Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Ichi

  • TheChief heeft gereageerd op je bericht:

    @ErikNus Kan er nog een spoiler optie komen?

    Bedankt Chief, dat je die spaties erin heb gezet. Heb mooi tijdig kunnen scrollen :)

    @Ichi Wilde het niet verpesten voor mensen die de game nog gaan spelen. Leek me wel zo netjes :)

    bij het artikel L.A. Noire (Switch)

  • TheChief heeft gereageerd op je bericht:

    @ErikNus Kan er nog een spoiler optie komen?

    Bedankt Chief, dat je die spaties erin heb gezet. Heb mooi tijdig kunnen scrollen :)

    @Ichi Wilde het niet verpesten voor mensen die de game nog gaan spelen. Leek me wel zo netjes :)

    bij het artikel L.A. Noire (Switch)

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    ErikNus .

    @TheChief jij snapt wat ik bedoel, ik wou de spoiler niet opschrijven :-)

    bij het artikel L.A. Noire (Switch)

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    ErikNus .

    @TheChief jij snapt wat ik bedoel, ik wou de spoiler niet opschrijven :-)

    bij het artikel L.A. Noire (Switch)

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    ShadowKiller .

    @unipro81
    En hoe wil je controleren dat ook daadwerkelijk alleen 18+ lootboxen kopen?

    bij het artikel Belgische Minister van Justitie wil alle lootboxes verbieden

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    ShadowKiller .

    @unipro81
    En hoe wil je controleren dat ook daadwerkelijk alleen 18+ lootboxen kopen?

    bij het artikel Belgische Minister van Justitie wil alle lootboxes verbieden

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    Vind alle drie sterke fondsen om te kiezen, lastig.
    Kan er niet worden verdeeld?

    @Ichi Het zijn 4 fondsen

    bij het artikel Kies een goed doel voor onze Grote Sinterklaas Stream!

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    Vind alle drie sterke fondsen om te kiezen, lastig.
    Kan er niet worden verdeeld?

    @Ichi Het zijn 4 fondsen

    bij het artikel Kies een goed doel voor onze Grote Sinterklaas Stream!

  • spreadthehate heeft gereageerd op je bericht:

    @TheChief Welke mode gebruik je vaak? Ik twijfel of ik er ééntje zal halen.

    @Ichi

    Niet over twijfelen gewoon kopen!
    Ik had precies hetzelfde maar sinds ik hem heb speel ik alleen nog maar op mijn Switch en de pc. Ps4 en xbox liggen stof te happen.

    Geweldig apparaat is het.
    Had eergisteren Rocket League gekocht, al ziet het er niet zo mooi uit als op de pc het speelt geweldig.

    bij het artikel Time benoemt Switch tot beste gadget van 2017

  • spreadthehate heeft gereageerd op je bericht:

    @TheChief Welke mode gebruik je vaak? Ik twijfel of ik er ééntje zal halen.

    @Ichi

    Niet over twijfelen gewoon kopen!
    Ik had precies hetzelfde maar sinds ik hem heb speel ik alleen nog maar op mijn Switch en de pc. Ps4 en xbox liggen stof te happen.

    Geweldig apparaat is het.
    Had eergisteren Rocket League gekocht, al ziet het er niet zo mooi uit als op de pc het speelt geweldig.

    bij het artikel Time benoemt Switch tot beste gadget van 2017

  • TheChief heeft gereageerd op je bericht:

    @TheChief Welke mode gebruik je vaak? Ik twijfel of ik er ééntje zal halen.

    @Ichi Mijn vriendin is, in tegenstelling tot mijzelf, niet echt een gamer. Echter, ze heeft wel warme herinneringen aan Mario Kart, Mario platformers etc uit haar tienerjaren dus we spelen vaak samen op de bank Mario Kart 8, Puyo Puyo Tetris en binnenkort schaffen we waarschijnlijk Mario + Rabbids Kingdom aan. :)

    bij het artikel Time benoemt Switch tot beste gadget van 2017

  • TheChief heeft gereageerd op je bericht:

    @TheChief Welke mode gebruik je vaak? Ik twijfel of ik er ééntje zal halen.

    @Ichi Mijn vriendin is, in tegenstelling tot mijzelf, niet echt een gamer. Echter, ze heeft wel warme herinneringen aan Mario Kart, Mario platformers etc uit haar tienerjaren dus we spelen vaak samen op de bank Mario Kart 8, Puyo Puyo Tetris en binnenkort schaffen we waarschijnlijk Mario + Rabbids Kingdom aan. :)

    bij het artikel Time benoemt Switch tot beste gadget van 2017

  • Jurry1984 heeft gereageerd op je bericht:

    @TheChief Welke mode gebruik je vaak? Ik twijfel of ik er ééntje zal halen.

    @Ichi ik gebruik eigenlijk alleen de handheld mode. Ik heb onlangs een baby gekregen en de minimale tijd die ik tussendoor heb is ideaal om de switch er even bij te pakken voor een half uurtje.
    Daarnaast gebruik ik em ook veel onderweg en zelfs op werk in de pauzes

    bij het artikel Time benoemt Switch tot beste gadget van 2017

  • Jurry1984 heeft gereageerd op je bericht:

    @TheChief Welke mode gebruik je vaak? Ik twijfel of ik er ééntje zal halen.

    @Ichi ik gebruik eigenlijk alleen de handheld mode. Ik heb onlangs een baby gekregen en de minimale tijd die ik tussendoor heb is ideaal om de switch er even bij te pakken voor een half uurtje.
    Daarnaast gebruik ik em ook veel onderweg en zelfs op werk in de pauzes

    bij het artikel Time benoemt Switch tot beste gadget van 2017

  • **Guitar_Hero** heeft gereageerd op je bericht:

    @TheChief Welke mode gebruik je vaak? Ik twijfel of ik er ééntje zal halen.

    @Ichi Zelf gebruik ik handheld mode het meest, vooral omdat het zo gemakkelijk is om waar je ook bent lekker even te gamen. Docked mode gebruik ik zeker ook wel, maar merk dat ik dat vooral doe als ik met vrienden speel.

    Op dit moment heb ik een PS4 en een Switch, maar de Switch gebruik ik nu meer dan de PS4, mede doordat je het zo gemakkelijk 'even' er bij pakt.

    bij het artikel Time benoemt Switch tot beste gadget van 2017

  • **Guitar_Hero** heeft gereageerd op je bericht:

    @TheChief Welke mode gebruik je vaak? Ik twijfel of ik er ééntje zal halen.

    @Ichi Zelf gebruik ik handheld mode het meest, vooral omdat het zo gemakkelijk is om waar je ook bent lekker even te gamen. Docked mode gebruik ik zeker ook wel, maar merk dat ik dat vooral doe als ik met vrienden speel.

    Op dit moment heb ik een PS4 en een Switch, maar de Switch gebruik ik nu meer dan de PS4, mede doordat je het zo gemakkelijk 'even' er bij pakt.

    bij het artikel Time benoemt Switch tot beste gadget van 2017

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    TheChief .

    Ik was aanvankelijk enorm kritisch richting Nintendo aangaande de Switch, vooral ook omdat het toch weer een console is die minder krachtig is dan die van de concurrentie.

    Echter, ik moet zeggen dat ik volledig om ben (we hebben nu zelf een Switch). Het is een solide platform met aardig wat goede games en de line up van games die nog gereleased gaan worden wordt nog steeds beter en beter.

    bij het artikel Time benoemt Switch tot beste gadget van 2017

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    TheChief .

    Ik was aanvankelijk enorm kritisch richting Nintendo aangaande de Switch, vooral ook omdat het toch weer een console is die minder krachtig is dan die van de concurrentie.

    Echter, ik moet zeggen dat ik volledig om ben (we hebben nu zelf een Switch). Het is een solide platform met aardig wat goede games en de line up van games die nog gereleased gaan worden wordt nog steeds beter en beter.

    bij het artikel Time benoemt Switch tot beste gadget van 2017

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Akira .

    "Heeft naar verluidt….. "
    Maar dat ziet niemand meer natuurlijk.

    bij het artikel Update: Reden ontslag Plants vs. Zombies-maker door EA complexer

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Akira .

    "Heeft naar verluidt….. "
    Maar dat ziet niemand meer natuurlijk.

    bij het artikel Update: Reden ontslag Plants vs. Zombies-maker door EA complexer

  • unipro81 heeft gereageerd op je bericht:

    Vergunning en 18+ wordt denk ik de oplossing.

    @Ichi

    Dat denk ik ook. Of alleen lootboxes voor gamers ouder dan 18…maar wel een goed initiatief, beetje roering in de lootbox

    bij het artikel Belgische Minister van Justitie wil alle lootboxes verbieden

  • unipro81 heeft gereageerd op je bericht:

    Vergunning en 18+ wordt denk ik de oplossing.

    @Ichi

    Dat denk ik ook. Of alleen lootboxes voor gamers ouder dan 18…maar wel een goed initiatief, beetje roering in de lootbox

    bij het artikel Belgische Minister van Justitie wil alle lootboxes verbieden

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Belgische Minister van Justitie wil alle lootboxes verbieden

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Belgische Minister van Justitie wil alle lootboxes verbieden

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Kies een goed doel voor onze Grote Sinterklaas Stream!

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Kies een goed doel voor onze Grote Sinterklaas Stream!

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Sander999 .

    @LarryLicious
    Volgens mij leg ik haarfijn uit wat het probleem is. Het is volledig random en heeft helemaal niets te maken met de manier waarop je speelt. Ik kan 20 levels omhoog gaan en helemaal NIETS krijgen voor de class die ik speel. Dat klopt gewoon niet. En dat heeft niets te maken met veel spelen of niet, dat heeft te maken met de ronduit oneerlijke manier waarop het is opgezet.

    Mijn excuses overigens om te beginnen over intelligentie, maar dit onderwerp gaat me zo aan het hart dat ik af en toe te hard uithaal naar mensen die er minder/geen moeite mee hebben simpelweg omdat ik het zo verschrikkelijk oneerlijk en achterbaks vind dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat iemand het oké vindt. We worden als gamers ongenadig hard in onze reet genaaid door EA en als we dat allemaal maar 'oké' vinden dan gaat het van kwaad tot erger.

    bij het artikel Fysieke verkoop Star Wars Battlefront 2 60% minder dan Battlefront 1 in Verenigd Koninkrijk

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Sander999 .

    @LarryLicious
    Volgens mij leg ik haarfijn uit wat het probleem is. Het is volledig random en heeft helemaal niets te maken met de manier waarop je speelt. Ik kan 20 levels omhoog gaan en helemaal NIETS krijgen voor de class die ik speel. Dat klopt gewoon niet. En dat heeft niets te maken met veel spelen of niet, dat heeft te maken met de ronduit oneerlijke manier waarop het is opgezet.

    Mijn excuses overigens om te beginnen over intelligentie, maar dit onderwerp gaat me zo aan het hart dat ik af en toe te hard uithaal naar mensen die er minder/geen moeite mee hebben simpelweg omdat ik het zo verschrikkelijk oneerlijk en achterbaks vind dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat iemand het oké vindt. We worden als gamers ongenadig hard in onze reet genaaid door EA en als we dat allemaal maar 'oké' vinden dan gaat het van kwaad tot erger.

    bij het artikel Fysieke verkoop Star Wars Battlefront 2 60% minder dan Battlefront 1 in Verenigd Koninkrijk

  • Arrahant heeft gereageerd op je bericht:

    Toch respect dat ze het offline hebben gehaald. Nu nog zien wat de oplossing wordt of dat we alsnog een verkapte verdienmodel terug krijgen

    @Ichi De progressie blijft volledig gebaseerd op randomized loot boxen. Bovendien heeft EA al aankondigd dat betaalde loot boxes terug zullen komen.

    Jammer dat niet duidelijk is hoe de progressie over een paar maanden zal werken. Daarom ga ik deze titel zeker nog niet in huis halen. Echt zonde.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Arrahant heeft gereageerd op je bericht:

    Toch respect dat ze het offline hebben gehaald. Nu nog zien wat de oplossing wordt of dat we alsnog een verkapte verdienmodel terug krijgen

    @Ichi De progressie blijft volledig gebaseerd op randomized loot boxen. Bovendien heeft EA al aankondigd dat betaalde loot boxes terug zullen komen.

    Jammer dat niet duidelijk is hoe de progressie over een paar maanden zal werken. Daarom ga ik deze titel zeker nog niet in huis halen. Echt zonde.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • TheChief heeft gereageerd op je bericht:

    @TheChief En ja dan respect dat ze het aanpassen, want ze hadden het ook gewoon kunnen laten en niet reageren op de gehele storm aan negatieve reacties.

    Het is in jouw ogen nooit meer goed. Want zeiken is natuurlijker veel makkelijker dan een keer toegeven dat ze een goede stap maken.

    Als community mogen wij ons ook eens positief uiten als ze ons tegemoet komen. Positief belonen noemen we dat. Betekent overigens niet dat het nu is opgelost en of ze alsnog niet een "foute" oplossing bedenken.

    Snap sowieso niet het argument "zoveel mogelijk geld binnenharken". Een bedrijf zet je niet op om zo min mogelijk winst te creëren.

    Dat je hier een Pay2Win situtie hebt valt niet goed te praten, weliswaar kost het je een vermogen om een significate voordeel uit te halen, maar zwart/wit is dit Pay2Win.

    @Ichi Ik wil me doorgaans niet richten op specifieke personen in discussies maar ik kan er nu even niet omheen: Naieve types zoals jij zijn de reden dat dit soort bedrijven er steeds mee weg komt. Mensen die als eerste reactie hebben 'Ah dan is het goed hoor, kusje erop'.

    Open je ogen man! Lees die reactie van DICE/EA eens, het staat bol van de standaard marketing rethoriek. Er staat bv LETTERLIJK dat het slechts tijdelijk wordt uitgeschakeld. Maw, nadat iedereen BF2 heeft gekocht voor de kerst schakelen ze de boel gewoon doodleuk weer in en hebben ze alsnog wat ze altijd al gepland hadden.

    Winst maken is NIET het probleem, dat oneigenlijke argument wordt door jouw slag mensen altijd aangehaald en moet nu eens voorgoed van tafel. Het ECHTE probleem is de laag bij de grondse praktijken die bedrijven gebruiken om die winst veilig te stellen, tot aan het compleet verneuken van de multiplayer experience aan toe door het expres aanbrengen van onbalans tussen spelers.

    DAT is het probleem. Ze geven geen donder om games, alleen maar om geld verdienen tegen iedere prijs.

    Als ze echt tot inkeer waren gekomen dan hadden ze gewoon een statement gemaakt: We begrijpen nu hoe kloten onze games worden door lootboxen die deze games in onbalans brengen tussen spelers en we stoppen er PER DIRECT mee in al onze games: FIFA, NFS, BF2 etc.

    Maar nee, ze hebben het soort van tijdelijk uitgeschakeld en ook nog eens alleen maar voor BF2.

    Zoals ik al eerder zei: FUCK 'EM!

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • TheChief heeft gereageerd op je bericht:

    @TheChief En ja dan respect dat ze het aanpassen, want ze hadden het ook gewoon kunnen laten en niet reageren op de gehele storm aan negatieve reacties.

    Het is in jouw ogen nooit meer goed. Want zeiken is natuurlijker veel makkelijker dan een keer toegeven dat ze een goede stap maken.

    Als community mogen wij ons ook eens positief uiten als ze ons tegemoet komen. Positief belonen noemen we dat. Betekent overigens niet dat het nu is opgelost en of ze alsnog niet een "foute" oplossing bedenken.

    Snap sowieso niet het argument "zoveel mogelijk geld binnenharken". Een bedrijf zet je niet op om zo min mogelijk winst te creëren.

    Dat je hier een Pay2Win situtie hebt valt niet goed te praten, weliswaar kost het je een vermogen om een significate voordeel uit te halen, maar zwart/wit is dit Pay2Win.

    @Ichi Ik wil me doorgaans niet richten op specifieke personen in discussies maar ik kan er nu even niet omheen: Naieve types zoals jij zijn de reden dat dit soort bedrijven er steeds mee weg komt. Mensen die als eerste reactie hebben 'Ah dan is het goed hoor, kusje erop'.

    Open je ogen man! Lees die reactie van DICE/EA eens, het staat bol van de standaard marketing rethoriek. Er staat bv LETTERLIJK dat het slechts tijdelijk wordt uitgeschakeld. Maw, nadat iedereen BF2 heeft gekocht voor de kerst schakelen ze de boel gewoon doodleuk weer in en hebben ze alsnog wat ze altijd al gepland hadden.

    Winst maken is NIET het probleem, dat oneigenlijke argument wordt door jouw slag mensen altijd aangehaald en moet nu eens voorgoed van tafel. Het ECHTE probleem is de laag bij de grondse praktijken die bedrijven gebruiken om die winst veilig te stellen, tot aan het compleet verneuken van de multiplayer experience aan toe door het expres aanbrengen van onbalans tussen spelers.

    DAT is het probleem. Ze geven geen donder om games, alleen maar om geld verdienen tegen iedere prijs.

    Als ze echt tot inkeer waren gekomen dan hadden ze gewoon een statement gemaakt: We begrijpen nu hoe kloten onze games worden door lootboxen die deze games in onbalans brengen tussen spelers en we stoppen er PER DIRECT mee in al onze games: FIFA, NFS, BF2 etc.

    Maar nee, ze hebben het soort van tijdelijk uitgeschakeld en ook nog eens alleen maar voor BF2.

    Zoals ik al eerder zei: FUCK 'EM!

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @Ichi djesus man
    respect voor een bedrijf dat ons een pay to win star wars door de strot ramt, wat erin was gebleven als een heleboel mensen niet zich uitgelaten hierover, een plan om vanaf het begin zoveel mogelijk geld eruit te wringen, wat door heeeeel veeeeel weerstand nu aangepast wordt (en maak je geen illusie dat de algehele community daar voor verantwoordelijk is geweest: dat was namelijk 1 telefoontje van disney naar EA omdat hun brand en franchise nu besmeurd wordt door al dit negatieve nieuws)

    positief belonen dan … na de kerst wordt het er gewoon weer ingestopt., daar zit je dan met je postief beloonde gedrag: terug bij af.

    en nog wil je ze respect geven. Ik geef jou respect voor eindeloze naïviteit voor een publishermet een geschiedenis achter zich als EA , een publisher die eindeloos veel studios de nek heeft omgedraait, een publisher die niet om de gamer geeft maar om het geld.

    Als je een bedrijf opzet, dan doe je dat om zo veel mogelijk geld binnen te harken met klanten die je tevreden houd, en niet op slinkse manieren keihard in den kont neemt.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @Ichi djesus man
    respect voor een bedrijf dat ons een pay to win star wars door de strot ramt, wat erin was gebleven als een heleboel mensen niet zich uitgelaten hierover, een plan om vanaf het begin zoveel mogelijk geld eruit te wringen, wat door heeeeel veeeeel weerstand nu aangepast wordt (en maak je geen illusie dat de algehele community daar voor verantwoordelijk is geweest: dat was namelijk 1 telefoontje van disney naar EA omdat hun brand en franchise nu besmeurd wordt door al dit negatieve nieuws)

    positief belonen dan … na de kerst wordt het er gewoon weer ingestopt., daar zit je dan met je postief beloonde gedrag: terug bij af.

    en nog wil je ze respect geven. Ik geef jou respect voor eindeloze naïviteit voor een publishermet een geschiedenis achter zich als EA , een publisher die eindeloos veel studios de nek heeft omgedraait, een publisher die niet om de gamer geeft maar om het geld.

    Als je een bedrijf opzet, dan doe je dat om zo veel mogelijk geld binnen te harken met klanten die je tevreden houd, en niet op slinkse manieren keihard in den kont neemt.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Sander999 heeft gereageerd op je bericht:

    @DunkieXL Waar lees jij dat ik aangeef dat het onzin is? Wat mij enorm stoort is dat veel mensen snel aannames van anderen overnemen zonder het zelf te hebben ervaart of een eigen conclusie te trekken.

    Waar is het bewijs dat EA/Dice dit doet om de reden die door die reddit post wordt aangegeven?

    Wij zetten, toch ook vraagtekens bij berichten die Gamer publiceert en stellen kritische vragen. Waarom niet bij de andere sites?

    Daarnaast stel ik ook duidelijk in al mijn berichten, dat de juiste oplossing er (nog) niet is en wellicht ook niet komt.

    @Ichi
    Ik neem helemaal niks klakkeloos over van Reddit. Ieder weldenkend mens kan op zijn klompen aanvoelen dat dit enkel en alleen wordt gedaan om de sales in de eerste paar weken op te krikken. Is er hard bewijs voor? Nee, maar gezien de manier waarop de hele game ontwikkeld is moet je wel bijzonder naïef zijn om te denken dat er achter deze statement ook maar iets anders schuilt dan damage control.

    Denk je werkelijk waar dat het DICE of EA ook maar iets interesseert dat mensen boos zijn? De enige reden dat ze zich zorgen maken is omdat ze hun winst als sneeuw voor de zon zien verdwijnen. Ze hebben geen greintje verantwoordelijkheidsgevoel richting hun consument want als ze dat wel hadden dan hadden ze de game op een andere manier ontwikkeld.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Sander999 heeft gereageerd op je bericht:

    @DunkieXL Waar lees jij dat ik aangeef dat het onzin is? Wat mij enorm stoort is dat veel mensen snel aannames van anderen overnemen zonder het zelf te hebben ervaart of een eigen conclusie te trekken.

    Waar is het bewijs dat EA/Dice dit doet om de reden die door die reddit post wordt aangegeven?

    Wij zetten, toch ook vraagtekens bij berichten die Gamer publiceert en stellen kritische vragen. Waarom niet bij de andere sites?

    Daarnaast stel ik ook duidelijk in al mijn berichten, dat de juiste oplossing er (nog) niet is en wellicht ook niet komt.

    @Ichi
    Ik neem helemaal niks klakkeloos over van Reddit. Ieder weldenkend mens kan op zijn klompen aanvoelen dat dit enkel en alleen wordt gedaan om de sales in de eerste paar weken op te krikken. Is er hard bewijs voor? Nee, maar gezien de manier waarop de hele game ontwikkeld is moet je wel bijzonder naïef zijn om te denken dat er achter deze statement ook maar iets anders schuilt dan damage control.

    Denk je werkelijk waar dat het DICE of EA ook maar iets interesseert dat mensen boos zijn? De enige reden dat ze zich zorgen maken is omdat ze hun winst als sneeuw voor de zon zien verdwijnen. Ze hebben geen greintje verantwoordelijkheidsgevoel richting hun consument want als ze dat wel hadden dan hadden ze de game op een andere manier ontwikkeld.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • casualkiller heeft gereageerd op je bericht:

    @TheChief En ja dan respect dat ze het aanpassen, want ze hadden het ook gewoon kunnen laten en niet reageren op de gehele storm aan negatieve reacties.

    Het is in jouw ogen nooit meer goed. Want zeiken is natuurlijker veel makkelijker dan een keer toegeven dat ze een goede stap maken.

    Als community mogen wij ons ook eens positief uiten als ze ons tegemoet komen. Positief belonen noemen we dat. Betekent overigens niet dat het nu is opgelost en of ze alsnog niet een "foute" oplossing bedenken.

    Snap sowieso niet het argument "zoveel mogelijk geld binnenharken". Een bedrijf zet je niet op om zo min mogelijk winst te creëren.

    Dat je hier een Pay2Win situtie hebt valt niet goed te praten, weliswaar kost het je een vermogen om een significate voordeel uit te halen, maar zwart/wit is dit Pay2Win.

    @Ichi djesus man
    respect voor een bedrijf dat ons een pay to win star wars door de strot ramt, wat erin was gebleven als een heleboel mensen niet zich uitgelaten hierover, een plan om vanaf het begin zoveel mogelijk geld eruit te wringen, wat door heeeeel veeeeel weerstand nu aangepast wordt (en maak je geen illusie dat de algehele community daar voor verantwoordelijk is geweest: dat was namelijk 1 telefoontje van disney naar EA omdat hun brand en franchise nu besmeurd wordt door al dit negatieve nieuws)

    positief belonen dan … na de kerst wordt het er gewoon weer ingestopt., daar zit je dan met je postief beloonde gedrag: terug bij af.

    en nog wil je ze respect geven. Ik geef jou respect voor eindeloze naïviteit voor een publishermet een geschiedenis achter zich als EA , een publisher die eindeloos veel studios de nek heeft omgedraait, een publisher die niet om de gamer geeft maar om het geld.

    Als je een bedrijf opzet, dan doe je dat om zo veel mogelijk geld binnen te harken met klanten die je tevreden houd, en niet op slinkse manieren keihard in den kont neemt.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • casualkiller heeft gereageerd op je bericht:

    @TheChief En ja dan respect dat ze het aanpassen, want ze hadden het ook gewoon kunnen laten en niet reageren op de gehele storm aan negatieve reacties.

    Het is in jouw ogen nooit meer goed. Want zeiken is natuurlijker veel makkelijker dan een keer toegeven dat ze een goede stap maken.

    Als community mogen wij ons ook eens positief uiten als ze ons tegemoet komen. Positief belonen noemen we dat. Betekent overigens niet dat het nu is opgelost en of ze alsnog niet een "foute" oplossing bedenken.

    Snap sowieso niet het argument "zoveel mogelijk geld binnenharken". Een bedrijf zet je niet op om zo min mogelijk winst te creëren.

    Dat je hier een Pay2Win situtie hebt valt niet goed te praten, weliswaar kost het je een vermogen om een significate voordeel uit te halen, maar zwart/wit is dit Pay2Win.

    @Ichi djesus man
    respect voor een bedrijf dat ons een pay to win star wars door de strot ramt, wat erin was gebleven als een heleboel mensen niet zich uitgelaten hierover, een plan om vanaf het begin zoveel mogelijk geld eruit te wringen, wat door heeeeel veeeeel weerstand nu aangepast wordt (en maak je geen illusie dat de algehele community daar voor verantwoordelijk is geweest: dat was namelijk 1 telefoontje van disney naar EA omdat hun brand en franchise nu besmeurd wordt door al dit negatieve nieuws)

    positief belonen dan … na de kerst wordt het er gewoon weer ingestopt., daar zit je dan met je postief beloonde gedrag: terug bij af.

    en nog wil je ze respect geven. Ik geef jou respect voor eindeloze naïviteit voor een publishermet een geschiedenis achter zich als EA , een publisher die eindeloos veel studios de nek heeft omgedraait, een publisher die niet om de gamer geeft maar om het geld.

    Als je een bedrijf opzet, dan doe je dat om zo veel mogelijk geld binnen te harken met klanten die je tevreden houd, en niet op slinkse manieren keihard in den kont neemt.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Clay .

    @Ichi Overwatch lootboxes zijn toch echt alleen maar cosmetisch? en mobile games die dit model hanteren zijn vaak gratis. Hier gaat het om een full price AAA game die f2p principes toepast om progressie te versnellen.

    In China is er al wetgeving over lootboxes dat je winkansen bekend moeten zijn, net zoals dat in het casino voor slotmachines geldt. Voor games is er nog niet veel wat dit betreft, en de ESRB en PEGI werken ook niet echt mee. Ik vind het echt de hoogste tijd dat hier wetgeving over komt. Op dit moment hebben uitgevers namelijk veelal de vrije hand om aankoopverhogende psychologische truuks straffeloos en grenzeloos toe te passen.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2-ontwikkelaars zijn 'enorm verdrietig' over negatieve feedback

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Clay .

    @Ichi Overwatch lootboxes zijn toch echt alleen maar cosmetisch? en mobile games die dit model hanteren zijn vaak gratis. Hier gaat het om een full price AAA game die f2p principes toepast om progressie te versnellen.

    In China is er al wetgeving over lootboxes dat je winkansen bekend moeten zijn, net zoals dat in het casino voor slotmachines geldt. Voor games is er nog niet veel wat dit betreft, en de ESRB en PEGI werken ook niet echt mee. Ik vind het echt de hoogste tijd dat hier wetgeving over komt. Op dit moment hebben uitgevers namelijk veelal de vrije hand om aankoopverhogende psychologische truuks straffeloos en grenzeloos toe te passen.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2-ontwikkelaars zijn 'enorm verdrietig' over negatieve feedback

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    DunkieXL .

    @Ichi Ik zie alleen maar berichten van jou die proberen deze hele heisa en de reactie van mensen hierop als onzin weg te zetten. Ik denk dat je toch even beter moet kijken naar wat EA/DICE hier proberen te doen. Want wat er in dit bericht geschreven wordt is precies waar EA op uit is, mensen uitlokken tot aankoop en vervolgens geheel/gedeeltelijk de Microtransacties opnieuw invoeren.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    DunkieXL .

    @Ichi Ik zie alleen maar berichten van jou die proberen deze hele heisa en de reactie van mensen hierop als onzin weg te zetten. Ik denk dat je toch even beter moet kijken naar wat EA/DICE hier proberen te doen. Want wat er in dit bericht geschreven wordt is precies waar EA op uit is, mensen uitlokken tot aankoop en vervolgens geheel/gedeeltelijk de Microtransacties opnieuw invoeren.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • DunkieXL heeft gereageerd op je bericht:

    @Floks Dit bericht heb ik ook gelezen. De persoon geeft aan een AAA producer te zijn en welwillend te zijn om dit met de Mod te delen.

    En nog steeds zet ik mijn vraagtekens erbij. Veel berichten op Reddit zijn personen die wat neerzetten, nergens wordt getwijfeld aan de informatie die wordt gegeven. Het gaat er als koek in.

    Tuurlijk het kan waar zijn, maar ook niet. Tijd zal het uitwijzen.

    @Ichi Ik zie alleen maar berichten van jou die proberen deze hele heisa en de reactie van mensen hierop als onzin weg te zetten. Ik denk dat je toch even beter moet kijken naar wat EA/DICE hier proberen te doen. Want wat er in dit bericht geschreven wordt is precies waar EA op uit is, mensen uitlokken tot aankoop en vervolgens geheel/gedeeltelijk de Microtransacties opnieuw invoeren.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • DunkieXL heeft gereageerd op je bericht:

    @Floks Dit bericht heb ik ook gelezen. De persoon geeft aan een AAA producer te zijn en welwillend te zijn om dit met de Mod te delen.

    En nog steeds zet ik mijn vraagtekens erbij. Veel berichten op Reddit zijn personen die wat neerzetten, nergens wordt getwijfeld aan de informatie die wordt gegeven. Het gaat er als koek in.

    Tuurlijk het kan waar zijn, maar ook niet. Tijd zal het uitwijzen.

    @Ichi Ik zie alleen maar berichten van jou die proberen deze hele heisa en de reactie van mensen hierop als onzin weg te zetten. Ik denk dat je toch even beter moet kijken naar wat EA/DICE hier proberen te doen. Want wat er in dit bericht geschreven wordt is precies waar EA op uit is, mensen uitlokken tot aankoop en vervolgens geheel/gedeeltelijk de Microtransacties opnieuw invoeren.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Inflatable .

    Mooi.. Alleen nu hoop ik wel dat dit niet uiteindelijk resulteert in het terugkeren van betaalde DLC.. Want die community splitting vond ik eerlijk gezegd veel erger dan een willekeurig progressie systeem via lootboxen en een pay to skip the grind.. Dat pay to skip the grind (of win) element is er nu dus voorlopig uit, alleen maar goed denk ik.. Maar dit soort progressie systemen blijven alsnog oneerlijk en niet gebalanceerd, want of iemand nou sterker is omdat hij bepaalde upgrades unlocked heeft omdat hij/zij veel meer gespeeld heeft of betaald heeft om de grind te verkorten of over te slaan, maakt infeite niks uit, het blijft een oneerlijke strijd.. Het liefst zie ik dus helemaal geen zogenaamde "progressie" met zaken die je sterker maken in PvP multiplayer shooters.. Maak het dan alleen cosmetisch zoals in b.v. Overwatch..

    Voor de rest vind ik deze game geweldig, al het "gezeik"er om heen heeft daar voor mij weinig tot geen invloed op.. Zeer mooie en leuke Star Wars game, vooral de Starfighter battles vind ik geweldig..

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Inflatable .

    Mooi.. Alleen nu hoop ik wel dat dit niet uiteindelijk resulteert in het terugkeren van betaalde DLC.. Want die community splitting vond ik eerlijk gezegd veel erger dan een willekeurig progressie systeem via lootboxen en een pay to skip the grind.. Dat pay to skip the grind (of win) element is er nu dus voorlopig uit, alleen maar goed denk ik.. Maar dit soort progressie systemen blijven alsnog oneerlijk en niet gebalanceerd, want of iemand nou sterker is omdat hij bepaalde upgrades unlocked heeft omdat hij/zij veel meer gespeeld heeft of betaald heeft om de grind te verkorten of over te slaan, maakt infeite niks uit, het blijft een oneerlijke strijd.. Het liefst zie ik dus helemaal geen zogenaamde "progressie" met zaken die je sterker maken in PvP multiplayer shooters.. Maak het dan alleen cosmetisch zoals in b.v. Overwatch..

    Voor de rest vind ik deze game geweldig, al het "gezeik"er om heen heeft daar voor mij weinig tot geen invloed op.. Zeer mooie en leuke Star Wars game, vooral de Starfighter battles vind ik geweldig..

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Floks .

    even een copy van tweakers en orgineel van reddit:

    This is pretty clear what they're doing to anyone who works in the industry. They want to maximize their initial sales numbers to show to investors. Once the trade off is worth it(Probably 1-2 months in), they will enable the gamble boxes again because:

    Everyone who was on the fence will have bought the game by now
    You can't refund the game at this point
    The news will have died down, and if new articles do come out, it won't be as relevant
    They will already have good numbers to show investors


    En dat is nou het hele punt, hierdoor koop ik voorlopig geen games die hier mee werken

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Floks .

    even een copy van tweakers en orgineel van reddit:

    This is pretty clear what they're doing to anyone who works in the industry. They want to maximize their initial sales numbers to show to investors. Once the trade off is worth it(Probably 1-2 months in), they will enable the gamble boxes again because:

    Everyone who was on the fence will have bought the game by now
    You can't refund the game at this point
    The news will have died down, and if new articles do come out, it won't be as relevant
    They will already have good numbers to show investors


    En dat is nou het hele punt, hierdoor koop ik voorlopig geen games die hier mee werken

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    TheChief .

    @Vovelic Ze verdienen alle kritiek. We moeten ophouden met DICE steeds de hand boven het hoofd te houden en alle schuld op EA af te schuiven. DICE is de developer van BF2 en daarmee medeverantwoordelijk voor deze kwalijke praktijken.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    TheChief .

    @Vovelic Ze verdienen alle kritiek. We moeten ophouden met DICE steeds de hand boven het hoofd te houden en alle schuld op EA af te schuiven. DICE is de developer van BF2 en daarmee medeverantwoordelijk voor deze kwalijke praktijken.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    TheChief .

    @Ichi Respect? Het is een regelrechte trap na in de richting van hun trouwe fans.

    Eerst een systeem bedenken en inbouwen dat ENKEL en alleen maar is gebaseerd op het zoveel mogelijk geld binnenharken.

    Om vervolgens, na een enorme shitstorm, te beweren dat je het allemaal niet zo bedoeld had en dat het anders uitpakte dan ze hadden voorzien.

    Het is werkelijk pitiful.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    TheChief .

    @Ichi Respect? Het is een regelrechte trap na in de richting van hun trouwe fans.

    Eerst een systeem bedenken en inbouwen dat ENKEL en alleen maar is gebaseerd op het zoveel mogelijk geld binnenharken.

    Om vervolgens, na een enorme shitstorm, te beweren dat je het allemaal niet zo bedoeld had en dat het anders uitpakte dan ze hadden voorzien.

    Het is werkelijk pitiful.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • TheChief heeft gereageerd op je bericht:

    Toch respect dat ze het offline hebben gehaald. Nu nog zien wat de oplossing wordt of dat we alsnog een verkapte verdienmodel terug krijgen

    @Ichi Respect? Het is een regelrechte trap na in de richting van hun trouwe fans.

    Eerst een systeem bedenken en inbouwen dat ENKEL en alleen maar is gebaseerd op het zoveel mogelijk geld binnenharken.

    Om vervolgens, na een enorme shitstorm, te beweren dat je het allemaal niet zo bedoeld had en dat het anders uitpakte dan ze hadden voorzien.

    Het is werkelijk pitiful.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • TheChief heeft gereageerd op je bericht:

    Toch respect dat ze het offline hebben gehaald. Nu nog zien wat de oplossing wordt of dat we alsnog een verkapte verdienmodel terug krijgen

    @Ichi Respect? Het is een regelrechte trap na in de richting van hun trouwe fans.

    Eerst een systeem bedenken en inbouwen dat ENKEL en alleen maar is gebaseerd op het zoveel mogelijk geld binnenharken.

    Om vervolgens, na een enorme shitstorm, te beweren dat je het allemaal niet zo bedoeld had en dat het anders uitpakte dan ze hadden voorzien.

    Het is werkelijk pitiful.

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Outcast: Second Contact krijgt lanceringstrailer

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Outcast: Second Contact krijgt lanceringstrailer

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Microtransacties Star Wars Battlefront 2 tijdelijk verwijderd

  • Clay heeft gereageerd op je bericht:

    @Clay Hier maakt blizzard zich ook aan schuldig, bijna alle mobile games ook. Waar trek je de lijn. Dit had al veel eerder aan het licht moeten worden gesteld.

    @Ichi Overwatch lootboxes zijn toch echt alleen maar cosmetisch? en mobile games die dit model hanteren zijn vaak gratis. Hier gaat het om een full price AAA game die f2p principes toepast om progressie te versnellen.

    In China is er al wetgeving over lootboxes dat je winkansen bekend moeten zijn, net zoals dat in het casino voor slotmachines geldt. Voor games is er nog niet veel wat dit betreft, en de ESRB en PEGI werken ook niet echt mee. Ik vind het echt de hoogste tijd dat hier wetgeving over komt. Op dit moment hebben uitgevers namelijk veelal de vrije hand om aankoopverhogende psychologische truuks straffeloos en grenzeloos toe te passen.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2-ontwikkelaars zijn 'enorm verdrietig' over negatieve feedback

  • Clay heeft gereageerd op je bericht:

    @Clay Hier maakt blizzard zich ook aan schuldig, bijna alle mobile games ook. Waar trek je de lijn. Dit had al veel eerder aan het licht moeten worden gesteld.

    @Ichi Overwatch lootboxes zijn toch echt alleen maar cosmetisch? en mobile games die dit model hanteren zijn vaak gratis. Hier gaat het om een full price AAA game die f2p principes toepast om progressie te versnellen.

    In China is er al wetgeving over lootboxes dat je winkansen bekend moeten zijn, net zoals dat in het casino voor slotmachines geldt. Voor games is er nog niet veel wat dit betreft, en de ESRB en PEGI werken ook niet echt mee. Ik vind het echt de hoogste tijd dat hier wetgeving over komt. Op dit moment hebben uitgevers namelijk veelal de vrije hand om aankoopverhogende psychologische truuks straffeloos en grenzeloos toe te passen.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2-ontwikkelaars zijn 'enorm verdrietig' over negatieve feedback

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    ShadowKiller .

    @TheDeeGee
    Zo kan ik er nog wel meer opnoemen. Guild Wars 2, Call of Duty, Destiny 1/2, Shadow of War. Zoveel games die ook een lootbox systeem hanteren.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    ShadowKiller .

    @TheDeeGee
    Zo kan ik er nog wel meer opnoemen. Guild Wars 2, Call of Duty, Destiny 1/2, Shadow of War. Zoveel games die ook een lootbox systeem hanteren.

    bij het artikel Update: Nederlandse Kansspelautoriteit onderzoekt ook lootboxes in games

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Clay .

    Ik vind het voor DICE ook heel sneu, maar EA weet dondersgoed wat ze hieraan kunnen doen.

    Weer een mooie:
    http://fortune.com/2017/11/15/star-wars-battlefront-gambling-disney-electronic-arts-loot-box-crate/

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2-ontwikkelaars zijn 'enorm verdrietig' over negatieve feedback

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Clay .

    Ik vind het voor DICE ook heel sneu, maar EA weet dondersgoed wat ze hieraan kunnen doen.

    Weer een mooie:
    http://fortune.com/2017/11/15/star-wars-battlefront-gambling-disney-electronic-arts-loot-box-crate/

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2-ontwikkelaars zijn 'enorm verdrietig' over negatieve feedback

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    coola .

    Oh boehoe. Moet je bij je bazen zijn die deze shit er door heen stampen

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2-ontwikkelaars zijn 'enorm verdrietig' over negatieve feedback

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    coola .

    Oh boehoe. Moet je bij je bazen zijn die deze shit er door heen stampen

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2-ontwikkelaars zijn 'enorm verdrietig' over negatieve feedback

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @Ichi Trust me, ik zou niets. liever willen als een natte starwars droom als deze willen spelen, maar EA heeft een game neergezet waarin ik me alleen maar stoor aan deze lootbox onzin, en elke minuut die ik speel realiseer ik me dat ik bezig ben tegen het grinden en RNG van boxes ipv van de game te genieten.

    Overdreven ? misschien wel , misschien niet, voor mij is het in iedergeval de starwars game die ik NOOIT zou willen spelen geworden, en daarom boycot ik EA. Sometimes a man got to have principles…

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @Ichi Trust me, ik zou niets. liever willen als een natte starwars droom als deze willen spelen, maar EA heeft een game neergezet waarin ik me alleen maar stoor aan deze lootbox onzin, en elke minuut die ik speel realiseer ik me dat ik bezig ben tegen het grinden en RNG van boxes ipv van de game te genieten.

    Overdreven ? misschien wel , misschien niet, voor mij is het in iedergeval de starwars game die ik NOOIT zou willen spelen geworden, en daarom boycot ik EA. Sometimes a man got to have principles…

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • casualkiller heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller Hmzz, dat ziet er niet goed uit. Wel veel mensen die reageren en zelf niet spelen. Die A-wing is hier wel echt een punt van aandacht, zeker met deze upgrades. Vraag me af hoeveel geld hij hierin heeft gestoken.

    Zie het niet terug in de overige gameplay, daar is het verschil aanzienlijk kleiner. Hopelijk pakken ze dit aan na dit bericht.

    @Ichi Trust me, ik zou niets. liever willen als een natte starwars droom als deze willen spelen, maar EA heeft een game neergezet waarin ik me alleen maar stoor aan deze lootbox onzin, en elke minuut die ik speel realiseer ik me dat ik bezig ben tegen het grinden en RNG van boxes ipv van de game te genieten.

    Overdreven ? misschien wel , misschien niet, voor mij is het in iedergeval de starwars game die ik NOOIT zou willen spelen geworden, en daarom boycot ik EA. Sometimes a man got to have principles…

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • casualkiller heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller Hmzz, dat ziet er niet goed uit. Wel veel mensen die reageren en zelf niet spelen. Die A-wing is hier wel echt een punt van aandacht, zeker met deze upgrades. Vraag me af hoeveel geld hij hierin heeft gestoken.

    Zie het niet terug in de overige gameplay, daar is het verschil aanzienlijk kleiner. Hopelijk pakken ze dit aan na dit bericht.

    @Ichi Trust me, ik zou niets. liever willen als een natte starwars droom als deze willen spelen, maar EA heeft een game neergezet waarin ik me alleen maar stoor aan deze lootbox onzin, en elke minuut die ik speel realiseer ik me dat ik bezig ben tegen het grinden en RNG van boxes ipv van de game te genieten.

    Overdreven ? misschien wel , misschien niet, voor mij is het in iedergeval de starwars game die ik NOOIT zou willen spelen geworden, en daarom boycot ik EA. Sometimes a man got to have principles…

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel StarCraft 2: Wings of Liberty is nu free-to-play

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel StarCraft 2: Wings of Liberty is nu free-to-play

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @Ichi https://www.reddit.com
    /StarWarsBattlefront/comments/7cwizy/levelcap_dominating_people_in_his_fully_upgraded/

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @Ichi https://www.reddit.com
    /StarWarsBattlefront/comments/7cwizy/levelcap_dominating_people_in_his_fully_upgraded/

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • casualkiller heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller Graag, ik zie, lees graag alles voordat ik een oordeel wil leggen en zelfs dan wil ik mijn oordeel wel eens aanpassen als bewijs anders zegt.

    Daarbij moet ik wel aangeven, dat ik nu het spel speel, heb de beta en deel 1 niet meegemaakt. Of er dan verschil is tussen de uiteindelijke versie en de beta moet nog worden bewezen.

    Wie weet, zal EA het één en ander aanpassen naar aanleiding van alle negatieve reacties. Ook een gigant als EA moet hierop reageren. En toegegeven als dit geen Star Wars was, had ik het waarschijnlijk niet gekocht.

    @Ichi https://www.reddit.com
    /StarWarsBattlefront/comments/7cwizy/levelcap_dominating_people_in_his_fully_upgraded/

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • casualkiller heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller Graag, ik zie, lees graag alles voordat ik een oordeel wil leggen en zelfs dan wil ik mijn oordeel wel eens aanpassen als bewijs anders zegt.

    Daarbij moet ik wel aangeven, dat ik nu het spel speel, heb de beta en deel 1 niet meegemaakt. Of er dan verschil is tussen de uiteindelijke versie en de beta moet nog worden bewezen.

    Wie weet, zal EA het één en ander aanpassen naar aanleiding van alle negatieve reacties. Ook een gigant als EA moet hierop reageren. En toegegeven als dit geen Star Wars was, had ik het waarschijnlijk niet gekocht.

    @Ichi https://www.reddit.com
    /StarWarsBattlefront/comments/7cwizy/levelcap_dominating_people_in_his_fully_upgraded/

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @Ichi Enkel de beta gespeeld , en het hele leveling/progressie systeem is fucked up. om er 1 aan te duiden: heroes zijn gratis in deel 1 , en niet in deel 2 ;) ik wil je wel pointen naar een video waar iemand voor de review alle mogelijke lootboxen gekocht heeft en zijn A-wing zo upgraded heeft met starcards zodat het een onoverwinnelijke flying deathmachine is..

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @Ichi Enkel de beta gespeeld , en het hele leveling/progressie systeem is fucked up. om er 1 aan te duiden: heroes zijn gratis in deel 1 , en niet in deel 2 ;) ik wil je wel pointen naar een video waar iemand voor de review alle mogelijke lootboxen gekocht heeft en zijn A-wing zo upgraded heeft met starcards zodat het een onoverwinnelijke flying deathmachine is..

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • casualkiller heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller Heb jij het spel gespeeld? Weet jij uit eigen ervaringen te vertellen waar de verschillen te vinden zijn?

    In je voorbeelden staat met name een "significate voordeel" als het pay-to-win is, maar de reviewer van Gamer heeft toch vrij duidelijk aangegeven dat het verschil hier te verwaarlozen is.

    Begrijp me niet verkeerd, ben geen voorstander van lootboxes, maar om blind het internet te volgen (reddit, twitter, etc) is juist de massa volgen. Koop het spel, leen het spel, speel bij iemand anders en oordeel dan.

    @Ichi Enkel de beta gespeeld , en het hele leveling/progressie systeem is fucked up. om er 1 aan te duiden: heroes zijn gratis in deel 1 , en niet in deel 2 ;) ik wil je wel pointen naar een video waar iemand voor de review alle mogelijke lootboxen gekocht heeft en zijn A-wing zo upgraded heeft met starcards zodat het een onoverwinnelijke flying deathmachine is..

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • casualkiller heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller Heb jij het spel gespeeld? Weet jij uit eigen ervaringen te vertellen waar de verschillen te vinden zijn?

    In je voorbeelden staat met name een "significate voordeel" als het pay-to-win is, maar de reviewer van Gamer heeft toch vrij duidelijk aangegeven dat het verschil hier te verwaarlozen is.

    Begrijp me niet verkeerd, ben geen voorstander van lootboxes, maar om blind het internet te volgen (reddit, twitter, etc) is juist de massa volgen. Koop het spel, leen het spel, speel bij iemand anders en oordeel dan.

    @Ichi Enkel de beta gespeeld , en het hele leveling/progressie systeem is fucked up. om er 1 aan te duiden: heroes zijn gratis in deel 1 , en niet in deel 2 ;) ik wil je wel pointen naar een video waar iemand voor de review alle mogelijke lootboxen gekocht heeft en zijn A-wing zo upgraded heeft met starcards zodat het een onoverwinnelijke flying deathmachine is..

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @SuperDre Die mening van "een blogger" als Jim Sterling (industrie-veteraan) neem ik eerder aan als iemand zoals jij die kennelijk niet echt een idee heeft waar ie over praat, Je definitie van Pay to Win klopt niet (echt, google maar eens op de definitie ervan, wacht ik doe het voor je::)


    "In some multiplayer free-to-play games, players who are willing to pay for special items or downloadable content may be able to gain a significant advantage over those playing for free. Critics of such games call them "pay-to-win" (p2w) games. A common suggestion for avoiding pay-to-win is that payments should only be used to broaden the experience without affecting gameplay."
    - Wikipedia

    "Pay To Win. When you are paying for advantage which normal players don't have access to unless they either pay too or will have to grind very long (weeks and months)."
    - Urban Dictionary

    "When money provides an objectively better experience when playing, meaning that if the purchasable content creates a noticeable distinction between the haves and the have-nots.

    “Better Experience” includes in game advantages, stronger in game gear or anything that makes the paying players stand above the free players.
    This is especially a major deal in games with competitions or PVP play."
    - Game-Wisdom

    Nou? waar zie jij staan "dat ls je dingen kunt kopen die je niet via grinden kunt halen"

    Haal zelf dus maar je hoofd uit je bipsje , overduidelijk kun jij je niet in de gedachtegang plaatsen dat dit systeem fucked up is.

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @SuperDre Die mening van "een blogger" als Jim Sterling (industrie-veteraan) neem ik eerder aan als iemand zoals jij die kennelijk niet echt een idee heeft waar ie over praat, Je definitie van Pay to Win klopt niet (echt, google maar eens op de definitie ervan, wacht ik doe het voor je::)


    "In some multiplayer free-to-play games, players who are willing to pay for special items or downloadable content may be able to gain a significant advantage over those playing for free. Critics of such games call them "pay-to-win" (p2w) games. A common suggestion for avoiding pay-to-win is that payments should only be used to broaden the experience without affecting gameplay."
    - Wikipedia

    "Pay To Win. When you are paying for advantage which normal players don't have access to unless they either pay too or will have to grind very long (weeks and months)."
    - Urban Dictionary

    "When money provides an objectively better experience when playing, meaning that if the purchasable content creates a noticeable distinction between the haves and the have-nots.

    “Better Experience” includes in game advantages, stronger in game gear or anything that makes the paying players stand above the free players.
    This is especially a major deal in games with competitions or PVP play."
    - Game-Wisdom

    Nou? waar zie jij staan "dat ls je dingen kunt kopen die je niet via grinden kunt halen"

    Haal zelf dus maar je hoofd uit je bipsje , overduidelijk kun jij je niet in de gedachtegang plaatsen dat dit systeem fucked up is.

    bij het artikel Update: 'Knop om geld terug te vragen voor Star Wars Battlefront 2 door EA was er nooit'

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Hiss .

    Als ze maar niet denken dat ik die Magikarp van mijn kop afhaal!

    bij het artikel Niantic viert lancering Ultra Sun en Moon in Pokémon Go

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Hiss .

    Als ze maar niet denken dat ik die Magikarp van mijn kop afhaal!

    bij het artikel Niantic viert lancering Ultra Sun en Moon in Pokémon Go

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    KingOfTheHill .

    @Sander999 ik spreek nu even voor mijzelf, want dit soort discussies voeren wij intern natuurlijk ook en dan heb je ook voor- en tegenstanders. Persoonlijk vind ik een recensie nog altijd de plek om een game in zijn geheel te wegen. Een game letterlijk afstraffen vanwege dit soort dingen, als een soort statement, geeft een vertekend beeld. Je wilt deze game immers ook naast Call of Duty kunnen leggen, of Shadow of War naast Assassins Creed Origins, om te zien welke game simpelweg 'beter' is. Wat 'beter' definieert is natuurlijk altijd een beetje subjectief, want zoals er mensen zijn die veel belang hechten aan graphics, zijn er ook mensen die veel belang hechten aan (de afwezigheid van) lootboxes. Dat veel mensen daar héél erg over vallen, dat moge duidelijk zijn, maar vergeet ook niet dat de vocale groep mensen op Reddit, Twitter, en hier in de reacties uiteindelijk ook maar een deel van het publiek is en niet per se de absolute waarheid in pacht heeft - als zoiets er al is. In recensies moet het systeem dan ook zeker goed worden uitgelegd (ik heb me verbaasd over de enkele review waarin zomaar over het hele systeem wordt gefietst alsof het niets is), wat ik naar eer en geweten heb gepoogd, zodat een ieder zelf kan uitmaken of dat een definitieve dealbreaker is of niet. Voor wie sowieso tegen lootboxes is: ja. Voor wie tegen overduidelijke voordelen is: mwah. Voor wie het niets uitmaakt en gewoon Star Wars wilt spelen: nee. Doorslaggevend bij het cijfer is, voor mij althans, het plezier dat ik aan een game beleef, met alles in acht genomen. Dat gaat op voor lootboxes, maar ook voor technische issues of wat dan ook. Het is alleen niet de plek voor een statement, een afstraffing.

