fonsrutte

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Update: PlayStation 5: Alle geruchten en feiten op een rij

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Bowsette en Fortnite meestgezochte zoektermen op Pornhub

  • TheChief heeft gereageerd op je bericht:

    @Krytuun Dat zou een beetje vreemd zijn aangezien hij er ook keihard van geprofiteerd heeft.

    @fonsrutte Nee hoor. Er bestaan nog mensen die geldelijk gewin niet laten prevaleren boven lol hebben in wat je doet.

    Niet iedereen is een bankier of verzekeraar.

    bij het artikel Oprichter Sledgehammer Games vertrekt bij Activision

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van Krytuun :

    Ik vermoed dat dit het politiek correcte antwoord is, en er eigenlijk moet staan: Omdat ik jaren lang hetzelfde heb moeten maken voor Greedy Activision, heb ik besloten iets anders te willen doen waar ik wel mijn creativiteit in kwijt kan.

    @Krytuun Dat zou een beetje vreemd zijn aangezien hij er ook keihard van geprofiteerd heeft.

    bij het artikel Oprichter Sledgehammer Games vertrekt bij Activision

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van darkmanwls :

    @fonsrutte Nou ja, Beyond Good and Evil is tot nu toe nog maar 1 game. Je kunt nog niet echt praten van een universum met grenzen waar deze game overheen gaat. Deel 1 verweest toch ook al wel naar een groter universum dan alleen de planeet waar het zich afspeelde. Het was denk ik meer de hardware beperkingen van de ps2 die deel 1 beperkten. Anders had die ook wel een grotere schaal gehad.

    @darkmanwls Misschien heb je gelijk hoor, maar het komt nu op mij over alsof ze een idee hadden voor een game en daar een IP op geplakt hebben waar spelers al heel lang om een vervolg vroegen.

    Maar ik kan het goed mis hebben natuurlijk

    bij het artikel Nieuwe gameplay Beyond Good & Evil 2 toont augments en co-op

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    IK ben voorzichtig positief, we hebben inmiddels vaker mooie beelden gezien van Ubisoft. Wel goed dat ze veel meer laten zien over de ontwikkeling van deze game, bij andere titels/series doen ze dat niet zo volgens mij.
    Ik zie alleen niet wat dit nog met Beyond Good & Evil te maken heeft.

    @fonsrutte Nou ja, Beyond Good and Evil is tot nu toe nog maar 1 game. Je kunt nog niet echt praten van een universum met grenzen waar deze game overheen gaat. Deel 1 verweest toch ook al wel naar een groter universum dan alleen de planeet waar het zich afspeelde. Het was denk ik meer de hardware beperkingen van de ps2 die deel 1 beperkten. Anders had die ook wel een grotere schaal gehad.

    bij het artikel Nieuwe gameplay Beyond Good & Evil 2 toont augments en co-op

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Nieuwe gameplay Beyond Good & Evil 2 toont augments en co-op

  • Goodmushin heeft gereageerd op je bericht:

    @Thanathos geloof ik geen hol van

    @fonsrutte

    Want? Hij deelt zijn speel ervaring? Beetje een onnodige reactie.

    Hier kan je toch niks mee..

    bij het artikel Anthem-speler breekt embargo, verliest Origin-collectie

  • Thanathos heeft gereageerd op je bericht:

    @Thanathos geloof ik geen hol van

    @fonsrutte Dat is prima!

    bij het artikel Anthem-speler breekt embargo, verliest Origin-collectie

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van Thanathos :

    Ik heb ook deze alpha gespeeld. Vrij teleurstellend als je het mij vraagt.

    @Thanathos geloof ik geen hol van

    bij het artikel Anthem-speler breekt embargo, verliest Origin-collectie

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Alle aankondigingen en trailers van The Game Awards 2018

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    @SuperDre Mad Max was nog niet uit toen Rage 1 uitkwam, dus dat zou vreemd zijn.
    Of je moet Rage 2 bedoelen, maar die is ook nog niet uit dus die vergelijking is ook lastig

    @fonsrutte Ga me nou niet vertellen dat jij niet wist dat Mad Max oorspronkelijk een film serie is. Ik ga er maar even vanuit dat je omdat we op een game site zitten er automatisch vanuit ging dat het over de game ging. Maar de 1e Mad Max film is al van 1979. Dat is wel VER voordat de meesten hier geboren waren. Zelfs ik was er toen nog niet.

    bij het artikel Ubisoft onthult nieuwe Far Cry-game

  • SuperDre heeft gereageerd op je bericht:

    @SuperDre Mad Max was nog niet uit toen Rage 1 uitkwam, dus dat zou vreemd zijn.
    Of je moet Rage 2 bedoelen, maar die is ook nog niet uit dus die vergelijking is ook lastig

    @fonsrutte Ik bedoel niet het spel Mad Max, maar de films….

