Waar zit de pijn?
Niet in de gameplay, daar was ik op voorbereid. Maar als je een interactief verhaal verwacht, is het dan vreemd om dan geen echt einde te krijgen in een spel? Het spel lijkt redelijk uitgespeelt, maar hint dat er een alternatief einde is, maar dit is gewoon hetzelfde stukje overdoen en een net iets anders eind sequence te krijgen die je met een enorme cliffhanger achterlaat.
Verplichte DLC
Ik had Asura's Wrath voor een zeer leuk prijsje op de kop getikt, maar wil ik het echt uitspelen, dan moet ik meer betalen aan DLC dan het spel zelf kostte. Daarnaast zijn de bijhorende DLC nog geen 1/4de aan hoeveelheid gameplay.
Ik ben niet tegen DLC en voor de rest is het voor een interactieve animatie een boeiende ervaring. Maar dat DLC verplicht wordt laat het wrang smaken en is het neit enkel voor extra's.
Reacties op: Je genept voelen - 2: Asura's Wrath
Mcvroegrijk
Heinster
Dus als ik een spel koop verwacht ik niet dat het 25% voordat je bij het einde van het verhaal bent plots zegt: En nu extra dokken om het einde te mogen halen. Dat is iets heel anders dan de andere dlc die je vrijwillig kunt downloaden en je meer achtergrondverhaal. geeft
ultraspaz
Heinster
Op zich is zoiets niet erg, maar wel als ze zeggen: "maar je moet wel eerst ff dokken". Dus ik neem aan dat jij dat einde niet gezien hebt
ultraspaz
Heinster
Ik weirger er dan ook de DLC voor te halen, wil er dan ook zeker over klagen, zodat andere mensen gewaarschuwd zijn én zo meer weerstand te krijgen tegen dit soort DLC praktijken ;)..
Cornish
Heinster