Deze week op Gamer.nl: Reportages en recensies | Gamer.nl

In deze week op Gamer.nl neemt de hoofdredacteur van de website even de tijd om je te vertellen wat voor artikelen je deze week kunt verwachten. Ook worden er diverse andere gerelateerde zaken uit de doeken gedaan zodat je een beeld krijgt van hoe het er achter de schermen van één van de grootste gamesites van Nederland aan toe gaat.

We hebben een aantal mooie recensies klaarliggen deze week. De eerste The Witcher 3: Wild Hunt-uitbreiding, Hearts of Stone bijvoorbeeld. De horrorgame Soma. Een Transformers-game van niemand minder dan PlatinumGames. The Beginner's Guide, een nieuwe titel van de maker van The Stanley Parable. En nog meer.

We proberen ook steeds vaker (video)reportages te plaatsen. Nadat we vorige week al een sfeerimpre ie van Road to Blizzcon en een interview met Wargaming op een indrukwekkend evenement hebben geplaatst, komen van beide events deze week videoverslagen.

Tenslotte kun je ook weer wat previews verwachten. Ook wij zijn uitgebreid aan de slag gegaan met de Star Wars: Battlefront-bèta, en onze impre ie volgt vanmiddag. We hebben een nieuwe versie van The Crew-uitbreiding Wild Run gespeeld en zijn op Road to Blizzcon aan de slag gegaan met de Blizzard-shooter Overwatch. Tot slot hebben we inmiddels ook Metal Gear Online uitgeprobeerd en vertellen we jullie of het de moeite waard is om de singleplayer van MGS5: The Phantom Pain neer te leggen om online te gaan.

Dan nog een paar andere dingen. We zijn inmiddels al pakweg een maand bezig met het plaatsen van nieuwsanalyses, waarin we wat dieper ingaan op onderwerpen die we anders mi chien niet zo snel in nieuwtjes zouden uitlichten. Enkele recente voorbeelden zijn bijvoorbeeld premium games op mobiel en een niet zo goed doordachte marketingcampagne voor Call of Duty: Black Ops 3. We zijn gewoon van plan om hiermee door te gaan en zo de variatie aan onderwerpen op Gamer.nl uit te blijven breiden, maar we horen graag wat jij hier tot nu toe van vindt.

Tot slot wil ik nog even linken naar een redactiepost van eind vorige week, waarin ik meer informatie geef over advertenties op Gamer.nl, een manier om je ongenoegen over bepaalde advertenties naar ons te communiceren en het gevaar dat adblockers voor ons betekent. Hier werd heel positief en volwa en door jullie op gereageerd en daar waren wij dan ook zeer blij mee. Bedankt hiervoor!