Qinneth

  • Qinneth heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Chief design officer Patrick Söderlund vertrekt bij EA

  • Qinneth heeft gereageerd op een bericht van coola :

    @kleinekoosjer

    Je weet dat het een feit is dat Sony er in de ps3/x360 era voor open stond en MS juist totaal niet. Als MS nu nog steeds de markt leider had geweest dan die nu ook pertinent nee gezegd.

    @coola Tsja, een typisch geval van 'whatabouttism' waar niemand wat aan heeft. Microsoft heeft wel meer dingen verkloot in het verleden, en daar zijn ze hard voor gestraft, waarna ze het allemaal daarna beter aan pakten.

    Sony is gewoon weer vanouds arrogant bezig, vanwege hun marktaandeel dominantie betreft de momentele console generatie. Dat deden ze ook met de prijzige lancering van de PS3, omdat de PS2 zo'n succes was dachten ze alles te kunnen maken. Het resultaat was de Xbox 360 die het in Amerika veel beter in verhouding met de PS3.

    Mijn punt is dat het oprakelen van in het verleden gemaakte fouten van Microsoft niet de fout van Sony nu goedpraat, of andersom.

    bij het artikel Bethesda zet Sony onder druk met eisen voor cross-platform

  • Qinneth heeft gereageerd op een bericht van JaccoPeek :

    @Qinneth Tijdens de persconferentie zelf viel het tegen inderdaad, maar daarna begon vrijwel direct een panel waar ze rustig de tijd namen om dingen te bespreken. Verder vond ik de verlengde demo vrij uitgebreid, in ieder geval genoeg om een beeld te vormen van hoe Anthem er ongeveer uit gaat zien.

    @JaccoPeek Helaas kan ik jouw ervaring niet delen, dus ik wacht het af. Ik heb helaas te vaak mijn vingers gebrand aan een EA product. Jouw positieve ervaring zal ik zeker in gedachten houden.

    bij het artikel Zo kan Bioware van Anthem een groot succes maken

  • tyberium heeft gereageerd op je bericht:

    @tyberium Xbox One X redt 120FPS gewoon niet op 4K, in elk geval niet betreft titels zoals Battlefield, Forza Horizon, Call of Duty, Tombraider, etc.. Zijn hardware is simpelweg niet krachtig genoeg, los daarvan is alles boven 90FPS zonde (in mijn mening). Kan je je beter richten op refreshrate.

    @Qinneth Er zullen vast nog wel wat back-compat titels op de plank liggen die 4K op een hogere snelheid dan 60fps kunnen halen. Met HDMI 2.1. is die mogelijkheid er om er mee te experimenteren.

    bij het artikel Heb jij al een console-update gedaan om te kunnen gamen in 4K?

  • Qinneth heeft gereageerd op een bericht van tyberium :

    @Qinneth De Xbox is in elk geval al HDMI 2.1. ready. Misschien poept de Xbox deze generatie nog wel 4K@120fps. Nu de TV's nog. Volgende Xbox zal wel weer een resolutie bump krijgen.

    https://www.notebookcheck.net/The-Xbox-One-X-is-the-first-device-to-support-HDMI-2-1.313664.0.html

    @tyberium Xbox One X redt 120FPS gewoon niet op 4K, in elk geval niet betreft titels zoals Battlefield, Forza Horizon, Call of Duty, Tombraider, etc.. Zijn hardware is simpelweg niet krachtig genoeg, los daarvan is alles boven 90FPS zonde (in mijn mening). Kan je je beter richten op refreshrate.

    bij het artikel Heb jij al een console-update gedaan om te kunnen gamen in 4K?

  • Qinneth heeft gereageerd op een bericht van TvdKaa :

    Vind het niet nodig. 4K staat nog in de kinderschoenen, en over 2 jaar liggen er alweer 8K televisies in de winkel. Let maar op!

    @Grote-Neuk-Fout Dus 4K staat nog in de kinderschoenen, maar over 2 jaar hebben we wel 8K? Vriend, 4K TV's zijn al meer dan vier jaar op de markt, maar beginnen sinds vorig jaar echt goed betaalbaar te worden. De eerste 8K TV komt volgens de geruchten dit jaar op de markt (hoewel er nog geen producent is die het aandurft, omdat er nog geen 8K content is en de technologie onbetaalbaar is voor de gemiddelde consument).

    Het enige wat nog in de kinderschoenen staat betreft 4K is de ondersteuning daarvan. De TV's zelf doen het fantastisch, maar 4K blu-ray spelers zijn relatief duur, de 4K blu-rays ook (makkelijk 15 euro duurder dan een gewone blu-ray), en hoewel enkele streaming diensten 4K ondersteunen, blijft het voor TV kanalen toch nog steeds een vies woord. En laten we wel wezen, het overgrote deel van de consumenten TV-markt kijkt gewoon kabeltelevisie op full HD en vindt het wel best.

    Voordat 8K een beetje de markt heeft doorgedrongen zijn we al 10 jaar verder.

    bij het artikel Heb jij al een console-update gedaan om te kunnen gamen in 4K?

  • tyberium heeft gereageerd op je bericht:

    @Grote-Neuk-Fout Dus 4K staat nog in de kinderschoenen, maar over 2 jaar hebben we wel 8K? Vriend, 4K TV's zijn al meer dan vier jaar op de markt, maar beginnen sinds vorig jaar echt goed betaalbaar te worden. De eerste 8K TV komt volgens de geruchten dit jaar op de markt (hoewel er nog geen producent is die het aandurft, omdat er nog geen 8K content is en de technologie onbetaalbaar is voor de gemiddelde consument).

    Het enige wat nog in de kinderschoenen staat betreft 4K is de ondersteuning daarvan. De TV's zelf doen het fantastisch, maar 4K blu-ray spelers zijn relatief duur, de 4K blu-rays ook (makkelijk 15 euro duurder dan een gewone blu-ray), en hoewel enkele streaming diensten 4K ondersteunen, blijft het voor TV kanalen toch nog steeds een vies woord. En laten we wel wezen, het overgrote deel van de consumenten TV-markt kijkt gewoon kabeltelevisie op full HD en vindt het wel best.

    Voordat 8K een beetje de markt heeft doorgedrongen zijn we al 10 jaar verder.

    @Qinneth De Xbox is in elk geval al HDMI 2.1. ready. Misschien poept de Xbox deze generatie nog wel 4K@120fps. Nu de TV's nog. Volgende Xbox zal wel weer een resolutie bump krijgen.

    https://www.notebookcheck.net/The-Xbox-One-X-is-the-first-device-to-support-HDMI-2-1.313664.0.html

    bij het artikel Heb jij al een console-update gedaan om te kunnen gamen in 4K?

  • JaccoPeek heeft gereageerd op je bericht:

    "De demonstratie was minder indrukwekkend dan de onthulling het jaar ervoor, maar anderzijds kregen we een uitgebreide blik op Bioware’s veelbelovende project."

    Uitgebreide blik? Die mobiele versie van Command & Conquer kreeg twee keer zoveel air-time als Anthem, dat zegt genoeg over de prioriteiten van EA. Ik heb helemaal geen vertrouwen in Anthem, en ga dan ook zeker meerdere katten de boom uit kijken (lees: de reviews van meerdere bronnen afwachten).

    @Qinneth Tijdens de persconferentie zelf viel het tegen inderdaad, maar daarna begon vrijwel direct een panel waar ze rustig de tijd namen om dingen te bespreken. Verder vond ik de verlengde demo vrij uitgebreid, in ieder geval genoeg om een beeld te vormen van hoe Anthem er ongeveer uit gaat zien.

    bij het artikel Zo kan Bioware van Anthem een groot succes maken

  • Qinneth heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Zo kan Bioware van Anthem een groot succes maken

  • Qinneth heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Heb jij al een console-update gedaan om te kunnen gamen in 4K?

  • HarryHol heeft gereageerd op je bericht:

    @Shriko Ik heb het artikel gelezen, met sommige standpunten ben ik het eens, met andere weer niet. Maar ik had dit artikel niet nodig om mijn moralen te bepalen en tevens heb ik ook niks nieuws gelezen, want ook al heb je maar één hersenhelft snap hoe je woorden zeker diep kunnen snijden, of op zijn minst iemand kan 'wegpesten' van een game community (of wat voor community dan ook).

    Zelf zat ik ongeveer 20 jaar geleden in een zwemsport club, en ik was toen rond de 16 jaar. In de groep waarin ik zwam zaten een paar echte pestkoppen die het leven van mij en andere zuur maakten, het management van het zwembad weigerde er wat aan te doen, dus veel verlieten de club (mijzelf inclusief) en gingen ergens anders zwemmen. Inmiddels bestaat die zwembad dus ook niet meer, want mismanagement.

    Nu is het niet de schuld van het zwembad dat er mensen rondlopen zonder enig gevoel van fatsoen of moraal, maar zij ondervonden hier dus wel de financiële gevolgen van. Zij ondernamen niet op tijd actie om alle raddraaiers te verwijderen, waardoor bezoekers en leden wegbleven. Toevallig zat het politiebureau van die stad letterlijk aan de overkant van de straat, en agenten waren er daar dan ook een regelmatige verschijning om gastjes (vooral van getinte huidskleur) weg te halen. Niet dat het hielp, want ze waren een week later er gewoon weer.

    Het resultaat is dus een zwembad wat faillissement aan moest vragen. Nu kun je deze ervaring uit mijn leven aardig vergelijken met wat er in dit artikel wordt besproken. Op het moment dat een community van een game te toxic wordt, gaan mensen gewoon weg. Als je als ontwikkelaar niet op tijd actie onderneemt, bloedt je game dood.

    Maar waar de vergelijking ophoudt was dat mijn zwembad verhaal in het echte leven plaatsvond, waar ik en andere fysiek in elkaar geslagen waren, en dat heb je gewoon niet online. De enige multiplayer game die ik speel is Overwatch, en als ik zo'n sociaal gestoorde teringlijer met een minderwaardigheids complex tegenkom, dan mute ik die gewoon en rapporteer ik hem/haar. Geen gevolgen voor mij (behalve een klein moment van irritatie), geen angstsituaties, geen klappen gekregen en Blizzard is over het algemeen erg goed met bannen van accounts.

    Daarom vind ik dat mensen een dikkere huid moeten hebben voor dit soort online situaties, en gewoon al die toxic gasten muten en rapporteren. Als blijkt dat een gameontwikkelaar niks doet om de situatie te verbeteren dan ga je toch gewoon wat anders spelen? Waarom zou je jezelf blootstellen aan een situatie waar je alleen maar ellende van ondervindt. Omring jezelf met mensen waarmee je -wilt- spelen, want of het nou online of in het echte leven is, klootzakken kom je overal tegen.

    @Qinneth Is dat niet een beetje de omgekeerde wereld? Als de pestkoppen niet aangepakt worden en de slachtoffers weggepest worden, dan is dat toch bizar? Dan kan je toch niet zeggen: ach die game gaat het vanzelf wel in zijn portemonnee voelen als iedereen wordt weggepest?

    Dan is toch de oplossing: die handvol pesters gooien we er uit zodat er veel meer mensen met plezier kunnen spelen?

    bij het artikel Voorspel: Concrete stappen tegen homofoob gedrag in online games

  • Qinneth heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Insomniacs Spider-Man wordt wellicht de beste Spider-Man-game ooit

  • Qinneth heeft gereageerd op een bericht van Shriko :

    @Qinneth Vergeet het artikel niet te lezen :(

    @Shriko Ik heb het artikel gelezen, met sommige standpunten ben ik het eens, met andere weer niet. Maar ik had dit artikel niet nodig om mijn moralen te bepalen en tevens heb ik ook niks nieuws gelezen, want ook al heb je maar één hersenhelft snap hoe je woorden zeker diep kunnen snijden, of op zijn minst iemand kan 'wegpesten' van een game community (of wat voor community dan ook).

    Zelf zat ik ongeveer 20 jaar geleden in een zwemsport club, en ik was toen rond de 16 jaar. In de groep waarin ik zwam zaten een paar echte pestkoppen die het leven van mij en andere zuur maakten, het management van het zwembad weigerde er wat aan te doen, dus veel verlieten de club (mijzelf inclusief) en gingen ergens anders zwemmen. Inmiddels bestaat die zwembad dus ook niet meer, want mismanagement.

    Nu is het niet de schuld van het zwembad dat er mensen rondlopen zonder enig gevoel van fatsoen of moraal, maar zij ondervonden hier dus wel de financiële gevolgen van. Zij ondernamen niet op tijd actie om alle raddraaiers te verwijderen, waardoor bezoekers en leden wegbleven. Toevallig zat het politiebureau van die stad letterlijk aan de overkant van de straat, en agenten waren er daar dan ook een regelmatige verschijning om gastjes (vooral van getinte huidskleur) weg te halen. Niet dat het hielp, want ze waren een week later er gewoon weer.

    Het resultaat is dus een zwembad wat faillissement aan moest vragen. Nu kun je deze ervaring uit mijn leven aardig vergelijken met wat er in dit artikel wordt besproken. Op het moment dat een community van een game te toxic wordt, gaan mensen gewoon weg. Als je als ontwikkelaar niet op tijd actie onderneemt, bloedt je game dood.

    Maar waar de vergelijking ophoudt was dat mijn zwembad verhaal in het echte leven plaatsvond, waar ik en andere fysiek in elkaar geslagen waren, en dat heb je gewoon niet online. De enige multiplayer game die ik speel is Overwatch, en als ik zo'n sociaal gestoorde teringlijer met een minderwaardigheids complex tegenkom, dan mute ik die gewoon en rapporteer ik hem/haar. Geen gevolgen voor mij (behalve een klein moment van irritatie), geen angstsituaties, geen klappen gekregen en Blizzard is over het algemeen erg goed met bannen van accounts.