    bij het artikel Ubisoft onthult nieuwe Far Cry-game

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van SuperDre :

    @smoothy101 Tja, alsof Rage al zo origineel was, was gewoon mad max…

    @SuperDre Mad Max was nog niet uit toen Rage 1 uitkwam, dus dat zou vreemd zijn.
    Of je moet Rage 2 bedoelen, maar die is ook nog niet uit dus die vergelijking is ook lastig

    bij het artikel Ubisoft onthult nieuwe Far Cry-game

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van darkmanwls :

    @Krytuun Zelfs als je niet de oplossing kan zijn, kan je in ieder geval zorgen dat je geen onderdeel van t probleem bent :)
    Goede manieren zijn tegenwoordig zo zeldzaam dat het opvalt :)
    Maar alle gekheid op een stokje, ik erger me dood aan die scheld cultuur in de reacties. En dus doe ik daar zelf niet aan mee. Een discussie is prima, het niet met elkaar eens zijn is ook prima, maar zodra je moet gaan schelden heb je imo al verloren. Dan heb je blijkbaar niet genoeg verstand om je punt over te brengen.
    Ik merk ook dat veel mensen hier mijn recente discussie met @coola totaal verkeerd begrijpen. coola mag alles zeggen wat hij wil hier, en wat hij zegt is lang niet altijd alleen maar lofzang voor ubisoft. Als hij dat doet vind ik dat hij kritiek mag verwachten. Maar hij krijgt nu eigenlijk al kritiek zodra hij ook maar iets zegt, en dat is niet ok. Maar hij moet ook tegen een beetje satire over zijn persoon kunnen.

    @darkmanwls sluit ik me helemaal bij aan

    bij het artikel Ubisoft onthult nieuwe Far Cry-game

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van Hooper :

    @Hiss
    Ik snap dat mensen het leuk vinden en dat is prima, maar als liefhebber van de 'oude' Bioware zie ik Anthem totaal niet zitten. Dus die mensen hebben reden om te zeilen imo. :)
    Wat RDR2 hier mee te maken heeft ontgaat me even.

    @Hooper waarom zeiken, dan wacht je tot de volgende van Bioware die je wel goed vindt en sla je deze over.

    bij het artikel 'BioWare kondigt later deze week Dragon Age 4 aan'

  • Unimatrix80 heeft gereageerd op je bericht:

    Wij gamers zijn maar een stel zeiksnorren.
    Bioware heeft echt veel goeie games gemaakt, Andromeda is daarin echt een uitzondering en meteen kunnen ze niets meer goed doen. Anthem wordt bij voorbaat al afgebrand

    @fonsrutte
    Sterker nog, Andromeda zoals het nu is, is gewoon een erg goede game.

    bij het artikel 'BioWare kondigt later deze week Dragon Age 4 aan'

  • Hooper heeft gereageerd op je bericht:

    @Oxymorphone sommige mensen zijn alleen maar aan het zeiken om het zeiken. Hoe kun je Anthem nu al afbranden terwijl je het nooit gespeeld hebt. Veel mensen lullen lekker mee.

    @fonsrutte
    Je weet dat je al van alles kunt lezen en gameplay beelden kunt zien van Anthem neem ik aan?
    Aan de hand daarvan valt er al genoeg te zeiken.
    Vliegen/zweven in je robot pakje, schieten op alles wat beweegt en looten. Rinse and repeat.

    bij het artikel 'BioWare kondigt later deze week Dragon Age 4 aan'

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van Oxymorphone :

    @fonsrutte Als iedereen alles maar welletjes vond reden we nog met paard en wagen. Hoop dat ze weer eens een RPG afleveren, maar gezien de huidige tijdsgeest zal het wel weer dumbed down knoppen rammen actie spel worden.

    @Oxymorphone sommige mensen zijn alleen maar aan het zeiken om het zeiken. Hoe kun je Anthem nu al afbranden terwijl je het nooit gespeeld hebt. Veel mensen lullen lekker mee.

    bij het artikel 'BioWare kondigt later deze week Dragon Age 4 aan'

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Neymar verkiest Black Ops 4 boven aanwezigheid Ballon d'Or

  • Oxymorphone heeft gereageerd op je bericht:

    Wij gamers zijn maar een stel zeiksnorren.
    Bioware heeft echt veel goeie games gemaakt, Andromeda is daarin echt een uitzondering en meteen kunnen ze niets meer goed doen. Anthem wordt bij voorbaat al afgebrand

    @fonsrutte Als iedereen alles maar welletjes vond reden we nog met paard en wagen. Hoop dat ze weer eens een RPG afleveren, maar gezien de huidige tijdsgeest zal het wel weer dumbed down knoppen rammen actie spel worden.

    bij het artikel 'BioWare kondigt later deze week Dragon Age 4 aan'

  • gimbal2 heeft gereageerd op je bericht:

    Wij gamers zijn maar een stel zeiksnorren.
    Bioware heeft echt veel goeie games gemaakt, Andromeda is daarin echt een uitzondering en meteen kunnen ze niets meer goed doen. Anthem wordt bij voorbaat al afgebrand

    @fonsrutte Games worden nu eenmaal ontwikkeld door een bedrijfsnaam en niet door een groot team van wisselende mensen.

    bij het artikel 'BioWare kondigt later deze week Dragon Age 4 aan'

  • meccorr heeft gereageerd op je bericht:

    @SuperDre stel je voor dat als een product op de markt slingert dat je er tijd in steekt.
    Open source betekent niet dat alle wijzigingen automatisch geschikt zijn voor de PS mini.
    Het feit dat Sony dit zo uitbrengt en nog steeds geen fatsoenlijke emu heeft voor ps3 op de PS4 zegt genoeg over Sony als software ontwikkelaar, dat is altijd al zo geweest. Ten tijde van de mini disc was het ook al een ramp en het huidige os van de PS4 is ook nog steeds aan verbetering toe.

    @fonsrutte beetje late reactie maar feitelijk is het onmogelijk om een werkende PS3 emulator te maken voor PS4. Reden is de unieke Cell chip in de PS3. Er zal dus nooit een makkelijke oplossing komen waarbij je een PS3 disc in je PS4 kan stoppen zodat die gaat spelen.

    Alle PS3 remasters die je ziet zijn dus games die daadwerkelijk omgebouwd zijn om te werken op PS4. Het zijn geen PS3 games met een emulator er op.

    bij het artikel Sony gebruikt gratis emulator in PlayStation Classic

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van Sander999 :

    Volgens mij ben ik één van de weinigen maar ik vond er dus geen hol aan. Gameplay kon me niet pakken. Setting en verhaal vond ik wel tof.

    @Sander999 Leek mij juist altijd wel een toffe game, vooral de stijl spreekt me aan, maar als de gameplay niet goed is ga ik hem nooit uitspelen?
    Kun je aangeven waarin de gameplay je tegenstond?

    bij het artikel Nier: Automata is wereldwijd 3,5 miljoen keer verscheept

  • Hiss heeft gereageerd op je bericht:

    Wij gamers zijn maar een stel zeiksnorren.
    Bioware heeft echt veel goeie games gemaakt, Andromeda is daarin echt een uitzondering en meteen kunnen ze niets meer goed doen. Anthem wordt bij voorbaat al afgebrand

    @fonsrutte Persoonlijk vond ik Andromeda een betere verhaalstructuur hebben dan DA Inquisition. Beide games zijn voor mij de minste uit de reeksen, maar alles bij elkaar opgeteld vind ik Inquisition minder goed dan Andromeda.

    bij het artikel 'BioWare kondigt later deze week Dragon Age 4 aan'

  • Streepje X heeft gereageerd op je bericht:

    Wij gamers zijn maar een stel zeiksnorren.
    Bioware heeft echt veel goeie games gemaakt, Andromeda is daarin echt een uitzondering en meteen kunnen ze niets meer goed doen. Anthem wordt bij voorbaat al afgebrand

    @fonsrutte Met je eens inderdaad.

    bij het artikel 'BioWare kondigt later deze week Dragon Age 4 aan'

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel 'BioWare kondigt later deze week Dragon Age 4 aan'

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van Sander999 :

    Oeh, een nieuwsbericht over Assassin’s Creed. Ik pak alvast een bak popcorn!

    @Sander999 zoet of zout?

    bij het artikel Duitse MediaMarkt noemt 'Assassin's Creed Compilation' voor Xbox One, PS4 en Switch

  • MikkelR1 heeft gereageerd op je bericht:

    Ik ben nu wel benieuwd wat Ubisoft gaat doen met de volgende AC, komt deze volgend jaar alweer uit of nemen ze weer een wat grotere pauze om delen van de grondiger te vernieuwen. Origine voelde daardoor een stuk frisser.

    @fonsrutte Ze hebben al gezegd dat ze niet terugkeren naar een jaarlijkse cycle. Dat Odyssey vlak na Origine kwam was een toevalligheid omdat beide titels staggered ontwikkeld zijn (waarschijnlijk om eventueel tegenvallende resultaten van Origin op te kunnen vangen).

    bij het artikel Duitse MediaMarkt noemt 'Assassin's Creed Compilation' voor Xbox One, PS4 en Switch

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    Ik ben nu wel benieuwd wat Ubisoft gaat doen met de volgende AC, komt deze volgend jaar alweer uit of nemen ze weer een wat grotere pauze om delen van de grondiger te vernieuwen. Origine voelde daardoor een stuk frisser.

