Wereld Final Fantasy 7 Rebirth bevat 'hoge mate van vrijheid'

Wereld Final Fantasy 7 Rebirth bevat 'hoge mate van vrijheid'

Cryptische comments

De wereld van Final Fantasy 7 Rebirth zal een 'hoge mate van vrijheid' bevatten.

Dat zegt regisseur Naoki Hamaguchi in antwoord op een vraag. Het Twitter-account van Final Fantasy 7 plaatst sinds kort delen uit een Q&A-sessie met de ontwikkelaars. Zo werd eerder bekend dat het team op dit moment werkt aan het bepalen van de releasedatum.

Rebirth is het tweede deel van het Remake-project van Final Fantasy 7. Aan het einde van het eerste deel verlaten de helden de stad Midgar. In de oorspronkelijke game is dat het moment dat spelers de open wereld betreden. In de nieuwe post wordt daarom gevraagd hoe spelers zullen reizen door de wereld buiten Midgar.

"Spelers kunnen met een hoge mate van vrijheid reizen door de wijde en veelzijdige wereld, en onderweg een verscheidenheid aan verschillende verhalen ervaren", luidt het antwoord. Hamaguchi bevestigt of ontkent dus niet of er sprake is van een daadwerkelijke open wereld.

View post on X

In een volgende post wordt gevraagd wat de belangrijkste dingen in het verhaal zijn waar spelers naar uit kunnen kijken. Ook hier volgt een redelijk cryptisch antwoord.

"Spelers worden getuige van een keten aan verhalende ontwikkelingen die de kern vormen van Final Fantasy 7's verhaal, terwijl ze de lotsbestemming van elk personage ontdekken", aldus scenarist Kazushige Nojima.

View post on X
Final Fantasy 7 Rebirth

Final Fantasy 7 Rebirth kopen?

Kopen voor Playstation 5

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Nice, maar ik hoop ook niet meteen te open. Want iedereen zegt wel dat FF7 een open wereld had maar dat had die game nog niet bijna. je kon geen rivieren over en geen bergen. Dus je had vanaf midgar maar 1 echte richting. FF7 was heel lineair als je kijkt dat je zeker tot dat je wat groter vervoer kreeg helemaal weinig keuze had. Er was na midgar een monster wat te lastig te verslaan was. Zo ver ik weet was die niet lopend te ontwijken dus je had wat puzzelen nodig om de doorgang te vinden maar je moest daar wel voorbij. Een andere weg was er niet. ik heb FF7 altijd meer gezien als een Metroidvania achtige rpg. Je kreeg een nieuwe key item en je kon ineens een pad in wat je in het begin al wel had gezien maar niks mee kon dus ik hoop dat ze die stijl wel gehouden hebben. Ik hoop vrijheid binnen een regie van het verhaal en niet dat ik straks al naar locaties kan die ik in de originele game niet meteen kon, maar als dat wel is dan is het zo. Aangezien FF7R toch al veel anders doet zou ik het accepteren. Ik heb al meerdere keren veel plezier beleeft aan remake. Dus rebirth zal ook wel goed komen.

0

Deze gebruiker is verwijderd

0

Aanbevolen voor jou