casualkiller

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    De enige achievements die Stadia gaat krijgen kun je terug vinden op https://killedbygoogle.com/

    @casualkiller Holy shit, ik wist dat die lijst behoorlijk was, maar dat ie zo lang was.
    Ik denk dat we Stadia daar binnenkort ook terug te vinden is

    bij het artikel Google Stadia heeft op lancering nog geen achievements

  • casualkiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Google Stadia heeft op lancering nog geen achievements

  • casualkiller heeft gereageerd op een bericht van Jumpman :

    Ik heb erg lang naar deze game uitgekeken en het stelt me op geen enkel punt teleur. Daarom vindt ik de 7 ook een veel te laag getal, dit had minstens een 9.5 moeten zijn. Maar er is helaas geen enkel punt in de revieuw waar ik het mee oneens ben. Mijn switch versie liep zovaak vast tijdens het inleveren van een quest of bij het verslaan van een baas dat ik na een week de ps4 versie gekocht heb. Hoewel deze vele malen beter loopt en grafisch een heel stuk sterker is dan de switch versie zijn hier ook nog wat bugjes overgebleven. Het spel compleet uitspelen red je echt niet in 20 uur en met 13 gratis dlc's in waaronder nog 2 andere speelbare characters is er genoeg te doen. Dus de game had een 9.5 moeten krijgen maar verdient dit inderdaad niet. Wel echt een aanrader als je je niet zo stoort aan minor bugs.

    @Jumpman Mee eens een 7 is echt te laag (ik neig naar een 8,5 - 9) het is de beste Castlevania sinds Symphony of the Night imho de gameplay loop is uiterst verslavend, de gameplay ijzersterk.

    bij het artikel Bloodstained: Ritual of the Night is op-en-top Castlevania

  • MelvinChowder heeft gereageerd op je bericht:

    @Paxopoxo kun je misschien ook nog even uitleggen waarom er precies xp-boosters verkocht worden, of nodig zijn, in mijn 60e kostende single player game ? (hint: $$$ )

    @casualkiller elk spel met exp en ingame cash zal geexploit worden, dat zit gewoon in de gamer. Zelfs als heb je de booster dan is het altijd lekker om zonder moeite ff die exploits te doen. Zelfs al zaten die microtransactions er niet in, en was deze creator toegevoegd, dan zouden de exploits er vanzelf aankomen.

    Punt is gewoon dat elk bedrijf het recht heeft om zijn eigen product te beschermen tegen deze exploits.

    Of ik het er mee eens ben of niet doet er niet toe.

    bij het artikel Ubisoft laat fans muziek creëren voor Watch Dogs: Legion

  • casualkiller heeft gereageerd op een bericht van Paxopoxo :

    @casualkiller Er zal altijd mensen die manieren zoeken om sneller te levelen in games. Dit zag je ook met GTA V Online, veel custom created missies/ gamemodes die "Unlimited $$$ + RP" beloven. Of 2x XP servers in Call of Duty.

    Dit heeft weinig tot niks met "boosters" te maken die Ubisoft verkoopt, puur en alleen met mensen die steeds opzoeken hoe je het snelste een hoog level kan halen in een game. Hier is dus die Creator van Ubisoft niet anders in.

    En als Ubisoft hier iets tegen wilt doen dan is dat hun goed recht.

    @Paxopoxo kun je misschien ook nog even uitleggen waarom er precies xp-boosters verkocht worden, of nodig zijn, in mijn 60e kostende single player game ? (hint: $$$ )

    bij het artikel Ubisoft laat fans muziek creëren voor Watch Dogs: Legion

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    @fonsrutte ja, maar ik vond het een verschrikkelijke copy-paste openworld game met grind dus niet uitgespeeld.

    HInt: games met xp-boosters zijn getuned voor xp-boosters (en de 1 is er gevoelig voor en de ander niet.) De gameplay is dus sowieso fundamenteel aangepast om de boost verkoop te bevorderen. Wie dat ontkent is knettergek in zijn hoofd. Of heet Coola :)

    @casualkiller Als je de wereld van Odyssey vergelijkt met die van RDR2 zie je inderdaad duidelijk dat die van de laatste echt van een hoger niveau is, dat is duidelijk. Wellicht hebben we een andere definitie van grind, maar volgens mij ging het erom dat je zo nu en dan tegen een muur opliep (lees: een main story quest was nog niet te doen omdat je nog een te laag lvl had), waardoor je wat sidequests moest doen om het juiste level te behalen en verder kon. Dat is mij dus 2 keer gebeurd, maar heb ik niet als enorm storend ervaren. Maar dat is voor iedereen anders wellicht.

