Deze week op Gamer.nl: Een stapel reviews en previews | Gamer.nl

In deze week op Gamer.nl neemt de hoofdredacteur van de website even de tijd om je te vertellen wat voor artikelen je deze week kunt verwachten. Ook worden er diverse andere gerelateerde zaken uit de doeken gedaan zodat je een beeld krijgt van hoe het er achter de schermen van één van de grootste gamesites van Nederland aan toe gaat.

De voltallige Gamer.nl-redactie is aan het gamen en schrijven, want er komen weer genoeg games uit. Deze week hebben we onder andere recensies van A a in's Creed Chronicles: Ru ia, Legend of Legacy, Tharsis, Cobalt en Bravely Second. Daarnaast werken we ook hard aan de recensies van Street Fighter 5 en de Dying Light-uitbreiding The Following, maar aangezien dat flinke games zijn willen we die recensies, zoals je van ons gewend bent, pas plaatsen wanneer we er echt tevreden over zijn.

We blijven natuurlijk ook doorgaan met het plaatsen van previews, want de rest van dit jaar staat bomvol van de intere ante releases. Waar we vorige week al hands-on gingen met Hitman en Quantum Break, daar hebben we het deze week onder andere over Epic's nieuwe moba Paragon, kijken we naar Persona 5 en werpen we een eerste blik op de (mogelijke) comeback van Cliff Bleszinski met LawBreakers.

Verder wil ik deze redactiepost eindigen met een vraag naar jullie toe. Hoewel het pas in juni zover is, denken we achter de schermen natuurlijk al hard na over hoe we dit jaar E3 aanpakken. Elk jaar verslaan we live de persconferenties, plaatsen we talloze nieuwtjes en hebben we een hoop eerste indrukken van de nieuwste games. Maar wat mi en jullie nog aan onze E3-coverage? Heb je zelf goede ideeën over content die je op Gamer.nl wil zien tijdens de meest epische gamebeurs van het jaar? Laat het ons weten!