Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

KingOfTheHill

  • TheChief heeft gereageerd op je bericht:

    @Sander999 ik spreek nu even voor mijzelf, want dit soort discussies voeren wij intern natuurlijk ook en dan heb je ook voor- en tegenstanders. Persoonlijk vind ik een recensie nog altijd de plek om een game in zijn geheel te wegen. Een game letterlijk afstraffen vanwege dit soort dingen, als een soort statement, geeft een vertekend beeld. Je wilt deze game immers ook naast Call of Duty kunnen leggen, of Shadow of War naast Assassins Creed Origins, om te zien welke game simpelweg 'beter' is. Wat 'beter' definieert is natuurlijk altijd een beetje subjectief, want zoals er mensen zijn die veel belang hechten aan graphics, zijn er ook mensen die veel belang hechten aan (de afwezigheid van) lootboxes. Dat veel mensen daar héél erg over vallen, dat moge duidelijk zijn, maar vergeet ook niet dat de vocale groep mensen op Reddit, Twitter, en hier in de reacties uiteindelijk ook maar een deel van het publiek is en niet per se de absolute waarheid in pacht heeft - als zoiets er al is. In recensies moet het systeem dan ook zeker goed worden uitgelegd (ik heb me verbaasd over de enkele review waarin zomaar over het hele systeem wordt gefietst alsof het niets is), wat ik naar eer en geweten heb gepoogd, zodat een ieder zelf kan uitmaken of dat een definitieve dealbreaker is of niet. Voor wie sowieso tegen lootboxes is: ja. Voor wie tegen overduidelijke voordelen is: mwah. Voor wie het niets uitmaakt en gewoon Star Wars wilt spelen: nee. Doorslaggevend bij het cijfer is, voor mij althans, het plezier dat ik aan een game beleef, met alles in acht genomen. Dat gaat op voor lootboxes, maar ook voor technische issues of wat dan ook. Het is alleen niet de plek voor een statement, een afstraffing.

    Maar nogmaals, ik ben ook maar een individu en het laatste woord over lootboxes/microtransacties zal nog niet gesproken zijn. Niet op Reddit, niet hier in de reacties, niet bij ons intern. Duidelijk mag zijn dat Battlefront 2 een hoop heeft losgemaakt en uitgevers zullen zich nu heus wel even achter de oren krabben. Dat hebben we gezien met de technische issues van Unity, met online passes, en zelfs de kritiek op dat alle Call of Duty's teveel op elkaar leken is uiteindelijk aangekomen. Wie betaalt, bepaalt en dus is de klant uiteindelijk koning. Maar soms moet die koning dealen met rebellerende onderdanen ;)

    @KingOfTheHill Hoewel ik prima begrip kan opbrengen voor de gedachte dat 'de gameplay en de beoordeling daarvan centraal moet staan' valt niet te ontkennen dat de lootboxen als ook de marketing van EA aangaande deze titel engrained zitten in SW:BF2 vanaf het begin.

    Het hele progressiesysteem van BF2 is gebouwd op het idee van lootboxen en het uitdagen van spelers om toch maar extra boxen te kopen voor echt geld. Zonder het lootbox systeem zou BF2 nauwelijks een progressiesysteem hebben.

    Wat mij betreft had dit nog wel wat zwaarder mogen wegen in het eindcijfer. Persoonlijk hoop ik iig dat deze titel bombed en zeer slecht verkoopt op de PC en consoles, misschien dat ze dan eens wakker worden daar bij DICE/EA.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • TheChief heeft gereageerd op je bericht:

    @Sander999 ik spreek nu even voor mijzelf, want dit soort discussies voeren wij intern natuurlijk ook en dan heb je ook voor- en tegenstanders. Persoonlijk vind ik een recensie nog altijd de plek om een game in zijn geheel te wegen. Een game letterlijk afstraffen vanwege dit soort dingen, als een soort statement, geeft een vertekend beeld. Je wilt deze game immers ook naast Call of Duty kunnen leggen, of Shadow of War naast Assassins Creed Origins, om te zien welke game simpelweg 'beter' is. Wat 'beter' definieert is natuurlijk altijd een beetje subjectief, want zoals er mensen zijn die veel belang hechten aan graphics, zijn er ook mensen die veel belang hechten aan (de afwezigheid van) lootboxes. Dat veel mensen daar héél erg over vallen, dat moge duidelijk zijn, maar vergeet ook niet dat de vocale groep mensen op Reddit, Twitter, en hier in de reacties uiteindelijk ook maar een deel van het publiek is en niet per se de absolute waarheid in pacht heeft - als zoiets er al is. In recensies moet het systeem dan ook zeker goed worden uitgelegd (ik heb me verbaasd over de enkele review waarin zomaar over het hele systeem wordt gefietst alsof het niets is), wat ik naar eer en geweten heb gepoogd, zodat een ieder zelf kan uitmaken of dat een definitieve dealbreaker is of niet. Voor wie sowieso tegen lootboxes is: ja. Voor wie tegen overduidelijke voordelen is: mwah. Voor wie het niets uitmaakt en gewoon Star Wars wilt spelen: nee. Doorslaggevend bij het cijfer is, voor mij althans, het plezier dat ik aan een game beleef, met alles in acht genomen. Dat gaat op voor lootboxes, maar ook voor technische issues of wat dan ook. Het is alleen niet de plek voor een statement, een afstraffing.

    Maar nogmaals, ik ben ook maar een individu en het laatste woord over lootboxes/microtransacties zal nog niet gesproken zijn. Niet op Reddit, niet hier in de reacties, niet bij ons intern. Duidelijk mag zijn dat Battlefront 2 een hoop heeft losgemaakt en uitgevers zullen zich nu heus wel even achter de oren krabben. Dat hebben we gezien met de technische issues van Unity, met online passes, en zelfs de kritiek op dat alle Call of Duty's teveel op elkaar leken is uiteindelijk aangekomen. Wie betaalt, bepaalt en dus is de klant uiteindelijk koning. Maar soms moet die koning dealen met rebellerende onderdanen ;)

    @KingOfTheHill Hoewel ik prima begrip kan opbrengen voor de gedachte dat 'de gameplay en de beoordeling daarvan centraal moet staan' valt niet te ontkennen dat de lootboxen als ook de marketing van EA aangaande deze titel engrained zitten in SW:BF2 vanaf het begin.