    Daarom vind ik dat mensen een dikkere huid moeten hebben voor dit soort online situaties, en gewoon al die toxic gasten muten en rapporteren. Als blijkt dat een gameontwikkelaar niks doet om de situatie te verbeteren dan ga je toch gewoon wat anders spelen? Waarom zou je jezelf blootstellen aan een situatie waar je alleen maar ellende van ondervindt. Omring jezelf met mensen waarmee je -wilt- spelen, want of het nou online of in het echte leven is, klootzakken kom je overal tegen.

    bij het artikel Voorspel: Concrete stappen tegen homofoob gedrag in online games

  • Qinneth heeft gereageerd op een bericht van armilo-theus :

    @Qinneth Goed verwoord.

    @armilo-theus Dank je.

    bij het artikel Voorspel: Concrete stappen tegen homofoob gedrag in online games

  • armilo-theus heeft gereageerd op je bericht:

    @Shriko Ik heb het artikel gelezen, met sommige standpunten ben ik het eens, met andere weer niet. Maar ik had dit artikel niet nodig om mijn moralen te bepalen en tevens heb ik ook niks nieuws gelezen, want ook al heb je maar één hersenhelft snap hoe je woorden zeker diep kunnen snijden, of op zijn minst iemand kan 'wegpesten' van een game community (of wat voor community dan ook).

    Zelf zat ik ongeveer 20 jaar geleden in een zwemsport club, en ik was toen rond de 16 jaar. In de groep waarin ik zwam zaten een paar echte pestkoppen die het leven van mij en andere zuur maakten, het management van het zwembad weigerde er wat aan te doen, dus veel verlieten de club (mijzelf inclusief) en gingen ergens anders zwemmen. Inmiddels bestaat die zwembad dus ook niet meer, want mismanagement.

    Nu is het niet de schuld van het zwembad dat er mensen rondlopen zonder enig gevoel van fatsoen of moraal, maar zij ondervonden hier dus wel de financiële gevolgen van. Zij ondernamen niet op tijd actie om alle raddraaiers te verwijderen, waardoor bezoekers en leden wegbleven. Toevallig zat het politiebureau van die stad letterlijk aan de overkant van de straat, en agenten waren er daar dan ook een regelmatige verschijning om gastjes (vooral van getinte huidskleur) weg te halen. Niet dat het hielp, want ze waren een week later er gewoon weer.

    Het resultaat is dus een zwembad wat faillissement aan moest vragen. Nu kun je deze ervaring uit mijn leven aardig vergelijken met wat er in dit artikel wordt besproken. Op het moment dat een community van een game te toxic wordt, gaan mensen gewoon weg. Als je als ontwikkelaar niet op tijd actie onderneemt, bloedt je game dood.

    Maar waar de vergelijking ophoudt was dat mijn zwembad verhaal in het echte leven plaatsvond, waar ik en andere fysiek in elkaar geslagen waren, en dat heb je gewoon niet online. De enige multiplayer game die ik speel is Overwatch, en als ik zo'n sociaal gestoorde teringlijer met een minderwaardigheids complex tegenkom, dan mute ik die gewoon en rapporteer ik hem/haar. Geen gevolgen voor mij (behalve een klein moment van irritatie), geen angstsituaties, geen klappen gekregen en Blizzard is over het algemeen erg goed met bannen van accounts.

    Daarom vind ik dat mensen een dikkere huid moeten hebben voor dit soort online situaties, en gewoon al die toxic gasten muten en rapporteren. Als blijkt dat een gameontwikkelaar niks doet om de situatie te verbeteren dan ga je toch gewoon wat anders spelen? Waarom zou je jezelf blootstellen aan een situatie waar je alleen maar ellende van ondervindt. Omring jezelf met mensen waarmee je -wilt- spelen, want of het nou online of in het echte leven is, klootzakken kom je overal tegen.

    @Qinneth Goed verwoord.

    bij het artikel Voorspel: Concrete stappen tegen homofoob gedrag in online games

  • Shriko heeft gereageerd op je bericht:

    *leest de titel van het artikel*
    *leest de reacties onder het artikel*

    *klikt voorzichtig de browser dicht*

    @Qinneth Vergeet het artikel niet te lezen :(

    bij het artikel Voorspel: Concrete stappen tegen homofoob gedrag in online games

  • armilo-theus heeft gereageerd op je bericht:

    *leest de titel van het artikel*
    *leest de reacties onder het artikel*

    *klikt voorzichtig de browser dicht*

    @Qinneth ik heb er popcorn erbij gepakt en fanta

    bij het artikel Voorspel: Concrete stappen tegen homofoob gedrag in online games

  • Qinneth heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Voorspel: Concrete stappen tegen homofoob gedrag in online games