Trailer
watch dogs legion

Dit zijn de Xbox Series X-verbeteringen voor Watch Dogs Legion

Geldt ook voor PS5

Geschreven door Jacco Peek op
Ubisoft heeft een nieuwe trailer uitgebracht waarin de Xbox Series X-verbeteringen voor Watch Dogs Legion worden getoond.

De Xbox Series X-versie van de game draait in 4K en 30 frames per seconde. De game ondersteunt daarnaast ray-tracing, zichtbaar in reflecties van plassen water, auto's en grote gebouwen, en verbeterde schaduwen.

Ook meldt Ubisoft dat de laadtijden significant korter zijn dan op de huidige consoles en dat 'op hoge snelheid' door de stad rijden gestroomlijnder is dankzij de SSD. Hoewel de trailer het niet aanhaalt, gelden deze eigenschappen ook voor de PlayStation 5-versie.

De next-gen-versies van de Xbox Series X en PlayStation 5 zijn beschikbaar als gratis update voor bezitters van de game wanneer de consoles verschijnen op 10 en 19 november.

Tot slot heeft Ubisoft ook een lanceertrailer voor de game uitgebracht.

Dit artikel delen:

Lees meer

De gamereleases van november 2020 EA Motive werkt aan nieuwe Star Wars-actiegame
4

Reacties op: Dit zijn de Xbox Series X-verbeteringen voor Watch Dogs Legion

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Markus88

    • 31 oktober 2020 18:14
    Oke… En 60 fps dan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 31 oktober 2020 20:01
    @Markus88 Dat was alleen het verkooppraatje. Ik denk dat je blij mag zijn als de helft van de spellen 60 fps haalt en alleen de 2D en racegames bij 120 fps in de buurt komen. Misschien in 1440p modus (schijnt op de huidige Xbox one X ook aardig te werken).
    Zodra Ray tracing om de hoek komt vallen de framerates als een baksteen. Misschien dat een variant van dlss ooit compatibel wordt met de consoles zodat de framerates omhoog kunnen. Werkt briljant voor veel pc games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    oropher

    • 31 oktober 2020 20:56
    @melody Dat wordt dan VRS, ofwel variable rate shading.
    Daarbij worden minder zichtbare gedeelten van het beeld minder vaak geüpdate.
    Komt ook op grote schaal naar PC, zeker wanneer RX6000 released, maar zal ook werken op NVIDIA kaarten, aangezien het gewoon een DX12 feature is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 1 november 2020 11:34
    Ben ik de enige die zich eraan ergert dat iedere next gen game pocht met snellere laadtijden? Dat is het enige waar ze letterlijk niks voor hoeven te doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.