    Het hele progressiesysteem van BF2 is gebouwd op het idee van lootboxen en het uitdagen van spelers om toch maar extra boxen te kopen voor echt geld. Zonder het lootbox systeem zou BF2 nauwelijks een progressiesysteem hebben.

    Wat mij betreft had dit nog wel wat zwaarder mogen wegen in het eindcijfer. Persoonlijk hoop ik iig dat deze titel bombed en zeer slecht verkoopt op de PC en consoles, misschien dat ze dan eens wakker worden daar bij DICE/EA.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • woutzorz heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller ik ben bijna bang om het toe te geven, maar ik vind Jar Jar Binks stiekem wel grappig…

    @KingOfTheHill Daar gaat je credibility :P

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • woutzorz heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller ik ben bijna bang om het toe te geven, maar ik vind Jar Jar Binks stiekem wel grappig…

    @KingOfTheHill Daar gaat je credibility :P

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    Swieb .

    @Clay

    Vreemd, ik heb niks verwijderd. Ging het om de onderstaande reactie?

    "Sure, elk procentje telt in zekere zin, maar zoals ik in de recensie aangeef zijn de invloeden van bijv een officier, of een tank (tanks zijn voor iedereen ontgrendeld en krijg je na 1500 battlepoints, een jedi/sith pas na 8000) veel groter op de verloop van het spel. Bovendien zie je niet of iemand het kaartje heeft gekocht of eerlijk ontgrendeld. Natuurlijk is en blijft het technisch gezien pay-to-win, en pay-to-win is absoluut een vies woord, maar in de praktijk zijn de effecten nauwelijks merkbaar. Ik heb lange tijd expres geen enkele upgrade toegevoegd tijdens het reviewen en voelde me geen moment benadeeld. Wat betreft incorrecte info: dat was inderdaad zo op een review event. Maar ik speelde de game gewoon thuis en Vader en Luke waren hier gewoon 60.000 credits. Ironisch genoeg werden de prijzen gisteren aangepast naar 15.000 ;) De shitstorm is zeker ten dele terecht, en naar aanleiding daarvan heb ik ook extra aandacht besteed aan het unlocksysteem en het creditssysteem, om dat echt te doorgronden. Positief ben ik daar ook absoluut niet over, maar ik heb me wél heel erg vermaakt tijdens het spelen. Online vind ik zelf bijvoorbeeld leuker dan Call of Duty: WW2. Vandaar ook toch nog een redelijk positief cijfer. Maar met een fatsoenlijk progressiesysteem zou het cijfer zeker hoger hebben gelegen (en de shitstorm op het internet zou dan wss kleiner zijn geweest, haha)"

    Prima, constructieve reactie zoals ik ze graag zie en nooit zou verwijderen. Wat zou kunnen is dat degene op wie je reageerde zijn of haar post heeft verwijderd. Alle daar op volgende reacties verdwijnen dan. Da's niet handig, dat ben ik met je eens.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    Swieb .

    @Clay

    Vreemd, ik heb niks verwijderd. Ging het om de onderstaande reactie?

    "Sure, elk procentje telt in zekere zin, maar zoals ik in de recensie aangeef zijn de invloeden van bijv een officier, of een tank (tanks zijn voor iedereen ontgrendeld en krijg je na 1500 battlepoints, een jedi/sith pas na 8000) veel groter op de verloop van het spel. Bovendien zie je niet of iemand het kaartje heeft gekocht of eerlijk ontgrendeld. Natuurlijk is en blijft het technisch gezien pay-to-win, en pay-to-win is absoluut een vies woord, maar in de praktijk zijn de effecten nauwelijks merkbaar. Ik heb lange tijd expres geen enkele upgrade toegevoegd tijdens het reviewen en voelde me geen moment benadeeld. Wat betreft incorrecte info: dat was inderdaad zo op een review event. Maar ik speelde de game gewoon thuis en Vader en Luke waren hier gewoon 60.000 credits. Ironisch genoeg werden de prijzen gisteren aangepast naar 15.000 ;) De shitstorm is zeker ten dele terecht, en naar aanleiding daarvan heb ik ook extra aandacht besteed aan het unlocksysteem en het creditssysteem, om dat echt te doorgronden. Positief ben ik daar ook absoluut niet over, maar ik heb me wél heel erg vermaakt tijdens het spelen. Online vind ik zelf bijvoorbeeld leuker dan Call of Duty: WW2. Vandaar ook toch nog een redelijk positief cijfer. Maar met een fatsoenlijk progressiesysteem zou het cijfer zeker hoger hebben gelegen (en de shitstorm op het internet zou dan wss kleiner zijn geweest, haha)"

    Prima, constructieve reactie zoals ik ze graag zie en nooit zou verwijderen. Wat zou kunnen is dat degene op wie je reageerde zijn of haar post heeft verwijderd. Alle daar op volgende reacties verdwijnen dan. Da's niet handig, dat ben ik met je eens.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Sander999 heeft gereageerd op je bericht:

    @Sander999 ik spreek nu even voor mijzelf, want dit soort discussies voeren wij intern natuurlijk ook en dan heb je ook voor- en tegenstanders. Persoonlijk vind ik een recensie nog altijd de plek om een game in zijn geheel te wegen. Een game letterlijk afstraffen vanwege dit soort dingen, als een soort statement, geeft een vertekend beeld. Je wilt deze game immers ook naast Call of Duty kunnen leggen, of Shadow of War naast Assassins Creed Origins, om te zien welke game simpelweg 'beter' is. Wat 'beter' definieert is natuurlijk altijd een beetje subjectief, want zoals er mensen zijn die veel belang hechten aan graphics, zijn er ook mensen die veel belang hechten aan (de afwezigheid van) lootboxes. Dat veel mensen daar héél erg over vallen, dat moge duidelijk zijn, maar vergeet ook niet dat de vocale groep mensen op Reddit, Twitter, en hier in de reacties uiteindelijk ook maar een deel van het publiek is en niet per se de absolute waarheid in pacht heeft - als zoiets er al is. In recensies moet het systeem dan ook zeker goed worden uitgelegd (ik heb me verbaasd over de enkele review waarin zomaar over het hele systeem wordt gefietst alsof het niets is), wat ik naar eer en geweten heb gepoogd, zodat een ieder zelf kan uitmaken of dat een definitieve dealbreaker is of niet. Voor wie sowieso tegen lootboxes is: ja. Voor wie tegen overduidelijke voordelen is: mwah. Voor wie het niets uitmaakt en gewoon Star Wars wilt spelen: nee. Doorslaggevend bij het cijfer is, voor mij althans, het plezier dat ik aan een game beleef, met alles in acht genomen. Dat gaat op voor lootboxes, maar ook voor technische issues of wat dan ook. Het is alleen niet de plek voor een statement, een afstraffing.

    Maar nogmaals, ik ben ook maar een individu en het laatste woord over lootboxes/microtransacties zal nog niet gesproken zijn. Niet op Reddit, niet hier in de reacties, niet bij ons intern. Duidelijk mag zijn dat Battlefront 2 een hoop heeft losgemaakt en uitgevers zullen zich nu heus wel even achter de oren krabben. Dat hebben we gezien met de technische issues van Unity, met online passes, en zelfs de kritiek op dat alle Call of Duty's teveel op elkaar leken is uiteindelijk aangekomen. Wie betaalt, bepaalt en dus is de klant uiteindelijk koning. Maar soms moet die koning dealen met rebellerende onderdanen ;)

    @KingOfTheHill
    Ik ben blij te lezen dat het een punt van discussie is geweest op de redactie. Tot op zekere hoogte snap ik ook wat je bedoelt; een review moet inderdaad gaan over de fun die je aan een game beleefd. Echter wordt het plezier voor mij dermate verknalt door het verrotte lootbox systeem wat ten grondslag ligt aan Battlefront 2. Ik zou er stukken minder moeite mee hebben als het progressiesysteem op een manier zou werken waarbij jezelf kon kiezen waar je je credits aan besteed. Echter is het hele systeem op zo’n manier opgezet dat het kopen van credits met echt geld wordt aangemoedigd. Het hele systeem is van de grond af aan opgebouwd om je extra geld uit je zak te kloppen en dat verziekt, wat mij betreft, de hele game. Wat mij betreft had de game een paar punten aftrek gekregen van de totaal score. Al is het alleen al om te laten zien dat we dat als gamers, en als game journalisten, niet pikken.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Sander999 heeft gereageerd op je bericht:

    @Sander999 ik spreek nu even voor mijzelf, want dit soort discussies voeren wij intern natuurlijk ook en dan heb je ook voor- en tegenstanders. Persoonlijk vind ik een recensie nog altijd de plek om een game in zijn geheel te wegen. Een game letterlijk afstraffen vanwege dit soort dingen, als een soort statement, geeft een vertekend beeld. Je wilt deze game immers ook naast Call of Duty kunnen leggen, of Shadow of War naast Assassins Creed Origins, om te zien welke game simpelweg 'beter' is. Wat 'beter' definieert is natuurlijk altijd een beetje subjectief, want zoals er mensen zijn die veel belang hechten aan graphics, zijn er ook mensen die veel belang hechten aan (de afwezigheid van) lootboxes. Dat veel mensen daar héél erg over vallen, dat moge duidelijk zijn, maar vergeet ook niet dat de vocale groep mensen op Reddit, Twitter, en hier in de reacties uiteindelijk ook maar een deel van het publiek is en niet per se de absolute waarheid in pacht heeft - als zoiets er al is. In recensies moet het systeem dan ook zeker goed worden uitgelegd (ik heb me verbaasd over de enkele review waarin zomaar over het hele systeem wordt gefietst alsof het niets is), wat ik naar eer en geweten heb gepoogd, zodat een ieder zelf kan uitmaken of dat een definitieve dealbreaker is of niet. Voor wie sowieso tegen lootboxes is: ja. Voor wie tegen overduidelijke voordelen is: mwah. Voor wie het niets uitmaakt en gewoon Star Wars wilt spelen: nee. Doorslaggevend bij het cijfer is, voor mij althans, het plezier dat ik aan een game beleef, met alles in acht genomen. Dat gaat op voor lootboxes, maar ook voor technische issues of wat dan ook. Het is alleen niet de plek voor een statement, een afstraffing.

    Maar nogmaals, ik ben ook maar een individu en het laatste woord over lootboxes/microtransacties zal nog niet gesproken zijn. Niet op Reddit, niet hier in de reacties, niet bij ons intern. Duidelijk mag zijn dat Battlefront 2 een hoop heeft losgemaakt en uitgevers zullen zich nu heus wel even achter de oren krabben. Dat hebben we gezien met de technische issues van Unity, met online passes, en zelfs de kritiek op dat alle Call of Duty's teveel op elkaar leken is uiteindelijk aangekomen. Wie betaalt, bepaalt en dus is de klant uiteindelijk koning. Maar soms moet die koning dealen met rebellerende onderdanen ;)

    @KingOfTheHill
    Ik ben blij te lezen dat het een punt van discussie is geweest op de redactie. Tot op zekere hoogte snap ik ook wat je bedoelt; een review moet inderdaad gaan over de fun die je aan een game beleefd. Echter wordt het plezier voor mij dermate verknalt door het verrotte lootbox systeem wat ten grondslag ligt aan Battlefront 2. Ik zou er stukken minder moeite mee hebben als het progressiesysteem op een manier zou werken waarbij jezelf kon kiezen waar je je credits aan besteed. Echter is het hele systeem op zo’n manier opgezet dat het kopen van credits met echt geld wordt aangemoedigd. Het hele systeem is van de grond af aan opgebouwd om je extra geld uit je zak te kloppen en dat verziekt, wat mij betreft, de hele game. Wat mij betreft had de game een paar punten aftrek gekregen van de totaal score. Al is het alleen al om te laten zien dat we dat als gamers, en als game journalisten, niet pikken.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Clay heeft gereageerd op je bericht:

    @Clay Geen idee wat er mis ging met de reacties, ik lijk ook een reactie van mezelf te missen, haha. Weet je nog wat je ongeveer had gereageerd? De shitstorm op Reddit komt zeker niet uit de lucht vallen hoor, en ik heb dan ook meer dan ooit bij een online game m'n best gedaan om het unlocksysteem echt volledig te doorgronden, juist om te checken hoe terecht de kritiek nou precies is. In mijn ervaring zijn de invloeden van een tank of officier echter groter dan die van de kaartjes van een individu. Technisch gezien is het natuurlijk pay to win, en pay to win is een vies woord, dus ik snap het als mensen daar niet van gediend zijn. Maar het staat bij mij het plezier echt niet in de weg. Online vind ik zelf bijvoorbeeld leuker dan Call of Duty: WW2. Vandaar ook toch nog een redelijk positief cijfer. Maar met een fatsoenlijk progressiesysteem zou het cijfer zeker hoger hebben gelegen (en de shitstorm op het internet zou dan wss kleiner zijn geweest, haha)

    @KingOfTheHill dat elk procentje het verschil tussen leven en dood kan betekenen, wat dus juist heel belangrijk is :)

    Ik had gewoon graag gezien dat al deze meuk gewoon helemaal niet in de game had gezeten, en dat je je character(s) levelt via een meer traditioneel progressie systeem wat geintegreerd is in de game zelf; immersive, unobtrusive, passend en vooral leuk. Het Star Wars universum leent zich daar nb zo enorm goed voor.

    Vandaag is de AMA op reddit, ben benieuwd.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Clay heeft gereageerd op je bericht:

    @Clay Geen idee wat er mis ging met de reacties, ik lijk ook een reactie van mezelf te missen, haha. Weet je nog wat je ongeveer had gereageerd? De shitstorm op Reddit komt zeker niet uit de lucht vallen hoor, en ik heb dan ook meer dan ooit bij een online game m'n best gedaan om het unlocksysteem echt volledig te doorgronden, juist om te checken hoe terecht de kritiek nou precies is. In mijn ervaring zijn de invloeden van een tank of officier echter groter dan die van de kaartjes van een individu. Technisch gezien is het natuurlijk pay to win, en pay to win is een vies woord, dus ik snap het als mensen daar niet van gediend zijn. Maar het staat bij mij het plezier echt niet in de weg. Online vind ik zelf bijvoorbeeld leuker dan Call of Duty: WW2. Vandaar ook toch nog een redelijk positief cijfer. Maar met een fatsoenlijk progressiesysteem zou het cijfer zeker hoger hebben gelegen (en de shitstorm op het internet zou dan wss kleiner zijn geweest, haha)

    @KingOfTheHill dat elk procentje het verschil tussen leven en dood kan betekenen, wat dus juist heel belangrijk is :)

    Ik had gewoon graag gezien dat al deze meuk gewoon helemaal niet in de game had gezeten, en dat je je character(s) levelt via een meer traditioneel progressie systeem wat geintegreerd is in de game zelf; immersive, unobtrusive, passend en vooral leuk. Het Star Wars universum leent zich daar nb zo enorm goed voor.

    Vandaag is de AMA op reddit, ben benieuwd.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Ichi heeft gereageerd op je bericht:

    @Sander999 ik spreek nu even voor mijzelf, want dit soort discussies voeren wij intern natuurlijk ook en dan heb je ook voor- en tegenstanders. Persoonlijk vind ik een recensie nog altijd de plek om een game in zijn geheel te wegen. Een game letterlijk afstraffen vanwege dit soort dingen, als een soort statement, geeft een vertekend beeld. Je wilt deze game immers ook naast Call of Duty kunnen leggen, of Shadow of War naast Assassins Creed Origins, om te zien welke game simpelweg 'beter' is. Wat 'beter' definieert is natuurlijk altijd een beetje subjectief, want zoals er mensen zijn die veel belang hechten aan graphics, zijn er ook mensen die veel belang hechten aan (de afwezigheid van) lootboxes. Dat veel mensen daar héél erg over vallen, dat moge duidelijk zijn, maar vergeet ook niet dat de vocale groep mensen op Reddit, Twitter, en hier in de reacties uiteindelijk ook maar een deel van het publiek is en niet per se de absolute waarheid in pacht heeft - als zoiets er al is. In recensies moet het systeem dan ook zeker goed worden uitgelegd (ik heb me verbaasd over de enkele review waarin zomaar over het hele systeem wordt gefietst alsof het niets is), wat ik naar eer en geweten heb gepoogd, zodat een ieder zelf kan uitmaken of dat een definitieve dealbreaker is of niet. Voor wie sowieso tegen lootboxes is: ja. Voor wie tegen overduidelijke voordelen is: mwah. Voor wie het niets uitmaakt en gewoon Star Wars wilt spelen: nee. Doorslaggevend bij het cijfer is, voor mij althans, het plezier dat ik aan een game beleef, met alles in acht genomen. Dat gaat op voor lootboxes, maar ook voor technische issues of wat dan ook. Het is alleen niet de plek voor een statement, een afstraffing.

