darkmanwls

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van incarnatus :

    Ik ga niet meer beginnen aan Fallout. Geen Widescreen support, geen FOV slider. Tis 2018 mensen kom op zeg.

    Fallout 4 was al drama met deze 2 dingen en ze hebben het gewoon doodleuk doorgekopieerd.

    @incarnatus mierenneuken, ik weet t, maar widescreen wordt wel degelijk ondersteund, dat is tegenwoordig gewoon de standaard. Jij bedoeld waarschijnlijk ultra wide. En dan kan je wel zeggen dat omdat widescreen nu normaal is dat ultra wide nu wide is, maar dat is t niet.

    bij het artikel Graphics Fallout 76 vergeleken op pc, Xbox One en PS4

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van **Guitar_Hero** :

    @darkmanwls In de review worden zowel deze games als de Crash trilogy remasters genoemd wat in ieder geval (hoe de makers het ook noemen) onjuist is.

    @**Guitar_Hero** Ja, dat zeg ik toch?

    bij het artikel Spyro Reignited Trilogy is een vurige nostalgietrip

  • Krytuun heeft gereageerd op je bericht:

    @Krytuun Dat is een beetje wat ik ook bedoel. Mensen zijn zo verwend tegenwoordig. Als t niet de mooiste game is dan is t ook gelijk spuuglelijk. Maar er zit nog aardig wat tussen de beste graphics ooit en spuuglelijk.
    En ps2 graphics zeggen, tja, zo iemand moet je gewoon niet serieus nemen.

    @darkmanwls Precies dat. Graphics en gameplay in balans. Een vriend van mij die in de game buiz werkt zei ooit: er mogen geen games meer zijn van een 7 tot 8,5. Alles moet voor iedereen een 9,2 zijn op zn minst.

    Een game als Fallout 76 wordt slachtoffer van de “zichzelf resperende youtuber” die het verhaal van een ander kanaal overneemt.

    Daarin is het lekker klagen over hoe het visueel afgrijzelijk is, en worden 1000 bugs genoemd, terwijl de game in Beta was. Inmiddels is het 2 dagen uit, en nog steeds lees je commentaar van mensen die klaarblijkelijk de beta niet hebben gespeeld.

    Ik ben zelf werkzaam in een gameshop en hoor met enige regelmaat “ik hoorde dat de game geen verhaal heeft” of “een vriend had gelezen dat het spel altijd vastloopt”

    Ik vraag standaard of mensen er zelf ervaring mee hebben, 90% heeft t niet zelf gespeeld.

    Negatieve verhalen zijn dus populair en maken een spel, die dus echt wel verhaal bevat, en niet constant vastloopt, mond dood.

    bij het artikel Graphics Fallout 76 vergeleken op pc, Xbox One en PS4

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Krytuun :

    @Gunny Natuurlijk dat mag. Zet Fortnite naast Red Dead en je ziet dat graphics absoluut niet alles.

    Het is een design keuze. Technisch mag Red Dead 2 zeker tot een sterke game worden gerekend, ontkennen dat die game visueel straalt is onzin.

    Maar Fallout 76 is absoluut niey lelijk. Soms lees ik reacties (ook bij andere games en oa bij youtube filmpjes) waarbij mensen zeggen, dat ziet er uit als playstation 2, terwijl dat natuurlijk onzin is.

    Grafisch is Fallout 76 niet de mooiste game ooit. Maar het is een goed ogende game. En qua bugs ben ik in die 20-25 uur spelen 1 keer disconeted. En het water was in de beta een vlek. Verder nog weinig mee gemaakt.

    @Krytuun Dat is een beetje wat ik ook bedoel. Mensen zijn zo verwend tegenwoordig. Als t niet de mooiste game is dan is t ook gelijk spuuglelijk. Maar er zit nog aardig wat tussen de beste graphics ooit en spuuglelijk.
    En ps2 graphics zeggen, tja, zo iemand moet je gewoon niet serieus nemen.

    bij het artikel Graphics Fallout 76 vergeleken op pc, Xbox One en PS4

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Ksmai :

    Wat ik eigenlijk bedoel met mijn comment is dat alles in deze game zo subpar is dat het aanvoelt als een cash grab. Het is een game waar mensen 60 euro voor neerleggen, van een studio die 'AAA-games' maakt. Niet alleen zien sommige textures er last gen uit, de game zit ook nog eens vol met bugs. Veel mensen zeggen dat dat 'hoort' bij een bethesda game. Zelf vind ik dat een bedrijf van dit formaat zijn zaken op orde moet hebben. Je koopt toch ook geen kleding met een gat er in en wacht tot de fabriek dit komt fixen? (overigens begrijp ik dat er kleding te koop is met gaten, maar het gaat om het idee)

    @Ksmai Ja ok, die bugs horen er niet in te zitten, zeker na meerdere beta's

    bij het artikel Graphics Fallout 76 vergeleken op pc, Xbox One en PS4

  • Ksmai heeft gereageerd op je bericht:

    @Ksmai Als je dit niet om aan te gluren vind ben je gewoon een verwend nest. 't is ongetwijfeld niet t beste wat er is, maar slecht is t nou ook weer niet.

    Wat ik eigenlijk bedoel met mijn comment is dat alles in deze game zo subpar is dat het aanvoelt als een cash grab. Het is een game waar mensen 60 euro voor neerleggen, van een studio die 'AAA-games' maakt. Niet alleen zien sommige textures er last gen uit, de game zit ook nog eens vol met bugs. Veel mensen zeggen dat dat 'hoort' bij een bethesda game. Zelf vind ik dat een bedrijf van dit formaat zijn zaken op orde moet hebben. Je koopt toch ook geen kleding met een gat er in en wacht tot de fabriek dit komt fixen? (overigens begrijp ik dat er kleding te koop is met gaten, maar het gaat om het idee)

    bij het artikel Graphics Fallout 76 vergeleken op pc, Xbox One en PS4

  • **Guitar_Hero** heeft gereageerd op je bericht:

    @**Guitar_Hero** Nou is het bij deze game wel iets genuanceerder, aangezien de makers zelf ook de term remaster gebruiken. Maar de groenteman kan appels ook wel peren gaan noemen, maar daar worden t niet ineens peren van.

    Bron: https://nerdburglars.net/remake-reboot-remaster-whats-the-difference/

    @darkmanwls In de review worden zowel deze games als de Crash trilogy remasters genoemd wat in ieder geval (hoe de makers het ook noemen) onjuist is.

    bij het artikel Spyro Reignited Trilogy is een vurige nostalgietrip

  • Grapjurk heeft gereageerd op je bericht:

    @Hooper Hij imiteerd hier een andere bezoeker van gamer.nl :)

    @darkmanwls om wie zou het toch gaan

    bij het artikel Kickstarter gelanceerd voor Assassin's Creed-bordspel

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Ksmai :

    Het is bij alle drie niet om aan te gluren. Deze game laat zien hoe weinig grote bedrijven geven om wie hun game koopt/speelt, als het aantal mensen dat dit blind koopt, omdat er fallout op het hoesje staat, maar groot genoeg is. Wat een schaamteloze cash grab is dit.

    @Ksmai Als je dit niet om aan te gluren vind ben je gewoon een verwend nest. 't is ongetwijfeld niet t beste wat er is, maar slecht is t nou ook weer niet.

    bij het artikel Graphics Fallout 76 vergeleken op pc, Xbox One en PS4

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van **Guitar_Hero** :

    @darkmanwls Dit is inderdaad een vrij vreemde fout van een game reviewer. Iedereen maakt wel eens fouten natuurlijk, maar dit verschil mag ondertussen toch wel duidelijk zijn, zeker als je in het vak zit.

    @**Guitar_Hero** Nou is het bij deze game wel iets genuanceerder, aangezien de makers zelf ook de term remaster gebruiken. Maar de groenteman kan appels ook wel peren gaan noemen, maar daar worden t niet ineens peren van.

    Bron: https://nerdburglars.net/remake-reboot-remaster-whats-the-difference/

    bij het artikel Spyro Reignited Trilogy is een vurige nostalgietrip

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van brianartiles :

    @Shinjite Zo te zien heeft Blackdevil NL je vraag al beantwoord :). Mag ik vragen waarom je dat als een minpunt ziet?

    @brianartiles Omdat mocht in de toekomst de support voor ps4 offline gaan je dan dus niet meer bij die 2 games kan komen.

    bij het artikel Spyro Reignited Trilogy is een vurige nostalgietrip

  • **Guitar_Hero** heeft gereageerd op je bericht:

    Dit zijn remakes, geen remasters. Het is een compleet nieuwe engine en alle modellen en levels zijn van de grond af aan opnieuw opgebouwd. Is het nou zo moeilijk om dat verschil te maken?

    @darkmanwls Dit is inderdaad een vrij vreemde fout van een game reviewer. Iedereen maakt wel eens fouten natuurlijk, maar dit verschil mag ondertussen toch wel duidelijk zijn, zeker als je in het vak zit.

    bij het artikel Spyro Reignited Trilogy is een vurige nostalgietrip

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Dokter Caspari :

    Cashassins Creed

    @Dokter Caspari Cashassin's Greed

    bij het artikel Kickstarter gelanceerd voor Assassin's Creed-bordspel

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van -it- :

    First day buy. Mits ze het goed doen. Geen gare 3D, maar hoge resolutie 2D please.

    @-it- yes please, gewoon 2d.

    bij het artikel Command & Conquer Tiberian Dawn en Red Alert 1 krijgen remasters

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Spyro Reignited Trilogy is een vurige nostalgietrip

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van denver :

    Hier is niemand bij gebaat. Laat die shit gewoon online staan en laat het geld naar een goed doel gaan.

    @denver Zo werkt het helaas niet volgens de wet.

    bij het artikel Diverse Telltale-games verdwijnen van Steam

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Quintex :

    Gisteren al hoor. :-)

    @Quintex Maar nu dus ook.
    Maar zonder gekheid, gamer.nl loopt wel vaker een dagje achter.

    bij het artikel Nieuwe heldin Ashe nu speelbaar in Overwatch

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Astroneer komt op 6 februari officieel uit

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van generaljusten :

    Ik kan dit nog bijna niet geloven. Een droom die uitkomt.
    Alles gespeeld, nouja alleen 4 niet maar dat is geen C&C.;

    Kan niet wachten!

    @generaljusten Ik heb deel 4 wel gespeeld, en geloof me, je mist er niets aan. Wat een stuk stront was dat zeg.

    bij het artikel Command & Conquer Tiberian Dawn en Red Alert 1 krijgen remasters

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Hooper :

    @fonsrutte
    Is dat zo?

    @Hooper Hij imiteerd hier een andere bezoeker van gamer.nl :)

    bij het artikel Kickstarter gelanceerd voor Assassin's Creed-bordspel

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel THQ Nordic neemt opnieuw twee studio's over

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Drie kwartier aan gameplay van Crackdown 3

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van **Guitar_Hero** :

    @darkmanwls Al heb je de disc versie en zou alles er op staan, dan nog ben je vaak afhankelijk van (day one) patches. Wat dat betreft maakt het dus eigenlijk niet uit of je het spel fysiek of digitaal hebt.

    Deze vraag heb ik wel al langer: als de support er niet meer is, betekent dat ook dat patches niet meer beschikbaar zijn? Het zou een slechte zaak zijn als deze zouden wegvallen.

    @**Guitar_Hero** Dat zou inderdaad inhouden dat als een day 1 patch nodig is om te spelen je niet meer kan spelen.
    Helaas is dat de tijd waarin we leven. Daarom ben ik ook helemaal niet meer zo tegen remasters en heruitgaves

    bij het artikel Day one-update voor Spyro Reignited Trilogy bedraagt 19GB

  • **Guitar_Hero** heeft gereageerd op je bericht:

    Dit houd dus wel in dat mocht ergens ver in de toekomst de support voor PS4 stoppen, dan je dan dus die 2 games niet meer kan spelen

    @darkmanwls Al heb je de disc versie en zou alles er op staan, dan nog ben je vaak afhankelijk van (day one) patches. Wat dat betreft maakt het dus eigenlijk niet uit of je het spel fysiek of digitaal hebt.

    Deze vraag heb ik wel al langer: als de support er niet meer is, betekent dat ook dat patches niet meer beschikbaar zijn? Het zou een slechte zaak zijn als deze zouden wegvallen.

    bij het artikel Day one-update voor Spyro Reignited Trilogy bedraagt 19GB

  • Vogeltje heeft gereageerd op je bericht:

    Dit houd dus wel in dat mocht ergens ver in de toekomst de support voor PS4 stoppen, dan je dan dus die 2 games niet meer kan spelen

    @darkmanwls Dat is helaas altijd een van de grote nadelen van het digitaal aanschaffen van games.
    Helaas moet ik deze games aan mij voorbij laten gaan vanwege deze hele slechte zet.

    bij het artikel Day one-update voor Spyro Reignited Trilogy bedraagt 19GB

  • rashura heeft gereageerd op je bericht:

    One man can make a difference, Excelsior!
    R.I.P.
    Vanaf nu moet gewoon iedere nieuwe Marvel film eindigen met "In loving memory of Stan Lee"

    @darkmanwls Dat zit er dik in.

    bij het artikel Stan Lee op 95-jarige leeftijd overleden

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Day one-update voor Spyro Reignited Trilogy bedraagt 19GB

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van StormFox :

    Het lijkt mij sterk dat Mathias en zijn vrouw dit absurd hoog bedrag kunnen ophoesten.

    @StormFox dit soort websites staan vaak vol met advertenties. vergis je niet in wat voor inkomsten hier uit komen.

    bij het artikel Nintendo schikt voor 12 miljoen dollar met rom-websites

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van hulstpower :

    @TheMKM Met je eens EA maakt studios kapot. En waarom ook IP maken ze dood je maakt mij niet wijs dat er geen pc gamers zijn die ene goeie red alert willen spelen.
    Micro is denk ik goed bezig om de volgende generatie vol de aanval in te zetten op sony en hopen op marktleider schap.
    Door weer naar de gamers te luisteren komen ze terug en dit vind ik een goed ding anders word sony ook alleen maar lui.

    @hulstpower Precies dit, concurrentie is goed voor ons als consumenten. Het houd de bedrijven scherp en de prijzen laag. Ik wil dat zowel Sony als Microsoft als Nintendo het goed blijven doen, dat is goed voor ons allemaal, in welk kamp je ook zit. Met de aankoop van deze studio's kan MS straks een grote markt aanboren van de wat complexere rpg's. En de studio's zelf, die de afgelopen tijd fantastisch werk hebben geleverd met beperkte budgetten die vooral van kickstarter achtige bronnen kwamen, kunnen nu met een groter budget ook mooiere dingen doen.

    bij het artikel Microsoft onthult overname Obsidian en inXlie Entertainment

  • TheMKM heeft gereageerd op je bericht:

    @Hooper Hij bedoeld dat het de eerste game was die niet 100% fantastisch was. Je bekijkt het van de verkeerde kant.

    @darkmanwls Klopt precies ;)

    bij het artikel Microsoft onthult overname Obsidian en inXlie Entertainment

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Stan Lee op 95-jarige leeftijd overleden

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van -it- :

    Leuk! Vind deze nog een stuk leuker dan 15. Hoop eigenlijk op een nieuwe binnenkort, ff16? Hopelijk weer een old-school turn based.

    @-it- 13 is inderdaad leuker dan 15. Maar van mij mag een nieuwe FF game wel weer echt fantasy zijn. Dus geen auto's, maar ridders, draken etc. Daar zijn ze eigenlijk sinds deel 7 vanaf gestapt, met een kleine terugkeer in deel 9. En die open wereld mogen ze van mij ook wel houden. FF had altijd een semi open wereld waar je op een gegeven moment wel de hele wereld over kon via een world map, maar er was altijd een verhaal wat je in 1 richting bleef duwen.

    bij het artikel Final Fantasy 13-trilogie backwards compatible op Xbox One

  • Hooper heeft gereageerd op je bericht:

    @Hooper Hij bedoeld dat het de eerste game was die niet 100% fantastisch was. Je bekijkt het van de verkeerde kant.

    @darkmanwls
    ohja dat kan ook :) excuses.

    bij het artikel Microsoft onthult overname Obsidian en inXlie Entertainment

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Microsoft onthult overname Obsidian en inXlie Entertainment

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Hooper :

    @TheMKM
    "…Andromeda was IMO Dee eerste okay bioware game, niet geweldig maar leuk om een keer te spelen…"
    Serieus??? of bedoel je de eerste Bioware EA game?
    Bioware pre-EA was fantastisch.

    @Hooper Hij bedoeld dat het de eerste game was die niet 100% fantastisch was. Je bekijkt het van de verkeerde kant.

    bij het artikel Microsoft onthult overname Obsidian en inXlie Entertainment

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Kijk vanavond om 22:00 uur naar de X018-livestream van Xbox

  • Oxymorphone heeft gereageerd op je bericht:

    Nu ik weet dat je er niet eens dual shock controllers bij krijgt is mijn interesse wel een beetje weg. Ik heb al een raspberry pi, en die emuleert PS1 perfect, en daar kan ik met een usb adapter wel gewoon een dual shock op aansluiten.

