armilo-theus

  • giocorry heeft gereageerd op je bericht:

    @giocorry what er is nog geen eens een 2070 versie je bedoeld de 2080 xD

    @armilo-theus
    2070 kan je vanaf vandaag kopen en reviews gingen gisteren om 3 uur online :)

    bij het artikel Review: De Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 en RTX 2080 Ti

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van giocorry :

    Mee eens dat er iets niet klopt aan jullie review. Die 1080ti is echt langzamer als deze 2 kaarten, maar wel sneller dan de 2070.
    Wel zijn deze kaarten veel te duur niet normaal zeg, iedere generatie gaan de prijzen omhoog bij Ngreedya!

    @giocorry what er is nog geen eens een 2070 versie je bedoeld de 2080 xD

    bij het artikel Review: De Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 en RTX 2080 Ti

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van hulstpower :

    100 uur is veel maar het is niet dat ze fysiek zwaar werk doen.
    als ze fysiek werk deden hadden ze 100 nooit gehaald maar bij mij op kantoor moeten mesnen ook wel eens een dead line halen en draaien ze 80 uur maar na de deadline krijgen ze ook dike bonus en vrije dagen.
    Het is nemen en gevenen.

    @hulstpower mentaal kun je nog steeds kapot gaan. Je onderschat het mentale gebeuren hier.

    bij het artikel Rockstar geeft verklaring voor werkweken van 100 uur

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van bigds9fan :

    @Dokter Caspari Dat zijn ze maar Rockstar is naast EA de ENIGE developer die in EEN dag hun game terug verdient.

    Bij Rockstar omdat de games zo ongooflijk goed verkopen. Zelfs Call Of Duty komt dit jaar eerder uit om die game te ontwijken.

    En EA, dat mag inmiddels duidelijk zijn. 😝

    Het verschil tussen Rockstar en Ubisoft is dat die laatste meerdere games per jaar uitbrengt en hoewel de laatste Assassin's Creed games steengoed zijn ze niet legendarisch.

    GTA V is de beste game ooit gemaakt en staat op eenzame hoogte en ook Red Dead Redemption 2 zal weer 10'en gaan scoren schat ik zo.

    @bigds9fan GTA 5 staat niet op eenzame hoogte aangezien The witcher 3 daar voor mij op de eerste plek staat. Oftewel we hebben het hier over meningen niet over feiten ;)

    bij het artikel De microtransacties in Assassin’s Creed Odyssey zijn onschuldig

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van oropher :

    @armilo-theus
    4790k @4,4 Ghz
    16 GB DDR3 2400 Mhz
    1080 Ti

    in de benchmark gemiddeld 59 fps op 1440p ultrahoog.
    Ingame heb ik de fps gelocked op 50 waar deze tot nu toe nauwelijks onder komt.
    Met GSYNC geen probleem, zonder GSYNC is 50 fps niet echt fijn, dan beter 30 misschien.
    Spel heeft af en toe mijn volledige CPU nodig en dan komt hij zelfs iets onder de 50 fps, dwz settings verlagen heeft in zulke situaties hooguit een kleine invloed.
    Vrij slecht lopend dus, maar met wat concessies ook op middelmatige hardware prima speelbaar, zij het zelden op 60 fps.

    @oropher Thanks voor het reageren man. IK Wacht wel met kopen>

    bij het artikel De microtransacties in Assassin’s Creed Odyssey zijn onschuldig

  • oropher heeft gereageerd op je bericht:

    @MichelMusters Weten jullie misschien of de pc versie goed loopt? want anders moet ik wachten met kopen.

    @armilo-theus
    4790k @4,4 Ghz
    16 GB DDR3 2400 Mhz
    1080 Ti

    in de benchmark gemiddeld 59 fps op 1440p ultrahoog.
    Ingame heb ik de fps gelocked op 50 waar deze tot nu toe nauwelijks onder komt.
    Met GSYNC geen probleem, zonder GSYNC is 50 fps niet echt fijn, dan beter 30 misschien.
    Spel heeft af en toe mijn volledige CPU nodig en dan komt hij zelfs iets onder de 50 fps, dwz settings verlagen heeft in zulke situaties hooguit een kleine invloed.
    Vrij slecht lopend dus, maar met wat concessies ook op middelmatige hardware prima speelbaar, zij het zelden op 60 fps.

    bij het artikel De microtransacties in Assassin’s Creed Odyssey zijn onschuldig

  • bigds9fan heeft gereageerd op je bericht:

    @timtim96 Ja en elk jaar een season pass plus dan nog eens elk elite skin 15 euro zonder een optie om ervoor te grinden ingame. Voor een 60 euro game met elke jaar een season pass heoveel geld hebben die lullen nou nodig zeg. Dat is gewoon op zoek naar nog meer geld.