    Maar nogmaals, ik ben ook maar een individu en het laatste woord over lootboxes/microtransacties zal nog niet gesproken zijn. Niet op Reddit, niet hier in de reacties, niet bij ons intern. Duidelijk mag zijn dat Battlefront 2 een hoop heeft losgemaakt en uitgevers zullen zich nu heus wel even achter de oren krabben. Dat hebben we gezien met de technische issues van Unity, met online passes, en zelfs de kritiek op dat alle Call of Duty's teveel op elkaar leken is uiteindelijk aangekomen. Wie betaalt, bepaalt en dus is de klant uiteindelijk koning. Maar soms moet die koning dealen met rebellerende onderdanen ;)

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    KingOfTheHill .

    @Sander999 ik spreek nu even voor mijzelf, want dit soort discussies voeren wij intern natuurlijk ook en dan heb je ook voor- en tegenstanders. Persoonlijk vind ik een recensie nog altijd de plek om een game in zijn geheel te wegen. Een game letterlijk afstraffen vanwege dit soort dingen, als een soort statement, geeft een vertekend beeld. Je wilt deze game immers ook naast Call of Duty kunnen leggen, of Shadow of War naast Assassins Creed Origins, om te zien welke game simpelweg 'beter' is. Wat 'beter' definieert is natuurlijk altijd een beetje subjectief, want zoals er mensen zijn die veel belang hechten aan graphics, zijn er ook mensen die veel belang hechten aan (de afwezigheid van) lootboxes. Dat veel mensen daar héél erg over vallen, dat moge duidelijk zijn, maar vergeet ook niet dat de vocale groep mensen op Reddit, Twitter, en hier in de reacties uiteindelijk ook maar een deel van het publiek is en niet per se de absolute waarheid in pacht heeft - als zoiets er al is. In recensies moet het systeem dan ook zeker goed worden uitgelegd (ik heb me verbaasd over de enkele review waarin zomaar over het hele systeem wordt gefietst alsof het niets is), wat ik naar eer en geweten heb gepoogd, zodat een ieder zelf kan uitmaken of dat een definitieve dealbreaker is of niet. Voor wie sowieso tegen lootboxes is: ja. Voor wie tegen overduidelijke voordelen is: mwah. Voor wie het niets uitmaakt en gewoon Star Wars wilt spelen: nee. Doorslaggevend bij het cijfer is, voor mij althans, het plezier dat ik aan een game beleef, met alles in acht genomen. Dat gaat op voor lootboxes, maar ook voor technische issues of wat dan ook. Het is alleen niet de plek voor een statement, een afstraffing.

    Maar nogmaals, ik ben ook maar een individu en het laatste woord over lootboxes/microtransacties zal nog niet gesproken zijn. Niet op Reddit, niet hier in de reacties, niet bij ons intern. Duidelijk mag zijn dat Battlefront 2 een hoop heeft losgemaakt en uitgevers zullen zich nu heus wel even achter de oren krabben. Dat hebben we gezien met de technische issues van Unity, met online passes, en zelfs de kritiek op dat alle Call of Duty's teveel op elkaar leken is uiteindelijk aangekomen. Wie betaalt, bepaalt en dus is de klant uiteindelijk koning. Maar soms moet die koning dealen met rebellerende onderdanen ;)

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    KingOfTheHill .

    @casualkiller ik ben bijna bang om het toe te geven, maar ik vind Jar Jar Binks stiekem wel grappig…

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    KingOfTheHill .

    @casualkiller ik ben bijna bang om het toe te geven, maar ik vind Jar Jar Binks stiekem wel grappig…

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    nicster .

    @Ichi e dat moet je ook lekker doen, voor mij geldt het zelfde.

    heel het progressie systeem is het gevolg van kinderen die geen full prices games meer willen kopen maar wel het 3 dubbele willen betalen voor kleine stukjes content en te naief zijn om dat door te hebben…

    zie super mario run als het perfecte voorbeeld. die had zeer waarschijnlijk bakken met geld opgehaald als ze elk level voor een euro verkocht hadden… met daarbij dan ook wat muntjes en dingetjes om bij je kasteeltje te plaatsen en dat soort shit.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    nicster .

    @Ichi e dat moet je ook lekker doen, voor mij geldt het zelfde.

    heel het progressie systeem is het gevolg van kinderen die geen full prices games meer willen kopen maar wel het 3 dubbele willen betalen voor kleine stukjes content en te naief zijn om dat door te hebben…

    zie super mario run als het perfecte voorbeeld. die had zeer waarschijnlijk bakken met geld opgehaald als ze elk level voor een euro verkocht hadden… met daarbij dan ook wat muntjes en dingetjes om bij je kasteeltje te plaatsen en dat soort shit.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • nicster heeft gereageerd op je bericht:

    Denk toch dat ik het ga halen, alleen al vanwege het Star Wars sausje. Ja er is wat mis met de manier waarop je wordt beloond voor het spelen, maar als ik de review mag geloven is de impact hiervan te verwaarlozen en kan ik ook heerlijk genieten van alle standaard foefjes.

    Bedankt voor de review.

    @Ichi e dat moet je ook lekker doen, voor mij geldt het zelfde.

    heel het progressie systeem is het gevolg van kinderen die geen full prices games meer willen kopen maar wel het 3 dubbele willen betalen voor kleine stukjes content en te naief zijn om dat door te hebben…

    zie super mario run als het perfecte voorbeeld. die had zeer waarschijnlijk bakken met geld opgehaald als ze elk level voor een euro verkocht hadden… met daarbij dan ook wat muntjes en dingetjes om bij je kasteeltje te plaatsen en dat soort shit.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • nicster heeft gereageerd op je bericht:

    Denk toch dat ik het ga halen, alleen al vanwege het Star Wars sausje. Ja er is wat mis met de manier waarop je wordt beloond voor het spelen, maar als ik de review mag geloven is de impact hiervan te verwaarlozen en kan ik ook heerlijk genieten van alle standaard foefjes.

    Bedankt voor de review.

    @Ichi e dat moet je ook lekker doen, voor mij geldt het zelfde.

    heel het progressie systeem is het gevolg van kinderen die geen full prices games meer willen kopen maar wel het 3 dubbele willen betalen voor kleine stukjes content en te naief zijn om dat door te hebben…

    zie super mario run als het perfecte voorbeeld. die had zeer waarschijnlijk bakken met geld opgehaald als ze elk level voor een euro verkocht hadden… met daarbij dan ook wat muntjes en dingetjes om bij je kasteeltje te plaatsen en dat soort shit.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Inflatable heeft gereageerd op je bericht:

    Denk toch dat ik het ga halen, alleen al vanwege het Star Wars sausje. Ja er is wat mis met de manier waarop je wordt beloond voor het spelen, maar als ik de review mag geloven is de impact hiervan te verwaarlozen en kan ik ook heerlijk genieten van alle standaard foefjes.

    Bedankt voor de review.

    @Ichi je gaat als Star Wars fan zeker genieten van deze game.. Dat hele progressie systeem boeit sowieso niet.. Je moet alleen even wat heroes unlocken met ingame credits, de rest is niet echt belangrijk, lekker boeiend dus als dat willekeurig gaat via lootboxes..

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Inflatable heeft gereageerd op je bericht:

    Denk toch dat ik het ga halen, alleen al vanwege het Star Wars sausje. Ja er is wat mis met de manier waarop je wordt beloond voor het spelen, maar als ik de review mag geloven is de impact hiervan te verwaarlozen en kan ik ook heerlijk genieten van alle standaard foefjes.

    Bedankt voor de review.

    @Ichi je gaat als Star Wars fan zeker genieten van deze game.. Dat hele progressie systeem boeit sowieso niet.. Je moet alleen even wat heroes unlocken met ingame credits, de rest is niet echt belangrijk, lekker boeiend dus als dat willekeurig gaat via lootboxes..

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op je bericht:

    Denk toch dat ik het ga halen, alleen al vanwege het Star Wars sausje. Ja er is wat mis met de manier waarop je wordt beloond voor het spelen, maar als ik de review mag geloven is de impact hiervan te verwaarlozen en kan ik ook heerlijk genieten van alle standaard foefjes.

    Bedankt voor de review.

    @Ichi Yes, voor Star Wars-fans is deze game in de eerste instantie gewoon echt genieten!

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • KingOfTheHill heeft gereageerd op je bericht:

    Denk toch dat ik het ga halen, alleen al vanwege het Star Wars sausje. Ja er is wat mis met de manier waarop je wordt beloond voor het spelen, maar als ik de review mag geloven is de impact hiervan te verwaarlozen en kan ik ook heerlijk genieten van alle standaard foefjes.

    Bedankt voor de review.

    @Ichi Yes, voor Star Wars-fans is deze game in de eerste instantie gewoon echt genieten!

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • clandestine666 heeft gereageerd op je bericht:

    40 uur speeltijd is toch zo voorbij?

