Dit spel is heel erg geïnspireerd door spellen als Tetris Attack en Bust a Move. Er zit dan ook een dynamisch combo systeem in waar je tijdens het wegspelen van ballen grote invloed op hebt. 

De moeilijkheidsgraag wordt bepaald door het tempo, aantal ballen tegelijk, aantal kleuren en de snelheid van de ballen bepaalt.

Er is planning voor een storymode, versusmode en marathonmode. De echte kracht licht in mijn ogen in ieder geval in het combosysteem, waar we echt alles aan willen doen om het belonend aan te laten voelen.

We zijn in ieder geval nog in een vroege fase en alles kan nog aangepast worden waaronder het tempo en hoe het batlesysteem precies in elkaar gaat zitten. Maar voel je vrij om dingen op of aan te merken wat het spel nog boeiender kan maken.

Met wat geluk kan ik volgende week een ander gameconcept tonen op een veel bekender concept gebaseerd. Dit zijn dan 2 van 35+ spel ideeën die ik wil uitwerken op deze wijze en ik altijd wel geïnteresseerd ben in mensen die goed zijn met Unity/GameMaker of met muziek.

Ik ben benieuwd wat jullie zover vinden van het concept.