    @armilo-theus Maar daar kies je zelf voor. Net zo goed die season pass.

    Daarvoor staat wel een x-aantal uur aan nieuwe gameplay en dus vind ik het nog steeds te rechtvaardigen. In de Oddesey Season pass zat meer nieuwe gameplay als bijvoorbeeld de laatste COD zonder single player.

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey steekt op subtiele wijze de draak met EA

  • bigds9fan heeft gereageerd op je bericht:

    @bigds9fan EA is inderdaag 10 x erger maar het hoort er niet in thuis. Ik weet niet of ze een bepaalde data hebben dat ze weten dat er een bepaalde mensen niet zoveel tijd hebben om te gamen of zo want anders gooi je zo iets er niet in.

    @armilo-theus Dat er mensen zijn die minder tijd hebben om te gamen dat hoef je eigenlijk niet te onderzoeken want dat is gewoon zo.

    Ik heb ook niet genoeg tijd voor alles wat ik wil doen. :-P

    bij het artikel De microtransacties in Assassin’s Creed Odyssey zijn onschuldig

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van bigds9fan :

    @casualkiller Wederom, er zit een heel verschil tussen Ubisoft en EA.

    Wat EA doet is weerzinwekkend. Elk jaar voor 60 Euro een kleine update labelen als game en vervolgens voor 60 Euro verkopen. Op de PS Vita was het niet eens een update en dat 3 keer!

    Er wordt nagenoeg niets substantieels toegevoegd aan FIFA. Zit de Kuip erin? NEE! Na zoveel jaren nog steeds GEEN Kuip. Dan maak je je er makkelijk vanaf.

    En dan hebben ze ook nog het gore lef om er lootboxen in te stoppen. Ze helpen verdomme mensen aan een gokverslaving.

    Ja, je moet grinden voor dat je bepaalde gebieden in kan maar dat geldt voor alle RPG's. Als ze die levelboost er niet in hadden gestopt dan had niemand ervan geweten.

    Nu kunnen mensen ZELF kiezen wat ze willen. Had het gratis of goedkoper gemogen, ja misschien maar de 15 Euro is die je hieraan zou betalen altijd nog als 60 Euro voor een FIFA update bestand!

    Wel ironisch dat Ronaldo op de hoes staat, die past PERFECT bij EA en de FIFA. ;-)

    Waar ik Ubisoft in de rangorde zet, geen idee maar EA zit niet in het afvuurputje maar in het riool. Van de HEL!

    (Sorry dat moest ik even kwijt.)

    @bigds9fan EA is inderdaag 10 x erger maar het hoort er niet in thuis. Ik weet niet of ze een bepaalde data hebben dat ze weten dat er een bepaalde mensen niet zoveel tijd hebben om te gamen of zo want anders gooi je zo iets er niet in.

    bij het artikel De microtransacties in Assassin’s Creed Odyssey zijn onschuldig

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van MichelMusters :

    @timtim96 Odyssey is anders. Daar kom je (als je je puur op het hoofdverhaal richt) wel tegen een muur aan.

    Aan de andere kant is de zij-content in Odyssey leuker dan in Origins.

    @MichelMusters Weten jullie misschien of de pc versie goed loopt? want anders moet ik wachten met kopen.

    bij het artikel De microtransacties in Assassin’s Creed Odyssey zijn onschuldig

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van timtim96 :

    @armilo-theus ach kom op. In Alpha packs zit enkel cosmetisch spul. Cosmetische items die je vrij kan spelen. En daar haal je een game van drie (3!) jaar oud aan die nog steeds volop ondersteund wordt. Die alpha packs zijn overigens pas na ongeveer twee jaar toegevoegd.
    Kortom: verkeerd voorbeeld.

    @timtim96 Ja en elk jaar een season pass plus dan nog eens elk elite skin 15 euro zonder een optie om ervoor te grinden ingame. Voor een 60 euro game met elke jaar een season pass heoveel geld hebben die lullen nou nodig zeg. Dat is gewoon op zoek naar nog meer geld.

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey steekt op subtiele wijze de draak met EA

  • timtim96 heeft gereageerd op je bericht:

    @bigds9fan R6 alpha packs kun je indirect echt geld aan uitgeven dmv boosters omdat je weinig renown krijgt. Dat hebben ze slim gedaan.

    @armilo-theus ach kom op. In Alpha packs zit enkel cosmetisch spul. Cosmetische items die je vrij kan spelen. En daar haal je een game van drie (3!) jaar oud aan die nog steeds volop ondersteund wordt. Die alpha packs zijn overigens pas na ongeveer twee jaar toegevoegd.
    Kortom: verkeerd voorbeeld.

