De trailer legt de belangrijkste elementen van de openwereldgame uit, waarin spelers zich begeven in The Lands Between om de titulaire Elden Ring te bemachtigen.
In tegenstelling tot eerdere titels van FromSoftware is de wereld volledig open en gevuld met grote en kleine vijanden, kerkers en Legacy Dungeons. Die laatste betreffen een 'extra complex gebouwede' kerker met een grote eindbaas. Spelers kunnen daarbij meerdere routes naar het einde kiezen.
Tot slot kunnen spelers hun personage volledig samenstellen, geesten oproepen met behulp van nieuwe vaardigheden en hulp krijgen van andere spelers.
Elden Ring verschijnt op 25 februari voor PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One en pc.
Reacties op: Bandai Namco deelt overzichtstrailer Elden Ring
worms_master
gimbal2
004
worms_master
Klopt, maar ben wel van mening dat als je genoeg geduld kan opbrengen, dat de moeilijkheidsgraad erg meevalt. Dit schijnt ook de meest toegankelijke van de reeks te zijn.
Roy36NL
Messtranor
004
In andere woorden, mensen beleven er dan dus geen plezier aan ook al zouden ze bij de game "doorzetten" zoals je het noemt zullen velen de game gewoon alsnog niet kunnen doorspelen omdat deze te moeilijk is. Dit gaat niet om tijd of geduld of de boss mechanics leren maar puur om consistent patronen te kunnen uitvoeren met een bepaalde vingervlugheid.
Velen zouden zo 200 uur in een game steken en hebben dus wel tijd alleen omdat ze bij elke baas giga frustratie ervaren zonder progressie is het nogal zinloos voor ze om de game dan te kopen en spelen.
Voor sommige mensen helpt geduld en voor velen niet. Een lagere moeilijkheidsgraad optie zou deze game meer sales opleveren en meer mensen ervan laten genieten.
Messtranor
Tenminste, die van de gemiddelde mens. De verwachtingen van Coola maken ze wel waar, die verwachtingen zijn namelijk "Er staat een Ubisoft logo op"