    @fonsrutte Ik hoop het wel. Origins was een grote stap voorwaarts, en een vernieuwing die de serie nodig had. Odeysee was daar feitenlijk een uitbereiding op. Zelfde principe, nieuwe wereld, nieuwe characters. Dat is op zich helemaal niet erg, maar ze moeten nu niet ieder jaar weer een nieuwe kloon eruit poepen.

    bij het artikel Duitse MediaMarkt noemt 'Assassin's Creed Compilation' voor Xbox One, PS4 en Switch

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Duitse MediaMarkt noemt 'Assassin's Creed Compilation' voor Xbox One, PS4 en Switch

  • coola heeft gereageerd op je bericht:

    @coola wat is er dan mis met de goldbars?

    @fonsrutte

    Het zijn micro transacties. En sommige dingen zoals horse insurrance zijn daar achter gelocked.

    Ik heb niks tegen micro transacties maar zodra er dingen enkel met micro transacties te verkrijgen zijn vind ik het jammer.

    bij het artikel Red Dead Online is al leuk, maar nog een beetje karig

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van coola :

    Het is echt een geweldige ervaring. Heb woensdag en gisteren beide keren 8 uur achter elkaar gespeeld. Nog geen één keer uit de server geklapt. Wel last van dat sommige missies niet naar behoren werken. Maar ach ja het is dan ook maar een beta.

    Enige kritiek punt die ik echt heb zijn de goldbars.

    @coola wat is er dan mis met de goldbars?

    bij het artikel Red Dead Online is al leuk, maar nog een beetje karig

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van darkmanwls :

    @Sander999 Ja dat bedoelde ik dus. Ik denk dat ik maar gewoon mijn oude magic kaarten weer afstof :)

    @darkmanwls psst Magic Arena is in open beta

    bij het artikel Valve-game Artifact nu verkrijgbaar op Steam

  • obi-twan kenobi heeft gereageerd op je bericht:

    @obi-twan kenobi Thanks, de animaties zijn er wel wat houterig uit is dat niet storend?

    @fonsrutte Ik heb me er niet aan gestoord. Het is natuurlijk een indie game, maar wat mij betreft een goede.

    bij het artikel Xbox Games with Gold voor december bekendgemaakt

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    Dergelijke patenten hebben vaak helemaal niets om het lijf en worden simpelweg vastgelegd om het vastleggen.
    Het feit dat het is verzonnen door een art director geeft al aan dat het niet meer dan een ding is wat op de tekentafel bestaat en verder niet. Er zijn ook helemaal geen technische specificaties te vinden in het patent. Het is dus echt niet meer dan een design van een cartridge dus hoe het ding eruit zou moeten gaan zien.
    Het zou trouwens wel erg goedkoop zijn als ze Nintendo gaan kopiëren met het idee van cartridges.

    @fonsrutte Nintendo kopieren met het idee van cardridges? die dingen bestaan al sinds de jaren 70.

    bij het artikel Sony legt patent voor nieuwe cartridge vast

  • TripleDad heeft gereageerd op je bericht:

    Dergelijke patenten hebben vaak helemaal niets om het lijf en worden simpelweg vastgelegd om het vastleggen.
    Het feit dat het is verzonnen door een art director geeft al aan dat het niet meer dan een ding is wat op de tekentafel bestaat en verder niet. Er zijn ook helemaal geen technische specificaties te vinden in het patent. Het is dus echt niet meer dan een design van een cartridge dus hoe het ding eruit zou moeten gaan zien.
    Het zou trouwens wel erg goedkoop zijn als ze Nintendo gaan kopiëren met het idee van cartridges.

    @fonsrutte
    Precies. De laatste tijd wordt elk patent in de media aangegrepen om een artikel te schrijven alsof het het laatste wereldwonder is. Er worden zoveel octrooien aangevraagd, dat je zo ongeveer elke dag wel een artikel over kan schrijven. De media zweept elkaar op, en vervolgens denken de gamers dat het nog echt gemaakt gaat worden ook.
    Toppunt van lui journalisme wat niks toevoegt.

    Edit: Even opgezocht. De afgelopen week alleen al zijn er 20 octrooiaanvragen door SIE gepubliceerd. Succes met artikelen schrijven, Gamer.nl

    bij het artikel Sony legt patent voor nieuwe cartridge vast

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van obi-twan kenobi :

    @fonsrutte Ja, ik heb de game een hele tijd geleden al gespeeld en vond hem erg vermakelijk. Is ook leerzaam vanwege de filmpjes over de cultuur van de stam waarover de game gaat. Ook de DLC is de moeite waard.

