Robert-Frans

  • Robert-Frans heeft gereageerd op een bericht van Qinneth :

    Het is niet mijn ding, maar Bowsette kan ik nog wel enigszins begrijpen, maar Fortnite? Wat voor porno is er in godsnaam van Fortnite? Gastjes die de hele dag deze game spelen en zich daarna even laten 'gaan'?

    @Qinneth Misschien gewoon vanwege de vrouwelijke skins?

    bij het artikel Bowsette en Fortnite meestgezochte zoektermen op Pornhub

  • DevTrunks heeft gereageerd op je bericht:

    Was het niet handiger geweest om er gewoon een zelfstandige game van te maken? Volgens mij hebben alleen fanatieke modders en retrogamers nog de originele Doom en voor hen zijn er wel grotere en uitgebreidere mods te vinden dan deze.

    Ook die collector's editions lijken me érg duur. Kun je net zo goed gewoon Doom 2016 voor halen. Daar zal Sigil vast niet aan kunnen tippen.

    @Robert-Frans Kan volgens mij niet omdat Doom nu officieel van Bethesda is. Sigil daarentegen is eigenlijk gewoon een mod/map pack, net als elke andere WAD die voor Doom is gemaakt.

    bij het artikel John Romero werkt aan spiritueel vervolg op Doom genaamd Sigil

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    Was het niet handiger geweest om er gewoon een zelfstandige game van te maken? Volgens mij hebben alleen fanatieke modders en retrogamers nog de originele Doom en voor hen zijn er wel grotere en uitgebreidere mods te vinden dan deze.

    Ook die collector's editions lijken me érg duur. Kun je net zo goed gewoon Doom 2016 voor halen. Daar zal Sigil vast niet aan kunnen tippen.

    @Robert-Frans Dat is dus precies het punt wat ik probeerde te maken, jij zegt t iets beter :)

    bij het artikel John Romero werkt aan spiritueel vervolg op Doom genaamd Sigil

  • Robert-Frans heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel John Romero werkt aan spiritueel vervolg op Doom genaamd Sigil

  • controvi heeft gereageerd op je bericht:

    Goed om te horen dat er veel singleplayer-content is, dat maakt het voor mij ook interessant.
    En eigenlijk ben ik wel blij met die opbouw in het spel qua unlocken en dat je niet alles hoeft te doen. Mijn vrees is anders toch wel dat je zóveel keuzes hebt, dat je erin verzuipt.

    @Robert-Frans Begrijp ik uit jouw comment dat je niet graag online speeld?
    Zou het toch veel doen hoor.
    Leer je veel van en het is echt goed te doen :D

    bij het artikel Super Smash Bros. Ultimate is uitgebreid en chaotisch

  • Robert-Frans heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Super Smash Bros. Ultimate is uitgebreid en chaotisch

  • Robert-Frans heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel De strategie van THQ Nordic is bizar, maar blijkbaar werkt het

  • Lord_Bono heeft gereageerd op je bericht:

    Een man die een man verkracht schijnt erg grappig te zijn in bepaalde films of games. Ze zouden de hier genoemde scene in het hutje echter eens moeten proberen met een cowgírl als slachtoffer. Eens zien hoe de reacties dán zouden zijn…

    @Robert-Frans De game niet gespeeld zeker? Verkrachting van vrouwen komt meermaals aan bod. Daarnaast was homoseksualiteit uit den boze in die tijd, dus waarom zou het een gemis moeten zijn in deze game? Historisch gezien klopt het gewoon.

    bij het artikel Voorspel: Het niet zo Wilde Westen in Red Dead Redemption 2

  • Robert-Frans heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Voorspel: Het niet zo Wilde Westen in Red Dead Redemption 2

  • Minoesh heeft gereageerd op je bericht:

    Het wordt de roomstrategie genoemd en is zo'n beetje zo oud als marketing zelf. De doelgroep is te verdelen in de innovators, de early adaptors, de early majority, de late majority en de laggards.
    De eerste twee groepen willen alle topgames als eerste hebben, waarbij de innovators waarschijnlijk de pre-orderers zijn, en zijn bereid extra geld daarvoor te betalen.
    Daarna volgt de rest en wordt de prijs voor hen steeds iets lager en dus acceptabeler, totdat je uiteindelijk bij de laggards komt, die misschien af en toe een game uit de budgetbak halen en voor de marketing dus weinig relevant zijn.
    Zo vang je alle vliegen in één rustige beweging en kun je meer geld verdienen, dan wanneer je je product direct voor de majority's zou prijzen.

    Nintendo houdt haar prijzen inderdaad gefixeerd, om zo een betrouwbare indruk te maken: haar games blijven altijd zoveel waard, zodat het niet uitmaakt wanneer je ze aanschaft.
    De innovator hoeft dus niet méér geld kwijt te zijn dan de late majority, wat voor de innovator natuurlijk wel heel prettig is.
    Nadeel voor de majority is natuurlijk wel dat de games duurder blijven, maar door de kwaliteitsgarantie die veel Nintendo-fans bij het bedrijf ervaren, accepteren ze dat al veel meer: "Ja, het is duurder, maar het is wel Nintendo, je weet dat je waar voor je geld krijgt."

    @Robert-Frans Het is vooral fijn wanneer je jouw spel na 6-12 maanden wilt doorverkopen. Je krijgt dan nog steeds een fatsoenlijk bedrag.

    bij het artikel Je bent gek als je nog zestig euro voor een game betaalt

  • Robert-Frans heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Je bent gek als je nog zestig euro voor een game betaalt

  • 004 heeft gereageerd op je bericht:

    De ontwikkeling van nieuwe technologie gaat meestal heel globaal via de weg krijgsmacht/wetenschap-porno-games-massa.
    Los daarvan denk ik dat VR pas echt een succes kan worden als het betaalbaar wordt voor die grote massa, de technologie voldoende comfortabel en overtuigend is (motion sickness is nog steeds een probleem), er voldoende goede games zijn en de meest nare kinderziektes eruit zijn gehaald.

    Denk maar aan de ontwikkeling van 3D in films. Met de film Avatar uit 2009 maakte veel mensen ineens kennis met een écht goede toepassing ervan.
    Maar nu, bijna tien jaar later, is het nog steeds niet de standaard en zijn er ook veel matige toepassingen ervan in films bijgekomen. Zo'n ontwikkeling is dus eigenlijk best lastig te voorspellen.

    @Robert-Frans Ik vind 3d films niet echt te vergelijken met VR. VR is echt iets heel tofs en een andere ervaring dan een licht kijkdoos effect in de bioscoop.

    Het klopt wel dat beiden niet direct voor de grote massa zijn in tegenstelling tot 2d films of normale games.

    bij het artikel Gaat het grote succes van virtual reality nog komen?

  • Robert-Frans heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Gaat het grote succes van virtual reality nog komen?

  • Robert-Frans heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Battlefield 5 is een incompleet maar beter uitgewerkt vervolg