    Maar nogmaals, ik ben ook maar een individu en het laatste woord over lootboxes/microtransacties zal nog niet gesproken zijn. Niet op Reddit, niet hier in de reacties, niet bij ons intern. Duidelijk mag zijn dat Battlefront 2 een hoop heeft losgemaakt en uitgevers zullen zich nu heus wel even achter de oren krabben. Dat hebben we gezien met de technische issues van Unity, met online passes, en zelfs de kritiek op dat alle Call of Duty's teveel op elkaar leken is uiteindelijk aangekomen. Wie betaalt, bepaalt en dus is de klant uiteindelijk koning. Maar soms moet die koning dealen met rebellerende onderdanen ;)

    @KingOfTheHill Mooi stukje

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Ichi heeft gereageerd op je bericht:

    @Sander999 ik spreek nu even voor mijzelf, want dit soort discussies voeren wij intern natuurlijk ook en dan heb je ook voor- en tegenstanders. Persoonlijk vind ik een recensie nog altijd de plek om een game in zijn geheel te wegen. Een game letterlijk afstraffen vanwege dit soort dingen, als een soort statement, geeft een vertekend beeld. Je wilt deze game immers ook naast Call of Duty kunnen leggen, of Shadow of War naast Assassins Creed Origins, om te zien welke game simpelweg 'beter' is. Wat 'beter' definieert is natuurlijk altijd een beetje subjectief, want zoals er mensen zijn die veel belang hechten aan graphics, zijn er ook mensen die veel belang hechten aan (de afwezigheid van) lootboxes. Dat veel mensen daar héél erg over vallen, dat moge duidelijk zijn, maar vergeet ook niet dat de vocale groep mensen op Reddit, Twitter, en hier in de reacties uiteindelijk ook maar een deel van het publiek is en niet per se de absolute waarheid in pacht heeft - als zoiets er al is. In recensies moet het systeem dan ook zeker goed worden uitgelegd (ik heb me verbaasd over de enkele review waarin zomaar over het hele systeem wordt gefietst alsof het niets is), wat ik naar eer en geweten heb gepoogd, zodat een ieder zelf kan uitmaken of dat een definitieve dealbreaker is of niet. Voor wie sowieso tegen lootboxes is: ja. Voor wie tegen overduidelijke voordelen is: mwah. Voor wie het niets uitmaakt en gewoon Star Wars wilt spelen: nee. Doorslaggevend bij het cijfer is, voor mij althans, het plezier dat ik aan een game beleef, met alles in acht genomen. Dat gaat op voor lootboxes, maar ook voor technische issues of wat dan ook. Het is alleen niet de plek voor een statement, een afstraffing.

    Maar nogmaals, ik ben ook maar een individu en het laatste woord over lootboxes/microtransacties zal nog niet gesproken zijn. Niet op Reddit, niet hier in de reacties, niet bij ons intern. Duidelijk mag zijn dat Battlefront 2 een hoop heeft losgemaakt en uitgevers zullen zich nu heus wel even achter de oren krabben. Dat hebben we gezien met de technische issues van Unity, met online passes, en zelfs de kritiek op dat alle Call of Duty's teveel op elkaar leken is uiteindelijk aangekomen. Wie betaalt, bepaalt en dus is de klant uiteindelijk koning. Maar soms moet die koning dealen met rebellerende onderdanen ;)

    @KingOfTheHill Mooi stukje

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Ichi heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller ik ben bijna bang om het toe te geven, maar ik vind Jar Jar Binks stiekem wel grappig…

    @KingOfTheHill Ik nam je review heel serieus, totdat ik dit las :)

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Ichi heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller ik ben bijna bang om het toe te geven, maar ik vind Jar Jar Binks stiekem wel grappig…

    @KingOfTheHill Ik nam je review heel serieus, totdat ik dit las :)

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    Clay .

    @KingOfTheHill Ik mis hier een reactie van mij en @fonsrutte die wat mij betreft inhoudelijk bijdroegen aan de discussie en - hoewel kritisch van aard - niemand persoonlijk aanvielen.

    Ik heb BF2 inderdaad niet gespeeld dus ik weet inderdaad niet first-hand wat er allemaal precies waar is of niet, maar je kan de storm van kritiek op Reddit toch moeilijk ontkennen.

    Deze game heeft voor mij hetzelfde probleem als Shadow of War. ik WIL het wel spelen want beide lijken me episch, maar het lootboxmodel (in tegenstelling tot bv Overwatch) is voor mij onoverkomelijk.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    Clay .

    @KingOfTheHill Ik mis hier een reactie van mij en @fonsrutte die wat mij betreft inhoudelijk bijdroegen aan de discussie en - hoewel kritisch van aard - niemand persoonlijk aanvielen.

    Ik heb BF2 inderdaad niet gespeeld dus ik weet inderdaad niet first-hand wat er allemaal precies waar is of niet, maar je kan de storm van kritiek op Reddit toch moeilijk ontkennen.

    Deze game heeft voor mij hetzelfde probleem als Shadow of War. ik WIL het wel spelen want beide lijken me episch, maar het lootboxmodel (in tegenstelling tot bv Overwatch) is voor mij onoverkomelijk.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    Sander999 .

    @DunkieXL
    Sluit me hier ook volledig bij aan. Goed geschreven review maar met een ontzettend laffe conclusie. Dit soort troep moet keihard afgestraft worden. Je schrijft het notabene zelf in je review; met een beetje pech krijg je alleen maar kaarten voor een class die je niet/nauwelijks speelt. En raad eens? Dat kan je oplossen door even wat geld in microtransacties te pompen om zo het tij te doen keren. Zou me dus ook niet verbazen als er één of ander gluiperig algoritme achter zit die je precies de kaarten geeft van de class die je dus niet speelt.

    Ik zou deze game zo graag spelen maar ik laat me door EA niet in m'n reet naaien door het verdienmodel, daarvoor heb ik dan nog net te veel eigenwaarde.