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey steekt op subtiele wijze de draak met EA

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van bigds9fan :

    @armilo-theus Microtransacties JA.

    Maar GEEN lootboxen. Bovenop al de twijfelachtige praktijk van elk jaar "dezelfde sportgames" uitbrengen.

    @bigds9fan R6 alpha packs kun je indirect echt geld aan uitgeven dmv boosters omdat je weinig renown krijgt. Dat hebben ze slim gedaan.

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey steekt op subtiele wijze de draak met EA

  • bigds9fan heeft gereageerd op je bericht:

    @bigds9fan Je weet dat Ubisoft ook andere games maken waar ook microtransacties in zitten.

    @armilo-theus Microtransacties JA.

    Maar GEEN lootboxen. Bovenop al de twijfelachtige praktijk van elk jaar "dezelfde sportgames" uitbrengen.

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey steekt op subtiele wijze de draak met EA

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van bigds9fan :

    Ja Unisoft heeft ook Microtransacties maar die kan je compleet links laten liggen. Als je het wilt kopen prima als je er niks mee doet ook prima. Je hebt ze niet nodig tenzij als je veel sidequests laat liggen.

    Ze brengen wel een volledig nieuwe game uit (ok Oddesey lijkt ongeloolijk veel op Origins) in een compleet nieuwe omgeving met nieuw verhaal en personages. Hoeveel dat persoonlijk voor je waard is verschilt maar het is niet EA die een paar kleine aanpassingen maakt van Fifa 18 naar 19, het geheel op een disc pleurt en er 60 Euro voor vraagt.

    En afgezien van een paar ontwikkelaars doen ze allemaal aan DLC en Microtransacties. Heb er geen probleem mee zolang je maar weet WAT je krijgt. Dat is bij Rockstar en Unisoft het geval.

    @bigds9fan Je weet dat Ubisoft ook andere games maken waar ook microtransacties in zitten.

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey steekt op subtiele wijze de draak met EA

  • timtim96 heeft gereageerd op je bericht:

    De enige bedrijf die zoiets kan flikken is CD Projekt Red, Ubisoft is zelf ook heel erg schuldig van microtransactions.

    @armilo-theus microtransacties heeft Ubisoft inderdaad. Ubisoft steekt echter de draak met pay-to-win mechanieken in een multiplayer game, niet met microtransacties an sich

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey steekt op subtiele wijze de draak met EA

  • Sander999 heeft gereageerd op je bericht:

    De enige bedrijf die zoiets kan flikken is CD Projekt Red, Ubisoft is zelf ook heel erg schuldig van microtransactions.

    @armilo-theus
    Wou precies hetzelfde zeggen. Dit is echt de pot die de ketel verwijdt.

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey steekt op subtiele wijze de draak met EA

  • armilo-theus heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey steekt op subtiele wijze de draak met EA

  • Quintex heeft gereageerd op je bericht:

    @Quintex In de game ziet ze er ook niet oud uit.

    @armilo-theus Maar de game is niet bron materiaal voor de serie.

    bij het artikel Actrices die Ciri en Yennefer in The Witcher-serie spelen gecast

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van Quintex :

    Nog niet eens zo slecht. Hoop niet dat ze Ciri overbrengen als een verlegen, angstig meisje, want zo ziet de actrice er wel uit.

    Yennefer ziet er wel erg jong uit voor een vrouw van 100. :)

    @Quintex In de game ziet ze er ook niet oud uit.

    bij het artikel Actrices die Ciri en Yennefer in The Witcher-serie spelen gecast

  • bigds9fan heeft gereageerd op je bericht:

    @coola Jawel zulke dingen horen niet constant te gebeuren dan doe je als een developer zijnde niet goed je werk. Zelfde als Bethesda en hun kut bugs.

    @armilo-theus Dat maakt ze alleen een slechte PC developer.

    Ben het wel met je eens dat Ubisoft de pc markt beter links kan laten liggen.

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey heeft grootste spelersbasis van franchise op Steam

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van coola :

    @Barton

    Niks geblabla maar de waarheid. Ja Ubisoft is geen perfecte Developer als het op pc games aankomt maar dat maakt het niet per definitie een slechte Developer.

    @coola Jawel zulke dingen horen niet constant te gebeuren dan doe je als een developer zijnde niet goed je werk. Zelfde als Bethesda en hun kut bugs.

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey heeft grootste spelersbasis van franchise op Steam

  • coola heeft gereageerd op je bericht:

    @MelvinChowder Dat jij er geen last van hebt betekent niet dat er andere mensen dat ook hebben.

    Tja dit kan je ook counteren met dat jij er last van hebt betekent niet dat andere mensen dat ook hebben ergo dat maakt AC Odyssey niet gelijk een slechte game en het maakt Ubisoft niet gelijk een slechte Developer.