    @obi-twan kenobi Thanks, de animaties zijn er wel wat houterig uit is dat niet storend?

    bij het artikel Xbox Games with Gold voor december bekendgemaakt

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    @Grapjurk Ik ben het ook vaak niet eens met Coola vanwege redenen, maar volgens mij zegt hij niets verkeerd hier. Als ik dan een aantal reacties van de laatste dagen zou moeten aanwijzen die ik liever niet hier op gamer.nl lees dan zitten er daar een paar van jou bij.
    Ik weet inmiddels ook wel dat het niet zoveel zin heeft om in discussie te treden als het om AC gaat, maar wat ik wel weet is dat Coola zeker geen kwaad in de zin heeft al komt ie, naar mijn mening, soms wat pedant over.
    De reacties die onder andere jij hier nu plaatst hebben alleen maar als doel om mensen te irriteren.

    @fonsrutte Ook ik vind dit een normale reactie en heb hier geen kritiek op, Mijn kritiek is op het onnodige de hemel in prijzen van de serie en developer. Iets wat hij hier NIET doet.
    Ik ben kritisch maar ook eerlijk.

    bij het artikel Darius uitgelicht in eerste uitbreiding Assassin's Creed Odyssey

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Sony legt patent voor nieuwe cartridge vast

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van Grapjurk :

    @coola vraag jezelf eend af wie dit interressant vind om te lezen. Als je comments gaan ovet jou. Narcist toevallig?

    @Grapjurk Ik ben het ook vaak niet eens met Coola vanwege redenen, maar volgens mij zegt hij niets verkeerd hier. Als ik dan een aantal reacties van de laatste dagen zou moeten aanwijzen die ik liever niet hier op gamer.nl lees dan zitten er daar een paar van jou bij.
    Ik weet inmiddels ook wel dat het niet zoveel zin heeft om in discussie te treden als het om AC gaat, maar wat ik wel weet is dat Coola zeker geen kwaad in de zin heeft al komt ie, naar mijn mening, soms wat pedant over.
    De reacties die onder andere jij hier nu plaatst hebben alleen maar als doel om mensen te irriteren.

    bij het artikel Darius uitgelicht in eerste uitbreiding Assassin's Creed Odyssey

  • obi-twan kenobi heeft gereageerd op je bericht:

    Never Alone ziet er wel leuk uit, iemand die deze game toevallig al gespeeld heeft?

    @fonsrutte Ja, ik heb de game een hele tijd geleden al gespeeld en vond hem erg vermakelijk. Is ook leerzaam vanwege de filmpjes over de cultuur van de stam waarover de game gaat. Ook de DLC is de moeite waard.

    bij het artikel Xbox Games with Gold voor december bekendgemaakt

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Xbox Games with Gold voor december bekendgemaakt

  • Gamegod heeft gereageerd op je bericht:

    @Gamegod Ik dus ook en jij noemt een paar toppers. Ik speel tegenwoordig meer indies dan AAA-games, eigenlijk alleen Stardew Valley niet gespeeld van de games die jij noemt, maar dat is niet mijn soort game

    @fonsrutte
    Ik had ook wel slechte indies kunnen noemen :) (want die zijn er absoluut ook!) maar dan valt mijn argument weg.

    Indies hebben het grote voordeel dat ze vaak goedkoper en unieker zijn de meeste mainstream (AAA) games.
    Het enige nadeel van indies is dat er zo veel uitkomen dus dat het soms lastig is om de goede indies eruit te halen.

    bij het artikel Er worden meer dan tien nieuwe games op The Game Awards aangekondigd

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van Gamegod :

    @Ruygy
    Indie "meuk" zoals Dead Cells, Inside, Stardew Valley, Cuphead en Hollow Knight mogen van mij blijven komen.
    Vermaak met tegenwoordig meer met indie games dan sommige AAA games.

    Zelf hoop ik dat de Metroid Trilogy aangekondigd wordt.

    @Gamegod Ik dus ook en jij noemt een paar toppers. Ik speel tegenwoordig meer indies dan AAA-games, eigenlijk alleen Stardew Valley niet gespeeld van de games die jij noemt, maar dat is niet mijn soort game

    bij het artikel Er worden meer dan tien nieuwe games op The Game Awards aangekondigd

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Voorspel: Het niet zo Wilde Westen in Red Dead Redemption 2

  • Agent 4125 heeft gereageerd op je bericht:

    Ik ken deze game helemaal niet, ziet er goed uit. Kan iemand iets zinnigs over deze game zeggen?

    @fonsrutte Op Metacritic staan veel uiteenlopende en informatieve recensies. Mooi concept, matige game, maak ik er een beetje uit op. Stijl doet me denken aan Hyperlight Drifter, die viel mij persoonlijk een beetje tegen.

    bij het artikel Switch-versie van Superbrothers: Sword and Sworcery EP komt deze week

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Switch-versie van Superbrothers: Sword and Sworcery EP komt deze week

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Negen games op PlayStation Classic alleen als PAL-versie speelbaar

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van coola :

    @fonsrutte

    Ja hallo ik ga niet iedere keer ik vind, imo of imho lopen zeggen. Ook zonder die woorden kan je ervanuit gaan dat er een mening verkondigd word.

    @coola oh dus we moeten alles wat je zegt anders interpreteren, lekker duidelijk.

    bij het artikel Fallout 76 is in zijn kern kapot

  • coola heeft gereageerd op je bericht:

    @coola klopt maar jij zegt letterlijk 'dit is geen humor' en niet 'ik vind dit geen humor'.

    @fonsrutte

    Ja hallo ik ga niet iedere keer ik vind, imo of imho lopen zeggen. Ook zonder die woorden kan je ervanuit gaan dat er een mening verkondigd word.

    bij het artikel Fallout 76 is in zijn kern kapot

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van coola :

    @fonsrutte

    Ik bepaal anders nog altijd zelf wat ik wel of geen humor vind. En ik vind dit geen humor.

    @coola klopt maar jij zegt letterlijk 'dit is geen humor' en niet 'ik vind dit geen humor'.

    bij het artikel Fallout 76 is in zijn kern kapot

  • obi-twan kenobi heeft gereageerd op je bericht:

    Geen enkele Batman game gespeeld nog, is het een doorlopend verhaal of kan ik een willekeurige game in de reeks oppakken?

    @fonsrutte arkham Asylum zou je nog als losse game kunnen spelen, maar city en knight zijn echt vervolgen.

    bij het artikel Batman: Arkham-collectie mogelijk in de maak

  • coola heeft gereageerd op je bericht:

    @coola jij bepaalt niet wat humor is. Ik moest er keihard om lachen, is het dan niet per definitie humor?

    @fonsrutte

    Ik bepaal anders nog altijd zelf wat ik wel of geen humor vind. En ik vind dit geen humor.

    bij het artikel Fallout 76 is in zijn kern kapot

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van coola :

    @darkmanwls

    Ik heb een perfect gevoel voor humor. Dit… Dit is geen humor.

    @coola jij bepaalt niet wat humor is. Ik moest er keihard om lachen, is het dan niet per definitie humor?

    bij het artikel Fallout 76 is in zijn kern kapot

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van casualkiller :

    @fonsrutte Nee hoor gaat prima, koffie altijd zonder suiker (extra b itter!) en drugs rook ik niet, dat tast namelijk je hersens aan.

    @casualkiller verstandig, ga zo door.

    bij het artikel Eerste Xbox-achievement voor Red Dead Online behaald

  • casualkiller heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller Gaat ie? Beetje last van een ochtendhumeur zeker? Haal nog effe een bakkie koffie anders (niet teveel suiker). Of een jointje, word ik altijd lekker rustig van.
    Nog maar 4,5 dag dan is het weer weekend, relax.

    @fonsrutte Nee hoor gaat prima, koffie altijd zonder suiker (extra b itter!) en drugs rook ik niet, dat tast namelijk je hersens aan.

    bij het artikel Eerste Xbox-achievement voor Red Dead Online behaald

  • LarsCornelis heeft gereageerd op je bericht:

    In zijn "kern" kapot, ik snap 'em.

    Ok, experiment is mislukt. Kunnen ze dan nu weer een normale Fallout gaan maken? En met normaal bedoel ik Fallout 3 of New Vegas, die waren echt geweldig. Fallout 4 was ook wel leuk, maar het ontbreken van het karma-systeem was echt een gemis. De side-quests waren ook veel minder leuk dan in 3 en NV.

    @fonsrutte Ha! En dan te bedenken dat dat niet eens een bewuste was 😮

    bij het artikel Fallout 76 is in zijn kern kapot

  • tremere heeft gereageerd op je bericht:

    In zijn "kern" kapot, ik snap 'em.

    Ok, experiment is mislukt. Kunnen ze dan nu weer een normale Fallout gaan maken? En met normaal bedoel ik Fallout 3 of New Vegas, die waren echt geweldig. Fallout 4 was ook wel leuk, maar het ontbreken van het karma-systeem was echt een gemis. De side-quests waren ook veel minder leuk dan in 3 en NV.

    @fonsrutte bij Fallout 4 miste ik ook het oude dialoog systeem, nieuwe was echt een verschrikking.

    bij het artikel Fallout 76 is in zijn kern kapot

  • Paxopoxo heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller Gaat ie? Beetje last van een ochtendhumeur zeker? Haal nog effe een bakkie koffie anders (niet teveel suiker). Of een jointje, word ik altijd lekker rustig van.
    Nog maar 4,5 dag dan is het weer weekend, relax.

    @fonsrutte Lol, iemand is inderdaad behoorlijk getriggerd.

    bij het artikel Eerste Xbox-achievement voor Red Dead Online behaald

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Batman: Arkham-collectie mogelijk in de maak

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van casualkiller :

    @fonsrutte oh boehoe Elke game op ps4 of xbox met een online component heeft dit wel in de achievements/trophies staan…, en natuurlijk zijn er al mensen dit online aan het testen / spelen voor Rockstar. Echt totaal non-nieuws. Daarbij is het online gedeelte allang aangekondigt voor de laatste week van november..

    @casualkiller Gaat ie? Beetje last van een ochtendhumeur zeker? Haal nog effe een bakkie koffie anders (niet teveel suiker). Of een jointje, word ik altijd lekker rustig van.
    Nog maar 4,5 dag dan is het weer weekend, relax.

    bij het artikel Eerste Xbox-achievement voor Red Dead Online behaald

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Fallout 76 is in zijn kern kapot

  • casualkiller heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller Zeurpiet

    @fonsrutte oh boehoe Elke game op ps4 of xbox met een online component heeft dit wel in de achievements/trophies staan…, en natuurlijk zijn er al mensen dit online aan het testen / spelen voor Rockstar. Echt totaal non-nieuws. Daarbij is het online gedeelte allang aangekondigt voor de laatste week van november..

    bij het artikel Eerste Xbox-achievement voor Red Dead Online behaald

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van casualkiller :

    Wat een bullshit artikel zeg, sorry hoor.

    Alle online achievements op de ps4 versie stonden day one al op 0.1% behaald.

    @casualkiller Zeurpiet

    bij het artikel Eerste Xbox-achievement voor Red Dead Online behaald

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van KingofHearts045 :

    @Shinjite

    Teleurstellingen ? Alleen unity was slecht.

    @KingofHearts045 dat vind jij.

    bij het artikel Assassin's Creed Rebellion nu gratis te downloaden voor iOS en Android

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Super Robot Wars T komt naar PS4 en Switch

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van JointCh1L :

    Koop niets digitaal.
    Geef mij maar de Disks incl boekjes e.d.

    Als alles overgaat op digitaal in de toekomst dan mogen ze de harddrives ook drastisch gaan vergroten. minimaal 4 TB bijvoorbeerd.

    @JointCh1L en dan koop je een disc en dan wordt er vervolgens 4GB binnengehaald. Die grote schijf heb je sowieso nodig

    bij het artikel Xbox One zonder diskdrive verschijnt mogelijk volgend jaar

  • Goodmushin heeft gereageerd op je bericht:

    @Battlestar28 de grote concurrent heeft het wel en die is behoorlijk positief ontvangen, die modus iig.

    @fonsrutte

    Die is helemaal niet zo positief ontvangen :-)

    bij het artikel Battlefield 5 is een incompleet maar beter uitgewerkt vervolg

  • Battlestar28 heeft gereageerd op je bericht:

    @Battlestar28 de grote concurrent heeft het wel en die is behoorlijk positief ontvangen, die modus iig.

    @fonsrutte
    Klopt, maar de basegame is zo k*t als wat. Zelfde als de laatste delen waar enkel zombie modus de betere kant is.

    bij het artikel Battlefield 5 is een incompleet maar beter uitgewerkt vervolg

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van Battlestar28 :

    gebrek aan battle royale-modus

    Wat een kansloze ideologie van gamer.nl tegenwoordig. Zet je dat ook bij reddeadredemption of elke andere game die dat nooit heeft gehad en nooit nodig zal hebben?

    @Battlestar28 de grote concurrent heeft het wel en die is behoorlijk positief ontvangen, die modus iig.

    bij het artikel Battlefield 5 is een incompleet maar beter uitgewerkt vervolg

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van Sander999 :

    @DevTrunks
    Ahh oké. Echt super logisch…

    @Sander999 ja en deze game gaat juist om de vijfde wereldoorlog. Logisch toch.

    bij het artikel Battlefield 5 is een incompleet maar beter uitgewerkt vervolg

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van JohnnyBNL :

    "gebrek aan battle royale-modus"

    Vind ik nu niet bepaald een negatief aspect.

    @JohnnyBNL gezien de populariteit van die modus snap ik wel

    bij het artikel Battlefield 5 is een incompleet maar beter uitgewerkt vervolg

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van Castus :

    @obi-twan kenobi Het is vrij matig hoor die Ps4 controller. switch pro controller is bijvoorbeeld al echt beter. Het is idd wat je gewend bent.

    @Castus pro controller van de Switch ligt idd ook lekkerder in de hand

    bij het artikel Nieuwe aanpasbare Astro-controller aangekondigd voor PS4

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van bigds9fan :

    @fonsrutte voor mij is het vooral prettig omdat de tumbstick dichter bij je hand is en je vinger hoeft dan minder ver te rekken.

