Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.
Gisteravond was er een chatse ie met Mark Reign van Epic Games over Unreal Tournament 2003 in #ut2003 op irc.enterthegame.com. Hierin wist Mark een hele reeks vragen te beantwoorden over dit spel, onder andere gesteld door de nieuws-submitter Novah. Op de vraag wanneer de demo uitkomt weet hij nog steeds geen goed antwoord te geven, want hij is nog steeds "meer of minder dan 2 weken van ons verwijderd". Mark wist ook nog te vertellen welke bugs er nu nog in Unreal Tournament 2003 rondzwerven en wat dus eerst gefixt dient te worden voor er een demo komt: The whole underlying code for the menu system is being redone...
which means that weapon priority is broken so you run by sniper rifle and even though
you've set it to a low priority it gets picked up and you switch to it -- ANNOYING!
There seem to be a lot of little burbs and pauses when new things appear on the screen
The minigun alt-fire is still usele and needs to be made stronger
You still don't get enough ammo for the default weapon
None of the detail settings work (menu related) right now
so you turn player shadows off and they're still on (argh!)
The alt-fire on the link gun is laggy in low-gravity levels
We NEED hud-damage indicators, I still can't tell where I'm getting hit from
In one of the BR maps both goals appear to be red when one should be blue and one should be red Verder komt er geen client-versie voor Linux en Mac, maar wel een server-versie voor Linux. Er wordt daarnaast nog verder ingegaan op de Bombing-Run mode, de systeemeisen en nog veel meer. Je kan het zelf allemaal hier nalezen. Als je het doorgelezen hebt is de releasedate alvast weer een stukje dichterbij.