    @Ichi Idd, 40 uur is in een game die zwaar leunt op online is prima te doen…

    Wat een overtrokken reactie van de community.. Stelletje schapen zijn zó gewend om alles maar in hun schoot geworpen te krijgen.

    Kids these days…

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • clandestine666 heeft gereageerd op je bericht:

    40 uur speeltijd is toch zo voorbij?

    @Ichi Idd, 40 uur is in een game die zwaar leunt op online is prima te doen…

    Wat een overtrokken reactie van de community.. Stelletje schapen zijn zó gewend om alles maar in hun schoot geworpen te krijgen.

    Kids these days…

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Quorumz .

    iedereen is weer aan het janken terwijl je bij rainbow six siege dat op dezelfde manier doet

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Quorumz .

    iedereen is weer aan het janken terwijl je bij rainbow six siege dat op dezelfde manier doet

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Zou jij een game niet meer kopen omdat er lootboxes in zitten?

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Zou jij een game niet meer kopen omdat er lootboxes in zitten?

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Post van EA over Star Wars Battlefront 2 is meest gehate Reddit-reactie ooit

  • Yakuo heeft gereageerd op je bericht:

    Lijkt mij een prima race game om op te pakken, lekker simpel en vluchtig.

    Kan je trouwens meer toelichting geven op je laatste zin?
    "Daarvoor is écht meer originaliteit en focus nodig."

    Hoe moet je origineel zijn in een race game? Wat is daar je verwachting al reviewer? En waar zou meer de focus op moeten liggen? Beetje SMART-principe mag hier wel worden toegepast.

    @Ichi mesgien wilt ie 5 wielle ipv 4 denk ik. dan zou het orijineel zijn volgens hem haha

    bij het artikel Need for Speed Payback

  • Yakuo heeft gereageerd op je bericht:

    Lijkt mij een prima race game om op te pakken, lekker simpel en vluchtig.

    Kan je trouwens meer toelichting geven op je laatste zin?
    "Daarvoor is écht meer originaliteit en focus nodig."

    Hoe moet je origineel zijn in een race game? Wat is daar je verwachting al reviewer? En waar zou meer de focus op moeten liggen? Beetje SMART-principe mag hier wel worden toegepast.

    @Ichi mesgien wilt ie 5 wielle ipv 4 denk ik. dan zou het orijineel zijn volgens hem haha

    bij het artikel Need for Speed Payback

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Need for Speed Payback

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Need for Speed Payback

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Baukereg .

    "Dat de game alsnog een agressieve microtransactiestructuur krijgt is op dit moment niet uit te sluiten."

    Reken er maar wel op. Dit is de toekomst van AAA gaming.

    bij het artikel Call of Duty: WW2

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Baukereg .

    "Dat de game alsnog een agressieve microtransactiestructuur krijgt is op dit moment niet uit te sluiten."

    Reken er maar wel op. Dit is de toekomst van AAA gaming.

    bij het artikel Call of Duty: WW2

  • DunkieXL heeft gereageerd op je bericht:

    Vind ze heel gaaf eruit, zou niet willen weten hoeveel ze hiervoor gaan vragen.

    Toch stiekem opgezocht: 1.200 USD

    @Ichi Ik ben al blij zodra ik me een 1070 zal kunnen veroorloven. Ik ben bang dat ik namelijk dan ook mijn moederbord en processor moet upgraden. Dat samen tikt aardig aan.

    bij het artikel Nvidia kondigt Star Wars-varianten van Titan Xp-videokaart aan

  • DunkieXL heeft gereageerd op je bericht:

    Vind ze heel gaaf eruit, zou niet willen weten hoeveel ze hiervoor gaan vragen.

    Toch stiekem opgezocht: 1.200 USD

    @Ichi Ik ben al blij zodra ik me een 1070 zal kunnen veroorloven. Ik ben bang dat ik namelijk dan ook mijn moederbord en processor moet upgraden. Dat samen tikt aardig aan.

    bij het artikel Nvidia kondigt Star Wars-varianten van Titan Xp-videokaart aan

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    The Chosen One .

    @Ichi Ik ben blij met me "normale" versie hoor. ;p

    bij het artikel Nvidia kondigt Star Wars-varianten van Titan Xp-videokaart aan

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    The Chosen One .

    @Ichi Ik ben blij met me "normale" versie hoor. ;p

    bij het artikel Nvidia kondigt Star Wars-varianten van Titan Xp-videokaart aan

  • The Chosen One heeft gereageerd op je bericht:

    Vind ze heel gaaf eruit, zou niet willen weten hoeveel ze hiervoor gaan vragen.

    Toch stiekem opgezocht: 1.200 USD

    @Ichi Ik ben blij met me "normale" versie hoor. ;p

    bij het artikel Nvidia kondigt Star Wars-varianten van Titan Xp-videokaart aan

  • The Chosen One heeft gereageerd op je bericht:

    Vind ze heel gaaf eruit, zou niet willen weten hoeveel ze hiervoor gaan vragen.

    Toch stiekem opgezocht: 1.200 USD

    @Ichi Ik ben blij met me "normale" versie hoor. ;p

    bij het artikel Nvidia kondigt Star Wars-varianten van Titan Xp-videokaart aan

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Nvidia kondigt Star Wars-varianten van Titan Xp-videokaart aan

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Nvidia kondigt Star Wars-varianten van Titan Xp-videokaart aan

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel BioWare blikt terug op tien jaar Mass Effect

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel BioWare blikt terug op tien jaar Mass Effect

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Pug205GTi .

    @Agent4125 Leuk, maar de mensen hebben geschreeuwd om weer eens een WWII setting. Logisch dat je dit dan weer voorgeschoteld krijgt.

    bij het artikel De eerste missie in Normandië van Call of Duty: WW2

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Pug205GTi .

    @Agent4125 Leuk, maar de mensen hebben geschreeuwd om weer eens een WWII setting. Logisch dat je dit dan weer voorgeschoteld krijgt.

    bij het artikel De eerste missie in Normandië van Call of Duty: WW2

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Sony kondigt Stranger Things: VR Experience aan met teaser

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Sony kondigt Stranger Things: VR Experience aan met teaser

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel EA verandert lootboxes in Star Wars Battlefront 2 na kritiek

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel EA verandert lootboxes in Star Wars Battlefront 2 na kritiek

  • bigds9fan heeft gereageerd op je bericht:

    @bigds9fan Snel oppakken zou ik zeggen, geloof me maar dat je hier ook meerdere playthrough gaat doen. Je bent pas echt net aan het begin.

    @ichi Ben voorlopig nog wel bezig maar als de kans zich voordoet dat wil ik de game nog weer oppakken.

    bij het artikel The Last of Us Part 2 krijgt verhalende trailer

  • bigds9fan heeft gereageerd op je bericht:

    @bigds9fan Snel oppakken zou ik zeggen, geloof me maar dat je hier ook meerdere playthrough gaat doen. Je bent pas echt net aan het begin.

    @ichi Ben voorlopig nog wel bezig maar als de kans zich voordoet dat wil ik de game nog weer oppakken.

    bij het artikel The Last of Us Part 2 krijgt verhalende trailer

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    bigds9fan .

    @casualkiller Moet de game nog uitspelen en was inderdaad niet ver.

    En gebaseerd op die dame die je eerst helpt noem ik het inderdaad babysitten.

    Een definitief oordeel van de game heb ik uiteraard niet omdat ik maar aan het begin zat.

    Zo objectief ben ik ook nog wel.

    En waarom zou ik het verhaal niet kunnen waarderen? Heb Heavy Rain en Beyond: Two Souls meerdere gespeeld en zelfs 100% voor gehaald juist omdat ik van sterke verhalende games houd.

    bij het artikel The Last of Us Part 2 krijgt verhalende trailer

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    bigds9fan .

    @casualkiller Moet de game nog uitspelen en was inderdaad niet ver.

    En gebaseerd op die dame die je eerst helpt noem ik het inderdaad babysitten.

    Een definitief oordeel van de game heb ik uiteraard niet omdat ik maar aan het begin zat.

    Zo objectief ben ik ook nog wel.

    En waarom zou ik het verhaal niet kunnen waarderen? Heb Heavy Rain en Beyond: Two Souls meerdere gespeeld en zelfs 100% voor gehaald juist omdat ik van sterke verhalende games houd.

    bij het artikel The Last of Us Part 2 krijgt verhalende trailer

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Gamer.nl-lezer Coola over Assassin's Creed Origins

  • Ichi heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Gamer.nl-lezer Coola over Assassin's Creed Origins

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Teknootje .

    @melvinchowder
    26 oktober volgens verschillende artikelen:

    http://www.gamesradar.com/steam-halloween-autumn-and-winter-sale-dates-leaked-and-dont-miss-this-1-steam-link-deal/

    bij het artikel Alle events en sales die Halloween vieren op een rijtje

  • Ichi heeft gereageerd op een bericht van

    Teknootje .

    @melvinchowder
    26 oktober volgens verschillende artikelen:

    http://www.gamesradar.com/steam-halloween-autumn-and-winter-sale-dates-leaked-and-dont-miss-this-1-steam-link-deal/

    bij het artikel Alle events en sales die Halloween vieren op een rijtje