DevTrunks

  • DevTrunks heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Blizzard geeft antwoord op jullie vragen over World of Warcraft: Battle for Azeroth

  • Lord_Bono heeft gereageerd op je bericht:

    @bigds9fan Hij is wellicht een beetje jong, maar misschien is dat bewust. Qua acteerwerk kan 'ie het denk ik prima af. in The Impossible laat 'ie dat goed zien vind ik.

    @DevTrunks Een jonge Nathan Drake hebben we ook al in Uncharted 4 gezien, zie niet in waarom het probleem zou zijn.

    bij het artikel Productie van Uncharted-film is in aantocht

  • DevTrunks heeft gereageerd op een bericht van bigds9fan :

    Tom Holland? Vond hem als Spider-Man redelijk maar hiervoor, geen idee.

    @bigds9fan Hij is wellicht een beetje jong, maar misschien is dat bewust. Qua acteerwerk kan 'ie het denk ik prima af. in The Impossible laat 'ie dat goed zien vind ik.

    bij het artikel Productie van Uncharted-film is in aantocht

  • Baukereg heeft gereageerd op je bericht:

    Gisteravond toevallig een lange sessie gespeeld. In het begin was 't voor mij best pittig. Kwam nauwelijks voorbij de Promenade of Toxic Sewers, maar door het vrijspelen van upgrades middels de souls ging het al snel beter. De game forceert een wat tactische en voorzichtigere speelwijze, wat ik best prettig vind. Toevallig kreeg ik een Legendary drop waardoor ik eindelijk wat progressie kon maken :P. Top game, zeker een aanrader!

    @DevTrunks Bij mij het alles behalve tactisch en voorzichtig. XD Ik vlieg er als een idioot in. Vandaag eindelijk de eerste boss verslagen. Het is wel erg grindy allemaal maar tot noch toe vermaak ik me er meer mee dan ik verwacht had.

    bij het artikel Dead Cells is een meedogenloze parel

  • DevTrunks heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Dead Cells is een meedogenloze parel

  • DevTrunks heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Eerste gameplayvideo's Doom Eternal getoond

  • DevTrunks heeft gereageerd op een bericht van JaccoPeek :

    @DevTrunks Een deel is gratis, en de rest krijg je als je het pakket koopt. Je hoeft dus niets meer te doen. Sorry als dat niet duidelijk was!

    @JaccoPeek Ah, juist. Ik zag 't ook al in de game. Bedankt voor de uitleg!

    bij het artikel Quake Champions vanaf nu free-to-play

  • TheDeeGee heeft gereageerd op je bericht:

    "Spelers kunnen alle Champions vrijspelen door het Champions Pack aan te schaffen voor ongeveer 19,99 euro."

    Begrijp ik hieruit goed dat je eerst 20 euro neerlegt en dan de Champions moet vrijspelen? Is dat niet een beetje vreemd? Of zie ik dat verkeerd?

    @DevTrunks

    Mja, dat vrijspelen door te betalen is een beetje krom.

    bij het artikel Quake Champions vanaf nu free-to-play

  • JaccoPeek heeft gereageerd op je bericht:

    "Spelers kunnen alle Champions vrijspelen door het Champions Pack aan te schaffen voor ongeveer 19,99 euro."

    Begrijp ik hieruit goed dat je eerst 20 euro neerlegt en dan de Champions moet vrijspelen? Is dat niet een beetje vreemd? Of zie ik dat verkeerd?

    @DevTrunks Een deel is gratis, en de rest krijg je als je het pakket koopt. Je hoeft dus niets meer te doen. Sorry als dat niet duidelijk was!

    bij het artikel Quake Champions vanaf nu free-to-play

  • DevTrunks heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Quake Champions vanaf nu free-to-play

  • DevTrunks heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Shadow of the Tomb Raider krijgt gesplitste moeilijkheidsgraden

  • DevTrunks heeft gereageerd op een bericht van Shriko :

    Ik zie verschillende mensen zeggen dat zulke woorden nou eenmaal lekker bekken, of het er ingebakken zit. Dat klinkt eerlijk gezegd alsof je het gewoonweg niet belangrijk genoeg vindt om er wat aan te doen. Dat je niet even de moeite wil nemen om te luisteren naar minderheden die gewoon mee willen meespelen zonder angst en pijn.

    Als je een ziekte gebruikt als scheldwoord, dan stop je daar hopelijk ook mee als je naaste familie daarmee getroffen wordt. Niet alleen omdat die familie het kan horen, maar ook omdat je bewust wordt dat andere mensen die het horen er aan herinnerd worden hoe die ziekte hun leven of dat van anderen heeft verwoest.

    Voor jou is een ziekte of een homofoob scheldwoord niets meer dan een woord dat lekker bekt, maar voor andere betekent het nare herinneringen en pijn terwijl ze gewoon een leuke game willen spelen. Wie ben jij dan om te zeggen dat ze zich niet zo moeten aanstellen? Wees beter.

    @Shriko Een ziekte vind ik wel iets anders dan een de benaming van een groep mensen. Mijn moeder is aan longkanker overleden, echter gebruik ik het woord wel als ik alleen ben en m'n PC gaat weer eens moeilijk lopen doen, bijvoorbeeld. In het openbaar vind ik het gewoon smakeloos om zo'n woord de ronde in te gooien, maar niet omdat ik het toevallig van dichtbij heb meegemaakt.

    bij het artikel Voorspel: Concrete stappen tegen homofoob gedrag in online games

  • DevTrunks heeft gereageerd op een bericht van SevenEight :

    Dat ze nog geen complete film a la de cinematics hebben gemaakt snap ik echt niet.

    @SevenEight Vraag ik mij ook wel eens af. Al denk ik dat het maken van een feature-length (zeg 1u30 a 2u) cinematic film best een dure en intensieve klus is. Blizzard is een game-developer en geen filmproductiehuis. Volgens mij is het een combinatie van niet de juiste mensen hebben en andere (financiële) prioriteiten. Ze zouden natuurlijk een samenwerking kunnen aangaan met een gevestigd productiehuis zoals ze voor Warcraft(2016) deden, maar dan moet je serieuze consessies doen ten behoeve van de markt. Ik denk juist dat Warcraft heeft bewezen dat, alhoewel het fandom groot is, het niet groot genoeg is om de kosten van zo'n film terug te verdienen of zelfs een winst te behalen. Niet in het westen althans. Als het voor de Chinese markt wordt gemaakt, dan heb je een aardige kans.

    bij het artikel Blizzard brengt Old Soldier-cinematic uit voor World of Warcraft: Battle for Azeroth

  • DevTrunks heeft gereageerd op een bericht van rouquart :

    @Luukswa Inderdaad, het heeft geen nut MAAR is gamen an sich al geen tijdsverspilling?

    @rouquart Dat vind ik nogal al een sprong die je maakt. Zelfs een portret maken van Sean Murray is voor die persoon blijkbaar geen tijdverspilling, voor vele wel. Gamen in z'n algemeen is toch echt hele andere koek :p

    bij het artikel Speler bouwt gezicht Sean Murray na in No Man's Sky

  • DevTrunks heeft gereageerd op een bericht van Quintex :

    Ik ben eigenlijk meer benieuwd waarom ze voor Amsterdam hebben gekozen. Naast kosten is het überhaupt al moeilijk om een goede groeiruimte te vinden.

    @Quintex Combinatie van het feit dat het de hoofdstad is, dus veel mensen, dus grotere kans op werknemers en de game-gerelateerde opleidingen ook geloof ik in en rond Amsterdam, maar dat laatste kan ik mis hebben.

    Het is een beetje een cirkel natuurlijk. Grote groeiende stad, dus aantrekkelijk om je business daar op te bouwen waardoor het weer aantrekkelijker wordt voor mensen om in die stad te gaan wonen.

    bij het artikel Guerrilla Games verhuist naar voormalige Telegraafgebouw