Raggdoll!

Als je het mij vraagt een van de beste game uitvindingen ooit. Want ow mijn god wat kan ik me vermaken met lijken slepen in oblivion, voorwerpen afschieten in half-life 2 en filmpjes maken met endorphin (een programma dat word gebruikt als raggdoll engine in games maar die ik van het internet heb geplukt voor domme filmpjes)

Ik maak me eigenlijk zorgen over een paar games. Ik ga binnenkort een 360 aanschaffen en dan wou ik dead rising kopen. Ik denk: zombies, levelozen lichamen, allerhande voorwerpen die je als wapen kan gebruiken. EEN GROOT RAGGDOLL FESTIJN =D. Jammer genoeg hoorde ik van fant dat er geen raggdoll in dead rising zat. Dat vond ik echt serieus jammer.. ik denk nog wel dat ik die game koop.. maar geen raggdoll zie ik echt als een minpunt bij een game.

Later die dag zat ik assassin's creed trailers te kijken. Ik zag hoe een guard werd omgelegd.. prachtige animaties echt waar, maar voor zover ik kon zien kreeg de guard geen raggdoll want hij bleef doodstil liggen (als personages in raggdoll gaan verspringen ze altijd ietsje.. of gaan ze heel licht trillen of beweegt een lichaamsdeel)

Maar de guard bleef stil.. Nou snap ik dat het maar een trailer is en dat in de uiteindelijke misschien raggdoll zit.. maar als dat niet zo is vind ik dat wel heel jammer.

Bij bijv. oblivion zat hele mooie raggdoll in de lijken. Maar die ging meteen van start als je een personage had vermoord. Dat vind ik dan ook weer te overdreven want ik wil wel de pijn kunnen zien als ik iemand heb vermoord. Ik vind: Kill -> animatie->raggdoll.

Niet dat als je iemand in zijn arm steekt dat hij dan opeens in een lappe pop veranderd.

Hoe denken jullie over raggdoll..? en als het niet in een bepaalde game zit; zie je dat dan als minpunt, boeit ut je geen flikker of wil je hem dan echt niet kopen?

Assassin's creed koop ik zowieso… maar ik zie geen raggdoll wel als een groot mispunt.