Ghost

aka Ghost

  • Ghost heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Nintendo Switch-versie The Witcher 3 draait op 540p

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    Ach, zodra Stadia naar de Switch komt kunnen ze hem in 8k 120fps spelen.

    @Ghost Dat zou ik enorm knap vinden op een apparaat die helemaal geen 8K output heeft.

    bij het artikel Nintendo Switch-versie The Witcher 3 draait op 540p

  • Sander999 heeft gereageerd op je bericht:

    Ach, zodra Stadia naar de Switch komt kunnen ze hem in 8k 120fps spelen.

    @Ghost
    Oké, hier moest ik hardop om lachen. +1, 5 reeten.

    bij het artikel Nintendo Switch-versie The Witcher 3 draait op 540p

  • MikkelR1 heeft gereageerd op je bericht:

    Ach, zodra Stadia naar de Switch komt kunnen ze hem in 8k 120fps spelen.

    @Ghost Stadia zal hopelijk gauw afsterven. Het is bij voorbaat al gedoemd om te falen, geen enkele reden/game die je doet overhalen om het uberhaubt uit te proberen en al helemaal niet met de komst van xCloud.

    bij het artikel Nintendo Switch-versie The Witcher 3 draait op 540p

  • Ghost heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Pro Evolution Soccer heet nu eFootball PES 2020

  • Ghost heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Microsoft koopt Pyschonauts-ontwikkelaar Double Fine

  • Ghost heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Strijdlustige padden gaan los in Battletoads

  • Aces-82 heeft gereageerd op je bericht:

    en 11 games verdwijnen binnenkort

    @Ghost
    Waarvoor je genoeg tijd had om ze te spelen

    bij het artikel Dead by Daylight, Metal Gear Survive en meer naar Xbox Game Pass

  • Ghost heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Dead by Daylight, Metal Gear Survive en meer naar Xbox Game Pass

  • Ghost heeft gereageerd op een bericht van lightyears :

    Er staan verschillende goede kritische opmerkingen in. Alleen bij de opmerking dat uitgevers je liever laten betalen per uur dan voor een hele game plaats ik vraagtekens. Dit betekent ook een groot risico voor uitgevers. Als ze per uur cashen verdient een uitgever weinig aan die game als er maar een paar uur gespeeld wordt omdat een game middelmatig of eentonig is dan wel er een Andere leuke game erna uitkomt. Nu harken ze dan gewoon 60 euro binnen per keer. Van te voren een hype creeren rond een game en je verkoopt er een hoop voor 60 per stuk. Sommige series worden maximaal uitgemolken. Bij streamen stop je gewoon als je het niks vindt en heb je dan veel geld bespaard. Ik vind zelf dat beide aankoopmethodes naast elkaar kunnen en moeten blijven bestaan. Zowel kopen voor eigendom als streamen. Ik denk wel dat streamen met betalen per uur tot polarisatie leidt. De beste 5%van de games wordt vele uren gestreamd en verdient dan bakken met geld. de andere 95% van de games wordt commercieel een fiasco waarbij misschien niet eens de ontwikkelkosten worden terug verdient

    @lightyears

    Nu harken ze dan gewoon 60 euro binnen per keer. Van te voren een hype creeren rond een game en je verkoopt er een hoop voor 60 per stuk.

    Die 60 euro gaat niet volledig naar de uitgever, die moet verdeeld worden over verschillende schakels in de keten. (bijv. BTW voor de overheid, winkelier, groothandel, uitgever, producent, marge voor consolefabrikant etc.)

    Dat is nu precies wat streamingplatforms er uit proberen te halen: minder schakels zodat ondanks een lagere (kost)prijs een hogere marge wordt behaald.

    bij het artikel Gemengde gevoelens over gamestreaming