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey heeft grootste spelersbasis van franchise op Steam

  • D4rKy28 heeft gereageerd op je bericht:

    @MelvinChowder Dat jij er geen last van hebt betekent niet dat er andere mensen dat ook hebben.

    @armilo-theus Veel spelen op aardappel pc,s en dan lopen ze te zeuren dat ze slechte performance of crashings hebben, zit nu rond de 50 uur van deze game en nog geen 1 crash gehad.

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey heeft grootste spelersbasis van franchise op Steam

  • Quintex heeft gereageerd op je bericht:

    @MelvinChowder Dat jij er geen last van hebt betekent niet dat er andere mensen dat ook hebben.

    @armilo-theus Dat beweert hij toch ook helemaal niet.

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey heeft grootste spelersbasis van franchise op Steam

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van MelvinChowder :

    @coola Zijn er problemen met de pc versies van Ubi games? Speel al jaren games van Ubi op de pc en heb totaal geen moeite met het spelen en draaien van deze games.

    @MelvinChowder Dat jij er geen last van hebt betekent niet dat er andere mensen dat ook hebben.

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey heeft grootste spelersbasis van franchise op Steam

  • denver heeft gereageerd op je bericht:

    @denver Roept de xbox fanboy

    @armilo-theus Heb zowel een PS4 Pro als een Xbox One X (en een Switch, maar die gebruik ik nauwelijks). Gebruik de PS4 alleen af en toe voor VR en onlangs voor Detroit en Horizon, dus heb inderdaad voorkeur voor de Xbox, maar volgens mij is het kenmerk van fanboys dat ze niet alle consoles hebben en daarom hun eigen keuze verdedigen.

    bij het artikel Microsoft kondigt gamestreamingdienst Project xCloud aan

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van denver :

    Hiermee gaat Microsoft Sony wegblazen. Het ecosysteem wordt straks zĂł ontzettend groot dat het niet meer uitmaakt hoeveel PlayStations er verkocht worden. De halve wereld gamed straks via Xbox Live, tientallen miljoenen mensen met Games of Gold en/of GamePass, overal Xbox, overal Microsoft. Dat worden zware tijden voor de Sony fanboys.

    @denver Roept de xbox fanboy

    bij het artikel Microsoft kondigt gamestreamingdienst Project xCloud aan

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van coola :

    @armilo-theus

    Ik heb game nu ongeveer 20 uur gespeeld. De eerste 3 uur speelt en voelt het zelfde aan als Origins daarna is echt gewoon weg significant een andere game

    @coola and i still see the same animations from Origins

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey is (te) veel van hetzelfde - Podcast 195

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van MarkyMark :

    Joe!

    @MarkyMark Joe who?

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey is (te) veel van hetzelfde - Podcast 195

  • coola heeft gereageerd op je bericht:

    @coola Het enige wat anders is aan Odyssey is de plek waar het afspeelt. Voor de rest voelt het als zijn voorganger aan. Iets waar andere games minder last van hebben. omdat ze niet elk jaar een game uitschijten.

    @armilo-theus

    Ik heb game nu ongeveer 20 uur gespeeld. De eerste 3 uur speelt en voelt het zelfde aan als Origins daarna is echt gewoon weg significant een andere game

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey is (te) veel van hetzelfde - Podcast 195

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van coola :

    @Sander999

    Zoals ik al zeg de basis/kern is origins maar alles er om heen maakt letterlijk een significant andere game dan z'n voorganger.

    @coola Het enige wat anders is aan Odyssey is de plek waar het afspeelt. Voor de rest voelt het als zijn voorganger aan. Iets waar andere games minder last van hebben. omdat ze niet elk jaar een game uitschijten.

    bij het artikel Assassin's Creed Odyssey is (te) veel van hetzelfde - Podcast 195

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van Swieb :

    @Vogeltje

    Komt het voor dat een vrouw een ander beschuldigt van verkrachting in de hoop er rijk van te worden of aandacht te krijgen? Ja, maar dat is een zéér kleine minderheid. Veel vaker is het schaamte en de angst publiekelijk veroordeeld te worden, want "Ze doet dit vast voor het geld!". Die schaamte en angst is de verklaring voor waarom het soms jaren duurt voordat het slachtoffer wat durft te zeggen.

    @Swieb Dat is denk ik niet de officiële redenen. Er zijn meer redenen dan dat ze alleen denken dat de wereld op hun nakijkt, want ze kan het voor geld doen. Verkrachting doet vooral veel aan je mentale gezondheid en wie gaat je geloven als je het vertelt.

    bij het artikel Update: EA uit zorgen over Ronaldo in verband met verkrachtingszaak

  • Swieb heeft gereageerd op je bericht:

    @Swieb Dat is denk ik niet de officiële redenen. Er zijn meer redenen dan dat ze alleen denken dat de wereld op hun nakijkt, want ze kan het voor geld doen. Verkrachting doet vooral veel aan je mentale gezondheid en wie gaat je geloven als je het vertelt.

    @armilo-theus

    Je hebt helemaal gelijk. :)

    bij het artikel Update: EA uit zorgen over Ronaldo in verband met verkrachtingszaak

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van Xbox One GTA V :

    @Qinneth

    Echt een feministische opmerking.

    @Xbox One GTA V wat heeft feministen hier mee te maken. Volgens mij hebben wij gewoon gelijk dat jij een troll bent.

    bij het artikel Update: EA uit zorgen over Ronaldo in verband met verkrachtingszaak

  • Qinneth heeft gereageerd op je bericht:

    @Qinneth Daarom vind ik Ubisoft op het moment meh ze proberen alleen maar andere games nu na te doen.

    @armilo-theus Dat is de Ubisoft formule, het zijn prima games, maar daar is ook alles mee gezegd: 'prima'. Net zoals al die superhelden films van tegenwoordig, ze zijn 'prima', ze doen niks nieuws of indrukwekkends
gewoon
prima. Elementen overnemen van andere games en dan jaarlijks uitgeven met een verse lik verf.

    bij het artikel Voorspel: Vrije seks in Assassin's Creed Odyssey

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van Qinneth :

    De toespeling naar sex in Assassin's Creed Odyssey is ontzettend creepy en ongepast, een vrouw (die je net pas ontmoet hebt) kan vertellen hoe ze denkt dat mensen achter haar aan zitten om haar te vermoorden, en hoe ziek haar vader is, en jij kan daarna gewoon droog reageren met sexueel getinte toespelingen en twee zinnen later haar in bed nemen, omdat dat zo in het echt ook werkt.

    Leuk dat het allemaal geen klap uitmaakt of je hetero, homo of lesbienne wilt zijn, maar dit heeft op deze manier geen zin en is alleen maar ongepast. Ik ben absoluut niet preuts, maar dit is gewoon de AAA industrie die niet weet hoe ze normale romantiek of one night stands kunnen schrijven.

    @Qinneth Daarom vind ik Ubisoft op het moment meh ze proberen alleen maar andere games nu na te doen.

    bij het artikel Voorspel: Vrije seks in Assassin's Creed Odyssey

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van HunterSeeker :

    Sex hoeft van mij niet in games, ook al vind ik het bij tetris wel goed passen.

    @HunterSeeker Ja maar tetris is wel de goortste sex game allertijden, als het niet past ben je game over.

    bij het artikel Voorspel: Vrije seks in Assassin's Creed Odyssey

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van RidgeRazor :

    @Xbox One GTA V

    Goed argument, ouwe. Doet het vast goed in de rechtzaal.

    @RidgeRazor xD

    bij het artikel Update: EA uit zorgen over Ronaldo in verband met verkrachtingszaak

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van Shinjite :

    Ik ken de man zelf niet maar heeft mevrouw ook bewijs van de verkrachting want alleen roep toeteren dat je bent verkracht kan de ander persoon, in dit geval deze voetballer flink schade in zijn reputatie.

    Zonder bewijs is het haar word tegen die van hem.
    Als ze echt verkracht is door deze gast mag hij van mij finaal de grond in worden getrapt.

    Zomaar zeggen echter dat je bent verkracht moet ook niet zomaar zonder straf kunnen.

    @Shinjite Ja maar helaas leven we in een wereld waar zulke mensen met een hele lichte straf eraf komen. Ik ben benieuwd of dit waar is of niet, maar ik zou het nou ook weer niet gek vinden beroemdheden hebben namelijk soms een steekje los in hun hersenen.

    Maar dit stuk vind ik wel mooi.
    "We houden de situatie nauwlettend in de gaten met de verwachting dat cover-atleten en -ambassadeurs zich op een manier gedragen die in lijn staat met de waarden van EA", aldus de EA-woordvoerder. "

    Sinds wanneer heeft EA waarden xD. Zonder gekkigheid dit is gewoon een standaard norm die iedereen gewoon moet hebben. Je blijft met je poten van iemand af.

    treat others the way u want to be treated.

    bij het artikel Update: EA uit zorgen over Ronaldo in verband met verkrachtingszaak

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van darkmanwls :

    ach, 60 euro. Als je geld hebt om een Iphone te kopen heb je ook wel 60 euro voor een game *grabs popcorn*

    @darkmanwls xD

    bij het artikel Civilization 6 uitgebracht voor iPhone

  • armilo-theus heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Civilization 6 uitgebracht voor iPhone

  • armilo-theus heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Bigben Interactive koopt ontwikkelaar van V-Rally 4

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van ThijsBarnhard :

    @armilo-theus Ik ben niet zo van de fantasy rpg's. Breath of the Wild vind ik overigens wel geweldig, maar Zelda is een beetje een uitzondering voor mij.

