Cornish
    Maar waar wordt dan de grens getrokken? Stel als Hearthstone geen packs meer mag verkopen, dan mogen fysieke trading cards ook niet meer imo.

    @ShadowKiller Goed punt. Ik denk dan ook dat we hier geen grote veranderingen vanuit de overheid hoeven te verwachten. Hoogstens dat de online aankoop van de lootboxes achter een password van een ouder-account verdwijnen of iets dergelijks. M.a.w. het is een storm in een glas water.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Wookiee Leaks: A Star Wars News Update - De chaotische release van Battlefront 2

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Wookiee Leaks: A Star Wars News Update - De chaotische release van Battlefront 2

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    Cornish .

    Je geeft zelf al antwoord op je vraag: "maar ook naar andere games waarin een dergelijk systeem wordt gebruikt".

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    Cornish .

    Je geeft zelf al antwoord op je vraag: "maar ook naar andere games waarin een dergelijk systeem wordt gebruikt".

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    Hiss .

    @ShadowKiller Voor nu niet, maar op de lange termijn wel denk ik. Als lootboxes niet verkopen t.o.v. dlc waarvan je weet wat je koopt, dan kiezen developpers echt wel voor het systeem waar ze het meeste aan verdienen. Ik hoop alleen 1) dat de mensen die lootbox rommel ook echt niet kopen en 2) de developpers zich dan snel realiseren dat dit systeem niet werkt, zodat er niet meer games mee vervuild worden.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    Hiss .

    @ShadowKiller Voor nu niet, maar op de lange termijn wel denk ik. Als lootboxes niet verkopen t.o.v. dlc waarvan je weet wat je koopt, dan kiezen developpers echt wel voor het systeem waar ze het meeste aan verdienen. Ik hoop alleen 1) dat de mensen die lootbox rommel ook echt niet kopen en 2) de developpers zich dan snel realiseren dat dit systeem niet werkt, zodat er niet meer games mee vervuild worden.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • Hiss heeft gereageerd op je bericht:

    @Hiss
    Probleem is dan niet opgelost. Wanneer content gelockt wordt achter een lootbox systeem kan dit niet door de beugel.
    Zie toch liever DLC dan lootboxen. Laat mij maar 5 euro betalen voor een dlc skinpack ipv 30 euro betalen aan lootboxen en niet weten of je de gewenste skins krijgt.

    @ShadowKiller Voor nu niet, maar op de lange termijn wel denk ik. Als lootboxes niet verkopen t.o.v. dlc waarvan je weet wat je koopt, dan kiezen developpers echt wel voor het systeem waar ze het meeste aan verdienen. Ik hoop alleen 1) dat de mensen die lootbox rommel ook echt niet kopen en 2) de developpers zich dan snel realiseren dat dit systeem niet werkt, zodat er niet meer games mee vervuild worden.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • Hiss heeft gereageerd op je bericht:

    @Hiss
    Probleem is dan niet opgelost. Wanneer content gelockt wordt achter een lootbox systeem kan dit niet door de beugel.
    Zie toch liever DLC dan lootboxen. Laat mij maar 5 euro betalen voor een dlc skinpack ipv 30 euro betalen aan lootboxen en niet weten of je de gewenste skins krijgt.

    @ShadowKiller Voor nu niet, maar op de lange termijn wel denk ik. Als lootboxes niet verkopen t.o.v. dlc waarvan je weet wat je koopt, dan kiezen developpers echt wel voor het systeem waar ze het meeste aan verdienen. Ik hoop alleen 1) dat de mensen die lootbox rommel ook echt niet kopen en 2) de developpers zich dan snel realiseren dat dit systeem niet werkt, zodat er niet meer games mee vervuild worden.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    Hiss .

    Wat een enorme suffe hype is dit. Lootbox systemen bestaan al jaren. Vooral in telefoon games. Mocht er bepaald worden dat dit als kansspel gezien moet worden (wat mij terecht lijkt), dienen ze enkel de leeftijdkwalificatie op de doos aan te passen naar 18. Dan is het opgelost. Het zou alleen wel beter zijn als triple A games dit systeem niet zouden gebruiken. Maar die enorme media hysterie hieromheen vind ik echt een beetje sneu worden. Het is iets wat zich vanzelf wel oplost, als men die lootboxes gewoon niet koopt.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    Hiss .

    Wat een enorme suffe hype is dit. Lootbox systemen bestaan al jaren. Vooral in telefoon games. Mocht er bepaald worden dat dit als kansspel gezien moet worden (wat mij terecht lijkt), dienen ze enkel de leeftijdkwalificatie op de doos aan te passen naar 18. Dan is het opgelost. Het zou alleen wel beter zijn als triple A games dit systeem niet zouden gebruiken. Maar die enorme media hysterie hieromheen vind ik echt een beetje sneu worden. Het is iets wat zich vanzelf wel oplost, als men die lootboxes gewoon niet koopt.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    Hiss .

    Fifa komt hier toch al jaren mee weg? Daarin worden toch ook van die packs met onbekende inhoud verkocht? Of is dat systeem anders? (Ben namelijk niet echt een Fifa speler.)

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2-ontwikkelaars zijn 'enorm verdrietig' over negatieve feedback

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    Hiss .

    Fifa komt hier toch al jaren mee weg? Daarin worden toch ook van die packs met onbekende inhoud verkocht? Of is dat systeem anders? (Ben namelijk niet echt een Fifa speler.)

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2-ontwikkelaars zijn 'enorm verdrietig' over negatieve feedback

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    Clay .

    Ik vind het voor DICE ook heel sneu, maar EA weet dondersgoed wat ze hieraan kunnen doen.

    Weer een mooie:
    http://fortune.com/2017/11/15/star-wars-battlefront-gambling-disney-electronic-arts-loot-box-crate/

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2-ontwikkelaars zijn 'enorm verdrietig' over negatieve feedback

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    Clay .

    Ik vind het voor DICE ook heel sneu, maar EA weet dondersgoed wat ze hieraan kunnen doen.

    Weer een mooie:
    http://fortune.com/2017/11/15/star-wars-battlefront-gambling-disney-electronic-arts-loot-box-crate/

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2-ontwikkelaars zijn 'enorm verdrietig' over negatieve feedback

  • Ichi heeft gereageerd op je bericht:

    @TheDeeGee
    Zo kan ik er nog wel meer opnoemen. Guild Wars 2, Call of Duty, Destiny 1/2, Shadow of War. Zoveel games die ook een lootbox systeem hanteren.

    @ShadowKiller Counterstrike met de kistjes, Mass Effect MP en zo nog veel meer.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • Ichi heeft gereageerd op je bericht:

    @TheDeeGee
    Zo kan ik er nog wel meer opnoemen. Guild Wars 2, Call of Duty, Destiny 1/2, Shadow of War. Zoveel games die ook een lootbox systeem hanteren.

    @ShadowKiller Counterstrike met de kistjes, Mass Effect MP en zo nog veel meer.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    TheDeeGee .

    Wat valt er te onderzoeken in Overwatch dan?

    Zijn alleen maar cosmetics… en waarom word Heroes of the Storm dan niet onderzocht?… of Fallout Shelter…

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    TheDeeGee .

    Wat valt er te onderzoeken in Overwatch dan?

    Zijn alleen maar cosmetics… en waarom word Heroes of the Storm dan niet onderzocht?… of Fallout Shelter…

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    SuperDre .

    Als dat gevolgen heeft voor de lootbox systemen, dan heeft dat eigenlijk wel heel wat meer gevolgen, namelijk ook voor de tradingcard business, want ook daar koop je een pakje zonder te weten wat er precies in zit en is het ook maar hopen dat je krijgt wat je wilt. Ze moeten dan niet hypocriet gaan doen en alleen achter deze groep aan gaan, maar ook die cardbusiness aanpakken.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    SuperDre .

    Als dat gevolgen heeft voor de lootbox systemen, dan heeft dat eigenlijk wel heel wat meer gevolgen, namelijk ook voor de tradingcard business, want ook daar koop je een pakje zonder te weten wat er precies in zit en is het ook maar hopen dat je krijgt wat je wilt. Ze moeten dan niet hypocriet gaan doen en alleen achter deze groep aan gaan, maar ook die cardbusiness aanpakken.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    Shoney .

    Wat ik niet begrijp is 2 dingen:
    1. Waarom zo'n ophef over het beleid van EA? We weten al jaren dat dit een uitgever is die denkt aan de aandeelhouder en niet aan de gamer/klant die hun product koopt. Dit is niet meer en niet minder een voortzetting van het huidige beleid.
    2. Als men dit spel zo slecht vind, koop het dan niet! Wil je EA echt pijn doen, doe het dan door hun producten niet te kopen. Dan doet het pijn in hun portemonnee.

    Ik kijk simpel van game tot game welke ik wel en niet wil kopen. Lootboxes met vanity items? Geen problemen mee. Lootboxes pay to win? Die game raak ik niet aan with a ten foot pole! Ik ben wel erg blij dat EA zo'n vreselijk blunder heeft gemaakt. Dit legt de huidige lootbox discussie duidelijk onder de loep en misschien…. heel misschien dat de uitgevers zich langzaam achter hun oren gaan krabben om dit soort boxes niet in hun spel te stoppen in de toekomst. Maar heel eerlijk. ik denk dat we kijken naar de nieuwe norm in gamer land.

    Micro en mini stransacties om maar meer en meer geld uit een dure AAA game te persen. Ongeacht de wensen van de consument. Die maar koopt en koopt en dit soort praktijken uiteindelijk in stand houd. We zijn er zelf bij mensen.. We zijn er zelf bij..

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    Shoney .

    Wat ik niet begrijp is 2 dingen:
    1. Waarom zo'n ophef over het beleid van EA? We weten al jaren dat dit een uitgever is die denkt aan de aandeelhouder en niet aan de gamer/klant die hun product koopt. Dit is niet meer en niet minder een voortzetting van het huidige beleid.
    2. Als men dit spel zo slecht vind, koop het dan niet! Wil je EA echt pijn doen, doe het dan door hun producten niet te kopen. Dan doet het pijn in hun portemonnee.

    Ik kijk simpel van game tot game welke ik wel en niet wil kopen. Lootboxes met vanity items? Geen problemen mee. Lootboxes pay to win? Die game raak ik niet aan with a ten foot pole! Ik ben wel erg blij dat EA zo'n vreselijk blunder heeft gemaakt. Dit legt de huidige lootbox discussie duidelijk onder de loep en misschien…. heel misschien dat de uitgevers zich langzaam achter hun oren gaan krabben om dit soort boxes niet in hun spel te stoppen in de toekomst. Maar heel eerlijk. ik denk dat we kijken naar de nieuwe norm in gamer land.

    Micro en mini stransacties om maar meer en meer geld uit een dure AAA game te persen. Ongeacht de wensen van de consument. Die maar koopt en koopt en dit soort praktijken uiteindelijk in stand houd. We zijn er zelf bij mensen.. We zijn er zelf bij..

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    coola .

    Oh oh EA, mijn respect voor je is nu echt laag. Jullie hebben mij leuke games gegeven maar je bent van af nu dood voor mij.

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    coola .

    Oh oh EA, mijn respect voor je is nu echt laag. Jullie hebben mij leuke games gegeven maar je bent van af nu dood voor mij.

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Sonic Forces

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Sonic Forces

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    @kleinekoosjer
    Ik hoor gemixte reacties…Vind je er wel erg nice uitzien…en aangezien je prijs meevalt en er weinig kleinekoosjers zijn ga ik mij er misschien wel aan wagen.

    @ShadowKiller was het een goeie joint?

    bij het artikel Schattige diertjes in Super Lucky's Tale-lanceringstrailer

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    @kleinekoosjer
    Ik hoor gemixte reacties…Vind je er wel erg nice uitzien…en aangezien je prijs meevalt en er weinig kleinekoosjers zijn ga ik mij er misschien wel aan wagen.

    @ShadowKiller was het een goeie joint?

    bij het artikel Schattige diertjes in Super Lucky's Tale-lanceringstrailer

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    kleinekoosjer .

    Ik lees gemixte reviews.. Vind het er wel erg nice uitzien.. en aangezien de prijs meevalt en er weinig 3D platformers zijn ga ik mij er misschien wel aan wagen.

    bij het artikel Schattige diertjes in Super Lucky's Tale-lanceringstrailer

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    kleinekoosjer .

    Ik lees gemixte reviews.. Vind het er wel erg nice uitzien.. en aangezien de prijs meevalt en er weinig 3D platformers zijn ga ik mij er misschien wel aan wagen.

    bij het artikel Schattige diertjes in Super Lucky's Tale-lanceringstrailer

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    johngewoon .

    Of topic: misschien ben ik de enige, maar op geen enkel mobiel apparaat kan ik video's afspelen die bij artikel worden geplaatst jammer genoeg

    bij het artikel Thamur tegen Thor in God of War

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    johngewoon .

    Of topic: misschien ben ik de enige, maar op geen enkel mobiel apparaat kan ik video's afspelen die bij artikel worden geplaatst jammer genoeg

    bij het artikel Thamur tegen Thor in God of War

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Osama Bin Laden was anime-fan en speelde Naruto-games

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Osama Bin Laden was anime-fan en speelde Naruto-games

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    El Ninjo .

    Aardige releasemaand, al zijn de échte krakers imho vorige week al uitgekomen.

    En Skyrim voor de Switch… ik blijft het een rare toevoeging vinden die gear uit Zelda, hij lijkt wel een overjarige cosplayer.

    bij het artikel De gamereleases van november 2017

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    El Ninjo .

    Aardige releasemaand, al zijn de échte krakers imho vorige week al uitgekomen.

    En Skyrim voor de Switch… ik blijft het een rare toevoeging vinden die gear uit Zelda, hij lijkt wel een overjarige cosplayer.

    bij het artikel De gamereleases van november 2017

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    coola .

    Sinds ik (jammer genoeg alleen via een opname) de musical van the evil dead heb gezien sta ik open voor dit soort musicals

    bij het artikel Polen heeft een musical gebaseerd op The Witcher

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    coola .

    Sinds ik (jammer genoeg alleen via een opname) de musical van the evil dead heb gezien sta ik open voor dit soort musicals

    bij het artikel Polen heeft een musical gebaseerd op The Witcher

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel EA: 'Nieuwe Battlefield wordt visueel adembenemend'

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel EA: 'Nieuwe Battlefield wordt visueel adembenemend'

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel 2K werkt wellicht aan nieuwe Bioshock-game

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel 2K werkt wellicht aan nieuwe Bioshock-game

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    fonsrutte .

    @baukereg Precies dit. De AAA Publishers denken dat SP steeds groter moeten om goed te zijn. Volproppen met allerlei collectibles en zijmissies om mensen zo lang mogelijk aan de game te binden.
    Als ze nou eens meer zouden focussen op een beter verhaal en dat heel goed uitwerken mogen ze die collectibles wegflikkeren. Wordt het ontwikkelen van zo'n game ook minder duur.

    bij het artikel Singleplayer-games zijn niet dood volgens Xbox-baas

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    fonsrutte .

    @baukereg Precies dit. De AAA Publishers denken dat SP steeds groter moeten om goed te zijn. Volproppen met allerlei collectibles en zijmissies om mensen zo lang mogelijk aan de game te binden.
    Als ze nou eens meer zouden focussen op een beter verhaal en dat heel goed uitwerken mogen ze die collectibles wegflikkeren. Wordt het ontwikkelen van zo'n game ook minder duur.

    bij het artikel Singleplayer-games zijn niet dood volgens Xbox-baas

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    fonsrutte .

    @shadowkiller Ik dacht dat je links was?

    bij het artikel Singleplayer-games zijn niet dood volgens Xbox-baas

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    fonsrutte .

    @shadowkiller Ik dacht dat je links was?

    bij het artikel Singleplayer-games zijn niet dood volgens Xbox-baas

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    Tuurlijk zijn singleplayer games niet dood. Ik gebruik nog dagelijks mijn rechterhand.

    @shadowkiller Ik dacht dat je links was?

    bij het artikel Singleplayer-games zijn niet dood volgens Xbox-baas

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    Tuurlijk zijn singleplayer games niet dood. Ik gebruik nog dagelijks mijn rechterhand.

    @shadowkiller Ik dacht dat je links was?

    bij het artikel Singleplayer-games zijn niet dood volgens Xbox-baas

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Singleplayer-games zijn niet dood volgens Xbox-baas

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Singleplayer-games zijn niet dood volgens Xbox-baas

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    Sander999 .

    @yakuo
    Jezus…m’n ogen bloeden gewoon. Ik ben geen grammar-nazi maar gooi alsjeblieft eens keer een spellingscontrole over je posts. Het is echt niet om aan te zien.

    bij het artikel Singleplayer-games zijn niet dood volgens Xbox-baas

  • ShadowKiller heeft gereageerd op een bericht van

    Sander999 .

    @yakuo
    Jezus…m’n ogen bloeden gewoon. Ik ben geen grammar-nazi maar gooi alsjeblieft eens keer een spellingscontrole over je posts. Het is echt niet om aan te zien.

    bij het artikel Singleplayer-games zijn niet dood volgens Xbox-baas

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    Moet deel 1 nog spelen. Maar is dit een direct vervolg of een losstaand verhaal?

    @shadowkiller Het is een losstaand verhaal in hetzelfde universum. Dus je kan het prima op zichzelf spelen, maar als je deel 1 al gespeeld hebt kan t zijn dat je wat herkent.

    bij het artikel Divinity: Original Sin 2

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    Moet deel 1 nog spelen. Maar is dit een direct vervolg of een losstaand verhaal?

    @shadowkiller Het is een losstaand verhaal in hetzelfde universum. Dus je kan het prima op zichzelf spelen, maar als je deel 1 al gespeeld hebt kan t zijn dat je wat herkent.

    bij het artikel Divinity: Original Sin 2

  • Baukereg heeft gereageerd op je bericht:

    Moet deel 1 nog spelen. Maar is dit een direct vervolg of een losstaand verhaal?

    @shadowkiller Het verhaal van deel 1 was waardeloos, die game moet het volledig hebben van de sterke gameplay. Ik denk dat het niet uitmaakt met welk deel je begint.

    bij het artikel Divinity: Original Sin 2

  • Baukereg heeft gereageerd op je bericht:

    Moet deel 1 nog spelen. Maar is dit een direct vervolg of een losstaand verhaal?

    @shadowkiller Het verhaal van deel 1 was waardeloos, die game moet het volledig hebben van de sterke gameplay. Ik denk dat het niet uitmaakt met welk deel je begint.

    bij het artikel Divinity: Original Sin 2

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Divinity: Original Sin 2

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Divinity: Original Sin 2

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Divinity: Original Sin 2

  • ShadowKiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Divinity: Original Sin 2