    Was AC:Odyssey een geweldige game? Nee het haalt het niet in vergelijking met RDR 2, maar ik heb me er prima mee vermaakt.
    Uiteindelijk zullen we nooit in detail weten in hoeverre de game echt is opgezet met die XP-boosters in het hoofd. Ik heb geen enkel moment het idee gehad dat ik gedwonen werd om dat aan te schaffen, maar het feit dat ze er zijn is zeker vreemd te noemen. Ze maken die dingen niet voor niks, daar willen ze geld aan verdienen.

    bij het artikel Ubisoft laat fans muziek creëren voor Watch Dogs: Legion

  • Paxopoxo heeft gereageerd op je bericht:

    @MelvinChowder Het is een zelf gecreëerd probleem, en fuck Ubi dat iedereen direct dat ging exploiten.. (in hun Video over de content creator zeiden ze letterlijk.. "Make Content! … MAKE US CRY!.. )

    nou dan moet je niet letterlijk gaan huilen als ze je inkomsten van de boosters bedreigen.

    het probleem is niet de exploit, het probleem is de game dat iedereen dit nodig vind om te doen. (en de game is er vaak genoeg om in het nieuws geweest om zijn grindy mechanics… )

    @casualkiller Er zal altijd mensen die manieren zoeken om sneller te levelen in games. Dit zag je ook met GTA V Online, veel custom created missies/ gamemodes die "Unlimited $$$ + RP" beloven. Of 2x XP servers in Call of Duty.

    Dit heeft weinig tot niks met "boosters" te maken die Ubisoft verkoopt, puur en alleen met mensen die steeds opzoeken hoe je het snelste een hoog level kan halen in een game. Hier is dus die Creator van Ubisoft niet anders in.

    En als Ubisoft hier iets tegen wilt doen dan is dat hun goed recht.

    bij het artikel Ubisoft laat fans muziek creëren voor Watch Dogs: Legion

  • casualkiller heeft gereageerd op een bericht van MelvinChowder :

    @casualkiller Nouja zeg niet dat ik oneens ben met diegene die exploiten, in tegendeel, geef ze groot gelijk als de grind zo groot is ;)

    Maar feit blijft dat het een exploit was die Ubi het recht heeft te patchen (en ook voor de mensen die niet exploiten is het wel zo eerlijk :))

    @MelvinChowder Het is een zelf gecreëerd probleem, en fuck Ubi dat iedereen direct dat ging exploiten.. (in hun Video over de content creator zeiden ze letterlijk.. "Make Content! … MAKE US CRY!.. )

    nou dan moet je niet letterlijk gaan huilen als ze je inkomsten van de boosters bedreigen.

    het probleem is niet de exploit, het probleem is de game dat iedereen dit nodig vind om te doen. (en de game is er vaak genoeg om in het nieuws geweest om zijn grindy mechanics… )

    bij het artikel Ubisoft laat fans muziek creëren voor Watch Dogs: Legion

  • casualkiller heeft gereageerd op een bericht van fonsrutte :

    @casualkiller Nou, ik heb de game gespeeld en dat valt 100% mee. Ik heb volgens mij 2 punten in de game gehad, waar ik wat extra exp nodig had. Ik deed dan ook geen enkele sidequest, als je dat dus wel doet is dat helemaal niet nodig.
    Heb je de game zelf gespeeld?

    Het feit dat ze XP boosters verkopen vind ik wel wat vreemd, daarin geef ik je gelijk, maar ik heb er tijdens het spelen geen moment aan hoeven denken om ze te kopen.

    @fonsrutte ja, maar ik vond het een verschrikkelijke copy-paste openworld game met grind dus niet uitgespeeld.

    HInt: games met xp-boosters zijn getuned voor xp-boosters (en de 1 is er gevoelig voor en de ander niet.) De gameplay is dus sowieso fundamenteel aangepast om de boost verkoop te bevorderen. Wie dat ontkent is knettergek in zijn hoofd. Of heet Coola :)

    bij het artikel Ubisoft laat fans muziek creëren voor Watch Dogs: Legion

  • MelvinChowder heeft gereageerd op je bericht:

    @MelvinChowder ja omdat AC:O een fucking grind is om te spelen en ze XP boosters verkopen ;)

    ik zag een vergelijking online: "we gaven de gevangen een stel scheppen en toen kwamen we erachter dat ze probeerde te ontsnappen. " …

    @casualkiller Nouja zeg niet dat ik oneens ben met diegene die exploiten, in tegendeel, geef ze groot gelijk als de grind zo groot is ;)

    Maar feit blijft dat het een exploit was die Ubi het recht heeft te patchen (en ook voor de mensen die niet exploiten is het wel zo eerlijk :))

    bij het artikel Ubisoft laat fans muziek creëren voor Watch Dogs: Legion

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    @MelvinChowder ja omdat AC:O een fucking grind is om te spelen en ze XP boosters verkopen ;)

    ik zag een vergelijking online: "we gaven de gevangen een stel scheppen en toen kwamen we erachter dat ze probeerde te ontsnappen. " …

    @casualkiller Nou, ik heb de game gespeeld en dat valt 100% mee. Ik heb volgens mij 2 punten in de game gehad, waar ik wat extra exp nodig had. Ik deed dan ook geen enkele sidequest, als je dat dus wel doet is dat helemaal niet nodig.
    Heb je de game zelf gespeeld?

    Het feit dat ze XP boosters verkopen vind ik wel wat vreemd, daarin geef ik je gelijk, maar ik heb er tijdens het spelen geen moment aan hoeven denken om ze te kopen.

    bij het artikel Ubisoft laat fans muziek creëren voor Watch Dogs: Legion

  • casualkiller heeft gereageerd op een bericht van MelvinChowder :

    @casualkiller Dat het hun eigen editor is geeft dus al aan dat het een exploit is en niet een mod/hack (an exploit is the use of a bug or glitches, game system, rates, hit boxes, speed or level design etc. by a player to their advantage in a manner not intended by the game's designers.).

    De story creator wordt misbruikt om veel exp te verkrijgen ofwel dit is een exploit.

    De created story database werdt overspoeld met deze farms. Waardoor echte user created side missions moeilijk te vinden waren.

    bron:"https://segmentnext.com/2019/07/13/assassins-creed-odyssey-money-exploit-handled-ubisoft/"

    @MelvinChowder ja omdat AC:O een fucking grind is om te spelen en ze XP boosters verkopen ;)

    ik zag een vergelijking online: "we gaven de gevangen een stel scheppen en toen kwamen we erachter dat ze probeerde te ontsnappen. " …

    bij het artikel Ubisoft laat fans muziek creëren voor Watch Dogs: Legion

  • vjiezze vir heeft gereageerd op je bericht:

    Wtf is dit? een tutorial mode na 5 delen gears of war ? NoobCamp ? ;)

    @casualkiller ja elke game doen idd bij 1ste game alleen ff een tutorial….not…. en gears kennende hoef je hem niet te doen😉.. neem nog een slokje azijn👌🏽

    bij het artikel De Boot Camp-modus in Gears 5

  • MelvinChowder heeft gereageerd op je bericht:

    @MelvinChowder Het is geen exploit. het is hun eigen editor, en als je te snel xp verdien volgens ubisaft wordt je quest gebanned.

    @casualkiller Dat het hun eigen editor is geeft dus al aan dat het een exploit is en niet een mod/hack (an exploit is the use of a bug or glitches, game system, rates, hit boxes, speed or level design etc. by a player to their advantage in a manner not intended by the game's designers.).

    De story creator wordt misbruikt om veel exp te verkrijgen ofwel dit is een exploit.

    De created story database werdt overspoeld met deze farms. Waardoor echte user created side missions moeilijk te vinden waren.

    bron:"https://segmentnext.com/2019/07/13/assassins-creed-odyssey-money-exploit-handled-ubisoft/"

    bij het artikel Ubisoft laat fans muziek creëren voor Watch Dogs: Legion

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    F* Ubisoft en hun content creation door fans. Waarom lees je niets hier over alle user generated content die ze nu aan het bannen zijn voor Assassin's Creed Odyssey ?? Omdat je er te makkelijk XP mee kan verdienen en zo de grind kan skippen … Wat natuurlijk niet kan als je als UBI zelf XP boosters verkoopt in de AC storefront.

    Ik heb het helemaal gehad met dit soort bedrijven, Ubi, EA, bethesda , van mij mogen ze allemaal failliet gaan.

    Je stelt het iets te simplistisch, als ik het zo lees was die creator mode ook nog in beta. Als je voor een hele simpele quest een bak met xp krijgt is dat ook een beetje vreemd, dat is namelijk waar het over gaat. @casualkiller

    bij het artikel Ubisoft laat fans muziek creëren voor Watch Dogs: Legion

  • casualkiller heeft gereageerd op een bericht van MelvinChowder :

    @casualkiller Zo'n exploit is een vorm van cheaten en dus vind ik in dit geval dat Ubi het recht heeft of het te patchen. Mijn mening staat los van het feit dat je een exp boosterpack kan kopen of niet. Exploit is exploit.

    @MelvinChowder Het is geen exploit. het is hun eigen editor, en als je te snel xp verdien volgens ubisaft wordt je quest gebanned.

    bij het artikel Ubisoft laat fans muziek creëren voor Watch Dogs: Legion

  • casualkiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel De Boot Camp-modus in Gears 5

  • MelvinChowder heeft gereageerd op je bericht:

    F* Ubisoft en hun content creation door fans. Waarom lees je niets hier over alle user generated content die ze nu aan het bannen zijn voor Assassin's Creed Odyssey ?? Omdat je er te makkelijk XP mee kan verdienen en zo de grind kan skippen … Wat natuurlijk niet kan als je als UBI zelf XP boosters verkoopt in de AC storefront.

    Ik heb het helemaal gehad met dit soort bedrijven, Ubi, EA, bethesda , van mij mogen ze allemaal failliet gaan.

    @casualkiller Zo'n exploit is een vorm van cheaten en dus vind ik in dit geval dat Ubi het recht heeft of het te patchen. Mijn mening staat los van het feit dat je een exp boosterpack kan kopen of niet. Exploit is exploit.

    bij het artikel Ubisoft laat fans muziek creëren voor Watch Dogs: Legion

  • casualkiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Nieuwe Doom-film komt in oktober meteen op blu-ray uit

  • casualkiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Ubisoft laat fans muziek creëren voor Watch Dogs: Legion

  • Voci heeft gereageerd op je bericht:

    @Baukereg het is niets meer dan ingekochte zendtijd imho. allemaal gefabriceerde populariteit

    @casualkiller klopt. De ondergang van de vooruitgang ook. Internet sloopt de mens. Dit is daar een voorbeeld van.

    bij het artikel Fortnite verliest positie als meest bekeken game op Twitch

  • DarkRuleR heeft gereageerd op je bericht:

    @Baukereg het is niets meer dan ingekochte zendtijd imho. allemaal gefabriceerde populariteit

    @casualkiller Van Apex Legends is dat bekend dat dit zo was. Maar van Fortnite wist ik dat niet. Heb je dit ergens gelezen?

    bij het artikel Fortnite verliest positie als meest bekeken game op Twitch

  • casualkiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Nintendo Switch Lite officieel aangekondigd

  • casualkiller heeft gereageerd op een bericht van Baukereg :

    Toch wel treurig en enerzijds ook gevaarlijk, dat het succes van een game zo kan afhangen van een bekende streamer.

    @Baukereg het is niets meer dan ingekochte zendtijd imho. allemaal gefabriceerde populariteit

    bij het artikel Fortnite verliest positie als meest bekeken game op Twitch

  • MelvinChowder heeft gereageerd op je bericht:

    @-it- Het enige wat aan deze game niet kan in 2019 is uitkomen op de Xbox.

    @casualkiller En op de Gameboy Color, als we toch bezig zijn met opnoemen waar de game niet op uit komt….. oh en vergeet de philips cd-i niet!

    bij het artikel Yu Suzuki geeft nieuwe info en toont nieuwe beelden Shenmue 3

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    @-it- Het enige wat aan deze game niet kan in 2019 is uitkomen op de Xbox.

    @casualkiller Waarom je nu ineens xbox erbij moet halen is mij een raadsel, de Xbox doet je blijkbaar heel veel. Waar het hart vol van is…

    bij het artikel Yu Suzuki geeft nieuwe info en toont nieuwe beelden Shenmue 3

  • coola heeft gereageerd op je bericht:

    @-it- Het enige wat aan deze game niet kan in 2019 is uitkomen op de Xbox.

    @casualkiller

    Ach ja de xboxertjes voelen zich toch te elitaire voor een game als dit. 🤣

    bij het artikel Yu Suzuki geeft nieuwe info en toont nieuwe beelden Shenmue 3

  • casualkiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Yu Suzuki geeft nieuwe info en toont nieuwe beelden Shenmue 3

  • casualkiller heeft gereageerd op een bericht van -it- :

    Dit ziet er echt slecht uit. De hoofdpersoon lijkt net een houten pop. Ik weet dat dit bij deel 2 ook zo is (heb ik nog liggen) maar dat kan anno 2019 niet meer.

    @-it- Het enige wat aan deze game niet kan in 2019 is uitkomen op de Xbox.

    bij het artikel Yu Suzuki geeft nieuwe info en toont nieuwe beelden Shenmue 3

  • casualkiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Microtransacties in CoD: Black Ops 4 lopen de spuigaten uit

  • Aces-82 heeft gereageerd op je bericht:

    @Aces-82 http://www.pushsquare.com/news/2019/02/psn_alone_generated_more_revenue_than_the_entirety_of_nintendo_in_2018 geen dank!

    @casualkiller kan aan mij liggen maar ik zie niet de actieve leden maar het geld ligt denk wel het meeste in service zoals PSN en live dat blijkt wel weer. Bedankt

    bij het artikel Staat de console-industrie op het punt om te kantelen?

  • casualkiller heeft gereageerd op een bericht van Aces-82 :

    @watashi wa maurice desu. Ik zou weleens willen weten hoeveel PSN leden er zijn en hoeveel live/gamepass leden er zijn. Ik denk dat daar het meeste geld mee te verdienen is. Kijk maar naar netflix of Spotify die hebben elk over de 100 miljoen leden x een 10tje🤤 per maand

    @Aces-82 http://www.pushsquare.com/news/2019/02/psn_alone_generated_more_revenue_than_the_entirety_of_nintendo_in_2018 geen dank!

    bij het artikel Staat de console-industrie op het punt om te kantelen?

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    De season pass was de gehele eerste week gratis te downloaden (ook als je de game niet hebt) maar goed trust gamer.nl de game 8 dagen na release te reviewen =)

    Volgend jaar een bloodstained: ritual of the night review ? Sorry voor de sarcastische ondertoon.

    maar ontopic: SS is nooit een serie geweest die mij echt heeft kunnen pakken, het was altijd een beetje de bushido blade onder de 2d fighters ;) te afwachtend voor mij, ik ben van dat toch een meer king of fighters fanaat.. maar ik ga hem wel oppakken, wellicht verrast het mij, ergens in een sale of zo. Al is het alleen maar om het genre te supporten.

    @casualkiller SS heeft voor mij dis precies hetzelfde gevoel. Ik had altijd meer interesse voor Street Fighter, Mortal Kombat en KOF, Maar ik moet zeggen dat ik hier nu wel een keer zin in heb, iets nieuws, iets anders.

    bij het artikel Samurai Shodown is een dodelijke dans van sluwheid en klinkende zwaarden

  • casualkiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Samurai Shodown is een dodelijke dans van sluwheid en klinkende zwaarden

  • Sander999 heeft gereageerd op je bericht:

    Weinig soeps deze maand…imho

    Trouwens , Final Fantasy 14 : shadowbringers komt niet op de xbox uit momenteel omdat Microsoft cross-play tegenhoud. ( Dat kun je zelf hier lezen : https://www.gamespot.com/articles/final-fantasy-14-boss-on-why-xbox-one-version-stil/1100-6468076/ )… Ik voorspel een complete meltdown vanuit het xbox kamp.

    @casualkiller
    Kijk eens aan, dat is interessant. Waar zijn alle gillende Xbox fanboys nu die normaal gesproken vooraan staan om Sony te bashen omdat ze geen cross-play toestaan?

    bij het artikel De gamereleases van juli 2019

  • casualkiller heeft gereageerd op een bericht van Sander999 :

    @casualkiller
    Dat ik ze al bezit (op meerdere platforms) maken het nog niet minder goede games en is totaal irrelevant aan deze discussie.

    @Sander999 waar zeg ik precies dat het geen goede games zijn ? als je (niet JIJ maar als in het algemeen. ) 13 jaar de tijd hebt gehad om SOTN te kopen (of 23 jaar… hoe je het maar bekijkt :) )… en tot nu toe gewacht hebt daarmee, dan zou je jezelf moeten schamen! Diep!!

    bij het artikel De Xbox Games with Gold van juli zijn bekend

  • Sander999 heeft gereageerd op je bericht:

    @Sander999 als je inside OF castlevanis SOTN nog *niet* in je bezit hebt ondertussen na al die jaren dat ze uit zijn , zou je jezelf wel heel erg moeten schamen … :)

    @casualkiller
    Dat ik ze al bezit (op meerdere platforms) maken het nog niet minder goede games en is totaal irrelevant aan deze discussie.

    bij het artikel De Xbox Games with Gold van juli zijn bekend

  • casualkiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel De gamereleases van juli 2019

  • casualkiller heeft gereageerd op een bericht van Sander999 :

    @Floppyhoofd_
    Oké oké, misschien iets overdreven. Ik heb geen Xbox maar ik kijk jaloers naar de Gamepass en naar deze games bij Gold.

    @Sander999 als je inside OF castlevanis SOTN nog *niet* in je bezit hebt ondertussen na al die jaren dat ze uit zijn , zou je jezelf wel heel erg moeten schamen … :)

    bij het artikel De Xbox Games with Gold van juli zijn bekend

  • casualkiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Gears 5 krijgt geen seizoenspas of lootboxes

  • Huh heeft gereageerd op je bericht:

    @coola yep. behalve voor huh dan ;D

    @casualkiller @coola, knap hoor dat jullie dat zo weten. Chapeau!

    bij het artikel EA heeft nog steeds vertrouwen in Anthem en BioWare

  • Ragpost heeft gereageerd op je bericht:

    Maar niemand heeft meer vertouwen in EA.

    @casualkiller eens!

    bij het artikel EA heeft nog steeds vertrouwen in Anthem en BioWare

  • xtclunatic heeft gereageerd op je bericht:

    Maar niemand heeft meer vertouwen in EA.

    @casualkiller
    Ik heb het volste vertrouwen in EA dat ze volgend jaar weer een update van Fifa eruit knallen voor de volle mep met microtransacties.

    bij het artikel EA heeft nog steeds vertrouwen in Anthem en BioWare

  • casualkiller heeft gereageerd op een bericht van coola :

    @casualkiller

    Eerlijk gezegd spreek jij nu toch wel redelijk voor het gross van de gamers.

    @coola yep. behalve voor huh dan ;D

    bij het artikel EA heeft nog steeds vertrouwen in Anthem en BioWare

  • coola heeft gereageerd op je bericht:

    Maar niemand heeft meer vertouwen in EA.

    @casualkiller

    Eerlijk gezegd spreek jij nu toch wel redelijk voor het gross van de gamers.

    bij het artikel EA heeft nog steeds vertrouwen in Anthem en BioWare

  • Huh heeft gereageerd op je bericht:

    Maar niemand heeft meer vertouwen in EA.

    @casualkiller spreek voor jezelf aub.

    bij het artikel EA heeft nog steeds vertrouwen in Anthem en BioWare

  • casualkiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel EA heeft nog steeds vertrouwen in Anthem en BioWare

  • hulstpower heeft gereageerd op je bericht:

    @Derper 87 miljoen ps3's tegen 84 miljoen verkochte 360's …. (en ja de 360 was vele malen populairder in het begin van de vorige generatie.. was ook mijn eerste console ipv de ps3. :) )

    Maar hoezo bijna de stekker uit de ps3 getrokken?

    @casualkiller maar je vergeet dat xbox al meteen geld verdiende aan xbox live.
    Bij sony was het gratis dus wie had er dan meer succes is grote vraag.
    En ps3 was ook duurder om te maken dan 360 volgens mij

    bij het artikel Xbox: Focus op diensten in plaats van op consoleverkopen

  • Krytuun heeft gereageerd op je bericht:

    @Derper 87 miljoen ps3's tegen 84 miljoen verkochte 360's …. (en ja de 360 was vele malen populairder in het begin van de vorige generatie.. was ook mijn eerste console ipv de ps3. :) )

    Maar hoezo bijna de stekker uit de ps3 getrokken?

    @casualkiller Mja mja, PS3 was voornamelijk in het laatste jaar voorbij gegaan. Met veel plezier God of War, Last of Us, Uncharted, Heavenly Sword etc gespeeld.

    Maar voor third party was het niet te doen. Ik speelde 90% van mijn games op x360. Ach ja, console wars, als gamer speel ik multi platform, jij toch ook?

    bij het artikel Xbox: Focus op diensten in plaats van op consoleverkopen

  • casualkiller heeft gereageerd op een bericht van Derper :

    @casualkiller sony heeft bijna de stekker uit de hele ps3 getrokken…..de 360 ging als een speer…..hoezo verloren?

    @Derper 87 miljoen ps3's tegen 84 miljoen verkochte 360's …. (en ja de 360 was vele malen populairder in het begin van de vorige generatie.. was ook mijn eerste console ipv de ps3. :) )

    Maar hoezo bijna de stekker uit de ps3 getrokken?

    bij het artikel Xbox: Focus op diensten in plaats van op consoleverkopen

  • coola heeft gereageerd op je bericht:

    @Ghost je bedoelt deze, de vorige en die daarvoor ;D

    @casualkiller

    Idd zelfs de ps3 heeft meer succes gehad dan de x360 (al was de wii wel het succesvolste) ondanks een extreme slow start. Zijn er uiteindelijk meer ps3 verkocht dan x360.

    bij het artikel Xbox: Focus op diensten in plaats van op consoleverkopen

  • Derper heeft gereageerd op je bericht:

    @Ghost je bedoelt deze, de vorige en die daarvoor ;D

    @casualkiller sony heeft bijna de stekker uit de hele ps3 getrokken…..de 360 ging als een speer…..hoezo verloren?

    bij het artikel Xbox: Focus op diensten in plaats van op consoleverkopen

  • casualkiller heeft gereageerd op een bericht van Ghost :

    Je moet toch wat als je duidelijk verloren hebt van Sony deze generatie.

    @Ghost je bedoelt deze, de vorige en die daarvoor ;D

    bij het artikel Xbox: Focus op diensten in plaats van op consoleverkopen

  • casualkiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Xbox: Focus op diensten in plaats van op consoleverkopen

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    Het verwijderen van content is precies het probleem (nee mijn probleem :) )met deze subscription services straks , iedereen zijn eigen gamepass systeem, 1 bij epic voor shadow complex remastered , 1 bij capcom voor Devil may cry , etc etc

    Daarom fysiek for life yo, en dit is geen bashing tegen ms voordat iedereen het er weer moeilijk mee heeft, dit is een rant tegen de prachtige digitale only (streaming) toekomst.

    @casualkiller Ik snap je zorgen, ik heb ook geen zin om 5 abo's hebben om de games te kunnen spelen die ik wil. Ik vind dat nu al irritant met Netflix e.d.
    Er zijn ook series van HBO die ik wil zien, maar ik weiger er meer dan één, in mijn geval Netflix, te nemen.
    Ik denk dat er uiteindelijk maar een paar streamingplatforms overblijven.
    Op de console die van de Sony of Microsoft zelf vermoed ik.
    Ik kan me niet zo goed voorstellen dat een EA Access het heel goed zal blijven doen. In Europa heb je de beschikking tot 55 games met EA Access en XBox game pass meer dan 100. Daarbij heeft EA vooral veel sportgames, waar ik helemaal niet in geïnteresseerd ben.
    EA doet ook nogal geheimzinnig over het aantal abo's dus ik denk dat het wat tegenvalt

    bij het artikel Rare Replay vanaf vandaag op Xbox Game Pass

  • casualkiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel EA: Lootboxen zijn 'ethisch verantwoord' en 'leuk'

  • casualkiller heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Rare Replay vanaf vandaag op Xbox Game Pass