    @bigds9fan dat heb ik dus bij de PS4 controller, dat ie te ver weg zit, daardoor staat mijn hand anders en voelen die handles niet lekker in de linkerhand. De xbox controller is beter gevormd waardoor deze lekkerder in de hand ligt.

    bij het artikel Nieuwe aanpasbare Astro-controller aangekondigd voor PS4

  • bigds9fan heeft gereageerd op je bericht:

    @obi-twan kenobi Het is maar wat je gewend bent denk ik, waarom weet ik niet maar die linker thumbstick vind ik op de xbox controller beter zitten.
    Het komt denk ik ook doordat de PS4-controler minder lekker in de hand ligt door de vorm van de handles

    @fonsrutte voor mij is het vooral prettig omdat de tumbstick dichter bij je hand is en je vinger hoeft dan minder ver te rekken.

    bij het artikel Nieuwe aanpasbare Astro-controller aangekondigd voor PS4

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van Pug205GTi :

    @MonsterCrab wordt er niet naar de taalinstellingen van het systeem gekeken?

    @Pug205GTi Ja, zo werkt het ook bij bv Diablo, die is standaard Engels maar mijn systeemtaal staat op NL. Diablo wil dus steeds een language pack downloaden.

    bij het artikel Pokémon: Let’s Go, Eevee en Pikachu zijn voor nostalgiezoekers en nieuwkomers

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van obi-twan kenobi :

    @bigds9fan totaal niet matig wat mij betreft. Is tot nu toe mijn favoriete controller (en ja die van xbox one is ook goed, maar prefereer de thumbsticks naast elkaar).

    @obi-twan kenobi Het is maar wat je gewend bent denk ik, waarom weet ik niet maar die linker thumbstick vind ik op de xbox controller beter zitten.
    Het komt denk ik ook doordat de PS4-controler minder lekker in de hand ligt door de vorm van de handles

    bij het artikel Nieuwe aanpasbare Astro-controller aangekondigd voor PS4

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Nieuwe aanpasbare Astro-controller aangekondigd voor PS4

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van Grapjurk :

    @Paxopoxo ja van die grote rode

    @Grapjurk zo'n neus heb ik

    bij het artikel Sony niet aanwezig op E3 2019

  • coola heeft gereageerd op je bericht:

    Beste bordspel van de hele wereld, er is geen betere, er is niet vergelijkbaars

    @fonsrutte

    Dit is zonder twijfel de beste board game

    https://www.dynamite.com/aodthegame/

    bij het artikel Kickstarter gelanceerd voor Assassin's Creed-bordspel

  • Hooper heeft gereageerd op je bericht:

    Beste bordspel van de hele wereld, er is geen betere, er is niet vergelijkbaars

    @fonsrutte
    Is dat zo?

    bij het artikel Kickstarter gelanceerd voor Assassin's Creed-bordspel

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van NintendOwnd :

    105 euro backen, in juni 2020 het spel verwachten… Nee dankjewel

    @NintendOwnd nieuwe variant van pre orderen

    bij het artikel Kickstarter gelanceerd voor Assassin's Creed-bordspel

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Kickstarter gelanceerd voor Assassin's Creed-bordspel

  • fonsrutte heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Duistere geheimen in psychologische horrorgame Draugen

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van Agent 4125 :

    @Baukereg 1x doorspelen is inderdaad genoeg, maar ik speel sowieso zelden een game vaker dan 1x uit. Heb jij nog gouden tips voor op de Switch? Ik weet dat ik tegen een Hollow Knight-fan praat, maar die heb ik al gespeeld :-) Ik twijfel bv over Transistor, Into the Breach, Dead Cells.

    @Agent 4125 Dead Cells is echt een aanrader, Into the Breach schijnt ook goed te zijn, maar die heb ik niet gespeeld.

    bij het artikel Nominaties voor The Game Awards 2018 bekend

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van Agent 4125 :

    @spreadthehate Lastig heb ik geen problemen mee, zo lang het niet oneerlijk wordt :-) Ik vrees een beetje voor telkens dezelfde stukken te moeten spelen, zoals min of meer bij Enter the Gungeon. Is dat bij Dead Cells ook zo?

    @Agent 4125 Ja dat is bij Dead Cells ook wel het geval, maar op een gegeven moment krijg je mogelijkheden om stukken over te slaan, waardoor je sneller door de game kunt.

    bij het artikel Nominaties voor The Game Awards 2018 bekend

  • fonsrutte heeft gereageerd op een bericht van Bouddieehh :

    Rare reactie, omdat je tegenstander racistisch is ga je Valve hiervoor verantwoordelijk houden??

    Beetje van de zotten. Alsof PSN/Xbox Live verantwoordelijk is voor vervelende of kinderachtige reacties van andere spelers.

    Ze zoeken het maar uit daar!

    @Bouddieehh is toch niet gek, het is het platform van Valve. Als iemand kinderporno op YouTube plaatst worden zij daar ook op aangesproken

    bij het artikel Valve onder vuur na gebrek aan actie tegen racisme in Dota 2