Blizzard geeft antwoord op jullie vragen over World of Warcraft: Battle for Azeroth | Gamer.nl

Blizzard geeft antwoord op jullie vragen over World of Warcraft: Battle for Azeroth | Gamer.nl

Het is feest voor World of Warcraft-spelers, want vandaag is de nieuwe uitbreiding Battle for Azeroth uitgekomen! Om dit te vieren gingen we afgelopen vrijdag in gesprek met twee veteranen bij Blizzard om jullie vragen voor te leggen.

Vorige week konden jullie vragen insturen over World of Warcraft en de nieuwe uitbreiding. We hebben veel vragen gekregen waarvan we van tevoren een selectie gemaakt. Hiervan zijn in de beschikbare tijd de onderstaande zes vragen behandeld.

We spraken met Project Director Terran Gregory en Principal Level Designer Gary Platner van Blizzard. Omdat de heren met veel pa ie konden vertellen over World of Warcraft hebben we besloten de antwoorden in audio-formaat te plaatsen. Achteraf vroegen we de beide heren hun lievelingsvraag te kiezen en Niempie kwam uit de bus als winnaar! Gefeliciteerd! We sturen deze week de gesigneerde Collector's Edition jouw kant op.

We hebben de gestelde vragen lichtjes aangepast en waar nodig vanuit het Engels weer naar het Nederlands vertaald.

Shinjite

"Hoe begin je als level designer met het maken van de levels? Hoe weet je welk thema je gaat gebruiken en waar je items gaat plaatsen en welke verhalen worden verteld in de game?"

Arnoma

"Ik kan me voorstellen dat het altijd een uitdaging is om de goede balans te vinden tu en het belonen van PvP en de balans intact houden zodat men zeker weet dat het hun vaardigheden zijn waardoor ze winnen in plaats van de gear. Hoe wordt dit aangepakt in World PvP, nu dat ook een belangrijk onderdeel van Battle for Azeroth is?

Krytuun

"Sinds Wrath of the Lich King is er steeds meer aandacht gekomen omtrent het cinematische verhaal van de game.

De in-game cutscenes zijn van hoge kwaliteit, (ik had enorm veel kippenvel en een traan bij het vallen van Varian). Hebben jullie echter wel eens overwogen voor de Warcraft 3/Starcraft II aanpak te kiezen om de cutscenes van dezelfde kwaliteit te maken als de intro cinematics die bij elke expansion de show stelen, zoals The Battle for Lordaeron bij deze nieuwe uitbreiding?"

Wilm85

"In welke mate draagt het level design bij aan de storytelling? Kunnen jullie iets specifieks noemen (of een persoonlijke favoriet) waar we, zonder te weten wat het is, tijdens het spelen aan voorbij zouden kunnen gaan."

Niempie

"Hoeveel genieten jullie van de speculaties over de cutscenes op internetforums? Wat is het grappigste gerucht dat jullie hebben gelezen? Ga zo door! Lok-tar ogar!"

DevTrunks

"Hoe wordt er beslist voor welke momenten er wel of geen cutscenes worden gemaakt?"

World of Warcraft: Battle for Azeroth is vanaf vandaag beschikbaar.

Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou