Sander999

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van MARQ242 :

    @Sander999 Waar heb jij het over? Het heeft juist alles met respect te maken! Wat jij beweerd is de omgekeerde wereld vriend. Die gast heeft uren zitten schetsen en uitwerken, lijkt me normaal dat je zo'n artiest in zijn eigen werk tagd.

    @MARQ242
    Oh ja, ‘respect’. Weet je waar ik respect voor heb? Voor politie- en brandweer medewerkers en veteranen. Mensen die hun leven soms op het spel moeten zetten voor ons. Niet voor iemand die met een potlood een tekeningetje maakt. Het woord respect wordt echt veel te vaak misbruikt.

    bij het artikel Elon Musk weigert Nier: Automata-artiest te vermelden op Twitter

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van coola :

    Men moet natuurlijk wel even de naam van de artiest er bij zetten.

    @coola
    LOL. Ik wilde echt net hetzelfde posten 😂

    bij het artikel CD Projekt Red toont concept art van Cyberpunk 2077

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    Laat ik voorop stellen dat ik geen fan ben van Elon Musk maar dit gezeik is tekenend voor de tijd waar we in leven. Serieus, waar gaat dit over? Omdat Musk de naam van de artiest er niet bij zet valt de hele wereld over hem heen….SERIEUS? Hij heeft nog gelijk ook; elke mongool kan er in een paar seconde achter komen wie het getekend heeft. En ook al kan je dat niet, wat boeit dat in godsnaam. Wat is internet toch een vergaarbak geworden van jankerds. Iedereen moet maar een mening hebben en 9 van de 10 keer is het janken om niks, om doodziek van te worden.

    Zoiets kleins als dit, dat zelfs een Nederlandse gamingwebsite er een stukje over moet schrijven (waar het overigens, met alle respect voor de schrijver, geen eens thuis hoort naar mijn mening).

    Gad-ver-DAMME, wat heb ik toch een hekel aan Twitter en de collectieve verontwaardiging van die beroep jankerds.

    Helemaal mee eens, het is echter niet uniek voor Twitter maar voor het gehele internet @Sander999

    bij het artikel Elon Musk weigert Nier: Automata-artiest te vermelden op Twitter

  • MARQ242 heeft gereageerd op je bericht:

    @HunterSeeker
    Dit dus inderdaad. Heeft helemaal niks met respect te maken. We slaan helemaal door met z’n allen. Die artiest kan ook dankbaar zijn dat een man met zoveel volgers haar tekening deelt. Maar nee, laten we met z’n allen collectief verontwaardigd gaan doen omdat Musk er niet onder zet wie het getekend heeft (ik ken overigens geen enkel medium waar dat ‘moet’).

    Ik had precies hetzelfde gereageerd als Musk; dat gejank en vingerwijzen altijd om niks.

    @Sander999 Waar heb jij het over? Het heeft juist alles met respect te maken! Wat jij beweerd is de omgekeerde wereld vriend. Die gast heeft uren zitten schetsen en uitwerken, lijkt me normaal dat je zo'n artiest in zijn eigen werk tagd.

    bij het artikel Elon Musk weigert Nier: Automata-artiest te vermelden op Twitter

  • Rez heeft gereageerd op je bericht:

    @HunterSeeker
    Dit dus inderdaad. Heeft helemaal niks met respect te maken. We slaan helemaal door met z’n allen. Die artiest kan ook dankbaar zijn dat een man met zoveel volgers haar tekening deelt. Maar nee, laten we met z’n allen collectief verontwaardigd gaan doen omdat Musk er niet onder zet wie het getekend heeft (ik ken overigens geen enkel medium waar dat ‘moet’).

    Ik had precies hetzelfde gereageerd als Musk; dat gejank en vingerwijzen altijd om niks.

    @Sander999 Het moet overal, dat mensen het niet doen is exact het hele probleem….
    Het is niet voor niets dat youtube extreem hard scanned op copyrighted materiaal, ook als je niets met je content verdiend.
    Bij muziek verwacht je toch ook dat de artiest genoemd wordt, waarom zou het bij illustraties anders zijn?

    bij het artikel Elon Musk weigert Nier: Automata-artiest te vermelden op Twitter

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van ActualFantasy :

    @Sander999 Zolang er geen direct geld mee verdient wordt vind ik het niet nodig elke keer elke artiest maar te noemen. Ga je iemand zijn plaatjes of zo gebruiken om geld te verdienen, dan is het een ander verhaal.

    @ActualFantasy
    Ja tuurlijk, dat is een totaal ander verhaal en hier ook helemaal niet aan de orde. Dit is weer een voorbeeld van alle do-gooders op internet die weer iets hebben om zich vreselijk over op te winden terwijl er werkelijk niets aan de hand is.

    bij het artikel Elon Musk weigert Nier: Automata-artiest te vermelden op Twitter

  • ActualFantasy heeft gereageerd op je bericht:

    @ActualFantasy
    Prachtig voorbeeld. Dan moet je het inderdaad helemaal doortrekken. Maar nee, de art community is zo zielig en moet beschermd worden, boeeehoeee.

    We zijn compleet de weg kwijt.

    @Sander999 Zolang er geen direct geld mee verdient wordt vind ik het niet nodig elke keer elke artiest maar te noemen. Ga je iemand zijn plaatjes of zo gebruiken om geld te verdienen, dan is het een ander verhaal.

    bij het artikel Elon Musk weigert Nier: Automata-artiest te vermelden op Twitter

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van ActualFantasy :

    @TheChief 'Credit where credit is due'

    [Late 1700s] The phrase is sometimes amplified to give credit where credit is due , meaning the acknowledgment should be to the person who deserves it. This expression was probably coined by Samuel Adams in a letter (October 29, 1777), which put it: “Give credit to whom credit due.”

    Graag wel even dus Samuel Adams erbij vermelden. Die was tenslotte de persoon die deze uitspraak op zijn naam heeft staan als bedenker. Als je dan iets van iemand anders gebruikt, graag de bron vermelden.

    Kortom, we zijn helemaal doorgeslagen met dat gedoe.

    @ActualFantasy
    Prachtig voorbeeld. Dan moet je het inderdaad helemaal doortrekken. Maar nee, de art community is zo zielig en moet beschermd worden, boeeehoeee.

    We zijn compleet de weg kwijt.

    bij het artikel Elon Musk weigert Nier: Automata-artiest te vermelden op Twitter

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Rez :

    @Sander999 Hier is helemaal niks kleins aan, de art communitie is een van de meest uitgebuitte communities die er is, probeer je eens te verplaatsen in de gemiddelde artist, het is heel moeilijk om enige bekendheid te vergaren, ondertussen moet je je werk wel open op het internet plaatsten om uberhaupt een kans te maken en vervolgens gaat jan en allemaal er mee van door.
    Copyright is extreem lastig te handhaven, lijkt me een kleine moeite voor een persoon als Musk om op zijn allerminst een vermelding te doen, hij is niet dom, hij weet hoe copyright werkt, alle flack die die krijgt is meer dan verdient, al is het maar om dit soort praktijken meer onder de aandacht te brengen.

    @Rez
    Onzin. Heeft niks met copyright te maken want hij verdient er niks aan. Dan moet je het niet open en bloot op internet zetten. Het is echt gejank om niks.

    bij het artikel Elon Musk weigert Nier: Automata-artiest te vermelden op Twitter

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van HunterSeeker :

    @TheChief iedereen die vind dat de artiest er onder moet staan is imo de dramaqueen.
    als je nu persee wilt weten waar de afbeelding van is dan heb je dat zo opgezocht.

    @HunterSeeker
    Dit dus inderdaad. Heeft helemaal niks met respect te maken. We slaan helemaal door met z’n allen. Die artiest kan ook dankbaar zijn dat een man met zoveel volgers haar tekening deelt. Maar nee, laten we met z’n allen collectief verontwaardigd gaan doen omdat Musk er niet onder zet wie het getekend heeft (ik ken overigens geen enkel medium waar dat ‘moet’).

    Ik had precies hetzelfde gereageerd als Musk; dat gejank en vingerwijzen altijd om niks.

    bij het artikel Elon Musk weigert Nier: Automata-artiest te vermelden op Twitter

  • Paul_Power heeft gereageerd op je bericht:

    Laat ik voorop stellen dat ik geen fan ben van Elon Musk maar dit gezeik is tekenend voor de tijd waar we in leven. Serieus, waar gaat dit over? Omdat Musk de naam van de artiest er niet bij zet valt de hele wereld over hem heen….SERIEUS? Hij heeft nog gelijk ook; elke mongool kan er in een paar seconde achter komen wie het getekend heeft. En ook al kan je dat niet, wat boeit dat in godsnaam. Wat is internet toch een vergaarbak geworden van jankerds. Iedereen moet maar een mening hebben en 9 van de 10 keer is het janken om niks, om doodziek van te worden.

    Zoiets kleins als dit, dat zelfs een Nederlandse gamingwebsite er een stukje over moet schrijven (waar het overigens, met alle respect voor de schrijver, geen eens thuis hoort naar mijn mening).

    Gad-ver-DAMME, wat heb ik toch een hekel aan Twitter en de collectieve verontwaardiging van die beroep jankerds.

    @Sander999 HE LE MAAL mee eens! en snap ook niet dat er aandacht aan besteed word

    bij het artikel Elon Musk weigert Nier: Automata-artiest te vermelden op Twitter

  • Rez heeft gereageerd op je bericht:

    Laat ik voorop stellen dat ik geen fan ben van Elon Musk maar dit gezeik is tekenend voor de tijd waar we in leven. Serieus, waar gaat dit over? Omdat Musk de naam van de artiest er niet bij zet valt de hele wereld over hem heen….SERIEUS? Hij heeft nog gelijk ook; elke mongool kan er in een paar seconde achter komen wie het getekend heeft. En ook al kan je dat niet, wat boeit dat in godsnaam. Wat is internet toch een vergaarbak geworden van jankerds. Iedereen moet maar een mening hebben en 9 van de 10 keer is het janken om niks, om doodziek van te worden.

    Zoiets kleins als dit, dat zelfs een Nederlandse gamingwebsite er een stukje over moet schrijven (waar het overigens, met alle respect voor de schrijver, geen eens thuis hoort naar mijn mening).

    Gad-ver-DAMME, wat heb ik toch een hekel aan Twitter en de collectieve verontwaardiging van die beroep jankerds.

    @Sander999 Hier is helemaal niks kleins aan, de art communitie is een van de meest uitgebuitte communities die er is, probeer je eens te verplaatsen in de gemiddelde artist, het is heel moeilijk om enige bekendheid te vergaren, ondertussen moet je je werk wel open op het internet plaatsten om uberhaupt een kans te maken en vervolgens gaat jan en allemaal er mee van door.
    Copyright is extreem lastig te handhaven, lijkt me een kleine moeite voor een persoon als Musk om op zijn allerminst een vermelding te doen, hij is niet dom, hij weet hoe copyright werkt, alle flack die die krijgt is meer dan verdient, al is het maar om dit soort praktijken meer onder de aandacht te brengen.

    bij het artikel Elon Musk weigert Nier: Automata-artiest te vermelden op Twitter

  • SuperDre heeft gereageerd op je bericht:

    Laat ik voorop stellen dat ik geen fan ben van Elon Musk maar dit gezeik is tekenend voor de tijd waar we in leven. Serieus, waar gaat dit over? Omdat Musk de naam van de artiest er niet bij zet valt de hele wereld over hem heen….SERIEUS? Hij heeft nog gelijk ook; elke mongool kan er in een paar seconde achter komen wie het getekend heeft. En ook al kan je dat niet, wat boeit dat in godsnaam. Wat is internet toch een vergaarbak geworden van jankerds. Iedereen moet maar een mening hebben en 9 van de 10 keer is het janken om niks, om doodziek van te worden.

    Zoiets kleins als dit, dat zelfs een Nederlandse gamingwebsite er een stukje over moet schrijven (waar het overigens, met alle respect voor de schrijver, geen eens thuis hoort naar mijn mening).

    Gad-ver-DAMME, wat heb ik toch een hekel aan Twitter en de collectieve verontwaardiging van die beroep jankerds.

    @Sander999 Gelukkig iemand die eindelijk ook eens wat realistischer is en ook een hekel heeft aan de gezeur en gezeik op twitter en een hoop internet lui..

    bij het artikel Elon Musk weigert Nier: Automata-artiest te vermelden op Twitter

  • Sander999 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Elon Musk weigert Nier: Automata-artiest te vermelden op Twitter

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van SuperDre :

    @casualkiller Wat een dikke bullshit zeg, Epic doet helemaal geen kwaad voor de pc consument.. Het is juist mensen die daar zo over zeuren die er een probleem van maken. Of het nu op Steam staat of op EGS dat maakt voor een pc gamer niets uit, hij/zij kan het spel gewoon spelen.. Dat gezeur telkens over een extra launcher moet ook eens afgelopen zijn, het probleem is ook gewoon dat Steam nu bijna een monopoly heeft als het daar op aan komt, veel mensen hebben hun collectie in Steam zitten en daarmee maakt het de kans voor buitenstaanders een heel stuk kleiner dat men het spel nog koopt op een concurrerent platform.. Het grote probleem is gewoon de integratie van de library en store.. Er zou een universele plek moeten zijn voor de library waar dit soort platformen zich aan kunnen koppelen. De Steamstore is ook een gedrocht en zou je van verwachten dat na zoveel jaar ze eindelijk de problemen er wel van opgelost zouden hebben, maar nee hoor, en zeker met je library (ik kan beter via de store zoeken naar bepaalde genres en dan kijken of ik het spel heb dan in mijn eigen library kijken (ja ik heb zo'n grote library dat je niet snel even kunt kijken).
    Mensen zijn zo blind voor ook al die 'exclusives' die op Steam komen, maar omdat het op hun favoriete platform is, interesseert ze het niet, zo verrekte hypocriet.

    @SuperDre
    Amen. Helemaal mee eens.

    bij het artikel Shenmue 3-ontwikkelaars gaan Epic Store-exclusiviteit heroverwegen

  • Valerium heeft gereageerd op je bericht:

    @Valerium
    Zeg ik dat? Nee hè. Goede argumenten gozer 👍🏻 Echt schandalig dat Epic geld wil verdienen, hoe durven ze inderdaad!

    Kotsmisselijk word ik van dat nablaten van die verwende gamer’tjes zoals jij. Nul argumenten en maar krijsen. Je lijkt wel een verwend kind.

    (Voor de duidelijkheid; ik weet precies waarom Epic niet netjes bezig is, in tegenstelling tot meer dan de helft van die verwende kneusjes die maar nablaten wat iedereen op internet roept zonder er ooit inhoudelijk op in te gaan).

    @Sander999 En iemand een kind noemen is een geweldig argument. En ga alsjeblieft niet de Kapitalisme kaart spelen, want in allebei de onzin posts van je probeer je al de schuld op de developers te schuiven wat de grootste onzin is die er is.

    Voor de duidelijkheid Ik heb nooit gezegd dat dit alleen de schuld is van Epic, maar Epic is degene is bij al die deals betrokken is, tuurlijk is een lul als Julian Gollop ook fout bezig maar zonder Epic die ze zoveel geld bieden dat als zelfs alle backers hun geld terug trekken ze nog steeds winst maken, had dit nooit gebeurt.

    bij het artikel Shenmue 3-ontwikkelaars gaan Epic Store-exclusiviteit heroverwegen

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Valerium :

    @Sander999 Oh daar gaan we weer, Epic is naartuurlijk onschuldig, ze doen totaal niks fout die arme jongens van Epic.

    @Valerium
    Zeg ik dat? Nee hè. Goede argumenten gozer 👍🏻 Echt schandalig dat Epic geld wil verdienen, hoe durven ze inderdaad!

    Kotsmisselijk word ik van dat nablaten van die verwende gamer’tjes zoals jij. Nul argumenten en maar krijsen. Je lijkt wel een verwend kind.

    (Voor de duidelijkheid; ik weet precies waarom Epic niet netjes bezig is, in tegenstelling tot meer dan de helft van die verwende kneusjes die maar nablaten wat iedereen op internet roept zonder er ooit inhoudelijk op in te gaan).

    bij het artikel Shenmue 3-ontwikkelaars gaan Epic Store-exclusiviteit heroverwegen

  • Valerium heeft gereageerd op je bericht:

    @Valerium
    En dat is de fout van Epic? Ik ben geen fan van Epic maar dat is natuurlijk gelul. Het is de fout van de inhalige devs, niet van Epic.

    @Sander999 Oh daar gaan we weer, Epic is naartuurlijk onschuldig, ze doen totaal niks fout die arme jongens van Epic.

    bij het artikel Shenmue 3-ontwikkelaars gaan Epic Store-exclusiviteit heroverwegen

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Valerium :

    @casualkiller Yep, I kan de hele dag praten over wat er allemaal fout is met hoe Epic fout en smerig bezig is, maar het ergste hier, is dat doordat dit nou al de 3e keer is dat Epic stiekem bezig is en een grote zak geld gooit naar een kickstarter/fig project dat door fans is gefinancierd en op het laatste moment door epic wordt gegijzeld als kut EGS exclusive dat mensen helemaal geen vertrouwen meer hebben in kickstarter projecten, want dit is nou de 3e keer dat de developers een steam key beloven, en op het laatste moment het een EGS exclusive wordt en de fans een middlefinger krijgen.

    @Valerium
    En dat is de fout van Epic? Ik ben geen fan van Epic maar dat is natuurlijk gelul. Het is de fout van de inhalige devs, niet van Epic.

    bij het artikel Shenmue 3-ontwikkelaars gaan Epic Store-exclusiviteit heroverwegen

  • Sander999 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Fan maakt battle royale-modus Super Mario Bros

  • Quintex heeft gereageerd op je bericht:

    Ze wordt niet onderbroken, hij lult gewoon dwars door haar heen zonder überhaupt naar haar antwoord te luisteren, wat een lul.

    @Sander999 Wat een vaag moment inderdaad. Alsof hij tijdens de vraag realiseert dat hij haar dit niet had mogen vragen en het snel probeert te bedekken. Of zij/tLoU2 boeit hem geen reet, dat kan ook. In ieder geval erg slecht dit.

    bij het artikel The Last of Us Part 2 komt mogelijk in februari 2020 uit

  • EdwinVP heeft gereageerd op je bericht:

    Ze wordt niet onderbroken, hij lult gewoon dwars door haar heen zonder überhaupt naar haar antwoord te luisteren, wat een lul.

    @Sander999 inderdaad… Jeetje man als interviewer had je een nieuwtje kunnen hebben maar vindt t leuker om zelf te blijven lullen… Komt ook niet terug op de vraag hé…sukkel.

    bij het artikel The Last of Us Part 2 komt mogelijk in februari 2020 uit

  • Sander999 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel The Last of Us Part 2 komt mogelijk in februari 2020 uit

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    @armilo-theus
    De E3 draait niet om 3 titels. De E3 draait om grote aankondigingen, maximaal veel nieuwe games en verrassingen. Ik heb van dit alles weinig gezien. Dus ja; het was een tussenjaar.

    Ik denk dat het ook komt doordat je steeds minder snel verrast wordt. De gaming industrie zijn nu nog grotere bedrijven en spelen op safe om winst te maken. Ze herkauwen succesvolle series en nemen geen risico. @Sander999

    bij het artikel Deze E3 was echt een tussenjaar

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van armilo-theus :

    @Sander999 Misschien is dat voor hem goed genoeg. Cyberpunk 2077 is voor mij al goed genoeg misschien nog WD L maar dat betwijfel ik. Sinds The Witcher 3 speel ik echt veel minder games, en The Witcher blijf ik maar opnieuw spelen.

    @armilo-theus
    De E3 draait niet om 3 titels. De E3 draait om grote aankondigingen, maximaal veel nieuwe games en verrassingen. Ik heb van dit alles weinig gezien. Dus ja; het was een tussenjaar.

    bij het artikel Deze E3 was echt een tussenjaar

  • anyaka heeft gereageerd op je bericht:

    @Leshrac
    WAJOOOOO INDERDAAD!!!! Wel 3 (DRIE!!!!) hele titels!! Maximaal vette E3.

    /sarcasme

    @Sander999 FFVII is niet eens een hele titel aangezien die episodisch is

    bij het artikel Deze E3 was echt een tussenjaar

  • armilo-theus heeft gereageerd op je bericht:

    @Leshrac
    WAJOOOOO INDERDAAD!!!! Wel 3 (DRIE!!!!) hele titels!! Maximaal vette E3.

    /sarcasme

    @Sander999 Misschien is dat voor hem goed genoeg. Cyberpunk 2077 is voor mij al goed genoeg misschien nog WD L maar dat betwijfel ik. Sinds The Witcher 3 speel ik echt veel minder games, en The Witcher blijf ik maar opnieuw spelen.

    bij het artikel Deze E3 was echt een tussenjaar

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Leshrac :

    Tussenjaar, lol.

    Final Fantasy 7 remake, Bloodlines 2, Cyberpunk 2077 komen allemaal voor de volgende E3 uit. Beste E3 van dit milennium voor mij.

    @Leshrac
    WAJOOOOO INDERDAAD!!!! Wel 3 (DRIE!!!!) hele titels!! Maximaal vette E3.

    /sarcasme

    bij het artikel Deze E3 was echt een tussenjaar

  • NrFive heeft gereageerd op je bericht:

    @NrFive
    Niet om aan te gluren zeg, wat een kwaliteit (jaja, ik snap dat het stiekem is opgenomen).

    @Sander999 ach liever iets dan niet, en ondanks de crap kwaliteit geeft het toch een aardige indruk.

    bij het artikel Marvel’s Avengers: Visuele overdaad met bekende gameplay

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van denver :

    @Sander999 Natuurlijk zijn niet alle games CGI. Dit is echt een hele domme opmerking.

    @denver
    Alle games zijn toch Computer Generated Images, of niet dan?

    bij het artikel E3 wordt volgend jaar van 9 tot en met 11 juni gehouden

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van NrFive :

    De interne gameplay demo is uitgelekt :)

    Zie hier: https://youtu.be/mnvRLn2pbtg

    Kans is groot dat die offline wordt gehaald dus kijk ‘m snel!

    @NrFive
    Niet om aan te gluren zeg, wat een kwaliteit (jaja, ik snap dat het stiekem is opgenomen).

    bij het artikel Marvel’s Avengers: Visuele overdaad met bekende gameplay

  • denver heeft gereageerd op je bericht:

    @Markus88
    Alle games zijn CGI 😉 Ik denk dat je bedoelt dat het ge-pre-renderde filmpjes waren?

    @Sander999 Natuurlijk zijn niet alle games CGI. Dit is echt een hele domme opmerking.

    bij het artikel E3 wordt volgend jaar van 9 tot en met 11 juni gehouden

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Markus88 :

    voor mij was de topper cyberpunk en die hebben we nu al zovaak gezien dus dat zegt ook wel wat. final fantasy 7 en the avengers game. wel veel zeggend omdat de Avengers en cyberpunk voornamelijk CGI was.

    @Markus88
    Alle games zijn CGI 😉 Ik denk dat je bedoelt dat het ge-pre-renderde filmpjes waren?

    bij het artikel E3 wordt volgend jaar van 9 tot en met 11 juni gehouden

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    @darkmanwls
    20 jaar alweer inderdaad. Jezus, ik word echt oud.

    @Sander999 wij allemaal helaas :)

    bij het artikel Nintendo Switch-versie The Witcher 3 draait op 540p

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van darkmanwls :

    @Sander999 't verschil zal wellicht ooit zo klein worden dat het te verwaarlozen is. Maar dat grotere afstand meer lag oplevert is gewoon een natuurwet. En 10 jaar geleden liep iedereen al met een telefoon op straat hoor. De tijd dat dat niet zo was is wel langer geleden. Ik had mijn 1e mobiel op m'n 18e en dat is toch echt al 20 jaar geleden :)

    @darkmanwls
    20 jaar alweer inderdaad. Jezus, ik word echt oud.

    bij het artikel Nintendo Switch-versie The Witcher 3 draait op 540p

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    @darkmanwls
    Eens met je verhaal, behalve je laatste zin. Je kan niet in de toekomst kijken en je klinkt nu, met alle respect, als alle mensen die 10 jaar geleden zeiden dat ze nooit met een telefoon op straat zouden lopen. Als je ziet hoe hard de techniek gaat dan zou ik niet met zoveel zekerheid zeggen dat streaming altijd inferieur zal blijven. De tijd zal het leren.

    @Sander999 't verschil zal wellicht ooit zo klein worden dat het te verwaarlozen is. Maar dat grotere afstand meer lag oplevert is gewoon een natuurwet. En 10 jaar geleden liep iedereen al met een telefoon op straat hoor. De tijd dat dat niet zo was is wel langer geleden. Ik had mijn 1e mobiel op m'n 18e en dat is toch echt al 20 jaar geleden :)

    bij het artikel Nintendo Switch-versie The Witcher 3 draait op 540p

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van darkmanwls :

    @TommyVercetti input lag is er altijd, de vraag is hoe groot, en dat zal afhangen van de kwaliteit van het netwerk, en niet alleen je thuis netwerk, maar alle netwerken tussen jou en de server. Binnen huis zal t waarschijnlijk meevallen, maar t blijft merkbaar.
    En dat krijgt ook microsoft niet voor elkaar. Google had t ook niet voor elkaar. Microsoft kan niet de wetten van netwerken omzeilen.

    Streaming zal altijd inferieur blijven aan gamen op t apparaat zelf.

    @darkmanwls
    Eens met je verhaal, behalve je laatste zin. Je kan niet in de toekomst kijken en je klinkt nu, met alle respect, als alle mensen die 10 jaar geleden zeiden dat ze nooit met een telefoon op straat zouden lopen. Als je ziet hoe hard de techniek gaat dan zou ik niet met zoveel zekerheid zeggen dat streaming altijd inferieur zal blijven. De tijd zal het leren.

    bij het artikel Nintendo Switch-versie The Witcher 3 draait op 540p

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van coola :

    @Sander999

    Waarom zucht? De huidige Tom Clancy doen zijn naam en de wereld die hij gecreëerd heeft heel erg veel eer aan. En daarom weet ik haast zeker Dat Clancy nog steeds erg blij zou zijn met Ubisoft als hij nog zou leven.

    @coola
    Fonsrutte had het niet beter kunnen zeggen. Je bent nogal voorspelbaar.

    bij het artikel Is Ghost Recon Breakpoint de ultieme Tom Clancy-game? - E3 Gameplay Update

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Ghost :

    Ach, zodra Stadia naar de Switch komt kunnen ze hem in 8k 120fps spelen.

    @Ghost
    Oké, hier moest ik hardop om lachen. +1, 5 reeten.

    bij het artikel Nintendo Switch-versie The Witcher 3 draait op 540p

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van SuperDre :

    Man man, zeur toch niet zo, je krijgt nu gewoon een code voor de epic store.. wat een stel hypocriete zeikerds toch allemaal weer. Kan goed dat ze er voor gekozen hebben omdat de marge gewoon een stuk groter is, en als ze ook de unreal engine gebruiken, NOG een stuk groter..

    @SuperDre
    Backers hebben betaald voor een game die op Steam uit zou komen. Prima dat ze voor Epic kiezen maar geef dan wel de mensen aan wie je wat anders beloofd hebt hun geld terug want je maakt je belofte niet waar. Heeft verder niks met hypocriet zeiken te maken maar met toezeggingen die ze niet waar maken.

    bij het artikel Shenmue 3-fans krijgen geen geld terug na overstap naar Epic

  • coola heeft gereageerd op je bericht:

    @coola
    Zucht….

    @Sander999

    Waarom zucht? De huidige Tom Clancy doen zijn naam en de wereld die hij gecreëerd heeft heel erg veel eer aan. En daarom weet ik haast zeker Dat Clancy nog steeds erg blij zou zijn met Ubisoft als hij nog zou leven.

    bij het artikel Is Ghost Recon Breakpoint de ultieme Tom Clancy-game? - E3 Gameplay Update

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van MichelMusters :

    @Sander999 De censuur is voor de Direct. De losse trailer van The Witcher 3 op CD Projekt Red's site heeft de hangende lichamen en bloed.

    @MichelMusters
    Klopt, met enig speurwerk was ik/waren we er al achter inderdaad. Ik schrok een beetje maar ben inmiddels gerustgesteld.

    bij het artikel E3-samenvatting: Nintendo

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van coola :

    Als Tom Clancy nog geleefd had, dan had hij echt zwaar trots geweest op de huidige Clancy games.

    @coola
    Zucht….

    bij het artikel Is Ghost Recon Breakpoint de ultieme Tom Clancy-game? - E3 Gameplay Update

  • MichelMusters heeft gereageerd op je bericht:

    Gezien de censuur in de trailer van The Witcher 3 een hardpass voor mij.

    @Sander999 De censuur is voor de Direct. De losse trailer van The Witcher 3 op CD Projekt Red's site heeft de hangende lichamen en bloed.

    bij het artikel E3-samenvatting: Nintendo

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    @Robert-Frans
    Je maakt mij niet wijs dat een paar lijken in een boom het verschil maken. Dan hadden er nog wel één of twee in gehangen.

    Maar wat je zegt is wel waar; Mortal Kombat is inderdaad nog veel gorier (is dat een woord? 😁)….

    Edit: Ik kijk net een andere trailer en daar hangen de lijken wel in die boom…schiet mij maar lek.

    @Sander999 Gebrek aan koffie vermoed ik.
    En gorier wordt volgend jaar opgenomen in de Van Dale

    bij het artikel E3-samenvatting: Nintendo

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Quintex :

    @Robert-Frans In de trailer op het Witcher kanaal hangen de lichamen wel aan een boom. Het is dus gedaan om de direct PG te houden, of het is een andere boom.

    @Quintex
    Het is dezelfde boom, kijk maar naar de touwen die er nog wel in hangen (inclusief strop).

    Je hebt gelijk; het zal gedaan zijn om de Direct PG te houden. Ik heb niks gezegd.

    bij het artikel E3-samenvatting: Nintendo

  • clandestine666 heeft gereageerd op je bericht:

    @clandestine666
    Jij liever dan ik. Never nooit dat ik die in VR durf te spelen. Vond het op de PS4 al nauwelijks te doen 😂

    @Sander999 Grow a pair, boy! :P

    bij het artikel Super Lucky's Tale, Spyro en Alien Isolation komen naar Switch

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van clandestine666 :

    Alien Isolation, no shit. Jammer dat ik 'm al gespeeld heb. Enige reden dat ik dat nog eens zal doen is als 'ie te spelen is in VR.

    @clandestine666
    Jij liever dan ik. Never nooit dat ik die in VR durf te spelen. Vond het op de PS4 al nauwelijks te doen 😂

    bij het artikel Super Lucky's Tale, Spyro en Alien Isolation komen naar Switch

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Robert-Frans :

    @Sander999 Dat kan natuurlijk ook een downgrade zijn. Het verbaasde me al dat The Witcher 3 tóch op de minder krachtige Switch uitkomt, maar ga er maar wel vanuit dat er flink minder details in zullen zitten.

    Censuur lijkt me juist vrij onwaarschijnlijk, vooral sinds Doom 2016 en Mortal Kombat 11 ook gewoon in volle, bloederige glorie op de Switch verschenen zijn. De Nintendo van het groene bloed in Mortal Kombat op de SNES ligt al heel ver achter ons.

    @Robert-Frans
    Je maakt mij niet wijs dat een paar lijken in een boom het verschil maken. Dan hadden er nog wel één of twee in gehangen.

    Maar wat je zegt is wel waar; Mortal Kombat is inderdaad nog veel gorier (is dat een woord? 😁)….

    Edit: Ik kijk net een andere trailer en daar hangen de lijken wel in die boom…schiet mij maar lek.

    bij het artikel E3-samenvatting: Nintendo

  • Robert-Frans heeft gereageerd op je bericht:

    @fonsrutte
    Geen idee of het in de daadwerkelijke game ook zo is maar in de trailer hebben ze de opgehangen lijken uit die boom verwijderd.

    @Sander999 Dat kan natuurlijk ook een downgrade zijn. Het verbaasde me al dat The Witcher 3 tóch op de minder krachtige Switch uitkomt, maar ga er maar wel vanuit dat er flink minder details in zullen zitten.

    Censuur lijkt me juist vrij onwaarschijnlijk, vooral sinds Doom 2016 en Mortal Kombat 11 ook gewoon in volle, bloederige glorie op de Switch verschenen zijn. De Nintendo van het groene bloed in Mortal Kombat op de SNES ligt al heel ver achter ons.

    bij het artikel E3-samenvatting: Nintendo

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    Gezien de censuur in de trailer van The Witcher 3 een hardpass voor mij.

    Oh dat wist ik niet. Hmm dan laat ik hem ook liggen.
    Ik kan dat nergens terugvinden waar heb je dat gelezen? @Sander999

    bij het artikel E3-samenvatting: Nintendo

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van fonsrutte :

    Oh dat wist ik niet. Hmm dan laat ik hem ook liggen.
    Ik kan dat nergens terugvinden waar heb je dat gelezen? @Sander999

    @fonsrutte
    Geen idee of het in de daadwerkelijke game ook zo is maar in de trailer hebben ze de opgehangen lijken uit die boom verwijderd.

    bij het artikel E3-samenvatting: Nintendo

  • Sander999 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel E3-samenvatting: Nintendo

  • Sander999 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel The Witcher 3: Wild Hunt komt naar de Switch

  • smoothy101 heeft gereageerd op je bericht:

    Wat een generieke kutkop heeft die hoofdpersoon toch. Totaal ongeïnspireerd. Gameplay ziet er wel aardig uit maar ik wacht de recensies even af.

    @Sander999 Dit karakter is gebaseerd op een werkelijke acteur dus zo inspiratie loos zou die eigenlijk niet moeten overkomen.

    bij het artikel Star Wars Jedi: Fallen Order bezit de Force

  • rohirrimdwarf heeft gereageerd op je bericht:

    Wat een generieke kutkop heeft die hoofdpersoon toch. Totaal ongeïnspireerd. Gameplay ziet er wel aardig uit maar ik wacht de recensies even af.

    Preorder nooit een EA game. Nooit. @Sander999

    bij het artikel Star Wars Jedi: Fallen Order bezit de Force

  • Sander999 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Star Wars Jedi: Fallen Order bezit de Force

  • Derper heeft gereageerd op je bericht:

    @SuperDre
    Absoluut mee oneens. Ik ben juist bijzonder blij dat ze de gezichten van de acteurs niet hebben gebruikt want nu heeft de game een eigen smoel en krijg ik er niet zo’n goedkope cashgrab-feel van. Het ziet er alles behalve raar en cheap uit.

    @Sander999 scheelt ook dat ze nu minder geld kwijt zijn aan dure acteurs.

    bij het artikel Marvel’s Avengers-game voor het eerst getoond

  • Sander999 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Sam Fisher keert terug in mobiele rpg Tom Clancy’s Elite Squad

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van SuperDre :

    Beetje raar dat er geen gebruik gemaakt is van de gezichten van de originele acteurs. Nu zien de characters er nogal raar en cheap uit. verder ziet het er wel vet uit, maar echte gameplay beelden zullen nog moeten uitwijzen of het ook werkelijk wat is.

    @SuperDre
    Absoluut mee oneens. Ik ben juist bijzonder blij dat ze de gezichten van de acteurs niet hebben gebruikt want nu heeft de game een eigen smoel en krijg ik er niet zo’n goedkope cashgrab-feel van. Het ziet er alles behalve raar en cheap uit.

    bij het artikel Marvel’s Avengers-game voor het eerst getoond

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van coola :

    Ik ben dood gegaan en in de hemel beland. De beste game ooit krijgt eindelijk een remaster.

    Met deze aankondiging is de Square Enix persco de persco van 2019

    Oh shit wat ben ik fuckin blij

    @coola
    Ik moest gelijk aan jou denken toen ik het las. Heb je er al zo vaak over gehoord. Eindelijk! Het is je gegund, gozer 😉

    bij het artikel Final Fantasy 8 krijgt een remaster

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Baukereg :

    Jammer, ik had op een fysiek kaartenspel gehoopt toen ik de titel zag staan.

    @Baukereg
    Dit is een adaptatie van LOTR: The Living Card Game van Fantasy Flight Games. Speel het al jaren. Aanrader als je van deckbuilding games houdt die je (ook) solo kan spelen.

    bij het artikel The Lord of the Rings: Adventure Card Game komt in augustus uit

  • coola heeft gereageerd op je bericht:

    @Ryme
    ‘Die bijna niemand meer kent’ 😂 Elke zichzelf respecterende gamer kent Commander Keen. Dat jij kennelijk geen idee hebt wat het is spreekt boekdelen over jou.

    Wat ze dan hadden moeten doen? Een volwaardige game voor de consoles maken, niet zo’n walgelijke cashgrab voor mobiles wat dit ongetwijfeld gaat worden.

    @Sander999

    Dit keihard dit. Sander999 en ik zien niet vaak eye to eye, maar in dit geval geef ik hem gelijk.

    bij het artikel Commander Keen keert terug als free-to-play game

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Ryme :

    Killing Commander Keen? Hoe dan? Wat hadden ze volgens jou dan moeten doen? De IP met rust laten en helemaal dood laten gaan omdat het zo een oud spel is die bijna niemand meer kent? @coola

    @Ryme
    ‘Die bijna niemand meer kent’ 😂 Elke zichzelf respecterende gamer kent Commander Keen. Dat jij kennelijk geen idee hebt wat het is spreekt boekdelen over jou.

    Wat ze dan hadden moeten doen? Een volwaardige game voor de consoles maken, niet zo’n walgelijke cashgrab voor mobiles wat dit ongetwijfeld gaat worden.

    bij het artikel Commander Keen keert terug als free-to-play game

  • Plectrum61 heeft gereageerd op je bericht:

    Laat ik de Borderlands collectie net vorige week gekocht hebben….Fuck my life 😂

    @Sander999 Je bent niet de enige..

    bij het artikel De PlayStation Plus-games van juni zijn bekend

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Aces-82 :

    @Sander999 de singleplayer is zeker minder maar de multiplayer was dik in orde

    @Aces-82
    Klopt, maar ik vond de SP van deel 1, 2 en 3 juist zo onwijs gaaf, dus dat viel nogal tegen.

    bij het artikel Gears 5 wordt op E3 getoond

  • Aces-82 heeft gereageerd op je bericht:

    @Clausbmf666
    Helemaal niks is overdreven maar haalt het inderdaad niet bij de eerdere delen.

    @Sander999 de singleplayer is zeker minder maar de multiplayer was dik in orde

    bij het artikel Gears 5 wordt op E3 getoond

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Clausbmf666 :

    ik heb deel 4 nog op de pc alleen nooit gespeeld ik hoorde dat die helemaal niks is?

    @Clausbmf666
    Helemaal niks is overdreven maar haalt het inderdaad niet bij de eerdere delen.

    bij het artikel Gears 5 wordt op E3 getoond

  • The soy sauce heeft gereageerd op je bericht:

    Laat ik de Borderlands collectie net vorige week gekocht hebben….Fuck my life 😂

    @Sander999

    LOL that sucks. Geen slechte line-up tho, beter dan de troep van afgelopen maanden

    bij het artikel De PlayStation Plus-games van juni zijn bekend

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van misjnoe :

    Ik ben groot fan van kojima maar deze trailer laat een akelig gevoel achter. Verhalend maakt het me helemaal hyped maar die gameplay…..het ziet er allemaal nog een beetje houterig uit. Het hele vervoeren van spullen voelt ook nog niet echt boeiend. De actie die in de trailer zit was matig op zijn best. Dit wordt zeker een reviews first koop voor me, want helemaal vetrouwen doe ik het niet. Hyped but worried.

    @misjnoe
    Ben het helemaal met je eens. Gameplay ziet er, op z’n zachtst gezegd, slordig uit. Maak me een klein beetje zorgen…

    bij het artikel Death Stranding verschijnt op 8 november

  • Sander999 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel De PlayStation Plus-games van juni zijn bekend

  • Devenace heeft gereageerd op je bericht:

    @Devenace
    Nee, serieus. Ik wil echt zo’n hoedje. Of anders wat van de shit die je rookt want dat moet fantastisch spul zijn.

    @Sander999 Als dit al een alu hoedje bij je oproept dan is het echt heel slecht met jouw wereld/levens kennis. LOL succes met die vijf game verslaafden in de wereld.

    bij het artikel Gameverslaving vanaf 2022 officieel erkend als stoornis

  • MelvinChowder heeft gereageerd op je bericht:

    @MelvinChowder
    Ik snap wat je bedoelt, ik ben het alleen niet met je eens.

    Let’s agree to disagree.

    @Sander999 Dat kan ;) zal zelf ook nooit zoveel uitgeven aan een laptop.

    bij het artikel Review: MSI GE75 Raider 8SG - desktopprestaties in een laptop

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van MelvinChowder :

    @Sander999 Je moet het ook niet gaan kopen als je het geld er niet voor hebt… voor jou is de laptop te duur maar voor iemand die dit zoekt en kan betalen is het een mooie prijs.

    En ja, de Porsche is niet duur in vergelijking met de Ferrari.

    Het gaat niet om het bedrag maar om de vergelijking snap je dat? een flesje cola van 1,50 van de ah is ook duur in vergelijking met een flesje cola van de action van 0,90.

    @MelvinChowder
    Ik snap wat je bedoelt, ik ben het alleen niet met je eens.

    Let’s agree to disagree.

    bij het artikel Review: MSI GE75 Raider 8SG - desktopprestaties in een laptop

  • MelvinChowder heeft gereageerd op je bericht:

    @MelvinChowder
    Tuurlijk is het dan nog duur. Het is alleen minder duur dan bijvoorbeeld die Acer.

    Als je een Ferrari van €500.000 hebt met dezelfde specs als een Porsche van €350.000, is de Porsche dan niet duur?

    @Sander999 Je moet het ook niet gaan kopen als je het geld er niet voor hebt… voor jou is de laptop te duur maar voor iemand die dit zoekt en kan betalen is het een mooie prijs.

    En ja, de Porsche is niet duur in vergelijking met de Ferrari.

    Het gaat niet om het bedrag maar om de vergelijking snap je dat? een flesje cola van 1,50 van de ah is ook duur in vergelijking met een flesje cola van de action van 0,90.

    bij het artikel Review: MSI GE75 Raider 8SG - desktopprestaties in een laptop

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van MelvinChowder :

    @Sander999 Als deze msi qua spec's gelijk is, maar qua prijs lager ligt, dan bv de Acer, dan is deze niet "duur".

    @MelvinChowder
    Tuurlijk is het dan nog duur. Het is alleen minder duur dan bijvoorbeeld die Acer.

    Als je een Ferrari van €500.000 hebt met dezelfde specs als een Porsche van €350.000, is de Porsche dan niet duur?

    bij het artikel Review: MSI GE75 Raider 8SG - desktopprestaties in een laptop

  • MelvinChowder heeft gereageerd op je bericht:

    @RoelStortelder
    Roel, serieus, een laptop van bijna €2800 ‘niet duur’ noemen is echt onzin. €2800 is achterlijk duur. Dat ‘ie het waard is neem ik van je aan maar je kan niet zeggen dat het geen dure laptop is.

    @Sander999 Als deze msi qua spec's gelijk is, maar qua prijs lager ligt, dan bv de Acer, dan is deze niet "duur".

    bij het artikel Review: MSI GE75 Raider 8SG - desktopprestaties in een laptop

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van RoelStortelder :

    @Sander999 Vergeleken met de concurrentie is de laptop daadwerkelijk niet duur. Ja het is enorm veel geld om aan een laptop uit te geven, maar vergelijkbare laptops van bijvoorbeeld Asus kosten honderden euro's meer.

    @RoelStortelder
    Roel, serieus, een laptop van bijna €2800 ‘niet duur’ noemen is echt onzin. €2800 is achterlijk duur. Dat ‘ie het waard is neem ik van je aan maar je kan niet zeggen dat het geen dure laptop is.

    bij het artikel Review: MSI GE75 Raider 8SG - desktopprestaties in een laptop

  • RoelStortelder heeft gereageerd op je bericht:

    ‘Alles behalve duur’ HAHAHAHAHA. Hoe krijg je het je strot uit zonder dat je je ogen uit je kop schaamt. Natuurlijk is het wel duur. Het is achterlijk duur zelfs. Dat het het waard is, is heel wat anders. Maar het is hoe je het ook bekijkt DUUR.

    @Sander999 Vergeleken met de concurrentie is de laptop daadwerkelijk niet duur. Ja het is enorm veel geld om aan een laptop uit te geven, maar vergelijkbare laptops van bijvoorbeeld Asus kosten honderden euro's meer.

    bij het artikel Review: MSI GE75 Raider 8SG - desktopprestaties in een laptop

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Devenace :

    @Sander999 Arme jongen, je begrijpt dat dit draait om de kwestie aanklagen en om de kwestie geld?
    En niet om dat handjevol pubers dat zich niet kan inhouden.
    Ik dacht dat je dat wel zou begrijpen na mijn vergelijkingen.
    Een gat in de markt wordt ook weleens gezien met bijv iets of iemand aan te klagen en er stinkend rijk van te worden.
    Je snapt dat Sony zo snel heeft gereageerd vanwege de kwestie geld en niet de kwestie “i care about your kid” semi moraalridders die hier een slaatje uit willen slaan.
    Mijn excuses trouwens, ik dacht echt dat je dit inzag en niet verblind was door je roze facade bril, had echt niet door dat je echt geloofde dat dit om labiele Jantje en Pietje ging.
    #money money money

    @Devenace
    Nee, serieus. Ik wil echt zo’n hoedje. Of anders wat van de shit die je rookt want dat moet fantastisch spul zijn.

    bij het artikel Gameverslaving vanaf 2022 officieel erkend als stoornis

  • Devenace heeft gereageerd op je bericht:

    @Devenace
    Heb je ook zo’n alu-hoedje voor mij, alsjeblieft?

    @Sander999 Arme jongen, je begrijpt dat dit draait om de kwestie aanklagen en om de kwestie geld?
    En niet om dat handjevol pubers dat zich niet kan inhouden.
    Ik dacht dat je dat wel zou begrijpen na mijn vergelijkingen.
    Een gat in de markt wordt ook weleens gezien met bijv iets of iemand aan te klagen en er stinkend rijk van te worden.
    Je snapt dat Sony zo snel heeft gereageerd vanwege de kwestie geld en niet de kwestie “i care about your kid” semi moraalridders die hier een slaatje uit willen slaan.
    Mijn excuses trouwens, ik dacht echt dat je dit inzag en niet verblind was door je roze facade bril, had echt niet door dat je echt geloofde dat dit om labiele Jantje en Pietje ging.
    #money money money

    bij het artikel Gameverslaving vanaf 2022 officieel erkend als stoornis

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Devenace :

    @Sander999 Toon mij gamers die thuiszitten met hersenletsel zoals een Nouri, of een beperkt gehandicapte zoals Muhammed Ali was nog meer voorbeelden nodig in de topsport? :)
    Toon mij een gamer die naar shrink is gegaan wegens een burn out of overspannenheid vanwege het gamen :)
    Toon mij een gamer die misbruikt is op een game beurs.
    Toon mij religieuze facades in de game wereld.
    Wat ik zeg is uiteraard heel belangrijk alleen mensjes vanuit bepaalde kringen willen dat niet zo zien omdat hun vermogen dat niet toelaat.
    Maar zoveel zaken die in de dagelijkse standaard aanwezig zijn die velen malen schadelijker zijn, krijgen deze bestempeling niet.
    Bepaalde persoontjes vanuit bepaalde hoeken komen hier mee aankakken, dit begon al in de tijden van Mortal Kombat en GTA, netzulke onzin dat het zou aanzetten tot geweld. LOL
    Net als Kinder surprise eieren in de VS verboden zijn omdat kinderen er in kunnen stikken, en ondertussen slaap je met je Glock onder je kussen.
    Hou lekker al deze indoctrinatie bij je, en blijf dit vooral supporten met je fortnite broeders.
    Maar blijf lekker ver weg van mij met deze religieuze hypocriete VS indoctrinatie onzin. :)

    @Devenace
    Heb je ook zo’n alu-hoedje voor mij, alsjeblieft?

    bij het artikel Gameverslaving vanaf 2022 officieel erkend als stoornis

  • Sander999 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Review: MSI GE75 Raider 8SG - desktopprestaties in een laptop

  • Devenace heeft gereageerd op je bericht:

    @Devenace
    Er zijn meer dan genoeg instellingen waar mensen met game verslaving worden behandeld.

    Ik snap je vergelijkingen niet zo goed. Zijn dat ergere verslavingen? Wat wil je nou precies zeggen? Dat game verslaving niet bestaat? Je gebruikt zo ontzettend veel woorden maar je zegt zo weinig.

    @Sander999 Toon mij gamers die thuiszitten met hersenletsel zoals een Nouri, of een beperkt gehandicapte zoals Muhammed Ali was nog meer voorbeelden nodig in de topsport? :)
    Toon mij een gamer die naar shrink is gegaan wegens een burn out of overspannenheid vanwege het gamen :)
    Toon mij een gamer die misbruikt is op een game beurs.
    Toon mij religieuze facades in de game wereld.
    Wat ik zeg is uiteraard heel belangrijk alleen mensjes vanuit bepaalde kringen willen dat niet zo zien omdat hun vermogen dat niet toelaat.
    Maar zoveel zaken die in de dagelijkse standaard aanwezig zijn die velen malen schadelijker zijn, krijgen deze bestempeling niet.
    Bepaalde persoontjes vanuit bepaalde hoeken komen hier mee aankakken, dit begon al in de tijden van Mortal Kombat en GTA, netzulke onzin dat het zou aanzetten tot geweld. LOL
    Net als Kinder surprise eieren in de VS verboden zijn omdat kinderen er in kunnen stikken, en ondertussen slaap je met je Glock onder je kussen.
    Hou lekker al deze indoctrinatie bij je, en blijf dit vooral supporten met je fortnite broeders.
    Maar blijf lekker ver weg van mij met deze religieuze hypocriete VS indoctrinatie onzin. :)

    bij het artikel Gameverslaving vanaf 2022 officieel erkend als stoornis

  • Agent 4125 heeft gereageerd op je bericht:

    @Agent 4125
    Rustig maar, ik maakte maar een grapje.

    @Sander999 Ok :-)

    bij het artikel Kojima bevestigt dat nieuwe Death Stranding-info morgen komt

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Agent 4125 :

    @Sander999 Dit is pas een kinderachtige opmerking. Ik denk dat er VEEL gamers zijn die houden van intelligente SP-games met een intrigerend verhaal. Sinds Metal Gear Solid 2 heeft Hideo Kojima er echter een handje van om totaal over the top te gaan met zijn verhalen waarbij je meer de uitleg ervan op internet aan het lezen bent dan aan het gamen. De bizarre en vage shit die tot nu is gepresenteerd belooft wat dat betreft niet veel goeds. Maar ik laat me graag verrassen. Want de man heeft wel degelijk unieke kwaliteiten.

    @Agent 4125
    Rustig maar, ik maakte maar een grapje.

    bij het artikel Kojima bevestigt dat nieuwe Death Stranding-info morgen komt

  • Agent 4125 heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller
    Inderdaad, waarschijnlijk iets te hoog gegrepen voor de CoD-geile gamertjes

    @Sander999 Dit is pas een kinderachtige opmerking. Ik denk dat er VEEL gamers zijn die houden van intelligente SP-games met een intrigerend verhaal. Sinds Metal Gear Solid 2 heeft Hideo Kojima er echter een handje van om totaal over the top te gaan met zijn verhalen waarbij je meer de uitleg ervan op internet aan het lezen bent dan aan het gamen. De bizarre en vage shit die tot nu is gepresenteerd belooft wat dat betreft niet veel goeds. Maar ik laat me graag verrassen. Want de man heeft wel degelijk unieke kwaliteiten.

    bij het artikel Kojima bevestigt dat nieuwe Death Stranding-info morgen komt

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Devenace :

    @Sander999 Relativeren heet dat.
    Hup naar de kerk jij, en stempeltjes daar houden waar je er mee bent opgevoed.

    Maar vertel mij waar zijn die gamers die zo negatief zijn getroffen door gamen?
    Ik kan je zo een paar topsporters opnoemen die er niet al te best aan toe zijn dankzij hun “topsport” met alle respect voor hun.
    Genoeg arbeiders met burn outs en die overspannen zijn door het velen werken.
    Genoeg slachtoffers van religie, zowel misbruik als ander leed.
    Vertel waar zijn de huis van Mario slachtoffers??
    Ik trol niet, jullie trollen en worden getrolt door de bestaande bekrompheid van de gevestigde macht.
    Ik relativeer hier en laat zien hoe dom het is vergeleken met andere zaken die we dagelijks zien.

    @Devenace
    Er zijn meer dan genoeg instellingen waar mensen met game verslaving worden behandeld.

    Ik snap je vergelijkingen niet zo goed. Zijn dat ergere verslavingen? Wat wil je nou precies zeggen? Dat game verslaving niet bestaat? Je gebruikt zo ontzettend veel woorden maar je zegt zo weinig.

    bij het artikel Gameverslaving vanaf 2022 officieel erkend als stoornis

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van casualkiller :

    Ruimte hieronder gereserveerd voor mensen die er niets van snappen.

    @casualkiller
    Inderdaad, waarschijnlijk iets te hoog gegrepen voor de CoD-geile gamertjes

    bij het artikel Kojima bevestigt dat nieuwe Death Stranding-info morgen komt

  • denver heeft gereageerd op je bericht:

    Wat een domme en kinderachtige reacties. Een verslaving is altijd erg, of het nou gamen of iets anders is. Het gaat er niet om hoeveel je gamed, zodra het je leven negatief beïnvloedt heb je een probleem. Zo moeilijk is dat toch niet?

    Zegt degene met de domste reactie. Een gameverslaving gaat er natuurlijk wel om hoeveel je gamed. Of denk je dat je met een kwartier per week verslaafd kunt zijn?

    bij het artikel Gameverslaving vanaf 2022 officieel erkend als stoornis

  • Devenace heeft gereageerd op je bericht:

    @Devenace
    Er staat zoveel domheid in je post dat ik er van overtuigd ben dat je, zoals gewoonlijk, weer zit te trollen. Het begint een beetje sneu te worden. Jammer dat er nog mensen zijn die serieus met jou in discussie gaan, echt zonde van de moeite.

    @Sander999 Relativeren heet dat.
    Hup naar de kerk jij, en stempeltjes daar houden waar je er mee bent opgevoed.

    Maar vertel mij waar zijn die gamers die zo negatief zijn getroffen door gamen?
    Ik kan je zo een paar topsporters opnoemen die er niet al te best aan toe zijn dankzij hun “topsport” met alle respect voor hun.
    Genoeg arbeiders met burn outs en die overspannen zijn door het velen werken.
    Genoeg slachtoffers van religie, zowel misbruik als ander leed.
    Vertel waar zijn de huis van Mario slachtoffers??
    Ik trol niet, jullie trollen en worden getrolt door de bestaande bekrompheid van de gevestigde macht.
    Ik relativeer hier en laat zien hoe dom het is vergeleken met andere zaken die we dagelijks zien.

    bij het artikel Gameverslaving vanaf 2022 officieel erkend als stoornis

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Devenace :

    @Akira Ja en ik vind jouw reactie en die van sander te dom voor woorden.
    Alsof werken je leven niet negatief beinvloed ;) alsof topsport je leven niet negatief beinvloed.
    Alsof auto rijden niet ons leven negatief beinvloed.
    De negatieve beinvloeding is dus een kwestie van perceptie, en hoe je naar bepaalde zaken wilt kijken, allemaal komend vanuit een zeikend oogpunt.
    Verslaving is vaak gelinkt aan niet meer helder of onafhankelijk kunnen denken en voor jezelf zorgen.
    Lui die in de ochtend voor de Aldi staan om hun goedkope bier te halen zijn niet meer helder en in staat om nog voor zichzelf te zorgen.
    Een gamer associeren met dit soort mensen is gewoon een grove belediging richting ons gamers, die hard werken voor hun centen om bepaalde set ups te kopen en met volle teugen van te genieten.
    Wanneer was de laatste keer dat we die onzichtbare opperwezens eens kritiek gaven maar ondertussen nog steeds over de hele wereld veel macht en aanwezigheid hebben.
    Met alle respect maar dit komt onwaarschijnlijk van zulk soort figuren.
    Een gamer heeft inkomsten nodig om up to date te blijven.
    Ga je mij vertellen dat er in sommige huizen mensen verstopt zitten die sinds de jaren ‘80 SMB aan het spelen zijn en niet kunnen stoppen ;)
    Een maandelijks abbo op de staatsloterij hebben is ook een vorm van verslaving.
    Laat mij een gamer zien die hier aan voldoet aan deze aftakelende vorm van verslaving.

    @Devenace
    Er staat zoveel domheid in je post dat ik er van overtuigd ben dat je, zoals gewoonlijk, weer zit te trollen. Het begint een beetje sneu te worden. Jammer dat er nog mensen zijn die serieus met jou in discussie gaan, echt zonde van de moeite.

    bij het artikel Gameverslaving vanaf 2022 officieel erkend als stoornis

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Clausbmf666 :

    @Sander999 ik ken iemand die 10 uur per dag gamed. Zijn leven wordt niet negatief beinvloed. Toch krijgt hij commentaar. Het zijn dus andere mensen die het niet willen. Die bepalen dat het teveel is. Die bestempelen je als verslaafd. Dus de hoeveelheid uren dragen zeker bij aan die stempel.

    @Clausbmf666
    10 uur per dag is wel veel. Heeft hij geen werk dan?

    Maar wat je zegt; als het zijn leven niet negatief beïnvloed zie ik het probleem niet zo. Nah ja, ik vind het abnormaal veel, maar wie ben ik 😉

    bij het artikel Gameverslaving vanaf 2022 officieel erkend als stoornis

  • Clausbmf666 heeft gereageerd op je bericht:

    Wat een domme en kinderachtige reacties. Een verslaving is altijd erg, of het nou gamen of iets anders is. Het gaat er niet om hoeveel je gamed, zodra het je leven negatief beïnvloedt heb je een probleem. Zo moeilijk is dat toch niet?

    @Sander999 ik ken iemand die 10 uur per dag gamed. Zijn leven wordt niet negatief beinvloed. Toch krijgt hij commentaar. Het zijn dus andere mensen die het niet willen. Die bepalen dat het teveel is. Die bestempelen je als verslaafd. Dus de hoeveelheid uren dragen zeker bij aan die stempel.

    bij het artikel Gameverslaving vanaf 2022 officieel erkend als stoornis

  • Devenace heeft gereageerd op je bericht:

    Wat een domme en kinderachtige reacties. Een verslaving is altijd erg, of het nou gamen of iets anders is. Het gaat er niet om hoeveel je gamed, zodra het je leven negatief beïnvloedt heb je een probleem. Zo moeilijk is dat toch niet?

    @Sander999 Streamers, chocoTaco, shroud, Ninja etc etc streamen zeker 8 uur op een dag, en leven daar goed van.
    Is het dan werk of een verslaving? Krijgen ze er niet voor betaalt is het dan een verslaving?
    Krijgen ze er voor betaalt dan is het werk.
    Wie wilt er nou geen geld verdienen door te gamen.

    bij het artikel Gameverslaving vanaf 2022 officieel erkend als stoornis

  • Jumpman heeft gereageerd op je bericht:

    Wat een domme en kinderachtige reacties. Een verslaving is altijd erg, of het nou gamen of iets anders is. Het gaat er niet om hoeveel je gamed, zodra het je leven negatief beïnvloedt heb je een probleem. Zo moeilijk is dat toch niet?

    @Sander999 nee precies en zoals Bugaboo al zei, als dit erkend wordt is hulp krijgen makkelijker en laagdrempeliger. Vaak is het wel duidelijk als iemand een probleem heeft maar is er schaamte er iets aan te laten doen, vindt het daarom heel goed dat dit nu als ziekte erkend wordt. Een verslaving komt nu eenmaal in alle vormen en maten voor.

    bij het artikel Gameverslaving vanaf 2022 officieel erkend als stoornis

  • Sander999 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Gameverslaving vanaf 2022 officieel erkend als stoornis

  • Inkmastery heeft gereageerd op je bericht:

    En dit is dus PRECIES de reden dat ‘Digital Only’ niet werkt. Wat worden de eigenaren van die console hier hard genaaid zeg, niet te kort.

    @Sander999 We hebben het hier over 2013 en een console die net niks kon afspelen op emulators na dan. Ik en vele met mij kopen al onze games digitaal want waarom niet? Geen bekraste schijfjes geen games die bevriezen ieder zn eigen voorkeur natuurlijk maar het werkt wel degelijk.

    bij het artikel Digitale Ouya-winkel sluit in juni voorgoed deuren

  • loki82 heeft gereageerd op je bericht:

    En dit is dus PRECIES de reden dat ‘Digital Only’ niet werkt. Wat worden de eigenaren van die console hier hard genaaid zeg, niet te kort.

    @Sander999 hoezo dan? er wordt aangeraden alles te downloaden zadat je gewoon al je spellen op de console hebt. enige dat er gebeurt is dat de stores dichtgaan.
    Of je die dingen nou op een kaartje hebt of alleen digitaal maakt dus helemaal niets uit.

    bij het artikel Digitale Ouya-winkel sluit in juni voorgoed deuren

  • Sander999 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Playdate is een nieuwe handheld met een slinger

  • Sander999 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Digitale Ouya-winkel sluit in juni voorgoed deuren

  • gimbal2 heeft gereageerd op je bericht:

    Geen shoppingcart? Man man man, wat een amateuristische bende is die Epic Store toch.

    @Sander999 Een online winkel starten zonder shopping cart is wel echt een toppuntje ja.

    En er dan 6 maanden over doen om er eentje op te leveren. Het is tutorial materiaal voor web frameworks.

    bij het artikel Epic-accounts worden geblokkeerd na te snel aanschaffen meerdere games

  • Sokpop heeft gereageerd op je bericht:

    @Sokpop
    Nu zeg je iets heel anders dan net en ben je veel genuanceerder. Het is nogal een statement om te roepen dat mensen die (terecht!!!) ontevreden zijn over dit seizoen ‘eigenlijk gewoon balen dat de serie is afgelopen’. Dat is inderdaad iets dan een 3-jarige zou zeggen.

    @Sander999 Relax, ik wilde niemand beledigen en vind nog steeds dat ik dat niet deed. Vrede op aarde. En in Westeros.

    bij het artikel George R. R. Martin had adviserende rol bij Japanse game

  • Sander999 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Epic-accounts worden geblokkeerd na te snel aanschaffen meerdere games

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    @Rexus
    Tuurlijk, ik sta er alleen van te kijken dat iemand deel 1, 2 of 3 ‘goed’ kan noemen, laat staan één van de besten. Ik vind het gedrochten, stuk voor stuk. Deel 3 is inderdaad het best te pruimen maar nog steeds onvoorstelbaar corny en slecht geacteerd.

    Rogue One vind ik ook één van de beste. Ontzettend goede film.

    @Sander999 Episode 1 was slecht, daarna werd het beter.
    Door de overmate van cgi waren episode 2 en 3 erg klinisch (vooral 2), maar vooral 3 vond ik best ok.
    Maar niet vergelijkbaar met de episodes 4,5, en 6 inderdaad.

    Rogue One vond ik ook heel erg tof, echt heel knap gedaan.

    bij het artikel George R. R. Martin had adviserende rol bij Japanse game

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van darkmanwls :

    @HunterSeeker Lul niet man, ook op pc hebben games laadtijden, en ook op pc kunnen die soms irritant lang duren, zelfs op een SSD.
    Loop niet zo tof te doen met je masterrace attitude.

    @darkmanwls
    LOL. +1.

    Masterrace mijn arie.

    bij het artikel Gelekte video toont snelle laadtijden PlayStation 5

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Rexus :

    @Sander999 Ieder z'n ding denk ik? Kwa openingsscene is Revenge of the Sith wel een van de betere!

    Na alles de afgelopen weken opnieuw te hebben gekeken valt het mij vooral op hoe sterk Rogue One is en hoe sterk het beeld en geluid van de oude trilogie is verbeterd.

    (cgi toevoegingen zijn natuurlijk wel pijnlijk voor de ogen)

    @Rexus
    Tuurlijk, ik sta er alleen van te kijken dat iemand deel 1, 2 of 3 ‘goed’ kan noemen, laat staan één van de besten. Ik vind het gedrochten, stuk voor stuk. Deel 3 is inderdaad het best te pruimen maar nog steeds onvoorstelbaar corny en slecht geacteerd.

    Rogue One vind ik ook één van de beste. Ontzettend goede film.

    bij het artikel George R. R. Martin had adviserende rol bij Japanse game

  • Rexus heeft gereageerd op je bericht:

    @coola
    “Revenge of the Sith” stopped reading there. Dat kan je toch niet serieus menen hè.

    @Sander999 Ieder z'n ding denk ik? Kwa openingsscene is Revenge of the Sith wel een van de betere!

    Na alles de afgelopen weken opnieuw te hebben gekeken valt het mij vooral op hoe sterk Rogue One is en hoe sterk het beeld en geluid van de oude trilogie is verbeterd.

    (cgi toevoegingen zijn natuurlijk wel pijnlijk voor de ogen)

    bij het artikel George R. R. Martin had adviserende rol bij Japanse game

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van coola :

    @Nuage

    En toch heb ik er dik vertrouwen in dat D&D; een geweldige Star Wars trilogie gaan neerzetten. En nee dat komt niet omdat het niet slechter kan dan the last Jedi. Want die film is A-oh-fuckin-kay. Alleen revenge of the sith en return of the Jedi zijn respectievelijk beter.

    @coola
    “Revenge of the Sith” stopped reading there. Dat kan je toch niet serieus menen hè.

    bij het artikel George R. R. Martin had adviserende rol bij Japanse game

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van denver :

    Advertorials begrijp ik, maar er gaat niemand naar gamer.nl voor telefoonrecensies. En een selfie van een volwassen man met een knuffelbeer?

    @denver
    Doe niet zo zuur man. Prima recensie.

    bij het artikel De OnePlus 7 Pro is een prestatiemonster

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Sokpop :

    @Sander999 Lol, dat 'luister'. Ik ben geen 3 Sander. Ook geen fanboy overigens. En ik beschuldig jullie niet van napraten. Ik constateer gewoon dat seizoen acht hier last van heeft. Kijk naar die petitie om het laatste seizoen te herschrijven. Ik ga hier niks spoilen, maar er waren ook wel dingen die ik raar vond in dit seizoen. Dat heb ik met elke serie. De schrijvers kunnen gewoon niet iedereen tevreden houden.

    @Sokpop
    Nu zeg je iets heel anders dan net en ben je veel genuanceerder. Het is nogal een statement om te roepen dat mensen die (terecht!!!) ontevreden zijn over dit seizoen ‘eigenlijk gewoon balen dat de serie is afgelopen’. Dat is inderdaad iets dan een 3-jarige zou zeggen.

    bij het artikel George R. R. Martin had adviserende rol bij Japanse game

  • Sokpop heeft gereageerd op je bericht:

    @Sokpop
    Luister, dat jij nou een blinde fanboy bent die niks slechts over zijn favoriete serie wil horen is prima maar beschuldig mensen die inhoudelijk goed commentaar leveren niet van ‘napraten’.

    Het gaat niet om hoe het geheel eindigt, dat was prima. Het gaat erom hoe ontzettend slecht het geschreven is. Zoals hierboven al aangeven plot armor, fast travel en deus ex machinas in overvloed. Prima dat jij niet begrijpt wat dat is en van simpel popcorn vermaak houdt maar het is een feit dat de eerste paar seizoenen (toen ze nog de boeken konden volgen) oneindig veel beter geschreven zijn dan de laatste paar seizoenen.

    @Sander999 Lol, dat 'luister'. Ik ben geen 3 Sander. Ook geen fanboy overigens. En ik beschuldig jullie niet van napraten. Ik constateer gewoon dat seizoen acht hier last van heeft. Kijk naar die petitie om het laatste seizoen te herschrijven. Ik ga hier niks spoilen, maar er waren ook wel dingen die ik raar vond in dit seizoen. Dat heb ik met elke serie. De schrijvers kunnen gewoon niet iedereen tevreden houden.

    bij het artikel George R. R. Martin had adviserende rol bij Japanse game

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van Sokpop :

    Ik snap al het gedoe niet rond het laatste seizoen, ik heb genoten juist. Het had wmb ook op geen andere manier moeten en kunnen eindigen. Het laatste seizoen heeft last van kritische kijkers die elkaar alleen maar napraten en die eigenlijk gewoon balen dat de serie is afgelopen.

    @Sokpop
    Luister, dat jij nou een blinde fanboy bent die niks slechts over zijn favoriete serie wil horen is prima maar beschuldig mensen die inhoudelijk goed commentaar leveren niet van ‘napraten’.

    Het gaat niet om hoe het geheel eindigt, dat was prima. Het gaat erom hoe ontzettend slecht het geschreven is. Zoals hierboven al aangeven plot armor, fast travel en deus ex machinas in overvloed. Prima dat jij niet begrijpt wat dat is en van simpel popcorn vermaak houdt maar het is een feit dat de eerste paar seizoenen (toen ze nog de boeken konden volgen) oneindig veel beter geschreven zijn dan de laatste paar seizoenen.

    bij het artikel George R. R. Martin had adviserende rol bij Japanse game

  • bigds9fan heeft gereageerd op je bericht:

    @hubertje
    Echt zo zonde. Benioff en Weiss zijn ontzettend goed in het vertalen van de boeken naar de televisie. De eerste paar seizoenen zijn het beste dat ik ooit op televisie heb gezien. Maar ze hebben geen idee hoe ze zelf een verhaal op TV moeten toveren. De kwaliteit ging zo hard naar beneden toen ze geen boeken meer hadden als leidraad. Je zag dat ze de bulletpoints die ze ongetwijfeld van Martin hebben gekregen gewoon aan het afwerken waren zonder enige opbouw of verhaal er tussenin. Eeuwig zonde.

    @Sander999 Tsja daar had The Walking Dead ook last van.

    bij het artikel George R. R. Martin had adviserende rol bij Japanse game

  • Nuage heeft gereageerd op je bericht:

    Ik wou dat George Martin had geadviseerd bij het laatste seizoen van Game of Thrones….wat was dat slecht zeg….

    (en ja, ik weet dat hij er zijdelings bij betrokken was 😉)

    @Sander999 Zeker. Al werd de toon al gezet in seizoen 7 aflevering Beyond the wall..ineens zoveel plot armor, deus ex machinas en fasttravel. Ook Sansa vs Arya was in dat seizoen tenenkrommend.
    Seizoen 8 spant wel de kroon met hoe slecht het script was..daar ligt duidelijk niet het talent van D&D;.

    bij het artikel George R. R. Martin had adviserende rol bij Japanse game

  • Sander999 heeft gereageerd op een bericht van hubertje :

    @Sander999 Yep gister de laatste aflevering gekeken maar hij viel echt weer tegen. Hopen dat de boeken beter worden.

    @hubertje
    Echt zo zonde. Benioff en Weiss zijn ontzettend goed in het vertalen van de boeken naar de televisie. De eerste paar seizoenen zijn het beste dat ik ooit op televisie heb gezien. Maar ze hebben geen idee hoe ze zelf een verhaal op TV moeten toveren. De kwaliteit ging zo hard naar beneden toen ze geen boeken meer hadden als leidraad. Je zag dat ze de bulletpoints die ze ongetwijfeld van Martin hebben gekregen gewoon aan het afwerken waren zonder enige opbouw of verhaal er tussenin. Eeuwig zonde.

    bij het artikel George R. R. Martin had adviserende rol bij Japanse game

  • hubertje heeft gereageerd op je bericht:

    Ik wou dat George Martin had geadviseerd bij het laatste seizoen van Game of Thrones….wat was dat slecht zeg….

    (en ja, ik weet dat hij er zijdelings bij betrokken was 😉)

    @Sander999 Yep gister de laatste aflevering gekeken maar hij viel echt weer tegen. Hopen dat de boeken beter worden.

    bij het artikel George R. R. Martin had adviserende rol bij Japanse game

  • Sander999 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel George R. R. Martin had adviserende rol bij Japanse game

  • Sander999 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Rage 2 verkoopt minder fysieke exemplaren dan het eerste deel