    @darkmanwls Mooi man, nog goekoper ook :)

    bij het artikel Sony gebruikt gratis emulator in PlayStation Classic

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Bouddieehh :

    Goh… hoe zou het toch komen als je voor elke zucht en scheet €30 vraagt voor ‘DLC’.

    Wat mij betreft sterven dit soort games snel en hard uit.

    Misschien een mooie waku-up call voor EA, Blizz, Bungie en Activision dat ze gvd iets moeten maken voor de speler niet de aandeelhouder.

    Diablo: SHIT
    Destiny 2: SHIT
    Battle for Azeroth: SHIT
    SW Battlefront: SHIT
    Mass Effect 3: SHIT (tot na een grote patch)

    Geen van hun titels van de afgelopen jaren is gelukt. Na nog wat van dit soort debacles en niemand wil meer hun games hebben.

    @Bouddieehh mass effect 3 shit? Ik denk dat je Andromeda bedoeld. Dat is de 4e game in de franchise.

    bij het artikel Destiny 2 heeft verkoopdoelstellingen niet gehaald

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Destiny 2 heeft verkoopdoelstellingen niet gehaald

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Sony gebruikt gratis emulator in PlayStation Classic

  • TheDeeGee heeft gereageerd op je bericht:

    @-it- Die nieuwe unreal is allang beschikbaar. En gratis ook via de epic launcher. Is alleen nog wel in beta of alpha, ik weet niet welke fase t is, maar hij in ieder geval nog niet af.

    @darkmanwls

    Development van Unreal Tournament is zo goed als dood.

    bij het artikel Fortnite heeft 8,3 miljoen gelijktijdige spelers

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van -it- :

    Echt niet normaal hoeveel mensen dit spelen. Wat een goudmijn is dit voor Epic. Nieuwe Unreal please!

    @-it- Die nieuwe unreal is allang beschikbaar. En gratis ook via de epic launcher. Is alleen nog wel in beta of alpha, ik weet niet welke fase t is, maar hij in ieder geval nog niet af.

    bij het artikel Fortnite heeft 8,3 miljoen gelijktijdige spelers

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Qinneth :

    Ik wed er €50,- om dat zodra de online mode echt online gaat, hij voor de eerste twee maanden onspeelbaar is. GTA V was ook zo'n blamage, hun servers kunnen het gewoon niet aan.

    @Qinneth Bij iedere lancering van een grote online game zijn er in het begin problemen. Er zijn die eerste dagen namelijk ontzettend veel meer spelers dan dat er daarna zullen zijn. En het is bijna ondoenlijk om puur voor die 1e paar dagen enorm veel meer server capaciteit in the zetten. Dat kunnen ze alleen oplossen door in fases mensen toe te laten, maar dan gaan diegenen die in de laaste fases zitten weer moord en brand schreeuwen.
    Als je er perse op dag 1 bij wilt zijn, dan kan je storingen verwachten. Niet dat t gegarandeerd is, maar de kans is groot.
    Om die reden ben ik bijvoorbeeld bij WoW legion pas 2 weken na de release begonnen.

    bij het artikel 'Red Dead Online-bèta verschijnt eind november'

  • rashura heeft gereageerd op je bericht:

    @rashura Omdat ze daar nooit mee weg zullen komen met een hergebruikt verhaal. Een verhaal wat overigens veel meer geschreven is over indiviuele heroes dan echt legers. Ze komen er nu mee weg om dat ze ook niet ontkennen dat t gewoon dezelfde game is, en hij ook tegen een mindere prijs dan een full release verkocht wordt. (plus dat de community er al heel lang om vraagt)

    @darkmanwls Misschien is het probleem eerder dat de Horde en Alliance bestaan. Waardoor je dus rare mixed up armies krijgt om de "raid" battles als missies na te bootsen.

    bij het artikel Blizzard heeft nu geen plannen voor Warcraft 4

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van rashura :

    @darkmanwls Waarom kunnen ze niet gewoon de verhaallijn van WoW volgen maar dan in RTS stijl? De meeste events zijn voor de meeste mensen toch al nooit duidelijk geweest of vergeten.

    @rashura Omdat ze daar nooit mee weg zullen komen met een hergebruikt verhaal. Een verhaal wat overigens veel meer geschreven is over indiviuele heroes dan echt legers. Ze komen er nu mee weg om dat ze ook niet ontkennen dat t gewoon dezelfde game is, en hij ook tegen een mindere prijs dan een full release verkocht wordt. (plus dat de community er al heel lang om vraagt)

    bij het artikel Blizzard heeft nu geen plannen voor Warcraft 4

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van denver :

    Verscheept = per schip vervoerd. Als je nieuws alleen maar bestaat uit vertaalde Engelse artikeltjes, doe het dan in ieder geval goed.

    @denver Zoals @Sander999 al zegt is verscheept gewoon een correct woord. Als je graag mensen wilt verbeteren, ga dan achter al die idioten aan die "me" in plaats van "mijn" zeggen. Of "is" in plaats van "eens". DAT is pas irritant.

    bij het artikel Red Dead Redemption 2 inmiddels 17 miljoen keer verscheept

  • Hooper heeft gereageerd op je bericht:

    Gaan we nou werkelijk een RDR2 vs AC odysee discussie voeren? Verschillende mensen vinden verschillende dingen goed. Dat jij een van de 2 beter vind is dikke prima, maar het is een mening. Je kan ze overigens ook gewoon allebei goed vinden. Geniet gewoon van de games, en wees blij dat er zoveel moois uit komt.

    @darkmanwls
    +1 dit dus.

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey krijgt deze maand gratis nieuwe quests

  • spreadthehate heeft gereageerd op je bericht:

    Gaan we nou werkelijk een RDR2 vs AC odysee discussie voeren? Verschillende mensen vinden verschillende dingen goed. Dat jij een van de 2 beter vind is dikke prima, maar het is een mening. Je kan ze overigens ook gewoon allebei goed vinden. Geniet gewoon van de games, en wees blij dat er zoveel moois uit komt.

    @darkmanwls

    Het zijn beide ook gewoon goede games.
    Neemt niet weg dat je de liefde meer ziet in RDR2 dan in AC omdat die game vrijwel ieder jaar uitgepoept wordt door Ubisoft, in plaats van eens in de 5 jaar.
    En dat geldt niet alleen voor AC, maar tegenwoordig ook Battlefield en COD etc.
    En dat is waar de discussie over gaat, niet over de een is beter dan de ander.

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey krijgt deze maand gratis nieuwe quests

  • rashura heeft gereageerd op je bericht:

    Ook wel logisch aangezien het verhaal van warcraft inmiddels is voortgezet in WoW (voor de zeikerds, ik zei logisch, dat betekend niet dat het niet jammer is). Om een warcraft 4 te kunnen maken moeten ze eerst oplossen hoe ze dat in het verhaal gaan verwerken. OF ze moeten voor het 4e deel de hele verhaal lijn rebooten en het apart van WoW laten lopen. Bovendien zal een nieuwe game waarschijnlijk ook groot worden in de e-sports, iets waar blizzard nu al met Starcraft in zit, en ze willen natuurlijk niet hun eigen concurrent zijn

    @darkmanwls Waarom kunnen ze niet gewoon de verhaallijn van WoW volgen maar dan in RTS stijl? De meeste events zijn voor de meeste mensen toch al nooit duidelijk geweest of vergeten.

    bij het artikel Blizzard heeft nu geen plannen voor Warcraft 4

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van coola :

    @fonsrutte

    Ik ben niet eens bij die man in de buurt geweest. Lijkt mij sterk dat ik als ik 20 meter van hem af sta en z'n vrouw en kind niks oplopen.


    Mensen hebben hier ook moeite om toe te geven dat assassin's creed odyssey een goed game is die gemiddelde 8,3 zit feitelijk een kern van waarheid in anders zou de game wel slechter hebben gescoord… Oh nee wacht effe Ubisoft heeft onder andere gamer.nl omgekocht voor goede cijfers want het is onmogelijk dat een Assassin's Creed game goed is.

    Nu jij weer.

