Deze week op Gamer.nl: May the review be with you | Gamer.nl

In deze week op Gamer.nl neemt de hoofdredacteur van de website even de tijd om je te vertellen wat voor artikelen je deze week kunt verwachten. Ook worden er diverse andere gerelateerde zaken uit de doeken gedaan zodat je een beeld krijgt van hoe het er achter de schermen van één van de grootste gamesites van Nederland aan toe gaat.

We hadden vorige week op releasedag al een review in progre , maar vandaag verschijnt dan eindelijk de volledige recensie van Star Wars Battlefront. Mi chien ben je hem al aan het spelen en ben je benieuwd of jouw mening overeen komt met die van Gamer.nl, of wellicht wilde je toch even op onze recensie wachten voordat je tot aanschaf overging. We denken dat de recensie iets later online plaatsen en zo voldoende tijd met de online multiplayershooter hebben besteed de recensie in ieder geval ten goede is gekomen.

Het einde van het jaar komt snel dichterbij en dat betekent dat we ook enkele games die we hebben gemist de afgelopen maanden van recensies voorzien, omdat we denken dat ze alsnog de moeite van het bespreken zijn. Wellicht ontdek je op die manier toch nog een paar pareltjes die je anders gemist hebt. Later deze week recenseren we bijvoorbeeld het complete eerste seizoen van Life is Strange, dat na een aardige eerste afleveringen opeens hoge ogen gooide.

We zijn aan de slag gegaan met de Steam Link, de betaalbare Steam Machine die met een Valve-controller komt. Wat doet het, en belangrijker: moet je er eentje in huis hebben? Gamer.nl laat het je deze week weten. Verder gaan we onder andere aan de slag met de Bloodborne-dlc.

Maar de helft van ons werk is achter de schermen aan content werken die we jullie nog niet kunnen aanbieden. Bijvoorbeeld recensies van Xenoblade Chronicles X en Just Cause 3, waar je binnenkort alles over leest terwijl onze redacteuren de games binnenstebuiten keren. Over Just Cause 3 gesproken, nodig jezelf vooral uit voor het community-event waardoor je Just Cause 3 nog voor release kunt spelen.

Wat we ook voorbereiden is onze content voor de decembermaand. Een maand die over het algemeen vrij rustig is qua releases en nieuws (al veranderen bovengenoemde games, de PlayStation Experience en The Game Awards daar wat aan), maar die we meestal vullen met leuke unieke content die je met een warm gamehart het jaar laten afsluiten. Daarover vertellen we volgende week meer, wanneer daadwerkelijk de laatste maand van 2015 ingaat.