    Wat ik eigenlijk nog het ergst vind is het feit dat er hier nog mensen zijn die deze hele clusterfuck zitten te verdedigen. Dan snap je het dus echt niet. Het interesseert me geen reet hoeveel impact het heeft op de gameplay, het hoort er sowieso niet in te zitten, PUNT. Microtransacties voor alles behalve cosmetische items is een dikke NO-NO en zou verboden moeten worden.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    Sander999 .

    @DunkieXL
    Sluit me hier ook volledig bij aan. Goed geschreven review maar met een ontzettend laffe conclusie. Dit soort troep moet keihard afgestraft worden. Je schrijft het notabene zelf in je review; met een beetje pech krijg je alleen maar kaarten voor een class die je niet/nauwelijks speelt. En raad eens? Dat kan je oplossen door even wat geld in microtransacties te pompen om zo het tij te doen keren. Zou me dus ook niet verbazen als er één of ander gluiperig algoritme achter zit die je precies de kaarten geeft van de class die je dus niet speelt.

    Ik zou deze game zo graag spelen maar ik laat me door EA niet in m'n reet naaien door het verdienmodel, daarvoor heb ik dan nog net te veel eigenwaarde.

    Wat ik eigenlijk nog het ergst vind is het feit dat er hier nog mensen zijn die deze hele clusterfuck zitten te verdedigen. Dan snap je het dus echt niet. Het interesseert me geen reet hoeveel impact het heeft op de gameplay, het hoort er sowieso niet in te zitten, PUNT. Microtransacties voor alles behalve cosmetische items is een dikke NO-NO en zou verboden moeten worden.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    Arrahant .

    @Clay Het is jammer dat de auteur van het artikel zijn definitie van pay-to-win niet verduidelijkt. Uit principe nooit non-cosmetische items uit loot boxes accepteren, side-grades accepteren, alleen low level upgrades accepteren, of puur kijken of je ingame het verschil voelt… Volgens mij neigt de auteur naar het laatste.

    Ikzelf boycot games met non-cosmetische items in loot boxes. Als ik een full priced game koop wil ik een level playing field als het op gameplay aankomt. Lootboxes met louter cosmetische items zoals CoD en Destiny vind ik acceptabel. Na een jaar packs op de markt brengen met alle wapens of star cards zou ik ook mee kunnen leven.

    Erg jammer, want op zich lijkt deze Battlefront me een toffe game. Hopelijk is er voldoende backlash en voelt EA zich gedwongen om de loot boxes uit de progressie te halen en er alleen cosmetische items in te stoppen. Dan stap ik graag aan boord.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    Arrahant .

    @Clay Het is jammer dat de auteur van het artikel zijn definitie van pay-to-win niet verduidelijkt. Uit principe nooit non-cosmetische items uit loot boxes accepteren, side-grades accepteren, alleen low level upgrades accepteren, of puur kijken of je ingame het verschil voelt… Volgens mij neigt de auteur naar het laatste.

    Ikzelf boycot games met non-cosmetische items in loot boxes. Als ik een full priced game koop wil ik een level playing field als het op gameplay aankomt. Lootboxes met louter cosmetische items zoals CoD en Destiny vind ik acceptabel. Na een jaar packs op de markt brengen met alle wapens of star cards zou ik ook mee kunnen leven.

    Erg jammer, want op zich lijkt deze Battlefront me een toffe game. Hopelijk is er voldoende backlash en voelt EA zich gedwongen om de loot boxes uit de progressie te halen en er alleen cosmetische items in te stoppen. Dan stap ik graag aan boord.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    Akira .

    Ik heb aan deel 1 aardig wat plezier beleefd, al moet ik wel zeggen dat ik die alleen maar haalde toen die flink afgeprijsd was.
    Ook dit deel zal ik wel weer veel plezier aan gaan beleven. Maar op het moment nog niet zoveel interesse in de game. Dat komt misschien later nog (als de prijs wat zakt).

    @Lars
    Goede recensie trouwens! Je laat je gelukkig niet gek maken door al dat geschreeuw over Lootboxes en je geeft duidelijk aan hoeveel impact dit voor jouw spel heeft gehad. Netjes man.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    Akira .

    Ik heb aan deel 1 aardig wat plezier beleefd, al moet ik wel zeggen dat ik die alleen maar haalde toen die flink afgeprijsd was.
    Ook dit deel zal ik wel weer veel plezier aan gaan beleven. Maar op het moment nog niet zoveel interesse in de game. Dat komt misschien later nog (als de prijs wat zakt).

    @Lars
    Goede recensie trouwens! Je laat je gelukkig niet gek maken door al dat geschreeuw over Lootboxes en je geeft duidelijk aan hoeveel impact dit voor jouw spel heeft gehad. Netjes man.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @Hiss laat ik helaas moeten verduidelijken dat mijn opmerking gericht is op star wars fans in het algemeen, niet op diegene in deze review specifiek.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @Hiss laat ik helaas moeten verduidelijken dat mijn opmerking gericht is op star wars fans in het algemeen, niet op diegene in deze review specifiek.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Clay heeft gereageerd op je bericht:

    @Clay Tja, kritiek van mensen die de game niet gespeeld hebben en op basis van soms zelfs incorrecte informatie vanuit de onderbuik hun onvrede uiten op het internet. Is het een 'schone' multiplayer? Nee, maar de buffs die je hebt verwateren dusdanig dat het effect marginaal is. Niet groter dan verschillende wapens in elke andere multiplayergame ooit in ieder geval.

    @KingOfTheHill Ik mis hier een reactie van mij en @fonsrutte die wat mij betreft inhoudelijk bijdroegen aan de discussie en - hoewel kritisch van aard - niemand persoonlijk aanvielen.

    Ik heb BF2 inderdaad niet gespeeld dus ik weet inderdaad niet first-hand wat er allemaal precies waar is of niet, maar je kan de storm van kritiek op Reddit toch moeilijk ontkennen.

    Deze game heeft voor mij hetzelfde probleem als Shadow of War. ik WIL het wel spelen want beide lijken me episch, maar het lootboxmodel (in tegenstelling tot bv Overwatch) is voor mij onoverkomelijk.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Clay heeft gereageerd op je bericht:

    @Clay Tja, kritiek van mensen die de game niet gespeeld hebben en op basis van soms zelfs incorrecte informatie vanuit de onderbuik hun onvrede uiten op het internet. Is het een 'schone' multiplayer? Nee, maar de buffs die je hebt verwateren dusdanig dat het effect marginaal is. Niet groter dan verschillende wapens in elke andere multiplayergame ooit in ieder geval.

    @KingOfTheHill Ik mis hier een reactie van mij en @fonsrutte die wat mij betreft inhoudelijk bijdroegen aan de discussie en - hoewel kritisch van aard - niemand persoonlijk aanvielen.

    Ik heb BF2 inderdaad niet gespeeld dus ik weet inderdaad niet first-hand wat er allemaal precies waar is of niet, maar je kan de storm van kritiek op Reddit toch moeilijk ontkennen.

    Deze game heeft voor mij hetzelfde probleem als Shadow of War. ik WIL het wel spelen want beide lijken me episch, maar het lootboxmodel (in tegenstelling tot bv Overwatch) is voor mij onoverkomelijk.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Heijaangel heeft gereageerd op je bericht:

    @Heijaangel Niet bizar lang, uur of 5-6

    @KingOfTheHill Oke bedankt voor de info.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Heijaangel heeft gereageerd op je bericht:

    @Heijaangel Niet bizar lang, uur of 5-6

    @KingOfTheHill Oke bedankt voor de info.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    Ichi .

    Denk toch dat ik het ga halen, alleen al vanwege het Star Wars sausje. Ja er is wat mis met de manier waarop je wordt beloond voor het spelen, maar als ik de review mag geloven is de impact hiervan te verwaarlozen en kan ik ook heerlijk genieten van alle standaard foefjes.

    Bedankt voor de review.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    Ichi .

    Denk toch dat ik het ga halen, alleen al vanwege het Star Wars sausje. Ja er is wat mis met de manier waarop je wordt beloond voor het spelen, maar als ik de review mag geloven is de impact hiervan te verwaarlozen en kan ik ook heerlijk genieten van alle standaard foefjes.

    Bedankt voor de review.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Clay heeft gereageerd op je bericht:

    @Clay Tja, kritiek van mensen die de game niet gespeeld hebben en op basis van soms zelfs incorrecte informatie vanuit de onderbuik hun onvrede uiten op het internet. Is het een 'schone' multiplayer? Nee, maar de buffs die je hebt verwateren dusdanig dat het effect marginaal is. Niet groter dan verschillende wapens in elke andere multiplayergame ooit in ieder geval.

    Sure, elk procentje telt in zekere zin, maar zoals ik in de recensie aangeef zijn de invloeden van bijv een officier, of een tank (tanks zijn voor iedereen ontgrendeld en krijg je na 1500 battlepoints, een jedi/sith pas na 8000) veel groter op de verloop van het spel. Bovendien zie je niet of iemand het kaartje heeft gekocht of eerlijk ontgrendeld. Natuurlijk is en blijft het technisch gezien pay-to-win, en pay-to-win is absoluut een vies woord, maar in de praktijk zijn de effecten nauwelijks merkbaar. Ik heb lange tijd expres geen enkele upgrade toegevoegd tijdens het reviewen en voelde me geen moment benadeeld.

    Wat betreft incorrecte info: dat was inderdaad zo op een review event. Maar ik speelde de game gewoon thuis en Vader en Luke waren hier gewoon 60.000 credits. Ironisch genoeg werden de prijzen gisteren aangepast naar 15.000 ;)

    De shitstorm is zeker ten dele terecht, en naar aanleiding daarvan heb ik ook extra aandacht besteed aan het unlocksysteem en het creditssysteem, om dat echt te doorgronden. Positief ben ik daar ook absoluut niet over, maar ik heb me wél heel erg vermaakt tijdens het spelen. Online vind ik zelf bijvoorbeeld leuker dan Call of Duty: WW2. Vandaar ook toch nog een redelijk positief cijfer. Maar met een fatsoenlijk progressiesysteem zou het cijfer zeker hoger hebben gelegen (en de shitstorm op het internet zou dan wss kleiner zijn geweest, haha)

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Clay heeft gereageerd op je bericht:

    @Clay Tja, kritiek van mensen die de game niet gespeeld hebben en op basis van soms zelfs incorrecte informatie vanuit de onderbuik hun onvrede uiten op het internet. Is het een 'schone' multiplayer? Nee, maar de buffs die je hebt verwateren dusdanig dat het effect marginaal is. Niet groter dan verschillende wapens in elke andere multiplayergame ooit in ieder geval.

    Sure, elk procentje telt in zekere zin, maar zoals ik in de recensie aangeef zijn de invloeden van bijv een officier, of een tank (tanks zijn voor iedereen ontgrendeld en krijg je na 1500 battlepoints, een jedi/sith pas na 8000) veel groter op de verloop van het spel. Bovendien zie je niet of iemand het kaartje heeft gekocht of eerlijk ontgrendeld. Natuurlijk is en blijft het technisch gezien pay-to-win, en pay-to-win is absoluut een vies woord, maar in de praktijk zijn de effecten nauwelijks merkbaar. Ik heb lange tijd expres geen enkele upgrade toegevoegd tijdens het reviewen en voelde me geen moment benadeeld.