    @ThijsBarnhard ah ok dan snap ik het. Ieder zijn eigen smaak.

    bij het artikel Super Mario Party neemt een juiste stap terug

  • ThijsBarnhard heeft gereageerd op je bericht:

    @ThijsBarnhard Ow ben je van plan om het te gaan doen of is RPG niet jouw stijl?

    @armilo-theus Ik ben niet zo van de fantasy rpg's. Breath of the Wild vind ik overigens wel geweldig, maar Zelda is een beetje een uitzondering voor mij.

    bij het artikel Super Mario Party neemt een juiste stap terug

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van ThijsBarnhard :

    @armilo-theus Heb The Witcher 3 nog nooit gespeeld?

    @ThijsBarnhard Ow ben je van plan om het te gaan doen of is RPG niet jouw stijl?

    bij het artikel Super Mario Party neemt een juiste stap terug

  • ThijsBarnhard heeft gereageerd op je bericht:

    Hey Thijs Barnhard je vergeet The Witcher3 en Zelda Breath of the Wild toe te voegen aan je lijstje van de beste games ooit. ;)

    @armilo-theus Heb The Witcher 3 nog nooit gespeeld?

    bij het artikel Super Mario Party neemt een juiste stap terug

  • armilo-theus heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Super Mario Party neemt een juiste stap terug

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van casualkiller :

    Bedankt gamer.nl en bedankt iedereen die gestemd heeft, bedankt fans en bedankt haters, bedankt microsoft, sony, nintendo en sega voor mijn hobby, bedankt vader en moeder voor het opvoeden en het maken van de idioot die ik vandaag de dag ben, bedankt internet, bedankt obama. Verwacht een foto in de discord waar ik naakt enkel de prijs draag.

    @casualkiller nou gefeliciteerd idioot xD. Ga je niet naakt over de rode loper xD..

    bij het artikel Winnaar Spider-Man-fotowedstrijd bekend

  • garciagarcia heeft gereageerd op je bericht:

    @darkmanwls Moet Fifa tegenwoordig op een andere planeet voetballen ofzo wtf. Ze moeten graphisch en gameplay wise met betere vernieuwingen komen. IPV fcking FUT te concentreren. Career mode word constant maar achtergelaten en virtuel pro moet je een club hebben om met 11 tegen 11 te kunnen spelen.

    @armilo-theus
    Dat de career modus een beetje achterblijft vind ik persoonlijk niet erg, want ik vind Fifa (net als bv racegames en shooters) echt een online game. Maar ik snap dat er mensen zijn die graag de careermodus spelen, want niet iedereen houd van online gamen. En voor die mensen vind ik het echt sneu dat Fifa hier geen extra euro in lijkt te steken!

    bij het artikel Forza Horizon 4 is pure raceliefde voor elk seizoen

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van darkmanwls :

    @garciagarcia Forza komt niet ieder jaar uit, en in tegenstelling tot fifa heeft forza wel een compleet nieuwe wereld. deel 3 was in australie, dit deel in engeland. Terwijl fifa zich toch ieder jaar weer op datzelfde groene veld afspeelt. Dan heb je wel meer echte vernieuwingen nodig. Je probeert nu 2 totaal verschillende games langs dezelfde meetlat te leggen. Dat werkt natuurlijk niet.

    @darkmanwls Moet Fifa tegenwoordig op een andere planeet voetballen ofzo wtf. Ze moeten graphisch en gameplay wise met betere vernieuwingen komen. IPV fcking FUT te concentreren. Career mode word constant maar achtergelaten en virtuel pro moet je een club hebben om met 11 tegen 11 te kunnen spelen.

    bij het artikel Forza Horizon 4 is pure raceliefde voor elk seizoen

  • armilo-theus heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Update: Nieuwe Harry Potter-game heet mogelijk Magic Awakened

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van Undefused :

    Mmh hou me eigenlijk niet zo bewust bezig met politiek in games. Tenzij een bepaald politiek beeld door je strot gedouwd wordt zoals in Life is Strange 2 blijkbaar, wat mij betreft mag zo’n ontwikkelaar ze deuren sluiten want de gamewereld zit echt niet op “protest games” te wachten en bovendien is het wel makkelijk scoren om Trump te bashen. Beetje iedereen napraten vind ik dat, de meeste mensen weten niet eens waarom Trump zo slecht is en belangrijker nog wat hij eigenlijk wel goed doet.
    Nee persoonlijk zit ik niet op politieke statements in games te wachten en al helemaal niet op een gamewebsite de politieke voorkeur te horen van een journalist(lees: Wouter zijn Trump bashing op PU.nl vorig jaar).
    Mensen met kritiek moeten zelf de politiek ingaan, oh nee want dan moet je je kop boven het maaiveld uitsteken en dan kun je niet meer slap met iedereen meelullen. Politiek in games? Lekker door de plee spoelen zon game


    @Undefused Ja maar we leven nu in een tijdperk waar negatieve aandacht blijkbaar goeie aandacht kan zijn op een of andere reden.

    bij het artikel Politiek in games is de normaalste zaak van de wereld

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van MrKingofhearts :

    Wat een liefde weer 😂

    @MrKingofhearts Hey jij oprotten met je blije gedrag doen we hier gvd niet aan he.

    ;)

    bij het artikel Red Dead Redemption 2 heeft 105 GB opslagruimte nodig op PS4 Pro

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van garciagarcia :

    @armilo-theus
    Ik zit ook echt te zoeken, het lijken wel pasfoto's

    @garciagarcia xD

    bij het artikel De gezichten van Ajax in Fifa 19

  • garciagarcia heeft gereageerd op je bericht:

    zo ze zien echt uit.

    @armilo-theus
    Ik zit ook echt te zoeken, het lijken wel pasfoto's

    bij het artikel De gezichten van Ajax in Fifa 19

  • armilo-theus heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel De gezichten van Ajax in Fifa 19

  • Aces-82 heeft gereageerd op je bericht:

    @Aces-82 Ja zoiezo zijn gebruikersnaam zegt gewoon alles.

    @armilo-theus dat vind ik dan weer niet want dat die kerel fan is van Xbox of GTA moet hij zelf weten ( Xbox is ook mijn favo console)

    bij het artikel Stem op de beste Spider-Man-screenshots!

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van Aces-82 :

    @Xbox One GTA V kan deze kerel niet geband worden? Gaat nergens over

    @Aces-82 Ja zoiezo zijn gebruikersnaam zegt gewoon alles.

    bij het artikel Stem op de beste Spider-Man-screenshots!

  • armilo-theus heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Deze screenshots maakten wij tijdens het spelen van Assassin's Creed Odyssey

  • MonsterCrab heeft gereageerd op je bericht:

    Gestemd hoop trouwens ook op een betere zoekfunctie in de toekomst.

    @armilo-theus 😘
    De zoekfunctie is vorige week aangepast, maar nog steeds zeker niet ideaal. Staat op de lijst, maar dank voor de feedback.

    bij het artikel Gamer.nl genomineerd voor Website van het Jaar!

  • armilo-theus heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Gamer.nl genomineerd voor Website van het Jaar!

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van darkmanwls :

    @armilo-theus Ik had je bericht verkeerd gelezen en dacht dat je zei dat ze de beste waren, maar je zei alleen beter dan telltale. In dat geval heb ik niets gezegd en ben ik t met je eens. Ik wou overigens niet zeggen dat de hoeveelheid games bepaald wat de kwaliteit van een developer is. Ik wou alleen maar zeggen dat 1 goede serie niet inhoud dat ze geen misbaksel kunnen maken.

    @darkmanwls geen probleem en laten we hopen dat dat ook zo blijft.

    bij het artikel Clementine-stemactrice brengt emotioneel bericht uit over einde The Walking Dead

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    @darkmanwls we hebben hier over kwaliteit van story driven game niet hoe veel games ze hebben gemaakt. Op dit moment staat CD Projekt Red gewoon goed in de top tien. Telltale niet gewoon omdat ze alleen hun eerste 2 game goed hebben gedaan en de rest hebben ze er maar uit gescheten.

    BTW CD Projekt Red maakt grote games en telltale niet dus in die zin is het ook niet eens eerlijk. Bij CD Projekt kun je tenminste zeggen zeggen dat ze er tijd en passie in stoppen dat is totaal niet te zien bij telltale. Alleen hun eerste 2 games waren goed maar toen kwam Thomas de trein effe voorbij shezen

    @armilo-theus Ik had je bericht verkeerd gelezen en dacht dat je zei dat ze de beste waren, maar je zei alleen beter dan telltale. In dat geval heb ik niets gezegd en ben ik t met je eens. Ik wou overigens niet zeggen dat de hoeveelheid games bepaald wat de kwaliteit van een developer is. Ik wou alleen maar zeggen dat 1 goede serie niet inhoud dat ze geen misbaksel kunnen maken.

    bij het artikel Clementine-stemactrice brengt emotioneel bericht uit over einde The Walking Dead

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van hulstpower :

    @armilo-theus denk dat rockstar boven aan staat kwa story telling games. Gt3, gta vice city, gta san andreas, max payne 3, gta 4, gta 5, manhunt, bully, la noir.

    @hulstpower Daarom zeg ik ook dat ze in de top 10 staan

    bij het artikel Clementine-stemactrice brengt emotioneel bericht uit over einde The Walking Dead

  • hulstpower heeft gereageerd op je bericht:

    "Telltale Games zal altijd het beste 'story-driven' gamebedrijf ooit zijn.

    Dikke vette bullshit er zijn meer bedrijven die veel beter een verhaal maken dan Telltale. Alleen de Wolf among us en The walking dead season 1 waren goed de rest was meh plus de keuzes die je maakte waren nou niet bepaald wauw. Als je het gaat hebben over story driven dan staat CD Projekt Red dan toch wel dik boven Telltale en er zullen waarschijnlijk nog meer bedrijven zijn zoals Naughty Dog. Alleen omdat ze daar heeft gewerkt zal ze dat waarschijnlijk zeggen, maar de beste aw hell no.

    @armilo-theus denk dat rockstar boven aan staat kwa story telling games. Gt3, gta vice city, gta san andreas, max payne 3, gta 4, gta 5, manhunt, bully, la noir.

    bij het artikel Clementine-stemactrice brengt emotioneel bericht uit over einde The Walking Dead

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van darkmanwls :

    @armilo-theus CD project red heeft 1 geweldig goede serie gemaakt met the witcher, en het lijkt erop dat cyberpunk ook wel goed gaat worden. Maar ik vind ze zeker niet bovenaan staan qua story driven games. Daar hebben ze nog te weinig voor uitgebracht.

    @darkmanwls we hebben hier over kwaliteit van story driven game niet hoe veel games ze hebben gemaakt. Op dit moment staat CD Projekt Red gewoon goed in de top tien. Telltale niet gewoon omdat ze alleen hun eerste 2 game goed hebben gedaan en de rest hebben ze er maar uit gescheten.

    BTW CD Projekt Red maakt grote games en telltale niet dus in die zin is het ook niet eens eerlijk. Bij CD Projekt kun je tenminste zeggen zeggen dat ze er tijd en passie in stoppen dat is totaal niet te zien bij telltale. Alleen hun eerste 2 games waren goed maar toen kwam Thomas de trein effe voorbij shezen

    bij het artikel Clementine-stemactrice brengt emotioneel bericht uit over einde The Walking Dead

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    "Telltale Games zal altijd het beste 'story-driven' gamebedrijf ooit zijn.

    Dikke vette bullshit er zijn meer bedrijven die veel beter een verhaal maken dan Telltale. Alleen de Wolf among us en The walking dead season 1 waren goed de rest was meh plus de keuzes die je maakte waren nou niet bepaald wauw. Als je het gaat hebben over story driven dan staat CD Projekt Red dan toch wel dik boven Telltale en er zullen waarschijnlijk nog meer bedrijven zijn zoals Naughty Dog. Alleen omdat ze daar heeft gewerkt zal ze dat waarschijnlijk zeggen, maar de beste aw hell no.

    @armilo-theus CD project red heeft 1 geweldig goede serie gemaakt met the witcher, en het lijkt erop dat cyberpunk ook wel goed gaat worden. Maar ik vind ze zeker niet bovenaan staan qua story driven games. Daar hebben ze nog te weinig voor uitgebracht.

    bij het artikel Clementine-stemactrice brengt emotioneel bericht uit over einde The Walking Dead

  • armilo-theus heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Clementine-stemactrice brengt emotioneel bericht uit over einde The Walking Dead

  • Quintex heeft gereageerd op je bericht:

    @Floks Heh welke game want Red dead Redemtion was eerst niet op pc uit gekomen waarom zouden ze het nu wel doen?

    @armilo-theus Destijds waren er plannen gemaakt om hem ook naar PC te porten, alleen hadden ze er niet de benodigde mankracht voor.

    bij het artikel Duizelingwekkende details in Red Dead Redemption 2

  • Sander999 heeft gereageerd op je bericht:

    @Floks Heh welke game want Red dead Redemtion was eerst niet op pc uit gekomen waarom zouden ze het nu wel doen?

    @armilo-theus
    Geld. RDR2 Online geld. 100% zeker dat deze op de PC komt.

    bij het artikel Duizelingwekkende details in Red Dead Redemption 2

  • armilo-theus heeft gereageerd op een bericht van Floks :

    Dit keer wacht ik wel op de pc versie

    @Floks Heh welke game want Red dead Redemtion was eerst niet op pc uit gekomen waarom zouden ze het nu wel doen?

    bij het artikel Duizelingwekkende details in Red Dead Redemption 2