    @coola https://media.giphy.com/media/igR5863TALcSk/giphy.gif

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey krijgt deze maand gratis nieuwe quests

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey krijgt deze maand gratis nieuwe quests

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Krytuun :

    Ik hoop dat Reforged voor Blizzard een graadmeter is voor toekomstige plannen.
    Zelf kijk ik enorm uit naar Warcraft 3 Reforged, en hopelijk zorgt het succes ervan dat Blizzard een nieuwe Warcraft serie in ontwikkeling neemt.

    Er zijn zo ontzettend veel boeken, en zo ontzettend veel lore, dat als ze een Warcraft game in de geschiedenis van Azeroth zouden maken, dit geen conflicten oplevert voor World of Warcraft.

    @Krytuun Maar als ze de geschiedenis ingaan, en dus VOOR de 1e warcraft gaan zitten, dan houd dat dus in dat er geen orcs zullen zijn, en dus geen horde. En daar zullen veel warcraft fans niet blij mee zijn.

    bij het artikel Blizzard heeft nu geen plannen voor Warcraft 4

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Blizzard heeft nu geen plannen voor Warcraft 4

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Systeemeisen pc-versie Battlefield 5 bekendgemaakt

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van CroniC :

    Blijf het maar vreemd vinden die 512kbps…

    @CroniC Wat is daar vreemd aan? Dat is zo'n beetje het minimale wat breedband internet qua snelheid heeft. Hier in nederland zijn we daar inmiddels ver overheen, maar dat is niet overal in de wereld zo. En die systeem eisen gelden nou eenmaal niet alleen voor nederland.

    bij het artikel Systeemeisen pc-versie Battlefield 5 bekendgemaakt

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Hearthstone heeft in totaal meer dan honderd miljoen spelers

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van rashura :

    Wat een drama… waar maakt iedereen zich toch druk om… we hebben ruim 11 jaar moeten wachten op diablo 3 :P en die was "uiteindelijk" toch ook heel goed geworden.

    @rashura Wel goed, maar niet beter dan deel 2.

    bij het artikel Update: Blizzard was nooit van plan om Diablo 4 op BlizzCon aan te kondigen

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van rohirrimdwarf :

    EA is een uitgever waar ik alleen voor de battlefield serie nog preorder. Battlefront 2 heb ik gelukkig niet gekocht. Maar met Mass Effect Andromeda en red alert 3 ben ik de fout in gegaan. Om uit te kijken naar een game en hem te kopen. Die achteraf zwaar tegenvallen. ME Andromeda heb ik wel gespeeld maar niet meer na stoppen van support. Anthem koop ik pas na enkele weken als blijkt dat de game het waard is. Best zin in, maar ik ben in het verleden te vaak teleurgestekld door EA. @darkmanwls

    @rohirrimdwarf Precies dit dus. EA is mijn vertrouwen voorgoed kwijt, eerst zien dan geloven.

    bij het artikel Update: Blizzard was nooit van plan om Diablo 4 op BlizzCon aan te kondigen

  • rohirrimdwarf heeft gereageerd op je bericht:

    @TheChief ik ben er inderdaad ook bang voor. Met die reden ben ik tegenwoordig ook veel meer geintereseerd in de indie scene, waar nog wel games gemaakt met passie vandaan komen. Ik hou bijvoorbeeld ook mijn hart vast voor Anthem. Ik ga m nog wel kopen (GEEN pre order) maar ondanks alle beloftes ben ik er toch bang voor dat er op de een of andere manier vast wel een manier van geld graaien in zal zitten.

    EA is een uitgever waar ik alleen voor de battlefield serie nog preorder. Battlefront 2 heb ik gelukkig niet gekocht. Maar met Mass Effect Andromeda en red alert 3 ben ik de fout in gegaan. Om uit te kijken naar een game en hem te kopen. Die achteraf zwaar tegenvallen. ME Andromeda heb ik wel gespeeld maar niet meer na stoppen van support. Anthem koop ik pas na enkele weken als blijkt dat de game het waard is. Best zin in, maar ik ben in het verleden te vaak teleurgestekld door EA. @darkmanwls

    bij het artikel Update: Blizzard was nooit van plan om Diablo 4 op BlizzCon aan te kondigen

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van TheChief :

    De stilte op BlizCon na het tonen van Diablo voor iOS/Android was echt dodelijk. Als ze het enkel hadden aangekondigd als klein zij-item was niemand erover gevallen, maar om het te gebruiken voor het afsluiten van je evenement is echt dodelijk voor de PR.

    Het is vrij duidelijk dat het echte Blizzard nu officieel dood is en volledig overgenomen door de Bobby Kotick minions van Activision. Blizzard (dus nu 100% Activision feitelijk) gaat EA achterna, waarbij de focus op het happy houden van de aandeelhouders belangrijker is dan de passie voor het maken van gewoon goede games en het respecteren van je fanbase.

    @TheChief ik ben er inderdaad ook bang voor. Met die reden ben ik tegenwoordig ook veel meer geintereseerd in de indie scene, waar nog wel games gemaakt met passie vandaan komen. Ik hou bijvoorbeeld ook mijn hart vast voor Anthem. Ik ga m nog wel kopen (GEEN pre order) maar ondanks alle beloftes ben ik er toch bang voor dat er op de een of andere manier vast wel een manier van geld graaien in zal zitten.

    bij het artikel Update: Blizzard was nooit van plan om Diablo 4 op BlizzCon aan te kondigen

  • Paxopoxo heeft gereageerd op je bericht:

    @Hooper Ja ik snap dat argument ook nog steeds niet, dat de linker stick verkeerd zit op de ps4. Mijn handen zijn hetzelfde. Als ie voor mijn rechterhand goed is dan is ie voor de linker ook goed. t is puur een geval van gewenning

    @darkmanwls Ik heb best wel lange vingers en grote handen en ik heb liever dat de linker stick wat hoger zit. Ik raak soms mijn vingertoppen aan tijdens het gamen als ik wat te enthousiast bent. Misschien hou de controller anders vast, of is het wennen inderdaad aan de plaatsing van de sticks, maar ik snap het argument wel. Dit was bij de PS3 wel erger dan met de PS4 controller.

    bij het artikel Wat mag volgens jou niet ontbreken aan de volgende generatie consoles?

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Paralize :

    @casualkiller heb jij steam? Heb jij hier ook spellen op gedownload?

    @Paralize PC gaming is dit inmiddels ingeburgerd, maar pc en consoles zijn verschillende markten. En nogmaals, niet overal ter wereld heeft men breedband internet zonder datalimiet.

    bij het artikel Wat mag volgens jou niet ontbreken aan de volgende generatie consoles?

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Hooper :

    @D4rKy28
    Ik weet niet hoe jouw handen eruit zien, maar mijn linkerhand is het spiegelbeeld van mijn rechter. Mijn linkerduim zit niet hoger dan mijn rechter….

    @Hooper Ja ik snap dat argument ook nog steeds niet, dat de linker stick verkeerd zit op de ps4. Mijn handen zijn hetzelfde. Als ie voor mijn rechterhand goed is dan is ie voor de linker ook goed. t is puur een geval van gewenning

    bij het artikel Wat mag volgens jou niet ontbreken aan de volgende generatie consoles?

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van TorrezHD :

    @clandestine666 Waarom? Schijfjes gaan kapot krijgen krassen of blijven vasthangen. Disc trays gaan kapot of het touch knopje reageert niet als je de disc wil uitwerpen dit alles is verleden tijd als de komende generatie digitaal zou gaan plus een goedekopere prijs.

    Dit is de toekomst en word zelfs al lang uitgevoerd kijk naar Spotify Youtube Music Netflix en Pathe thuis. Alles word digitaal is toch veel makkelijker.

    @TorrezHD Maar nog niet overal ter wereld is t internet zo goed als t hier in nederland is. Er zijn zelfs landen waar een maandelijkse limiet op je data nog heel normaal is. Daar ben je met een gemiddelde game tegenwoordig VER overheen. Ja, full online is de toekomst, maar nu nog niet.

    bij het artikel Wat mag volgens jou niet ontbreken aan de volgende generatie consoles?

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van watashi wa maurice desu. :

    @darkmanwls

    Ik snap je punt en ik ben het gedeeltelijk met je eens.
    Voor mij is remake altijd als iets opnieuw is gemaakt. Maakt niet uit of dat in dezelfde engine is.
    Anders zijn er in de jaren heel veel remakes van Duke nukem 3D geweest.
    Want Blood, Redneck Rampage en Shadow warrior gebruikten allemaal die Duke 3D build engine.
    En dus kun je die games volgend jou redenering enkel remasters noemen ook al is alles anders en overnieuw gemaakt.

    Voor mij is remake zoals de vertaling ook zegt, opnieuw gemaakt.
    En als de character modellen opnieuw zijn gemaakt is dat voor mij altijd remake.
    Zo is dat met muziek ook.
    Remaster is de originele gebruiken en enkel verbeteren. Remake is namaken van de originelen maar dan wel opnieuw opnemen.
    Ze hoeven daarvoor de muziek niet opnieuw te schrijven.

    Dus de engine zou ook niet anders hoeven zijn om toch remake te kunnen zijn.

    Nu ben ik wel van mening dat deze game met remaster is. Want het grootste deel zal geremastered worden.
    Tenminste dat denk ik.

    @watashi wa maurice desu. Nou snap je volgens mij niet wat ik bedoel. Een andere game met dezelfde engine is geen remaster. Dat is een andere game. Ik heb t over dezelfde game met dezelfde setting en grotendeels hetzelfde verhaal.

    bij het artikel Warcraft 3-remaster inclusief The Frozen Throne en multiplayer aangekondigd

  • watashi wa maurice desu. heeft gereageerd op je bericht:

    @watashi wa maurice desu. t grote punt is, gebruikt het nog dezelfde engine? zo ja, dan is t een remaster, zo nee, dan is t een remake.

    @darkmanwls

    Ik snap je punt en ik ben het gedeeltelijk met je eens.
    Voor mij is remake altijd als iets opnieuw is gemaakt. Maakt niet uit of dat in dezelfde engine is.
    Anders zijn er in de jaren heel veel remakes van Duke nukem 3D geweest.
    Want Blood, Redneck Rampage en Shadow warrior gebruikten allemaal die Duke 3D build engine.
    En dus kun je die games volgend jou redenering enkel remasters noemen ook al is alles anders en overnieuw gemaakt.

    Voor mij is remake zoals de vertaling ook zegt, opnieuw gemaakt.
    En als de character modellen opnieuw zijn gemaakt is dat voor mij altijd remake.
    Zo is dat met muziek ook.
    Remaster is de originele gebruiken en enkel verbeteren. Remake is namaken van de originelen maar dan wel opnieuw opnemen.
    Ze hoeven daarvoor de muziek niet opnieuw te schrijven.

    Dus de engine zou ook niet anders hoeven zijn om toch remake te kunnen zijn.

    Nu ben ik wel van mening dat deze game met remaster is. Want het grootste deel zal geremastered worden.
    Tenminste dat denk ik.

    bij het artikel Warcraft 3-remaster inclusief The Frozen Throne en multiplayer aangekondigd

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van HunterSeeker :

    Tijdens de aankondiging op Blizzcon maakte de ontwikkelaar tevens bekend dat deze 'vanilla'-versie van WoW gratis wordt voor abonnees.

    Wat bedoelen ze hiermee? is het gratis of niet?
    Je hoeft de game niet te kopen maar je moet wel een abonnement hebben?

    je kan dan wel kiezen of je dan de oude wow of de nieuwe gaat doen maar gratis is kan je het dan niet noemen.

    @HunterSeeker Ze bedoelen dat je niet een extra abonnement nodig hebt of de game nogmaals hoeft te kopen.

    bij het artikel World of Warcraft: Classic lanceert in de zomer gratis voor WoW-abonnees

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van watashi wa maurice desu. :

    @darkmanwls

    Maar wat ik zo van deze game zie klopt dit wel in beide gevallen.
    Want de character modellen zijn opnieuw gemaakt( dus remake) en omgevingen die 4K ondersteunen( dus remaster).
    Het klinkt als deels opnieuw gemaakt, maar grotendeels geremasterde game.

    @watashi wa maurice desu. t grote punt is, gebruikt het nog dezelfde engine? zo ja, dan is t een remaster, zo nee, dan is t een remake.

    bij het artikel Warcraft 3-remaster inclusief The Frozen Throne en multiplayer aangekondigd

  • bigds9fan heeft gereageerd op je bericht:

    Ik ben een gamer. Al mijn vrienden zijn gamers en ben ik ook bevriend mee geraakt door het gamen. Het interesseert mij echt geen hol wat een ander daar van vind. Als iemand tegen mij begint over "ben je daar niet te oud voor" of wat een tijdsverspilling" Dan is mijn gedachte gewoon, oke, dus wij gaan geen vrienden worden. Prima.
    Maar dat het stigma er is, dat is wel zeker. Ik had ooit een week vrij gevraagd omdat een nieuwe expansion van WoW uit zou komen en die wou ik spelen (ik geloof dat het wrath of the lich king was). Had ik ruim een half jaar van te voren aangevraagd. Was ook akkoord.
    Maar toen kreeg mijn collega kaartjes voor een voetbal wedstrijd, en dus vond men dat ik maar gewoon moest komen werken, want voetbal was toch wel belangrijker dan "een dom spelletje"
    Sorry hoor, maar het is voor mij precies hetzelfde. Voetbal is net zo'n dom spelletje en ik was gewoon eerst. (ik merk dat ik er nu nog weer verontwaardigd over wordt)

    @darkmanwls Dat vind ik nu ook.

    Wie bepaalt wat belangrijk is? Dat bepaal jij alleen. De een speelt games, de ander kijkt een serie en weer een ander kijkt sport.

    Jij was de eerste die vrij vroeg dus die ander heeft gewoon pech gehad.

    bij het artikel Het is nog altijd een taboe om een gamer te zijn

  • watashi wa maurice desu. heeft gereageerd op je bericht:

    Jullie noemen dit zowel een remaster als een remake in hetzelfde artikel. De 2 zijn niet hetzelfde.

    @darkmanwls

    Maar wat ik zo van deze game zie klopt dit wel in beide gevallen.
    Want de character modellen zijn opnieuw gemaakt( dus remake) en omgevingen die 4K ondersteunen( dus remaster).
    Het klinkt als deels opnieuw gemaakt, maar grotendeels geremasterde game.

    bij het artikel Warcraft 3-remaster inclusief The Frozen Throne en multiplayer aangekondigd

  • Cocabeer heeft gereageerd op je bericht:

    @Cocabeer Dat bedoeld hij helemaal niet joh. Hij bedoeld rechtse opvattingen van een paar gamers op internet die een slecht voorbeeld zijn voor de gemiddelde gamer. Maar die wel veel aandacht krijgen en daardoor onwetende mensen laat denken dat alle gamers zo zijn.

    @darkmanwls Ik vraag ook waar hij het over heeft. Om eerlijk te zijn is het mij nog niet duidelijk. Mijn opmerking ging enkel om welke flank bij mij bekend staat als zeikvolk over games.

    bij het artikel Het is nog altijd een taboe om een gamer te zijn

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Cocabeer :

    Rechtse opvattingen? Waar heb je het over? Het is juist de linkse lobby die elke keer begint te janken over het geweld in games.

    @Cocabeer Dat bedoeld hij helemaal niet joh. Hij bedoeld rechtse opvattingen van een paar gamers op internet die een slecht voorbeeld zijn voor de gemiddelde gamer. Maar die wel veel aandacht krijgen en daardoor onwetende mensen laat denken dat alle gamers zo zijn.

    bij het artikel Het is nog altijd een taboe om een gamer te zijn

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Het is nog altijd een taboe om een gamer te zijn

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Slytex69 :

    Nou ik zie nergens hoe je dit gratis kunt claimen, maar ok…

    @Slytex69 Als je je battle.net launcher opent heb je een gift, rechts bovenin het venster.
    Vrij duidelijk knipperend cadeautje, maar ok…..

    bij het artikel Destiny 2 voor pc is tijdelijk gratis

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Warcraft 3-remaster inclusief The Frozen Throne en multiplayer aangekondigd

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van SuperDre :

    @Ksmai Het prijsverschil tussen een HDD en een SDD van 1TB+ is gigantisch, zelfs al koop je ze in bulk is dat bijna 2 a 3 keer zo duur.

    @SuperDre Daarbij kopen ze de gewone hdd's OOK in bulk, dus iedere winst die ze daarmee kunnen halen valt alsnog weg.
    Plus dat je aan een gemiddelde ouder die een ps4 koop voor hun kinderen niet kan uitleggen waarom een type ps4 ineens 50 tot 100 euro duurder is. Een echte gamer snapt t wel, maar zij niet.

    bij het artikel Sony brengt PlayStation 4 Pro met 2 TB uit in Japan

  • TorrezHD heeft gereageerd op je bericht:

    Alleen al met Mario 64, Mario kart 64 en ocarina of time is het de moeite al waard. En ik denk dat die 3 toch wel een zekerheid zijn.

    @darkmanwls Echt he insta buy!

    bij het artikel 'N64 Classic wordt vandaag na Nintendo Direct onthuld'

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    Ik vond dit echt een enorme tegenvaller, het wou me net even te overdreven "cool" zijn

    @darkmanwls Dat had ik ook, maar als je daar doorheen kijkt is de game echt tof.

    bij het artikel Sunset Overdrive komt mogelijk naar pc

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Sunset Overdrive komt mogelijk naar pc

  • rashura heeft gereageerd op je bericht:

    @rashura Dit is geen film van een game of tekenfilm. Dit is een serie, gebaseerd op een boeken serie. Die boekenserie is toevallig ook een gameserie van gemaakt. Maar die staat hier los van. CD Project heeft NIETS met deze serie te maken.

    @darkmanwls Films/series same thing. Films gebaseerd op boeken gaat prima omdat mensen er niet al een gedefineerd beeld bij hebben. Zodra de stem en uiterlijk in een spel al zijn vastgelegd word een film/serie op een later punt altijd een ongemakkelijke gewenning.
    Zodra het een unieke stijl heeft of in de vorm van animaties komt, zoals de harry potter of lord of the rings lego games die na de films uit kwamen, kunnen mensen het beeld nog gemakkelijk accepteren omdat het gebaseerd is op de acteurs.
    Leuk als deze serie wat word, maar het mist voor mij al meteen het beeld dat voor Geralt is vastgelegd in de spellen. Wat de serie juist zo succesvol maakte.

    bij het artikel Netflix toont eerste beelden van Henry Cavill als Geralt in The Witcher-serie

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel 'N64 Classic wordt vandaag na Nintendo Direct onthuld'

  • El Ninjo heeft gereageerd op je bericht:

    Jullie hebben t over games, waarin Geralt een baard had, als in meervoud. Maar hij had alleen een baard in deel 3. In deel 1 en 2 was hij ook baardloos.

    @darkmanwls Precies! In de boeken lees je zelfs dat Geralt een hekel heeft aan een baard.

    bij het artikel Netflix toont eerste beelden van Henry Cavill als Geralt in The Witcher-serie

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Minoesh :

    Ik vind hem er in deze beelden te jong uitzien, maar misschien is het in de serie wel een stuk beter. Ik hoop het in ieder geval =]

    @Minoesh Aangezien de boeken zich allemaal VOOR de games afspelen hoort ie ook jonger te zijn.

    bij het artikel Netflix toont eerste beelden van Henry Cavill als Geralt in The Witcher-serie

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Robert-Frans :

    @Jumpman Het lijkt mij wel het meest waarschijnlijk dat ze de boekenserie als basis nemen. Stel dat van Harry Potter nu alleen nog de boeken gepubliceerd zouden zijn en een paar games daarover, en men zou nu een filmreeks ervan willen maken, zou het dan niet ook logischer zijn om de films (allereerst) op de boeken te baseren?

    @Robert-Frans Dat zegt hij toch ook? En het is niet alleen waarschijnlijk dat de netflix serie op de boeken is gebaseerd, dat is ook al gewoon bevestigd.

    bij het artikel Netflix toont eerste beelden van Henry Cavill als Geralt in The Witcher-serie

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van rashura :

    Dit ziet er echt niet uit. Wanneer stoppen ze nou eens met films te maken van games en tekenfilms… ze zijn altijd waardeloos :/

    @rashura Dit is geen film van een game of tekenfilm. Dit is een serie, gebaseerd op een boeken serie. Die boekenserie is toevallig ook een gameserie van gemaakt. Maar die staat hier los van. CD Project heeft NIETS met deze serie te maken.

    bij het artikel Netflix toont eerste beelden van Henry Cavill als Geralt in The Witcher-serie

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Netflix toont eerste beelden van Henry Cavill als Geralt in The Witcher-serie

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Reggeatonix :

    @darkmanwls Feiten zijn feiten positieve reacties over microsoft zijn hier niet toegestaan anders heb je die casualkiller weer op je dak.

    Dit artikel gaat over PS4 en Switch dus hij hoeft niet weer aan te komen met het feit dat MS geen cijfers meer bekend maakt daar is immers de vorige keren al over gezeikt door dezelfde persoon.

    @Reggeatonix Ik denk dat er ook wel een stukje selectieve verontwaardiging aan de hand is hier hoor. Ik zelf zie juist enorm veel Microsoft fanboys die precies hetzelfde doen. Er is er zelfs nog een geband afgelopen week omdat ie gewoon echt irritant was.
    Mensen zien vooral de dingen die ze irriteren. Het is van beide kanten irritant. Het enige wat ik zeg is dat het gewoon feitenlijk onwaar is dat de xbox one het enorm goed doet. Maar of dat erg is, is een ander verhaal. Iedere generatie is er een winaar en een verliezer. Vorige generatie was MS de winaar, deze generatie moet wel heel wat geks gebeuren wil Sony het niet winnen. Volgende generatie kan wel weer compleet anders zijn. (Ik hou nintendo even buiten deze beschouwing aangezien die toch een heel andere markt aanboort. technisch gezien won nintendo natuurlijk vorige generatie in puur verkochte consoles)

    bij het artikel Wereldwijde verkoopcijfers Switch en PlayStation 4 bekend

  • Reggeatonix heeft gereageerd op je bericht:

    @-it- Ten eerste is t fenomenaal. Ten tweede, ik wil geen kant kiezen, maar ga nou geen sprookjes vertellen. Het is een feit dat de xbox one in welke vorm dan ook een stuk minder goed verkoopt dan de concurrentie. Als de verwachtingen van de analisten om te beginnen al laag waren dan zijn ze makkelijk te overtreffen. Dat wil niet zeggen dat jij er geen plezier aan mag hebben, maar feiten zijn feiten. Door zo fel te reageren op iedere poke in de richting van microsoft kom je alleen maar meer wanhopig over.

    @darkmanwls Feiten zijn feiten positieve reacties over microsoft zijn hier niet toegestaan anders heb je die casualkiller weer op je dak.

    Dit artikel gaat over PS4 en Switch dus hij hoeft niet weer aan te komen met het feit dat MS geen cijfers meer bekend maakt daar is immers de vorige keren al over gezeikt door dezelfde persoon.

    bij het artikel Wereldwijde verkoopcijfers Switch en PlayStation 4 bekend

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Titanfall-studio heeft meerdere games die volgend jaar uitkomen

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van HunterSeeker :

    Ik heb nog nooit een game voor mn smartphone gekocht, misschien dat dit de eerste word.
    Kunnen jullie em ook reviewen, ook al is tie voor de smartphone?

    @HunterSeeker super mario run is ook best geinig, is ook erg vaak in de aanbieding.

    bij het artikel Mario Kart Tour komt nog voor april 2019 uit

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van -it- :

    @Aces-82 Hij kan het niet hebben dat de kwartaalcijfers van MS fenominaal goed zijn dit jaar. Overtrof alle verwachtingen van analisten. Zoveel positiefs moet natuurlijk de grond in getrapt worden.

    @-it- Ten eerste is t fenomenaal. Ten tweede, ik wil geen kant kiezen, maar ga nou geen sprookjes vertellen. Het is een feit dat de xbox one in welke vorm dan ook een stuk minder goed verkoopt dan de concurrentie. Als de verwachtingen van de analisten om te beginnen al laag waren dan zijn ze makkelijk te overtreffen. Dat wil niet zeggen dat jij er geen plezier aan mag hebben, maar feiten zijn feiten. Door zo fel te reageren op iedere poke in de richting van microsoft kom je alleen maar meer wanhopig over.

    bij het artikel Wereldwijde verkoopcijfers Switch en PlayStation 4 bekend

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van meccorr :

    @darkmanwls ook op de andere versie revelations persona

    @meccorr ah die had ik niet gezien

    bij het artikel Volledige lijst met PlayStation Classic-games onthuld

  • RoderikR heeft gereageerd op je bericht:

    @Jumpman Ja, Psycho Mantis "I will now move your controller by the power of my will alone" Werkt niet zo lekker zonder rumble.
    En nou doe je me er ook aan denken dat Castlevania symphony of the night ontbreekt, daar kan ie ook niet op reageren als je daar geen save game van hebt.

    @darkmanwls Dat moment met Psycho Mantis is denk ik het grootste "WTF!!!" moment dat ik ooit heb gehad tijdens het spelen van een game. :)

    bij het artikel Volledige lijst met PlayStation Classic-games onthuld

  • meccorr heeft gereageerd op je bericht:

    @pfipf0 Bij de japanse versie he. Dus dan moet je importeren, en japans kunnen lezen

    @darkmanwls ook op de andere versie revelations persona

    bij het artikel Volledige lijst met PlayStation Classic-games onthuld

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van pfipf0 :

    Kut, ik zie Persona in de lijst staan. Must.Resist.

    @pfipf0 Bij de japanse versie he. Dus dan moet je importeren, en japans kunnen lezen

    bij het artikel Volledige lijst met PlayStation Classic-games onthuld

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Jumpman :

    @darkmanwls voor bepaalde zaken had je zelfs rumble nodig toch?

    @Jumpman Ja, Psycho Mantis "I will now move your controller by the power of my will alone" Werkt niet zo lekker zonder rumble.
    En nou doe je me er ook aan denken dat Castlevania symphony of the night ontbreekt, daar kan ie ook niet op reageren als je daar geen save game van hebt.

    bij het artikel Volledige lijst met PlayStation Classic-games onthuld

  • Jumpman heeft gereageerd op je bericht:

    Goeie lijst met games, maar wel jammer dat er geen dual shock controllers bij zitten. Ik weet dat bijvoorbeeld Metal Gear solid echt wel beter speelt met een analoge stick.

    @darkmanwls voor bepaalde zaken had je zelfs rumble nodig toch?

    bij het artikel Volledige lijst met PlayStation Classic-games onthuld

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van vjiezze vir :

    Oddworld!! Nice.. toffe game…hoop dat ze die ooit nog in een nieuw jasje gaan steken

    @vjiezze vir Is dit nou sarcastisch, of weet je daadwerkelijk niet dat dit al gedaan is. Oddworld: New 'n Tasty. is voor xbone, ps4 en pc verkrijgbaar als ik me niet heel sterk vergis. Letterlijk een remake

    bij het artikel Volledige lijst met PlayStation Classic-games onthuld

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Volledige lijst met PlayStation Classic-games onthuld

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van ph4ge :

    Ik vraag me af of iemand op deze game zit te wachten, laat staan dat de doelgroep op de Switch zit. Ik heb een Switch en PC en heb behalve FO1 geen FO game gemist, maar deze sla ik over.

    @ph4ge IK zit op deze game te wachten. En met mij een grote groep van mijn vrienden. Dat jou de game niet leuk lijkt is natuurlijk je goed recht.

    bij het artikel Fallout 76 komt niet naar de Switch

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Mysticmaus :

    Tiberian Sun graag of de allereerste game uit 1995 , Red Alert vond ik geen klap aan , snap nog steeds niet wat mensen leuk vonden aan Red Alert 2 ….

    @Mysticmaus Tja, ik snap ook niet wat mensen leuk vinden aan Fifa, of aan games als forza of gran turismo. Toch verkoopt ieder nieuw deel weer als een gek. Smaken verschillen. Ik vind Red Alert nou juist wel geweldig, heerlijk over the top.

    bij het artikel Welke Command & Conquer verdient een remaster?

  • WvA heeft gereageerd op je bericht:

    Als ik mocht kiezen dan het liefste een remaster van Red Alert 2, of van Generals.
    Overigens kwam de 1e C&C; niet uit na Dune 2000, maar na Dune 2. Dune 2000 is een veel latere game.
    C&C; kwam uit in 1995
    Dune 2000 kwam uit in 1998

    @darkmanwls Je hebt helemaal gelijk, ik pas het direct aan, thanks!

    bij het artikel Welke Command & Conquer verdient een remaster?

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Welke Command & Conquer verdient een remaster?

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van D4rKy28 :

    @KingLoekie85 die kunnen dat wel betalen alleen die hebben andere prioriteiten ieder zo zijn ding toch ;)

    @D4rKy28 Dus jij kan bij andere mensen in de portomonee kijken? Zeg niet van die domme dingen joh. Er zijn zat mensen die van zeer weinig moeten leven. Soms is dat hun eigen schuld, heel vaak ook niet.

    bij het artikel Vergelijking tussen Red Dead Redemption 2 op PS4 (Pro) en Xbox One (X)

  • clandestine666 heeft gereageerd op je bericht:

    @clandestine666 Het was al een serie voordat deze game uit kwam hoor. RDR2 is het derde deel uit de serie. Het is Red dead revolver, Red dead redemption, en nu Red dead redemption 2.

    @darkmanwls Ja, dat is waar ook. Ik heb die game zelfs nog liggen voor de eerste Xbox. Lol

    bij het artikel Red Dead Redemption 2 is een van de beste games op je console

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Vergelijking tussen Red Dead Redemption 2 op PS4 (Pro) en Xbox One (X)

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van clandestine666 :

    Dit is de derde lyrische review die ik lees vandaag, Rockstar strikes again, zoveel is duidelijk. Toch knap dat een western game (serie nu) me toch kan enthousiasmeren, heb er namelijk zo goed als niks mee, maar ik vond het eerste deel best tof nog. Deze zal dus ook ongetwijfeld in de smaak vallen. Vormgeving, gameplay, verhaal en graphics van torenhoog niveau maken de setting en het tijdperk gelukkig wat van ondergeschikt belang voor mij.

    Die Spider-Man game wacht nog maar even. :)

    @clandestine666 Het was al een serie voordat deze game uit kwam hoor. RDR2 is het derde deel uit de serie. Het is Red dead revolver, Red dead redemption, en nu Red dead redemption 2.

    bij het artikel Red Dead Redemption 2 is een van de beste games op je console

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Claire's Elza Walker-outfit in Resident Evil 2 Remake

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van JaapGoose :

    @darkmanwls Ummm… Smash Bros, Mario Kart, Mario Tennis, Hollow Knight - volgens mij zijn er zát games op 1080p en 60FPS (zelfs Rocket League) op de Switch hoor ;)

    @JaapGoose Bravo, je weet een paar games te noemen die buiten mijn stelling vallen. Maar het is totaal het punt niet, en dat weet je zelf ook wel. Bovendien zeg ik nergens dat het niet mogelijk is, ik zeg dat het niet het uitgangspunt is om de beste resolutie en hoogste framerate te hebben.

    bij het artikel Wat is er anders in Dark Souls Remastered op de Switch?

  • JaapGoose heeft gereageerd op je bericht:

    @D4rKy28 Als je games in 1080p of hoger wil en t liefst ook nog op op 60fps of hoger dan moet je niet bij nintendo wezen. Dat proberen ze ook niet eens. Nintendo heeft een andere insteek. Als grafische pracht en hoge framerates je ding zijn dan moet je een van de andere consoles, of nog beter, de PC zijn.

    @darkmanwls Ummm… Smash Bros, Mario Kart, Mario Tennis, Hollow Knight - volgens mij zijn er zát games op 1080p en 60FPS (zelfs Rocket League) op de Switch hoor ;)

    bij het artikel Wat is er anders in Dark Souls Remastered op de Switch?

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Surveyor :

    @spreadthehate

    Of Nindendo games Zelda is nog steeds 65 euro. Waar kan dat mee te maken hebben?

    @Surveyor tijdloze kwaliteit

    bij het artikel Shadow of the Tomb Raider krijgt slechte recensies op Steam door afprijzing

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van watashi wa maurice desu. :

    @MarzoriuM

    Handheld thuis op de bank is de voornaamste plek waar ik hem gebruik.
    Of als ik reis, lange trein of vliegreis. Ideaal.
    Dus voor mij ook laat die gedowntunede games maar komen.
    Ik heb geen moeite met wat mindere kwaliteit als ik daardoor deze games kan spelen.
    Nu moet ik wel zeggen dat ik de originele darksouls al speelde op ps3 en ik deze sus wel oversla.
    Maar dat neemt niet weg dat ze van mij heel graag zulke games mogen laten komen. Zelfs met allerlei mindere specs.
    Het handheld is nu net dat grote plus wat nintendo nu momenteel heeft.
    En als je geen gfx freak bent valt het ook allemaal meestal wel mee hoe slecht het is.
    En geluid is vaak al wel beter met een koptelefoon op. Het geluid uit je telefoon is ook niet zo mooi als koptelefoon.dus wie had verwacht dat deze game op de switch net zo mooi klonk als een ps4.
    Ik denk dat het jet koptelefoon of goede home cinema( of hoe dat tegenwoordig heet) ook wel mee valt.

    @watashi wa maurice desu. Helemaal mee eens, PLus dat je met goed design een hele hoop goed kan maken qua mindere graphics. Iets waar Nintendo een meester in is.

    bij het artikel Wat is er anders in Dark Souls Remastered op de Switch?

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Inflatable :

    @darkmanwls kan je lang wachten vrees ik.. De 1e RDR is ook nooit op PC uitgekomen..

    Ik heb hem dus gewoon voor de PS4 gekocht.. Mocht die later alsnog voor PC komen koop ik hem daar ook voor, kan ik de online daar op spelen (doe ik op PS4 niet)..

    @Inflatable We zullen t zien. Dat deel 1 nooit op pc is uitgekomen zegt niets over of dit met deel 2 ook gebeurd.
    De situatie is veranderd. Deel 1 draaide op de gta4 engine die slecht draaide op pc. Maar GTA V was een mega succes op pc. Plus dat de ps4 en xbone qua arhitectuur erg op pc's lijken waardoor een port nu veel makkelijker is.

    bij het artikel Ga jij Red Dead Redemption 2 spelen?

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Inflatable :

    @darkmanwls Dat achter liggen in multiplayer games komt omdat men daar tegenwoordig ook zogenaamde "progressie" inbouwt.. Waar het eigenlijk niet thuishoort omdat het dus oneerlijke competitie veroorzaakt tussen spelers met en zonder bepaalde progressie/unlocks.. Dat jij niet te ver achter wil liggen geeft dat ook al aan, anders zou je je er niet druk om maken en een multiplayer game ook gewoon wat later kopen..

    @Inflatable Ik zei niet dat ik daarom multiplayer games koop op release, ik bedoel dat dat een reden zou kunnen zijn om die wel te kopen voor veel mensen. Ik laat de meeste multiplayer games zelfs volledig liggen om die reden.

    bij het artikel Shadow of the Tomb Raider krijgt slechte recensies op Steam door afprijzing

  • Inflatable heeft gereageerd op je bericht:

    Ik wacht op de pc versie.

    @darkmanwls kan je lang wachten vrees ik.. De 1e RDR is ook nooit op PC uitgekomen..

    Ik heb hem dus gewoon voor de PS4 gekocht.. Mocht die later alsnog voor PC komen koop ik hem daar ook voor, kan ik de online daar op spelen (doe ik op PS4 niet)..

    bij het artikel Ga jij Red Dead Redemption 2 spelen?

  • Inflatable heeft gereageerd op je bericht:

    Of het vroeg is of niet, sorry hoor, maar dit weet je toch gewoon? Ik ben er inmiddels wel vanaf van die hype om alles maar direct als t uitkomt te moeten hebben. Zeker single player games als dit kan ik prima even laten liggen. Geduld bespaart je een hoop centen. Het is meer met multiplayer games waar je niet gigantisch achter wil komen te liggen.

    @darkmanwls Dat achter liggen in multiplayer games komt omdat men daar tegenwoordig ook zogenaamde "progressie" inbouwt.. Waar het eigenlijk niet thuishoort omdat het dus oneerlijke competitie veroorzaakt tussen spelers met en zonder bepaalde progressie/unlocks.. Dat jij niet te ver achter wil liggen geeft dat ook al aan, anders zou je je er niet druk om maken en een multiplayer game ook gewoon wat later kopen..

    bij het artikel Shadow of the Tomb Raider krijgt slechte recensies op Steam door afprijzing

  • Reggeatonix heeft gereageerd op je bericht:

    Of het vroeg is of niet, sorry hoor, maar dit weet je toch gewoon? Ik ben er inmiddels wel vanaf van die hype om alles maar direct als t uitkomt te moeten hebben. Zeker single player games als dit kan ik prima even laten liggen. Geduld bespaart je een hoop centen. Het is meer met multiplayer games waar je niet gigantisch achter wil komen te liggen.

    @darkmanwls Echt he helemaal mee eens!

    bij het artikel Shadow of the Tomb Raider krijgt slechte recensies op Steam door afprijzing

  • ReRo heeft gereageerd op je bericht:

    Of het vroeg is of niet, sorry hoor, maar dit weet je toch gewoon? Ik ben er inmiddels wel vanaf van die hype om alles maar direct als t uitkomt te moeten hebben. Zeker single player games als dit kan ik prima even laten liggen. Geduld bespaart je een hoop centen. Het is meer met multiplayer games waar je niet gigantisch achter wil komen te liggen.

    @darkmanwls Inderdaad, stop hem gewoon in je verlanglijst en dan hoor je vanzelf wel wanneer die in de aanbieding is.

    Iets met #impulsbeheersing…

    bij het artikel Shadow of the Tomb Raider krijgt slechte recensies op Steam door afprijzing

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Shadow of the Tomb Raider krijgt slechte recensies op Steam door afprijzing

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Ga jij Red Dead Redemption 2 spelen?

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van giocorry :

    Zou hem eigenlijk voor ps4 halen, maar nu wacht ik wel op de pc versie.
    dat zal ook wel de reden zijn dat Rockstar het nog niet bekend maakt. Kunnen ze mooi proberen om hem 2x te verkopen.!

    @giocorry Daar kon je wel eens gelijk in hebben. Heel veel mensen hebben GTA 5 ook 2x gekocht, eerst de ps3/xb360 versie, en later de ps4/xbone/pc versie

    bij het artikel MediaMarkt noemt pc-versie van Red Dead Redemption 2

  • darkmanwls heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Update: Intellivision kondigt familievriendelijke console Amico aan

  • MarzoriuM heeft gereageerd op je bericht:

    @MarzoriuM Ik probeer ook wel eens achter mijn tv te gaan zitten. Maar hij hangt aan de muur, dus dan krijg ik gezeik met de buren :P

    @darkmanwls het is ook lastig, en dan zit ik ook nog eens óp m'n Switch.

    bij het artikel Wat is er anders in Dark Souls Remastered op de Switch?

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van MarzoriuM :

    Dit soort games in handheldmodus zijn voor mij juist enorm fijn. Ik ga niet gamen in de trein, maar evenmin ga ik elke dag achter mijn tv zitten. Juist zijn games als dark souls uitermate fijn om handheld op de bank te spelen terwijl de rest van het gezin de tv gebruikt. Er kunnen mij niet genoeg van dit soort games op de switch uitkomen.

    @MarzoriuM Ik probeer ook wel eens achter mijn tv te gaan zitten. Maar hij hangt aan de muur, dus dan krijg ik gezeik met de buren :P

    bij het artikel Wat is er anders in Dark Souls Remastered op de Switch?

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van D4rKy28 :

    Laat die switch 2 maar gauw komen met betere hardware, 30 fps dark souls en slechtere geluids kwaliteit in anno 2018 wtf nintendo.

    @D4rKy28 Als je games in 1080p of hoger wil en t liefst ook nog op op 60fps of hoger dan moet je niet bij nintendo wezen. Dat proberen ze ook niet eens. Nintendo heeft een andere insteek. Als grafische pracht en hoge framerates je ding zijn dan moet je een van de andere consoles, of nog beter, de PC zijn.

    bij het artikel Wat is er anders in Dark Souls Remastered op de Switch?

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van Xbox One GTA V :

    @Fpsbig

    Echtttt als je geen X1 of PS4 hebt koop je DS voor de Switch hier worden quantum theorieën geformuleerd.

    @Xbox One GTA V Er bestaan toch ECHT mensen die RDR2 niet gaan kopen hoor. Ik koop m ook niet meteen. Heb er nu nog geen tijd voor en ik wacht eerst totdat ie op de pc uit komt, of totdat men officieel aankondigd dat ie NIET op de pc uitkomt.

    bij het artikel Wat is er anders in Dark Souls Remastered op de Switch?

  • darkmanwls heeft gereageerd op een bericht van TheDeeGee :

    @Oxymorphone

    Mja, vorige week weer een WoW Sub genomen met een Token na 8 maanden droog te hebben gestaan. Maar er is inderdaad weinig meer aan. Je kon het in Legion al een beetje merken wat er te wachten stond in BfA. Was non-stop gesubbed van Februari 2006 t/m Februari 2017 dus heb het allemaal wel mee gemaakt.

    Wat je zegt, de filosofie is zoek.

    Ik plak er in ieder geval geen tweede maand achter aan.

    @TheDeeGee BfA is voor mij ook de 1e expansion die ik (nog) niet gekocht heb. Was er in Legion al behoorlijk klaar mee. De hele end game is constant dezelfde content doen op steeds hogere difficulty. De community is ook niet meer wat het geweest is. Niemand zegt meer wat, behalve om je de huid vol te schelden.
    Ik ben sinds kort overgestapt naar Final Fantasy XIV en ik vermaak me daar uitstekend.

    bij het artikel Blizzard perkt geruchten over Diablo 4 op Blizzcon in