    Wat betreft incorrecte info: dat was inderdaad zo op een review event. Maar ik speelde de game gewoon thuis en Vader en Luke waren hier gewoon 60.000 credits. Ironisch genoeg werden de prijzen gisteren aangepast naar 15.000 ;)

    De shitstorm is zeker ten dele terecht, en naar aanleiding daarvan heb ik ook extra aandacht besteed aan het unlocksysteem en het creditssysteem, om dat echt te doorgronden. Positief ben ik daar ook absoluut niet over, maar ik heb me wél heel erg vermaakt tijdens het spelen. Online vind ik zelf bijvoorbeeld leuker dan Call of Duty: WW2. Vandaar ook toch nog een redelijk positief cijfer. Maar met een fatsoenlijk progressiesysteem zou het cijfer zeker hoger hebben gelegen (en de shitstorm op het internet zou dan wss kleiner zijn geweest, haha)

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    DevTrunks .

    @KingOfTheHill Hoe spelen de maps in vergelijking met Theed in Galactic Assault (heet het geloof ik)? Zijn ze groter/kleiner? Zitten er veel chokepoints? dat soort dingen.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    DevTrunks .

    @KingOfTheHill Hoe spelen de maps in vergelijking met Theed in Galactic Assault (heet het geloof ik)? Zijn ze groter/kleiner? Zitten er veel chokepoints? dat soort dingen.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    Clay .

    > Star Wars Battlefront 2 is dan ook geen pay-to-win

    Ehm, dit is juist het beklag overal. Er is gister Reddit geschiedenis geschreven met 600K downvotes op een EA comment die het model goed probeert te praten. Ook met de aanpassingen van vandaag blijft BF2 een pay to win skinnerbox en verdient die een keiharde onvoldoende.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    Clay .

    > Star Wars Battlefront 2 is dan ook geen pay-to-win

    Ehm, dit is juist het beklag overal. Er is gister Reddit geschiedenis geschreven met 600K downvotes op een EA comment die het model goed probeert te praten. Ook met de aanpassingen van vandaag blijft BF2 een pay to win skinnerbox en verdient die een keiharde onvoldoende.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • DevTrunks heeft gereageerd op je bericht:

    Als er inhoudelijke vragen zijn hoor ik het graag! Er circuleert een hoop op het internet dat namelijk simpelweg niet klopt, dus ik check het graag voor je ;)

    @KingOfTheHill Hoe spelen de maps in vergelijking met Theed in Galactic Assault (heet het geloof ik)? Zijn ze groter/kleiner? Zitten er veel chokepoints? dat soort dingen.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • DevTrunks heeft gereageerd op je bericht:

    Als er inhoudelijke vragen zijn hoor ik het graag! Er circuleert een hoop op het internet dat namelijk simpelweg niet klopt, dus ik check het graag voor je ;)

    @KingOfTheHill Hoe spelen de maps in vergelijking met Theed in Galactic Assault (heet het geloof ik)? Zijn ze groter/kleiner? Zitten er veel chokepoints? dat soort dingen.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    Heijaangel .

    Hoe lang is de speelduur van de singleplayer?

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    Heijaangel .

    Hoe lang is de speelduur van de singleplayer?

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @KingOfTheHill oh. pre-order uncancelled.

    not.

    ;)

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @KingOfTheHill oh. pre-order uncancelled.

    not.

    ;)

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • casualkiller heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller Je krijgt voor de singleplayer toevallig een hele mik aan credits. Genoeg om bijna elke Hero te kopen, op Luke en Vader na. (niet allemaal tegelijk, maar je mag er dus eentje uitkiezen, zeg maar)

    @KingOfTheHill oh. pre-order uncancelled.

    not.

    ;)

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • casualkiller heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller Je krijgt voor de singleplayer toevallig een hele mik aan credits. Genoeg om bijna elke Hero te kopen, op Luke en Vader na. (niet allemaal tegelijk, maar je mag er dus eentje uitkiezen, zeg maar)

    @KingOfTheHill oh. pre-order uncancelled.

    not.

    ;)

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • timtim96 heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller lootboxes zijn absoluut NIET de manier om aan je credits te komen. Ja, er kúnnen credits inzitten, maar je ROI is echt betreurenswaardig. Dus Heroes zitten alles behalve achter de Pay wall

    @KingOfTheHill Men leest dat soort dingen niet goed meer wanneer het woord 'lootbox' in een bericht staat.

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • timtim96 heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller lootboxes zijn absoluut NIET de manier om aan je credits te komen. Ja, er kúnnen credits inzitten, maar je ROI is echt betreurenswaardig. Dus Heroes zitten alles behalve achter de Pay wall

    @KingOfTheHill Men leest dat soort dingen niet goed meer wanneer het woord 'lootbox' in een bericht staat.

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    The plot thickens..

    https://twitter.com/hanmik01/status/930008820713213952?ref_src=twsrc%5Etfw&ref;_url=https%3A%2F%2Fs9e.github.io%2Fiframe%2Ftwitter.min.html%23930008820713213952

    heroes die 10k kosten tijdens de review.. maar tussen de 20-60k in de retail versie haha

    wat een trieste zooi.

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    The plot thickens..

    https://twitter.com/hanmik01/status/930008820713213952?ref_src=twsrc%5Etfw&ref;_url=https%3A%2F%2Fs9e.github.io%2Fiframe%2Ftwitter.min.html%23930008820713213952

    heroes die 10k kosten tijdens de review.. maar tussen de 20-60k in de retail versie haha

    wat een trieste zooi.

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @clandestine666 Ik ook niet, ik koop gewoon het hele product niet met die onzin.

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @clandestine666 Ik ook niet, ik koop gewoon het hele product niet met die onzin.

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @obi-twan kenobi van direct beschikbaar tijdens launch in deel 1 naar 40+ uur grinden voor 1 personage.

    ik zit hier met 2 handen voor mijn hoofd en kan alleen maar denken.. the fails is strong in this one..

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @obi-twan kenobi van direct beschikbaar tijdens launch in deel 1 naar 40+ uur grinden voor 1 personage.

    ik zit hier met 2 handen voor mijn hoofd en kan alleen maar denken.. the fails is strong in this one..

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit