Fpsbig

  • Fpsbig heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Voor welke game die dit jaar nog uitkomt heb jij het meeste hype?

  • Fpsbig heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Hollow Knight

  • Fpsbig heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Mario + Rabbids Kingdom Battle: Donkey Kong Adventure

  • Fpsbig heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Octopath Traveler: de grote preview-aflevering - Gamer.nl-Podcast 182

  • Fpsbig heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Op bezoek bij de echte slagvelden uit Battlefield 1

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    Wel jammer dat vanwege licenties rare games zullen missen. Goldeneye is al langer een probleem natuurlijk maar aangezien op de xbox al een dikke rare collectie uit is lijkt het me sterl dat ze die spellen ook op een eventuele n64 mini mogen zetten. Donkey kong misschien wel dan. Maar voor mij was de n64 toch vooral de console van rareware. Ik heb nog een normale.64 staan gelukkig ;). Toch een n64 op hdmi zou wel heel tof zijn als.het een goede emulator is dat is idd op de pc toch nog steeds niet vlekkeloos. Maarja alvast een whislist dan maar. Wave race, mario 64, en natuurlijk superman 64 :p

    @Fpsbig Als je een beetje kan solderen kan je een hdmi kit bestellen om in je originele n64 te bouwen. Je kan t ook laten doen, maar dat is wel prijzig.

    bij het artikel Reggie over N64 Classic Mini: 'We houden jullie op de hoogte'

  • Fpsbig heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Reggie over N64 Classic Mini: 'We houden jullie op de hoogte'

  • Fpsbig heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Nintendo 'overweegt diverse mogelijkheden' voor opvolger 3DS

  • DMons heeft gereageerd op je bericht:

    @Baukereg ik moet je ook zeggen dat ik meen dat het hoger draaide op mijn pc zal het wel een keer testen. Maar wat je zegt klopt wel soms hebben games met lagere frame rate animanties ook een hoge fps. ach t speelde heel lekker iig.

    @Fpsbig ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar dit is wat de producers me vertelden. Ik weet wel dat de personages eerst in 3D zijn gemaakt en toen overgezet naar spritesets. Maar ben niet gamemaaktechnisch genoeg om van de hoed en de rand te weten.

    bij het artikel Ori and the Will of the Wisps

  • Fpsbig heeft gereageerd op een bericht van Baukereg :

    @Fpsbig Daar zit wat in. Dan nog zie ik de FPS van een game los van het aantal sprites per animatie. Een sprite animaties kan ook variabel zijn met verschillende frames die langer duren. Ik blijf het vreemd vinden dat ze de FPS hard gekoppeld hebben aan de sprite animaties.

    @Baukereg ik moet je ook zeggen dat ik meen dat het hoger draaide op mijn pc zal het wel een keer testen. Maar wat je zegt klopt wel soms hebben games met lagere frame rate animanties ook een hoge fps. ach t speelde heel lekker iig.

    bij het artikel Ori and the Will of the Wisps

  • Baukereg heeft gereageerd op je bericht:

    @Baukereg ik denk dat dit te maken heeft met het animeren van sprites. Het zal moeilijker zijn om die in 60 fps te animeren ofzo. Ik moet de 1e ori nog uitspelen zit op 60 peocent ofzo. Maar ben al een jaar geleden gestopt. En sinds hollow knight uit is op de switch daarmee begonnen.

    @Fpsbig Daar zit wat in. Dan nog zie ik de FPS van een game los van het aantal sprites per animatie. Een sprite animaties kan ook variabel zijn met verschillende frames die langer duren. Ik blijf het vreemd vinden dat ze de FPS hard gekoppeld hebben aan de sprite animaties.

    bij het artikel Ori and the Will of the Wisps

  • Fpsbig heeft gereageerd op een bericht van Baukereg :

    "Ori was eerst ‘getekend’ met sprites, maar draaide daarom op 30fps"

    Lol, sprites zijn zwaarder dan 3D modellen of zo?

    Ik hoop dat Ori 2 zich naar hetzelfde niveau als Hollow Knight kan tillen wat content betreft. Deel 1 was wat aan de korte kant en hoewel je in principe kon gaan waar je wilde was er wel een duidelijk afgebakende route en was van exploration niet echt sprake. Die sidequests gaan daar mogelijk verandering in brengen. Zo'n questlijstje in een menuutje hoeft van mij dan weer niet. Maar verder klinkt het allemaal heel positief. Dit najaar ga ik deel 1 weer doorspelen.

    @Baukereg ik denk dat dit te maken heeft met het animeren van sprites. Het zal moeilijker zijn om die in 60 fps te animeren ofzo. Ik moet de 1e ori nog uitspelen zit op 60 peocent ofzo. Maar ben al een jaar geleden gestopt. En sinds hollow knight uit is op de switch daarmee begonnen.

    bij het artikel Ori and the Will of the Wisps

  • Fpsbig heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Mario Tennis Aces

  • obi-twan kenobi heeft gereageerd op je bericht:

    Ik vind Remdey tof en ik houd van de sfeer die ze neerzetten en de verhalen die ze vertellen. Toch hoop ik dat ze ooit nog een soort spirituele max payne opvolger maken. Een donker realistisch noir verhaal met lekkere knal sequenties. Ik heb genoten van alan wake en quantum dream maar qua gameplay vond ik ze toch minder dan max payne 1 en 2.

    @Fpsbig Ik zou ook graag zien dat max payne terugkeert naar Remedy. Deel 3 was oké, maar kon niet tippen aan de sfeer uit de eerste twee delen. Die behoren tot mijn favoriete games aller tijden.

    bij het artikel Remedy: 'We willen allemaal graag een nieuwe Alan Wake zien'

  • Krytuun heeft gereageerd op je bericht:

    Ik vind Remdey tof en ik houd van de sfeer die ze neerzetten en de verhalen die ze vertellen. Toch hoop ik dat ze ooit nog een soort spirituele max payne opvolger maken. Een donker realistisch noir verhaal met lekkere knal sequenties. Ik heb genoten van alan wake en quantum dream maar qua gameplay vond ik ze toch minder dan max payne 1 en 2.

    @Fpsbig Break *

    bij het artikel Remedy: 'We willen allemaal graag een nieuwe Alan Wake zien'

  • Fpsbig heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Remedy: 'We willen allemaal graag een nieuwe Alan Wake zien'

  • Fpsbig heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Remedy: 'We willen allemaal graag een nieuwe Alan Wake zien'