Chinese trailer voor PUBG op mobiel is net een actiefilm | Gamer.nl

Chinese trailer voor PUBG op mobiel is net een actiefilm | Gamer.nl

De Chinese trailer van PUBG op smartphones is een live-action spektakel dat wat weg heeft van een actiefilm.

De trailer volgt het narratief van een PUBG-ronde. Eerst springen mensen uit een vliegtuig, waarna ze met elkaar in gevecht gaan en trachten bruikbare voorwerpen te vinden. Ook zien we hoe de beroemde koekenpan een kogel stopt en wordt iemand neergeschoten terwijl hij opschept over een kill.

De trailer is gemaakt als reclame voor de mobiele versie van PUBG, die is ontwikkeld door Timi Studio en uitgegeven door Tencent. De trailer is van hoge kwaliteit en laat zien dat PUBG Corp. CEO Chang Han Kim serieus was toen hij zei dat hij van plan is van PUBG een "universele mediafranchise" te maken. Dit vertelde hij in een interview met Inven Global. Daar zei hij: "We willen deelnemen aan diverse industrieën waaronder e-sports, films, drama's, strips, animatie en meer. Sterker nog, we hebben een aantal telefoontjes gehad van onder andere Hollywood en Netflix. Onze droom is om een cultuur te bouwen rondom gaming en daar de leiding in te nemen." De trailer is een dan ook een voorbeeld van de aankomende plannen van Tencent.

PUBG kwam in maart in Early Acce en is sinds januari officieel te verkrijgen. Het spel is razend populair en ondanks een recente daling zijn er nog steeds een boel mensen die het spel spelen. Ook bij ons op de redactie valt de game goed en in onze review schreef Wilbert: "PlayerUnknown’s Battlegrounds doet niet onder voor de hype. De shooter wi elt periodes van onderhuidse spanning af met zinderende geweldsexplosies die je laten terugkomen voor meer. De eenvoudige spelregels nodigen diepgaande tactische overwegingen uit, of je nou alleen speelt of in een team."

Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou